Dat is je geradenquote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef Maikel01 het volgende:
[..]
nog bedankt voor het bier en zo, vrijdag betaal ik
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef Maikel01 het volgende:
[..]
echt waar hoorschiet jij nou maar op met die kaartjes
![]()
Hey zijn die alweer terug dan? Ze zijn een tijd weggeweest, alhoewel ik al vanaf september niet meer in het centrum woon, en er dus eigenlijk ook niet meer met de kids heenga.quote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze vielen absoluut niet tegen (nu moet ik op mijn woorden gaan passen als getrouwd man)
Ik was gewoon benieuwd en was ondertussen misschien een beetje aan het vergelijken ja
Ik zag juist wel overeenkomsten
Oh en met de Pyramide bedoelt freecell de speeltuin, daar staan van die klimpyramides van touw
Ja hoor, wij hebben er nog enkele trouwfoto's gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey zijn die alweer terug dan? Ze zijn een tijd weggeweest, alhoewel ik al vanaf september niet meer in het centrum woon, en er dus eigenlijk ook niet meer met de kids heenga.
quote:
Alex woont in Leeuwarden... Dat vergeven we hemquote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef smulder1991 het volgende:
tellen jullie de omstreken van groningen mee??
want dan meld hier zich nog een groningen, namenlijk uitkomstig uit Tolbert
Afstand is niet echt een criteria. Leeftijd echter wel, helaasquote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef smulder1991 het volgende:
Groningen is groningen, anders hoor ik er ook niet (meer) bij...quote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef smulder1991 het volgende:
Helaas tel je niet mee vanwege je Feyenoord avatar, dat kan natuurlijk nietquote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef smulder1991 het volgende:
echt nietquote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alex woont in Leeuwarden... Dat vergeven we hemDus Tolbert is fine with us.
35 minuten met de sneltrein...quote:Op maandag 16 april 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt nietBIJ Leeuwarden
maar ik ben binnen een uurtje in Groningen hoor!
quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef Ewaldus het volgende:
Het is nu écht uit met mijn vriendin
Komende dagen dus niet te veel gezelligheid verwachten...![]()
Welkom bij het single-clubjequote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef Ewaldus het volgende:
die maar een keer per uur rijdt, plus 10 minuten op het station te koemn = 35+60+10=105 minuten....quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
35 minuten met de sneltrein...
Trage visa!
nee hoor, hier heerst het ookquote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Knap ckudt!
Het zit in de Groninger lucht lijkt het?
quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef Ewaldus het volgende:
Ik denk dat ik toch wel de hoofdprijs verdienquote:
Dat is eerder stom van hem dan van jou hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch wel de hoofdprijs verdienJe moet wel ERG stom zijn als je je driekwart jaar laat bedriegen.
hier geen liefdes verdriet maar wel vrijgezelquote:Op maandag 16 april 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij ben ik de enige dame met liefdesverdriet...
jaa sorryquote:Op maandag 16 april 2007 21:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Helaas tel je niet mee vanwege je Feyenoord avatar, dat kan natuurlijk niet
Hequote:
We never got that farquote:Op maandag 16 april 2007 22:07 schreef nietzman het volgende:
Heb je het nummer van SoulShaker nog?
Dan moet er toch minsten ee fcg logo bij in je avatar...quote:Op maandag 16 april 2007 22:13 schreef smulder1991 het volgende:
[..]
jaa sorrymaar ik heb wel een seizoenskaart bij de fcg, maakt dat het weer een beetje goed?
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 22:10 schreef nietzman het volgende:
Ben jij een vrouw?
Huiliequote:
Bzzzzt, wrong!quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Huilie
Afspreken voor het terras en dan snel naar FreeCell gaan.. Dat is pas spelbreken![]()
Ik had best een witbroodje met boterhamworst gelustquote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien de rompslomp die het met zich meebrengt als wij meegaan in deze trend en we nog in onze wittebroodsweken zijn gaan wij ook spelbreken
quote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bzzzzt, wrong!
DaD zou om half 3 even laten weten wat 't werd. Ik was rond die tijd bij Freecell en Tara in e buurt. Tja, het stond al vast dat DaD naar hun toe ging, dus ging ik ook maar.
Je had kunnen komen![]()
![]()
Ik had arretjescakequote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had best een witbroodje met boterhamworst gelust![]()
*trek krijgt.
He, we gaan heus wel eens een keer noorderplantsoenen.quote:
Verrekquote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mis ik nu een insidersgrap?
Nee man, hij had 't toen net uit met een vriendin. Zat echt niet op mijn benen te wachten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heeft 'ie je benen niet gezien ofzo?.
Toen Renesite binnenkwam stond ik nog pasta te kokenquote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mis ik nu een insidersgrap?
Oh, aha! Dus ik heb wel iets gemist, maar de grap niet. Eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Toen Renesite binnenkwam stond ik nog pasta te koken
En ik had ook 's middags en cake gemaakt
Hmmm... Niet zo moeilijk doenquote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, aha! Dus ik heb wel iets gemist, maar de grap niet. Eigenlijk.
Moet ik hem nu al weg maken>quote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als we nog even doorgaan hè, hebben we dit topic in 1 dag vol.
Weg naamtopic![]()
Hei!quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef Ewaldus het volgende:
Gaat inderdaad hard in het topic. Vergeet je helemaal met zo'n leuk gesprek met DaD op msn![]()
Wat een zinquote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef Ewaldus het volgende:
Gaat inderdaad hard in het topic. Vergeet je helemaal met zo'n leuk gesprek met DaD op msn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |