Als ik iets meer tijd heb... ik zit namelijk mijn huiswerk tijd hier uit.quote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef Jesse_ het volgende:
Rene, kan je die uncle Jesse avatar eens veranderen in mn huidige avatar, en hem naast die van DaD
neer zetten? (ik woon daar ook :p)
Zolang het maar genoteerd staatquote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik iets meer tijd heb... ik zit namelijk mijn huiswerk tijd hier uit.
Ik vrolijk je alleen maar opquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rene wtf! Fuck, je mag niet hardop lachen in de ub![]()
Whehehehe. Iig, freecell, lijkt me leuk, ik PM je mn nummer even terug! Voor als ik het niet kan vinden
Te laatquote:Op maandag 16 april 2007 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens wat een belangstelling4 uur dan?
Ga ik eerst een uurtje naar freecell en Tara
![]()
Is een bekende BUGquote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef maok het volgende:
en weer was ik het topic kwijt in stad en streek..
Als je rond half 3 ff bericht geeftquote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef Ewaldus het volgende:
Kunnen we niet een sms-boom opzetten oid? ik kan niet met dit mooie weer blijven f5'en..
Als René nou zijn 06 aan mij passt, kan ik hem sms'en na van DaD bericht hebben gehad
DaDquote:Op maandag 16 april 2007 11:38 schreef Renesite het volgende:
Wie gaat op het verzoekje van Freecell in
Om 4 uur pas? Vrij laat dan wel weerquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om 14.20 ben ik nog niet eens bij freecell... Anders gaan jij een Rene vast, en dan kom ik om 4 uur.
Oh, neequote:Op maandag 16 april 2007 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat het mij ook even weten, ok? Had je mn nummer al Rene?
Yikesquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga nu naar de Grote Markt, alvast het terras voorverwarmen
Net tentamen gehad
Wil je ook mee dan?quote:Op maandag 16 april 2007 12:40 schreef nietzman het volgende:
Wat zitten jullie een beetje dates te plannen als ik eventjes op school zit?
Morgen wordt het veel kouderquote:Op maandag 16 april 2007 13:03 schreef maok het volgende:
bah, niemand wilde mee naar buiten, ze vonden het te warm. Als morgen weer niemand mee wil ga ik wel alleen
Vanaf nu heb ik geen pauze meer, en ik ben pas om 17.00 uur vrijquote:Op maandag 16 april 2007 13:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Morgen wordt het veel kouder
Ga nu lekker alleen joh!
Moet ook weer klussen als ik vrij ben, anders had ik een paar potjes bier gehaald en was ik op mijn nieuwe tuinset gaan installeren, om niet meer op te staanquote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD, ik heb vanaovond nog wel tijd, je hebt mn nummer, ik ga eerst ff klussen
quote:
Ik weet waar je woont door je K&W topic. Ik weet wie je bent door Bjoeksquote:Op maandag 16 april 2007 13:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Wie ben je? Waarom belde je niet aan? Hoezo weet je waar ik woon
Wij hebben lekker drinken : De volgende keer ff zwaaien
Ahaquote:Op maandag 16 april 2007 13:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont door je K&W topic. Ik weet wie je bent door Bjoeks.
En ik reed erlangs, omdat ik naar de Dierenriem moest voor een klusje.
Woonde zelfs echt luttlele meters bij je vandaan, aan de Tuinbouwstraat, maar ben verhuisd.
Donderdag?quote:Op maandag 16 april 2007 14:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Over Bjoeks gesproken, het wordt tijd weer eens een abbo te nemenIn de zomer is het een veel leukere sport
Vanavond heb ik geen tijd, m'n huisgenootje gaat troostvoedsel voor me koken en dan Grey's Anatomy kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD, ik heb vanaovond nog wel tijd, je hebt mn nummer, ik ga eerst ff klussen
Ja kut man, heb vanaf oktober gewoon haast niet geklommenquote:Op maandag 16 april 2007 14:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Aha
Vandaar
Over Bjoeks gesproken, het wordt tijd weer eens een abbo te nemenIn de zomer is het een veel leukere sport
Timing? Ik? Hoezo?quote:Op maandag 16 april 2007 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een timing heb jij!Eet smakelijk alvast!
En die tips zal ik nog wel nodig hebben ben ik bang ja
Veel plezier meetende groningers, ik ga nu weer naar mn huisje toe!
Die minuut vertraging kwam omdat ik zo goed was de laatste vrije pc aan een ander te geven, dus ik moest nog even naarstig op zoek toen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je zegt dat je om half drie nog even komt kijken in dit topic. En stipt om 14:31 post je
Geen duidelijke beschrijving?!quote:Op maandag 16 april 2007 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vertrek, ik zal kijken hoelaat ik er ben, inclusief verdwalen![]()
Maartens oma heeft er zelfs nog aangehangen.quote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef freecell het volgende:
Enne: heeft mijn moeder je nog uitgehoord over je haar?
SC Loppersumquote:Op zondag 15 april 2007 23:26 schreef Greatmarked het volgende:
OKVC of geen eerste elftal?
dan zie ik je morgen,quote:Op maandag 16 april 2007 16:53 schreef freecell het volgende:
Ze zijn al weer weg hoor
Het was op het balkon véél te heet, dus we zijn maar binnen gaan zitten. Was wel erg gezellig
Maok: hier aanwippen tegen zessen is niet zo zinvol, dan eten we, want ik moet vanavond vroeg weg
Maar we kunnen binnenkort wel eens met een grotere groep meeten?
Volgende week woensdagavond?
Bij de piramide in het Noorderplantsoen?
Ben hard aan het denken maar kan me zo geen piramide in het noorderplantsoen bedenkenquote:Op maandag 16 april 2007 16:55 schreef teigan het volgende:
piramide?
quote:Op maandag 16 april 2007 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén van de eerste dingen die TARA zei: "Zijn die benen op die foto echt van jou?" Ze vielen tegen in het echt blijkbaar![]()
Ik vond het gezellig, freecell en TARA zijn echt super gastvrij en aardig![]()
Je zag overeenkomsten?quote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze vielen absoluut niet tegen (nu moet ik op mijn woorden gaan passen als getrouwd man)
Ik was gewoon benieuwd en was ondertussen misschien een beetje aan het vergelijken ja
Ik zag juist wel overeenkomsten
quote:Op maandag 16 april 2007 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zag overeenkomsten?Whehe, das nog best knap zeg, om die bij één stel benen te vinden
![]()
Dat was een ijsbreker van Maartenquote:Op maandag 16 april 2007 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén van de eerste dingen die TARA zei: "Zijn die benen op die foto echt van jou?" Ze vielen tegen in het echt blijkbaar![]()
Ik vond het gezellig, freecell en TARA zijn echt super gastvrij en aardig![]()
Tussen de linker en de rechterquote:Op maandag 16 april 2007 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zag overeenkomsten?Whehe, das nog best knap zeg, om die bij één stel benen te vinden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |