Als ik iets meer tijd heb... ik zit namelijk mijn huiswerk tijd hier uit.quote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef Jesse_ het volgende:
Rene, kan je die uncle Jesse avatar eens veranderen in mn huidige avatar, en hem naast die van DaD
neer zetten? (ik woon daar ook :p)
Zolang het maar genoteerd staatquote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik iets meer tijd heb... ik zit namelijk mijn huiswerk tijd hier uit.
Ik vrolijk je alleen maar opquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rene wtf! Fuck, je mag niet hardop lachen in de ub![]()
Whehehehe. Iig, freecell, lijkt me leuk, ik PM je mn nummer even terug! Voor als ik het niet kan vinden
Te laatquote:Op maandag 16 april 2007 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens wat een belangstelling4 uur dan?
Ga ik eerst een uurtje naar freecell en Tara
![]()
Is een bekende BUGquote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef maok het volgende:
en weer was ik het topic kwijt in stad en streek..
Als je rond half 3 ff bericht geeftquote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef Ewaldus het volgende:
Kunnen we niet een sms-boom opzetten oid? ik kan niet met dit mooie weer blijven f5'en..
Als René nou zijn 06 aan mij passt, kan ik hem sms'en na van DaD bericht hebben gehad
DaDquote:Op maandag 16 april 2007 11:38 schreef Renesite het volgende:
Wie gaat op het verzoekje van Freecell in
Om 4 uur pas? Vrij laat dan wel weerquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om 14.20 ben ik nog niet eens bij freecell... Anders gaan jij een Rene vast, en dan kom ik om 4 uur.
Oh, neequote:Op maandag 16 april 2007 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat het mij ook even weten, ok? Had je mn nummer al Rene?
Yikesquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga nu naar de Grote Markt, alvast het terras voorverwarmen
Net tentamen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |