Daar zitten dan nou juist wél verschillen tussen, maar om nu mijn benen uitgebreid te analyseren... Misschien dat Tara het voor je kan doen.quote:
Jij had meer praatjesquote:Op maandag 16 april 2007 17:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan allebei zat een voet
Maar DaD heft wel mooiere benen dan ik verdorie![]()
Ik ook, vandaag ook de hele dag aant leren alquote:
Ik heb niet zo'n grote mond als dat je zou denken hè?quote:
Och, ik dan, kat uit de boomkijkende die 'netjes opgevoed is'quote:Op maandag 16 april 2007 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n grote mond als dat je zou denken hè?![]()
Het was wel grappigquote:Op maandag 16 april 2007 17:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nah, het kenmerk van DaD is toch wel haar benen-foto, toch?
En terwijl ik op het balkon zat, en DaD voor me stond bedacht ik me dat de benen inderdaad op elkaar leken. Misschien ben ik gewoon te eerlijk om er dan ook maar gewoon naar te vragen
Ik hoop niet dat ik je ongemakkelijk heb laten voelen.
Welnee joh! Ik vond het wel grappig, ik wist niet dat die foto zo 'bekend' was. Maar het grappige is dat het logisch is dat de benen op elkaar lijken, dus om je dat te gaan bedenken...quote:Op maandag 16 april 2007 17:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nah, het kenmerk van DaD is toch wel haar benen-foto, toch?
En terwijl ik op het balkon zat, en DaD voor me stond bedacht ik me dat de benen inderdaad op elkaar leken. Misschien ben ik gewoon te eerlijk om er dan ook maar gewoon naar te vragen
Ik hoop niet dat ik je ongemakkelijk heb laten voelen.
Ja, nog bedankt voor de steek onder water hè. 'IK ben wel netjes opgevoed!'quote:Op maandag 16 april 2007 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ik dan, kat uit de boomkijkende die 'netjes opgevoed is'
[..]
Het was wel grappig![]()
Ik doelde juist op het 'hier pakken we gewoon altijd drinken' praatje als 'IK ben netjes opgevoed'quote:Op maandag 16 april 2007 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nog bedankt voor de steek onder water hè. 'IK ben wel netjes opgevoed!'
Mooi, ik ben dus niet alleen niet netjes opgevoed, ik ben ook nog eens eng. Dit wordt met de minuut beter.quote:Op maandag 16 april 2007 17:56 schreef freecell het volgende:
Ik ga altijd veel praten van onbekende enge mensen
Als je me beter kent ben ik een stuk rustiger hoor
Verschrikkelijk vroeg na een bruiloft waarbij de getrouwde mensen nogal moe zijnquote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
Dan binnenkort maar weer een meet organiseren, nu we toch bezig zijn. Dan ben ik er wel bij als het op een gunstig tijdstip is
quote:Op maandag 16 april 2007 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nog bedankt voor de steek onder water hè. 'IK ben wel netjes opgevoed!'
Ik had eng al tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi, ik ben dus niet alleen niet netjes opgevoed, ik ben ook nog eens eng. Dit wordt met de minuut beter.
Best tof trouwens, een naamtopic
quote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vroeg na een bruiloft waarbij de getrouwde mensen nogal moe zijn!
top dank je!quote:Op maandag 16 april 2007 17:37 schreef Renesite het volgende:
Hey Alex, flatscreen beeldschermen zijn in de aanbieding bij www.4u-com.nl![]()
Kreeg net een mailtje
Dat was jij toch? Die Freecell en Tara 's ochtends op het noorderstation tegen kwam de dag na hun bruiloftquote:
Ik stuur het mailtje ff door, nu ik het zo zie kan ik het niet terugvinden.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vroeg na een bruiloft waarbij de getrouwde mensen nogal moe zijn!
Nah, ze waren nogal moe en hadden de wallen op de enkels zoals Freecell het uitbeeldequote:Op maandag 16 april 2007 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was ik ja. Het was aan het begin van de middag als ik me goed herinner.
Ja, jullie zijn ook toffe enge mensenquote:Op maandag 16 april 2007 17:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had eng al tussen aanhalingstekens gezet.
Zeg, nieuwe mensen zijn altijd even eng, maar ik vond jullie wel toffe enge mensen![]()
Nah, geen interessante les. Ben ik nog in de buurt ofzoiets dan wil ik hem nog wel eens meenemen (zoals nu het geval was) maar als ik echt naar huis was dan ga ik nooit meer heenquote:Op maandag 16 april 2007 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
spijbelaar
Hoewel ik wel weet dat je 18+ bent en officiëel niet meer leerplichtig
(het word wel enorm een monotopic, maar he...)quote:Op maandag 16 april 2007 18:40 schreef nietzman het volgende:
Hei alles goed?
Dat niet, maar ik ga zometeen wel skeeleren, is dat ook goed?quote:Op maandag 16 april 2007 18:49 schreef maok het volgende:
het was wel weer gezellig dus, de volgende keer al het een avond of weekend meet wordt ben ik er bij.
Het is nog steeds lekker weerhelaas is de zon al wel uit mijn tuin, kan iemand mijn huis misschien 60 graden met de klok mee draaien?
Als dat maar niet in mijn tuin is vind ik het primaquote:Op maandag 16 april 2007 18:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ga zometeen wel skeeleren, is dat ook goed?
Whehehe.quote:Op maandag 16 april 2007 19:01 schreef Renesite het volgende:
Freecell wil misschien nog wel mee rolschaatsen.
quote:Op maandag 16 april 2007 17:59 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, opzich wel jammer dat Ewaldus nog in de stad was, al zat hij daar nog met vrienden enzo. Maar toch, ik zei 'het balkon is wel vol'
Ik hoop niet dat hij dat écht persoonlijk aantrok![]()
Sorry Ewald![]()
![]()
Hoe laat zal ik dr ophalen?quote:Op maandag 16 april 2007 19:01 schreef Renesite het volgende:
Freecell wil misschien nog wel mee rolschaatsen.
Ja, eerder plannenquote:Op maandag 16 april 2007 19:02 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
heb wel van 13.30 tot 18.30 op het terras gezeten![]()
Kleine sms-conversatie gehad met Rene dat het balkon vol zat ,maar is niet erg jongen. Ik begrijp het wel.....![]()
Volgende keer moeten we het wat eerder plannen. Nu even hapje eten met mn aangeschoten kop.
Hmmm, jammer, morgen dan maarquote:Op maandag 16 april 2007 19:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik denk (ik weet het wel zeker) dat freecell andere plannen heeft
nog bedankt voor het bier en zoquote:Op maandag 16 april 2007 19:02 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
heb wel van 13.30 tot 18.30 op het terras gezeten![]()
Kleine sms-conversatie gehad met Rene dat het balkon vol zat ,maar is niet erg jongen. Ik begrijp het wel.....![]()
Volgende keer moeten we het wat eerder plannen. Nu even hapje eten met mn aangeschoten kop.
Dat is je geradenquote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef Maikel01 het volgende:
[..]
nog bedankt voor het bier en zo, vrijdag betaal ik
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:40 schreef Maikel01 het volgende:
[..]
echt waar hoorschiet jij nou maar op met die kaartjes
![]()
Hey zijn die alweer terug dan? Ze zijn een tijd weggeweest, alhoewel ik al vanaf september niet meer in het centrum woon, en er dus eigenlijk ook niet meer met de kids heenga.quote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze vielen absoluut niet tegen (nu moet ik op mijn woorden gaan passen als getrouwd man)
Ik was gewoon benieuwd en was ondertussen misschien een beetje aan het vergelijken ja
Ik zag juist wel overeenkomsten
Oh en met de Pyramide bedoelt freecell de speeltuin, daar staan van die klimpyramides van touw
Ja hoor, wij hebben er nog enkele trouwfoto's gemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey zijn die alweer terug dan? Ze zijn een tijd weggeweest, alhoewel ik al vanaf september niet meer in het centrum woon, en er dus eigenlijk ook niet meer met de kids heenga.
quote:
Alex woont in Leeuwarden... Dat vergeven we hemquote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef smulder1991 het volgende:
tellen jullie de omstreken van groningen mee??
want dan meld hier zich nog een groningen, namenlijk uitkomstig uit Tolbert
Afstand is niet echt een criteria. Leeftijd echter wel, helaasquote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef smulder1991 het volgende:
Groningen is groningen, anders hoor ik er ook niet (meer) bij...quote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef smulder1991 het volgende:
Helaas tel je niet mee vanwege je Feyenoord avatar, dat kan natuurlijk nietquote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef smulder1991 het volgende:
echt nietquote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alex woont in Leeuwarden... Dat vergeven we hemDus Tolbert is fine with us.
35 minuten met de sneltrein...quote:Op maandag 16 april 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt nietBIJ Leeuwarden
maar ik ben binnen een uurtje in Groningen hoor!
quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef Ewaldus het volgende:
Het is nu écht uit met mijn vriendin
Komende dagen dus niet te veel gezelligheid verwachten...![]()
Welkom bij het single-clubjequote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef Ewaldus het volgende:
die maar een keer per uur rijdt, plus 10 minuten op het station te koemn = 35+60+10=105 minuten....quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
35 minuten met de sneltrein...
Trage visa!
nee hoor, hier heerst het ookquote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Knap ckudt!
Het zit in de Groninger lucht lijkt het?
quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef Ewaldus het volgende:
Ik denk dat ik toch wel de hoofdprijs verdienquote:
Dat is eerder stom van hem dan van jou hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch wel de hoofdprijs verdienJe moet wel ERG stom zijn als je je driekwart jaar laat bedriegen.
hier geen liefdes verdriet maar wel vrijgezelquote:Op maandag 16 april 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij ben ik de enige dame met liefdesverdriet...
jaa sorryquote:Op maandag 16 april 2007 21:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Helaas tel je niet mee vanwege je Feyenoord avatar, dat kan natuurlijk niet
Hequote:
We never got that farquote:Op maandag 16 april 2007 22:07 schreef nietzman het volgende:
Heb je het nummer van SoulShaker nog?
Dan moet er toch minsten ee fcg logo bij in je avatar...quote:Op maandag 16 april 2007 22:13 schreef smulder1991 het volgende:
[..]
jaa sorrymaar ik heb wel een seizoenskaart bij de fcg, maakt dat het weer een beetje goed?
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 22:10 schreef nietzman het volgende:
Ben jij een vrouw?
Huiliequote:
Bzzzzt, wrong!quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Huilie
Afspreken voor het terras en dan snel naar FreeCell gaan.. Dat is pas spelbreken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |