Tsja, ik heb van de mensen hier nog bijna niemand in het echt gezienquote:
je hebt mijtoch eens foto's zien maken in leeuwarden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja, ik heb van de mensen hier nog bijna niemand in het echt gezien![]()
Het terras van de 3?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
We moeten eens in de zomer een terras afhuren
Ik kijk Fresh prince of bell air ff afquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef S-Two het volgende:
Mensen, ik ben moe en morgen weer vroeg naar de UB, dus duik na Married With Childeren mn bedje in. Trustennn
Ook leuk, maar die heb ik eigenlijk allemaal al wel eens gezien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk Fresh prince of bell air ff af
zomer 2006. je postte zo iets van "ik heb iemand op sttaion leeuwarden foto's zienmaken" en teon was ik datquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
@Alex: wanneer was dat dan, want ik kan het me niet herinneren
Ik nog nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ook leuk, maar die heb ik eigenlijk allemaal al wel eens gezien.
Alex zijn huisjequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
We moeten eens in de zomer een terras afhuren
Oh ja, dat was toen, maar ik weet niet meer zeker of jij het was of EHH, omdat hij ook wel op diegene lijkt die het was. Maar het is te lang geleden om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zomer 2006. je postte zo iets van "ik heb iemand op sttaion leeuwarden foto's zienmaken" en teon was ik dat
oh je kent Eelke Hendrik ook?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh ja, dat was toen, maar ik weet niet meer zeker of jij het was of EHH, omdat hij ook wel op diegene lijkt die het was. Maar het is te lang geleden om het zeker te weten.
als je er maar plezier in hebt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het klinkt misschien heel gek, maar ik volg het allemaal echt absoluut niet meer.
Ik kom dat zeker per fiets, omdat het vanaf mijn ouderlijk huis wel te befietsen isquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alex zijn huisje
ik heb mooi terrasen jullie kunnen vast wel wat carpoolen op de fiets komen
Niet echt, maar hij komt ook wel op een forum waar ik ook zit en als het goed is jij nog een accountje hebt met een post of 10 in totaalquote:
Ik hou van orde. En regelmaat. En overzicht.quote:
oh het arrivabusrukforum!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt, maar hij komt ook wel op een forum waar ik ook zit en als het goed is jij nog een accountje hebt met een post of 10 in totaal
Daarom moet deze wol. zetten we deel 23 weer overzichtelijk en recht,quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hou van orde. En regelmaat. En overzicht.
En ik ben het allemaal een beetje kwijt geloof ik.
Nee, maar volgens mij was het namelijk iemand met wat korter haar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Het verbaasd met trouwens dat ik op EHH zou lijken,, heft die lang haar?
Er lopen hier meerdere lijnen door elkaar. Iets wat ik zelf altijd wel leuk vindquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hou van orde. En regelmaat. En overzicht.
En ik ben het allemaal een beetje kwijt geloof ik.
ja. groningen. en dingen die mensen snappen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij was het namelijk iemand met wat korter haar.
Mooi huisje heb je trouwens![]()
We dwalen een beetje af van het topic hier
eindelijk je voorliefde voor bussenverklaard! die lijnen lopen ook door elkaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er lopen hier meerdere lijnen door elkaar. Iets wat ik zelf altijd wel leuk vind![]()
Denk je?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We dwalen een beetje af van het topic hier
Helaas. Dat heb je misquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eindelijk je voorliefde voor bussenverklaard! die lijnen lopen ook door elkaar
Mja. Het topic vond ik in een eerder stadium iets liefdevollerquote:
HOHO! Wie ben ik om jou iets te verbieden? Het is slechts een advies!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word een beetje moe
En ik mag dit niet teruglezen morgen van Alex.
Niet eens!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah. Seks is vies.
Als ik die zou horen dan mag mijn broer wel eens die vriendin van m aan mij voorstellenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Niet eens!
Maar om je bovenburen nou te horen is ook niet alles hoor.
Whehequote:Op woensdag 18 april 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik die zou horen dan mag mijn broer wel eens die vriendin van m aan mij voorstellen
Monologen mogen ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:40 schreef Ewaldus het volgende:
ik had net zin in een leuke slowchat na genoeg gelezen te hebben
niet veel nuttigs imhoquote:Op woensdag 18 april 2007 08:14 schreef maok het volgende:
goedemorgen, wat is hier allemaal gebeurt
![]()
Neh, geen zin inquote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef Luco het volgende:
That sucks... Ach ja, je bent dus niet aan het werk neem ik aan?
Bel op en zeg dat je school hebt, die smoes werkt áltijdquote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bel op en zeg: NEIN!
Kan ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bel op en zeg dat je school hebt, die smoes werkt áltijd
Daar zijn vele betekenissen voor, maar het komt erop neer dat het een vriendengroep isquote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Luco het volgende:
Waar staat H.K.A.S. eigenlijk voor?
En, viel het mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Toch maar even gister teruglezen...
Ik durf niet terug te lezenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk aan jou moeten vragen![]()
bij deze![]()
DaD! Heb je zin om eens met een decibelmeter in den holst van den nachte eens het een en ander vast te leggen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wilgenlaan ook weer present
Ik vrees dat wij eerder de bovenburen met teveel lawaai tijdens sex zijn
ligt dat niet meer aan de onderburen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wilgenlaan ook weer present
Ik vrees dat wij eerder de bovenburen met teveel lawaai tijdens sex zijn
who can tell......quote:
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 18 april 2007 10:55 schreef maok het volgende:
[..]
ik wil het ook niet weten eigenlijk...
Wij wonen gelukkig vrijstaand nuquote:
Whoi!quote:
Met jou altijd Rene, met jou altijd.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
DaD! Heb je zin om eens met een decibelmeter in den holst van den nachte eens het een en ander vast te leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |