Normaal ben ik niet zo hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik was uberhaupt met andere dingen bezig, alles liep via freecell, dus wist niet wie wel en niet kwamen. Maar toen de bel ging dacht ik inderdaad dat het DaD was.
Toen ik je aan zag komen lopen herkende ik je wel direct als Renesite
Overigens, wij hebben het op geen enkele stoel gedaan hoor
(van de bank weet ik het echter niet zeker)
Wijze vrouwen? Waar?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Luister altijd naar het advies van wijze vrouwen!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:26 schreef Noca het volgende:
Ik was laatst ergens op bezoek waar de vrouw des huizes de man des huizes en mij voetbal liet kijken terwijl zij ging afwassen.. dat noem ik pas een wijze vrouw
in de kroeg gezienquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
'In het echt' gezien. Dat klinkt toch raar.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:26 schreef Noca het volgende:
Ik was laatst ergens op bezoek waar de vrouw des huizes de man des huizes en mij voetbal liet kijken terwijl zij ging afwassen.. dat noem ik pas een wijze vrouw
Dan mag je je nu een beetje als een beroemd iemand voelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
'In het echt' gezien. Dat klinkt toch raar.
*kuch*quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan mag je je nu een beetje als een beroemd iemand voelen
de bekendste benen van fok!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan mag je je nu een beetje als een beroemd iemand voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |