Monologen mogen ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:40 schreef Ewaldus het volgende:
ik had net zin in een leuke slowchat na genoeg gelezen te hebben
niet veel nuttigs imhoquote:Op woensdag 18 april 2007 08:14 schreef maok het volgende:
goedemorgen, wat is hier allemaal gebeurt
![]()
Neh, geen zin inquote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef Luco het volgende:
That sucks... Ach ja, je bent dus niet aan het werk neem ik aan?
Bel op en zeg dat je school hebt, die smoes werkt áltijdquote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bel op en zeg: NEIN!
Kan ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bel op en zeg dat je school hebt, die smoes werkt áltijd
Daar zijn vele betekenissen voor, maar het komt erop neer dat het een vriendengroep isquote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Luco het volgende:
Waar staat H.K.A.S. eigenlijk voor?
En, viel het mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Toch maar even gister teruglezen...
Ik durf niet terug te lezenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk aan jou moeten vragen![]()
bij deze![]()
DaD! Heb je zin om eens met een decibelmeter in den holst van den nachte eens het een en ander vast te leggen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wilgenlaan ook weer present
Ik vrees dat wij eerder de bovenburen met teveel lawaai tijdens sex zijn
ligt dat niet meer aan de onderburen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wilgenlaan ook weer present
Ik vrees dat wij eerder de bovenburen met teveel lawaai tijdens sex zijn
who can tell......quote:
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 18 april 2007 10:55 schreef maok het volgende:
[..]
ik wil het ook niet weten eigenlijk...
Wij wonen gelukkig vrijstaand nuquote:
Whoi!quote:
Met jou altijd Rene, met jou altijd.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
DaD! Heb je zin om eens met een decibelmeter in den holst van den nachte eens het een en ander vast te leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |