Niet echt, maar hij komt ook wel op een forum waar ik ook zit en als het goed is jij nog een accountje hebt met een post of 10 in totaalquote:
Ik hou van orde. En regelmaat. En overzicht.quote:
oh het arrivabusrukforum!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt, maar hij komt ook wel op een forum waar ik ook zit en als het goed is jij nog een accountje hebt met een post of 10 in totaal
Daarom moet deze wol. zetten we deel 23 weer overzichtelijk en recht,quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hou van orde. En regelmaat. En overzicht.
En ik ben het allemaal een beetje kwijt geloof ik.
Nee, maar volgens mij was het namelijk iemand met wat korter haar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Het verbaasd met trouwens dat ik op EHH zou lijken,, heft die lang haar?
Er lopen hier meerdere lijnen door elkaar. Iets wat ik zelf altijd wel leuk vindquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hou van orde. En regelmaat. En overzicht.
En ik ben het allemaal een beetje kwijt geloof ik.
ja. groningen. en dingen die mensen snappen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij was het namelijk iemand met wat korter haar.
Mooi huisje heb je trouwens![]()
We dwalen een beetje af van het topic hier
eindelijk je voorliefde voor bussenverklaard! die lijnen lopen ook door elkaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er lopen hier meerdere lijnen door elkaar. Iets wat ik zelf altijd wel leuk vind![]()
Denk je?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We dwalen een beetje af van het topic hier
Helaas. Dat heb je misquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eindelijk je voorliefde voor bussenverklaard! die lijnen lopen ook door elkaar
Mja. Het topic vond ik in een eerder stadium iets liefdevollerquote:
HOHO! Wie ben ik om jou iets te verbieden? Het is slechts een advies!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word een beetje moe
En ik mag dit niet teruglezen morgen van Alex.
Niet eens!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah. Seks is vies.
Als ik die zou horen dan mag mijn broer wel eens die vriendin van m aan mij voorstellenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Niet eens!
Maar om je bovenburen nou te horen is ook niet alles hoor.
Whehequote:Op woensdag 18 april 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik die zou horen dan mag mijn broer wel eens die vriendin van m aan mij voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |