kuiks gaan ook doodquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kuiks.
PaNic! OPWARMING VAN DE AARDE!!!! WE GAAN DOOD! [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Zeeheldenbuurt, V. Heemskerckstraat/Abel Tasmanplein. Beesten zijn verdomd iritant... schijten alles onder, zijn agressief, maken je om 8 uur wakker als je een keer uit kan slapen... Wat mij betreft mogen ze verdwijnen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar in Groningen is dat precies?
Daarom maak ik ook een nieuwequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef MaxMark het volgende:
Hey, goh, ik zag 'em niet in de Index. Goh, enzo.
weet je hoeveel eenden je dan straks hebt..quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
Heb niet zo'n wrede gedachte. Het is dan wel de natuur, maar liever heb ik dat er wat meer leden van de familie Kwak blijven leven
Oh daar, de hoendiepflatsquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Zeeheldenbuurt, V. Heemskerckstraat/Abel Tasmanplein. Beesten zijn verdomd iritant... schijten alles onder, zijn agressief, maken je om 8 uur wakker als je een keer uit kan slapen... Wat mij betreft mogen ze verdwijnen...
Hoendiepflats ja.quote:
Joehoe! *zwaait*quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, waar moet ik nu zijn?
Geen ideequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een vriend van mij woont in die kleine daar. Daarom kom ik daar wel eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoendiepflats ja.
Leuke plek om te wonen verder, alleen jammer van die kutganzen...
Hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
gratisquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
Leren, meer niet en hopelijk als het ijs gratis is bij Tres Bien dat ik nog even de stad in ga om een ijsje
Volgens de zoekfunctie kunnen we hier allemaal terecht:quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
ik weet het namelijk niet zeker. Het is vandaag Free Cone Day bij Ben & Jerry's. Dan delen ze vanaf 12.00 gratis ijsjes uit. Tres Bien is de scoopshop in Groningen. Echter staat deze niet op het lijstje van de scoopshops die bij de link achter het artikel hoort. Dus als iemand vanmiddag eens even wil kijken daar en het hier zou willen melden of het ijs gratis of niet dan zou ik dat zeer op prijs stellen
http://www.benjerry.nl/
Valt te proberen natuurlijk, helaas ben ik niet in Stadquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
Vorig jaar was het ijs bij Tres Bien wel gratis op Free Cone Day
Ja klopt, alleen was ik toen te lui om erheen te fietsenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
Vorig jaar was het ijs bij Tres Bien wel gratis op Free Cone Day
Wat is dat UB nu?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo ben ik hè, vaag.
Misschien naar de UB. Of de soa-kliniek. Of een heel mooi hoog viaduct.
Nee, niet dat laatste. Dat laat ik hem me niet aandoen. Maar de weg een beetje kwijt, dat ben ik wel.
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:42 schreef Jo0Lz het volgende:
Universiteits Biblio ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |