Echt niet, ik ben blij dat ze weg isquote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef Lipsch het volgende:
Zo
Zo is dat.quote:Op maandag 16 april 2007 13:47 schreef avonne het volgende:
mediageile hoer, that is
Hij deed het bij Lieke ook altijd..... hij doet het volgens mij om te intimideren.quote:Op maandag 16 april 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is om zijn tegenstander te irriteren.
oh sorryquote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
Typfout, te grove titel, geen OP. Hopeloos. Er zijn grenzen hoor...
doe je bestquote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
Ander titel-voorstel, wat meer in de COS-traditie?
Huub vindt Palma een hoer als titel?quote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
Is Palma een mediageile hoer?quote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
Kan ik mijn lijstje aan jou meegeven?quote:Op maandag 16 april 2007 13:47 schreef yvonne het volgende:
ordinaire tvp, en ik moet goddomme boodschappen doen
Nou Palma is populair in 1! kroegje in Amsterdam..de u2 of de hotspot weet niet meer welke. Maar zij is ook enorm gehaat omdat ze een faghat, oud en lelijk wijf is...en nichten houden van mooi.quote:Op maandag 16 april 2007 13:38 schreef Gigageil het volgende:
Dit komt waarschijnlijk uit de homo-scéne.
Palma is populair in de homo-scéne. De homo's hopen erop dat Eric sex met Huub krijgt, wat door de komst van Lieke zo goed als ondenkbaar is.....![]()
De meesten alhier zaten altijd te zeiken op Lieke en nu een minderheid van mensen die blijd zijn met haar vertrek.quote:
Het is meer anti Palma bij mij. Ik vind Lieke nog steeds niks maar ik vind Palma zo'n ontzettend vals wijf net als Herma dat je vanzelf wel pro Lieke wordt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De meesten alhier zaten altijd te zeiken op Lieke en nu een minderheid van mensen die blijd zijn met haar vertrek.![]()
Ik begrijp het ook niet?quote:Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De meesten alhier zaten altijd te zeiken op Lieke en nu een minderheid van mensen die blijd zijn met haar vertrek.![]()
Ik heb geen streams op t werk, maar ik was inmiddels niet de enige meer die had gehoord dat ze tegen syl had egzegd dat ze mee mocht. Maar ja dat was in het weekend, kan maar zo weer anders zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef demins het volgende:
[..]
Zei Natasja daarstraks nou dat ze niet mee mocht naar de dansdinges???
Net of zou het veulentje er alla minuut uit vallen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef getl0st het volgende:
Gaat die sylvia weer ouwehoeren over dat paard.. pff..
Die kiest zooo de kant voor palma..
Wat ik niet snap is, waarom je vóór Palma zou moeten zijn als je tégen Lieke bent.quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef getl0st het volgende:
Gaat die sylvia weer ouwehoeren over dat paard.. pff..
Die kiest zooo de kant voor palma..
Ik zie het liefst zowel Lieke als Palma vertrekken.quote:Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Eric is een vriend van niks, maar goed ik vind dat Huub ook een persoon van niks is dus...quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef getl0st het volgende:
Nooouuu hier wordt je toch misselijk van.. Eric gewoon palma weer erbovenop helpen..
Als Natasia zoiets wil, krijgt ze simpelweg áltijd haar zin. Dus ze gaat mee.quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb geen streams op t werk, maar ik was inmiddels niet de enige meer die had gehoord dat ze tegen syl had egzegd dat ze mee mocht. Maar ja dat was in het weekend, kan maar zo weer anders zijn.
Nee hoor, hij spreekt eerlijk zijn mening over de situatie uitquote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef blomst het volgende:
Nicolaar weer even stoken.
Een faghat, is dat een faghag met een hoedje op?quote:Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar zij is ook enorm gehaat omdat ze een faghat, oud en lelijk wijf is...
Precies! Het gaat om de manier waarop.quote:Op maandag 16 april 2007 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is, waarom je vóór Palma zou moeten zijn als je tégen Lieke bent.
Ik wantrouwde Lieke, maar Palma vind ik helemááál een irritante paardenlul.
Oooooooooooh zijn dat de stembanden die je leent totdat je volop in de belangstelling staat terwijl je helemaal niks kunt?? Nu snap ik het!quote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een faghat, is dat een faghag met een hoedje op?
En wanneer geeft Palma Kelly d'r stembanden weer terug?
Dat zegt heel erg veel over de acties van Palma vandaag.quote:Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat mensen Palma met een hoer vergelijken is onacceptabel. De bond voor hoertjes is teleurgesteld en wil niet op het zelfde niveau als Palma gezien worden. Zelfs die 3 'kankah muh maskuh' hoertjes van Huub hadden meer klasse.quote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Te grove titel???? Er zijn mensen hier die de meest walgelijke dingen eruit gooien en dan was 'Palma is een hoer' een te grove TT?? Sorry hoor
zelfs de site staat voller van deze ruzie dan bewonersbeslommeringenquote:Op maandag 16 april 2007 13:54 schreef pullup het volgende:
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat de huishouding meer tv maakt dan de miljonairs![]()
Vertrouwde Lieke?quote:Op maandag 16 april 2007 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is, waarom je vóór Palma zou moeten zijn als je tégen Lieke bent.
Ik wantrouwde Lieke, maar Palma vind ik helemááál een irritante paardenlul.
Idd, vind Lieke niks, maar Palma is echtquote:Op maandag 16 april 2007 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt heel erg veel over de acties van Palma vandaag.
Huub heeft het mogelijk gemaakt dat dit door stumpers waardeloos geproduceerde programma nog zo lang heeft kunnen duren.quote:Op maandag 16 april 2007 13:45 schreef Day het volgende:
[..]
Huub gaat echt niet vrijwillig dat huis uit, hoor. Zeker niet voor Lieke.
Wat moet die jongen dan? DGK heeft hem gemaakt tot wat hij nu is!![]()
Goed voorbeeld doet goed volgen...quote:Op maandag 16 april 2007 13:59 schreef carpediem23 het volgende:
Was Lieke echt zo brutaal dan tegen Herma en Palma?
Het onderscheid daarin zal wel te subtiel voor je zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Te grove titel???? Er zijn mensen hier die de meest walgelijke dingen eruit gooien en dan was 'Palma is een hoer' een te grove TT?? Sorry hoor
Bezoekje aan Pearl nodig?quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vertrouwde Lieke?![]()
Ik vertrouw niemand meer in DGK, Nico zou ook weg zijn![]()
Ze had waarschijnlijk onderdaniig moeten doen, als nieuwkomer.quote:Op maandag 16 april 2007 13:59 schreef carpediem23 het volgende:
quote:
Ja, laten we het daar op houden.quote:Op maandag 16 april 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het onderscheid daarin zal wel te subtiel voor je zijn.
Ergens heb ik het gevoel dat Lieke meer beschaving in dr kleine teen heeft dan Palma en Herma bij elkaar.quote:Op maandag 16 april 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had waarschijnlijk onderdaniig moeten doen, als nieuwkomer.
Ik ben ook heel erg blij dat ze weg is!quote:Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Lieke gaf wel eens een tegenwoord, en knikte niet op alles ja en amen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:59 schreef carpediem23 het volgende:
Ook zij speelt spelletjes, maar ze doet het op een andere manier. Zij maakt gebruik van haar lieve-meisjesimago, de andere dames zijn meer straatvechters.quote:Op maandag 16 april 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat Lieke meer beschaving in dr kleine teen heeft dan Palma en Herma bij elkaar.
en wanneer zou dat gebeurd moeten zijn? Vanochtend in de gameroom, toen ze met z'n drieën tegen Lieke begonnen te schreeuwen? Vindt je het gek...quote:Op maandag 16 april 2007 13:59 schreef carpediem23 het volgende:
Ik ben ook blij dat Lieke weg is, maar de manier waarop is gewoon vies en achterbaks.quote:Op maandag 16 april 2007 14:03 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg blij dat ze weg is!
filmpje?quote:Op maandag 16 april 2007 14:03 schreef Sebi het volgende:
[..]
en wanneer zou dat gebeurd moeten zijn? Vanochtend in de gameroom, toen ze met z'n drieën tegen Lieke begonnen te schreeuwen? Vindt je het gek...
Absoluut andersom. Lieke werd zelfs een asociaal wijf genoemd en voor alles en nogwat uitgemaakt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:59 schreef carpediem23 het volgende:
Ja dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat Lieke weg is, maar de manier waarop is gewoon vies en achterbaks.
Is natuurlijk op het laatste moment door de FEBO aangepast. Huub moet rellen met Palmaquote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef akveor het volgende:
Waarom mag Huub niet pokeren? Stond ie niet op de lijst?
Ze hebben mokkende en ruzie zoekende Huubje nodig voor de tv-momentjes......quote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef akveor het volgende:
Waarom mag Huub niet pokeren? Stond ie niet op de lijst?
Inderdaad, dat zal het zijn. Hij zou er ook niet toe in staat zijn op dit momentquote:Op maandag 16 april 2007 14:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze hebben mokkende en ruzie zoekende Huubje nodig voor de tv-momentjes......![]()
Goed geobserveerd oudjequote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
Wat hypocriet van Palma dat ze Lieke de eerste werkdag na het personeelsfeestje waarop Lieke heeft liggen rotzooien met Huub ontslaat...
Of je bent ontevreden over iemand en je wacht niet op dat moment, of je bent gewoon jaloers op iemand en wacht wel op dat moment om die persoon op die manier nog ff met terugwerkende kracht te verhoeren.
Zwaktebod Palma
Zou anders zijn als hij meer bijval had gekregen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub verzwakt al weer wat. De oorlog is al weer voorbij schijnt het.
Tja, gaat snel met die jongen iddquote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
En hij is nu zelfs al weer normaal met Palma aan de klets
Ik ben ernstig anti-Lieke..Palma doet me niet veel..ik vind haar niet leuk maar ook niet vervelend..tis een geval apart..dat wel..quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is meer anti Palma bij mij. Ik vind Lieke nog steeds niks maar ik vind Palma zo'n ontzettend vals wijf net als Herma dat je vanzelf wel pro Lieke wordt.
Me too en ik ben ook Huubmoe..... dat dramatich stomme heen-en -weer -geloop: maar dat ik al gezegd, sorry.quote:Op maandag 16 april 2007 14:03 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg blij dat ze weg is!
Maar dat was al meteen duidelijk.quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou anders zijn als hij meer bijval had gekregen.
Huub heeft volgens mij al gebeld met de FEBO en te horen gekregen dat het echt helemaal Palma dr eigen initiatief was...quote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Goed geobserveerd oudje![]()
Ik denk dat de Febo hier 100% de hand in heeft.
Als Huub het weet, is het allemaal spel. Daar komen we snel achter.
Indien e.e.a. niet in overleg met Huub is gegaan, gaat hij binnen afzienbare tijd weg...![]()
Vind ik niet, ik vind Palma niets bijzonders. En dat heeft ze met deze ordinaire actie geboren uit jaloezie ook wel laten zien.quote:Op maandag 16 april 2007 14:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ben ernstig anti-Lieke..Palma doet me niet veel..ik vind haar niet leuk maar ook niet vervelend..tis een geval apart..dat wel..
ergens op deze wereld heeft een pantoffeldiertje meer beschaving in het kleine 'lijfje' dan Palma en Herma bij elkaar....quote:Op maandag 16 april 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat Lieke meer beschaving in dr kleine teen heeft dan Palma en Herma bij elkaar.
Dat ontslag is achter gebeurd... nadat Lieke al uit de villa was... Palma kwam later terug met de mededeling dat ze Lieke wel moest onslaan..quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef Liess het volgende:
Is er btw een filmpje van dat ontslaan enzo?
En zo is het!quote:Op maandag 16 april 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een kneus is het toch ook....quote:Op maandag 16 april 2007 14:12 schreef Gigageil het volgende:
Nog ff en Huub gaat op de "tranen met tuiten- oh wat ben ik zielig-alstjeblieft draai het terug-toer"![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ail.go
[..]
Wat een kneus is het toch ook....![]()
Jij bent echt goedquote:Op maandag 16 april 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft volgens mij al gebeld met de FEBO en te horen gekregen dat het echt helemaal Palma dr eigen initiatief was...
Dus als de FEBO Lieke in het verhaal zou willen houden dan zal ze wel terugkomen als fitnessinstructrice... aanvulling op wat Carlos al doet, maar dan 4 dagen per week![]()
Komen die paupers er ook niet meer onderuit om te trainen![]()
Ja ik doelde meer op het gesprek tegen Lieke, maar op 10 staat het, deels iig .. ik wil alles zien....quote:Op maandag 16 april 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ontslag is achter gebeurd... nadat Lieke al uit de villa was... Palma kwam later terug met de mededeling dat ze Lieke wel moest onslaan..
Het lijkt me compleet uitgesloten dat de programmaleiding het toe zou staan dat Palma dergelijke beslissingen zelf neemt.quote:Op maandag 16 april 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft volgens mij al gebeld met de FEBO en te horen gekregen dat het echt helemaal Palma dr eigen initiatief was...
Lijkt me ookquote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me compleet uitgesloten dat de programmaleiding het toe zou staan dat Palma dergelijke beslissingen zelf neemt.
Dan zal ik wel de enige zijn voor wie het niet zoveel uitmaakt hoe Lieke weg is, ze is weg en daar gaat het omquote:
"Mensen willen"???quote:Op maandag 16 april 2007 14:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het jammer dat het zo loopt in DGK het is echt een geweldig programma als je de streams volgt, maar er word teveel vanuit de redactie geregisseerd of gestuurd zoals ze het zelf noemen. Kijk naar de fucking kijkcijfers en je weet dat DGK aan het instorten is de laatste weken. Mensen willen boevenstreken in de nacht op tv zien..kletteren met pannen, gekke acties. Ze willen geen liefdesshit of een teringhuishoudster die d'r fokking muil niet kan houden en zelf graag een ster wil zijn..
Hoezo???quote:Op maandag 16 april 2007 14:19 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig. Huub is volkomen de weg kwijt
En ja hoor...!quote:Op maandag 16 april 2007 14:16 schreef demins het volgende:
Dalijk krijgt Huub een warme knuffel van een geëmotioneerde Palma...
Aan de ene kant wel, aan de andere kant: als ze voor de verhaallijn in beeld moet blijven dan heeft ze meer kwaliteiten... ze was inmmers al fitnessinstructrice, dus waarom ze daar als schoonmaakster gekomen is terwijl ze dat tuig ook dagelijks de fitnessroom in had kunnen sleuren is me sowieso een raadsel.quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me compleet uitgesloten dat de programmaleiding het toe zou staan dat Palma dergelijke beslissingen zelf neemt.
Palma fitnessinstructricequote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant: als ze voor de verhaallijn in beeld moet blijven dan heeft ze meer kwaliteiten... ze was inmmers al fitnessinstructrice, dus waarom ze daar als schoonmaakster gekomen is terwijl ze dat tuig ook dagelijks de fitnessroom in had kunnen sleuren is me sowieso een raadsel.
Maar gezien zijn blik, meent hij het niet ....quote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef Haroula het volgende:
Traantjes zijn snel gedroogd bij Huub. Hij maakt alweer lol met Palma. En zegt dat hij achter haar rug om haar hoer heeft genoemd. Ze knuffen het nu af...aaaacccchhhhhhh, wat lieffff.
Grotendeels eens.quote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Mensen willen"???
Ik erger me vooral aan het feit dat het zo'n paupershow geworden is omdat zowel de redactie als de kijkers het geduld niet hebben om dat eerste jaar af te wachten.
Er had nu nog helemaal geen ruk moeten gebeuren, het had lekker gemoedelijk en relaxed moeten zijn.
De bewoners hadden elkaar door en door moeten leren kennen, elkaars zwakke punten ontdekken, diepe vriendschappen opbouwen of een oprechte hartgrondige hekel aan iemand krijgen.
Dan had je volgend jaar pas echt een psychologisch spel gehad... mensen die precies weten waar je de ander op kunt pakken of die iemand moeten pakken die ze verschrikkelijk dierbaar is.
Nu moest het gewoon allemaal snel snel snel en zo hard mogelijk... dat is geen Krystle en Alexis fight, dat is gewoon ma Tokkie vs ma Flodder...
Huub is gewoon zo gigantisch met het spel bezig, hij vergeet geen moment waar hij mee bezig is. Ik heb daar echt respect voor. Natuurlijk heeft hij zijn mindere kanten waardoor hij wel eens te impulsief handelt, maar over het algemeen doet hij het gewoon goed. Hij ziet in dat het gewoon verspilde energie is om tegen Palma te vechten. Zij is geen tegenstander. En daarbij... de FEBO is wel lekker met hem bezig, give the guy a break!quote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef Haroula het volgende:
Traantjes zijn snel gedroogd bij Huub. Hij maakt alweer lol met Palma. En zegt dat hij achter haar rug om haar hoer heeft genoemd. Ze knuffen het nu af...aaaacccchhhhhhh, wat lieffff.
quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neehee... Lieke![]()
Palma is toch ook geen schoonmaakster?! Die is hoofd huishouding.
Ik kan hem weer velen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas is Huub zojuist vele punten bij mij gezakt.
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat de meningen op de fora er wel zeker toe doen... en als ik kijk wat voor gezeur je hier al leest als er een dag niets gebeurd is...quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Grotendeels eens.
De kijkers hebben echter een keuze waarnaar ze willen kijken, dus hebben altijd gelijk.
De fouten zijn gemaakt door de eerst verantwoordelijken, Sjon, Deborah en alles wat voor hen werkt.
Ik heb dan geen streams, maar als ik zo een beetje meelees en dat combineer met het beeld wat ik van Huub heb, dan meent ie geen snars van die knuffel met Palma.quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het ook vervelend voor je dat je liefje Lieke nu minder zal zien. Maar er zijn meer vrouwen dan kerken je vind wel iemand anders.quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was ook geen vol overgave knuffel vanuit huub zijn kant volgens mij.quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb dan geen streams, maar als ik zo een beetje meelees en dat combineer met het beeld wat ik van Huub heb, dan meent ie geen snars van die knuffel met Palma.
Hij heeft Palma ook nodig/gebruikt om TV te maken, misschien kan hij niet om haar heen en beseft hij dat?quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb dan geen streams, maar als ik zo een beetje meelees en dat combineer met het beeld wat ik van Huub heb, dan meent ie geen snars van die knuffel met Palma.
Palma mag wel uitkijken... Lieke vloog er ook uit na wat intimiteit met Huub...quote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Het was ook geen vol overgave knuffel vanuit huub zijn kant volgens mij.
Even geleden kwam hij weer bij Palma terug en vroeg hoe ze zich voelde, waarop hij haar rustig haar verhaal liet doen. Het leek erop alsof hij begon in te zien dat hij en Palma hier samen in zaten, in een beslissing van achter.quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is 6?quote:
Laat ik nu even wijselijk niet reagerenquote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het ook vervelend voor je dat je liefje Lieke nu minder zal zien. Maar er zijn meer vrouwen dan kerken je vind wel iemand anders.
Nu zie ik niets meerquote:
De bedoeling was dat het programma interaktief zou worden, dus input van kijkers was zeer gewenst.quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de meningen op de fora er wel zeker toe doen... en als ik kijk wat voor gezeur je hier al leest als er een dag niets gebeurd is...
Alsof ze zelf dagelijks relletjes hebben of meemaken, het zal het ontbreken daaraan wel zijn dat ze het uit een TV-programma proberen te halen
Lijkt me niet, het kwaad was wat dat betreft al geschied. Dan konden ze beter een liefdevolle relatie vijnsen, dan was dat neuken minder 'schaamtevol' (als ik dan even meega in je redenatie).quote:Op maandag 16 april 2007 14:39 schreef Haroula het volgende:
Kan ook zo zijn dat de ouders van Lieke haar verplichten te kappen met DGK in verband met de neukerij (wees eerlijk, elke ouder had zich doodgeschaamd) gisteravond en ze op een 'eervolle' manier en met opgeheven hoofd de kooi op vrijwillge basis verlaat. Uiteindelijk zijn haar ouders toch belangrijker voor haar. Moest alleen nog even een theater stukje worden opgevoerd.
Casting zwak? Om een redelijk succes van dit programma te maken is een geweldige casting (en veel geluk) een absolute must. Iedereen weet vast nog wel de vele saaie dagen tijdens Big Brother. Deze casting is juist close to perfection. Helaas drukt de redactie veel te veel een stempel overal op.quote:Op maandag 16 april 2007 14:35 schreef FdW het volgende:
Komt ook nog bij dat de casting zeer zwak was...
Vanaf 18 is iemand volwassen en kan zelf beslissingen nemen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:39 schreef Haroula het volgende:
Kan ook zo zijn dat de ouders van Lieke haar verplichten te kappen met DGK in verband met de neukerij (wees eerlijk, elke ouder had zich doodgeschaamd) gisteravond en ze op een 'eervolle' manier en met opgeheven hoofd de kooi op vrijwillge basis verlaat. Uiteindelijk zijn haar ouders toch belangrijker voor haar. Moest alleen nog even een theater stukje worden opgevoerd.
Lieke had er juist een keiharde ruzie met haar vader voor over. Dat ging echt helemaal mis thuis. Maar ze maakte Huub duidelijk dat ze toch met hem door wilde gaan.quote:Op maandag 16 april 2007 14:39 schreef Haroula het volgende:
Kan ook zo zijn dat de ouders van Lieke haar verplichten te kappen met DGK in verband met de neukerij (wees eerlijk, elke ouder had zich doodgeschaamd) gisteravond en ze op een 'eervolle' manier en met opgeheven hoofd de kooi op vrijwillge basis verlaat. Uiteindelijk zijn haar ouders toch belangrijker voor haar.
Kan wel zo zijn maar in de praktijk hebben ouders nog veel zeggenschap en helemaal als dochterlief uitgebreid op tv komt. Bovendien heeft ze zelf ook vaak aangegeven dat haar ouders en hun mening belangrijk voor haar zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Vanaf 18 is iemand volwassen en kan zelf beslissingen nemen.
Lieke is 23, woont op zichzelf en hoeft zich niet te verantwoorden over haar liefdesleven.
Ik ben 29 en ook al neem ik mijn eigen beslissingen ik zou niet snel iets doen waarvoor mijn ouders zich schamen..althans dat doe ik wel maar niet als er camera's op me gericht staan en heel nederland hoort hoe je g-spot wordt gemarteld.quote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Vanaf 18 is iemand volwassen en kan zelf beslissingen nemen.
Lieke is 23, woont op zichzelf en hoeft zich niet te verantwoorden over haar liefdesleven.
Zoals gezegd maakte ze gisteren duidelijk dat ze zo ongeveer in 'oorlog' is met haar vader, maar dat ze toch voor Huub kiest. Lieke's vader heeft echt de pest aan Huub.quote:Op maandag 16 april 2007 14:45 schreef Haroula het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar in de praktijk hebben ouders nog veel zeggenschap en helemaal als dochterlief uitgebreid op tv komt. Bovendien heeft ze zelf ook vaak aangegeven dat haar ouders en hun mening belangrijk voor haar zijn.
Kijk ik ben Huubfan maar het is natuurlijk een eikel hoe hij met vrouwen omgaat..hij treurt een paar dagen en dan is het over..ik snap die vader echt wel. Ik snap Lieke ook wel dat ze voor zichzelf kiest..maar ze had het kunnen zien aankomen..zeker nadat de verstandhouding met Palma al aardig onder het vriespunt was en omdat Huub al met zoveel mensen sex in het huis heeft gehad.quote:Op maandag 16 april 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke had er juist een keiharde ruzie met haar vader voor over. Dat ging echt helemaal mis thuis. Maar ze maakte Huub duidelijk dat ze toch met hem door wilde gaan.
Wat denk je wat er dan gisteravond is gebeurd..... Pa is geflipt.quote:Op maandag 16 april 2007 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd maakte ze gisteren duidelijk dat ze zo ongeveer in 'oorlog' is met haar vader, maar dat ze toch voor Huub kiest. Lieke's vader heeft echt de pest aan Huub.
Ze is geen 16 meer... en als haar ouders haar al zo ver hadden kunnen krijgen om te kappen dan had ze dat wel gedaan voor ze Huub van binnen en van buiten leerde kennen...quote:Op maandag 16 april 2007 14:39 schreef Haroula het volgende:
Ik ook wel. Huub had gisteren ook een paar uitspraken waar me de koude rillingen van over de rug liepen. Als ik als vader dan voor de streams zat, dan was de monitor door de ruiten gevlogenquote:Op maandag 16 april 2007 14:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kijk ik ben Huubfan maar het is natuurlijk een eikel hoe hij met vrouwen omgaat..hij treurt een paar dagen en dan is het over..ik snap die vader echt wel.
Voor mannen is het stoer hè. Vrouwen zijn slettenquote:Op maandag 16 april 2007 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is geen 16 meer... en als haar ouders haar al zo ver hadden kunnen krijgen om te kappen dan had ze dat wel gedaan voor ze Huub van binnen en van buiten leerde kennen...
En "elke ouder had zich doodgeschaamd"?? Het is geen kleuter meer, hoe is het inmiddels met het doodschaamgehalte van de ouders van Huub, Brian en Amanda??
Denk het wel ja. En toch zegt Lieke vanmorgen nog dat ze van Huub houdt.quote:Op maandag 16 april 2007 14:50 schreef Haroula het volgende:
[..]
Wat denk je wat er dan gisteravond is gebeurd..... Pa is geflipt.
Maar zijn zak was wel leegquote:Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook wel. Huub had gisteren ook een paar uitspraken waar me de koude rillingen van over de rug liepen. Als ik als vader dan voor de streams zat, dan was de monitor door de ruiten gevlogen
Oeps, stom van me dat ik niet met 2 maten meetquote:Op maandag 16 april 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mannen is het stoer hè. Vrouwen zijn sletten
Maar dan snap ik lieke niet dat ze het zo op de spits dreef.....ze wist dat haar ouders zouden kijken. En dan op DAT moment terwijl je ouders met een kopje thee en een koekje naar de streams kijken met Huub, die je ouders haatten, het bed in duiken en vervolgens lekker topless in de douche staan..quote:Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook wel. Huub had gisteren ook een paar uitspraken waar me de koude rillingen van over de rug liepen. Als ik als vader dan voor de streams zat, dan was de monitor door de ruiten gevlogen
Soaps en BB toestanden ken ik niet, want na 2 minuten kijken tijdens zappen was ik het al zat.quote:Op maandag 16 april 2007 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Casting zwak? Om een redelijk succes van dit programma te maken is een geweldige casting (en veel geluk) een absolute must. Iedereen weet vast nog wel de vele saaie dagen tijdens Big Brother. Deze casting is juist close to perfection. Helaas drukt de redactie veel te veel een stempel overal op.
Ach ik zou het ook doen denk ik (netjes onder de deken) maar als ik zeker zou weten dat mijn ouders keken zou ik me voorbeeldig gedragen...tja schijnheilig..maar daar ben je ook kind voor om je ouders het idee te geven dat ze je goed hebben opgevoed.quote:Op maandag 16 april 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, stom van me dat ik niet met 2 maten meet![]()
Maar goed, misschien dat ik daarom ook niet zo'n drama maak van een vrijpartij in die villa![]()
Jouw villa of de mijne... ?quote:Op maandag 16 april 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, stom van me dat ik niet met 2 maten meet![]()
Maar goed, misschien dat ik daarom ook niet zo'n drama maak van een vrijpartij in die villa![]()
idem ditoquote:Op maandag 16 april 2007 14:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Soaps en BB toestanden ken ik niet, want na 2 minuten kijken tijdens zappen was ik het al zat.
Dat de redactie probeert te sturen zit in het interaktieve konsept.
Input vanuit het veld, waar leuk en haalbaar in het programma brengen was opzet.
Hierover vanaf het begin op enigerlei wijze communiceren was essentieel om de gewenste band met kijkers/streamers op te bouwen. Dit heeft men domweg verzuimd.
Kijkers kregen in het najaar al in de gaten dat ze besodemieterd werden.
Dan waren de bewoners ook beter beschermd...want ik weet zeker dat Natasia een nare tijd zal krijgen NA de gouden kooi. Kijk ik zou haar nooit iets doen (al dagdroom ik er wel over dat ik met een stoomwals over haar heen rij) maar er zijn genoeg mensen die wel zo gek zullen zijn. Ik herinner me een gtst acteur die in elkaar werd geslagen op straat omdat men zijn karakter in de serie walgelijk vonden.quote:Op maandag 16 april 2007 14:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Soaps en BB toestanden ken ik niet, want na 2 minuten kijken tijdens zappen was ik het al zat.
Dat de redactie probeert te sturen zit in het interaktieve konsept.
Input vanuit het veld, waar leuk en haalbaar in het programma brengen was opzet.
Hierover vanaf het begin op enigerlei wijze communiceren was essentieel om de gewenste band met kijkers/streamers op te bouwen. Dit heeft men domweg verzuimd.
Kijkers kregen in het najaar al in de gaten dat ze besodemieterd werden.
Gaby is ook echt tof en lief. Post ze hier nog weleens?quote:Op maandag 16 april 2007 15:00 schreef Yollie het volgende:
Amanda oppert om Gaby uit te nodigen. Huub zegt komt wel goed. Nicolaas vraagt waarom specifiek Gaby. Huub zegt omdat het een topwijf is.
Als Huub Lieke's G-spot de eerste de beste keer wist te vinden en verwennen verdient hij applaus en een vetleren medaille.quote:Op maandag 16 april 2007 14:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben 29 en ook al neem ik mijn eigen beslissingen ik zou niet snel iets doen waarvoor mijn ouders zich schamen..althans dat doe ik wel maar niet als er camera's op me gericht staan en heel nederland hoort hoe je g-spot wordt gemarteld.
Volgens mij alleen op VOL. Maar het idd een schatje.quote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gaby is ook echt tof en lief. Post ze hier nog weleens?
quote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Huub Lieke's G-spot de eerste de beste keer wist te vinden en verwennen verdient hij applaus en een vetleren medaille.![]()
![]()
Wat we gisteren gezien hebben is in vergelijking met wat we dagelijks op TV zien niets bijzonders.
Bijna iedere acteur/actrice gaat boven de dekens volledig uit de kleren voor camera.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
G-Spot zit toch gewoon bij elke vrouw 2 vingerkootjes bovenin?
quote:Op maandag 16 april 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd wie van de 'miljonairs' op basis van het contract zoals het nu is getekend achteraf opnieuw hierin zou trappen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan waren de bewoners ook beter beschermd...want ik weet zeker dat Natasia een nare tijd zal krijgen NA de gouden kooi. Kijk ik zou haar nooit iets doen (al dagdroom ik er wel over dat ik met een stoomwals over haar heen rij) maar er zijn genoeg mensen die wel zo gek zullen zijn. Ik herinner me een gtst acteur die in elkaar werd geslagen op straat omdat men zijn karakter in de serie walgelijk vonden.
Ach het blijft maar een spelletje...quote:Op maandag 16 april 2007 15:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie van de 'miljonairs' op basis van het contract zoals het nu is getekend achteraf opnieuw hierin zou trappen.
Zeker omdat ze duidelijk veel meer gepiepeld worden dan ze ooit hadden kunnen vermoeden.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Nou mijn collega trekt en wrijft nu over haar 2 bovenste vingerkootjes maar ze kijkt nog niet echt vrolijk...
+1quote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ach ik zou het ook doen denk ik (netjes onder de deken) maar als ik zeker zou weten dat mijn ouders keken zou ik me voorbeeldig gedragen...tja schijnheilig..maar daar ben je ook kind voor om je ouders het idee te geven dat ze je goed hebben opgevoed.
Dat moet je ook net zo serieus nemen als Brian met z'n twee homovaders.quote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef Yollie het volgende:
Amanda kent ook een stukje uit de Koran , ze heeft een Turkse stiefvader gehad.
( eerder zei ze dat haar moeder nooit een vriend had gehad, toen ze nog thuis woonde).
Ben bang dat veel mensen dat niet weten, c.q. er prettig mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 16 april 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, volhoudenquote:Op maandag 16 april 2007 15:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben bang dat veel mensen dat niet weten, c.q. er prettig mee om kunnen gaan.
Ook onze Libelle dames plaatsen wel eens opmerkingen waarbij ik denk:
OOOWMAAAI GKUUTTT, moet ik jou nou ook nog sexueel opvoeden![]()
Je kunt ook een stiefvader hebben zonder bij ze in huis te wonenquote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef Yollie het volgende:
( eerder zei ze dat haar moeder nooit een vriend had gehad, toen ze nog thuis woonde).
Ja dat noem ik dan weer de vriend van mijn moeder maar geen stiefvader, maar het kan....quote:Op maandag 16 april 2007 15:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt ook een stiefvader hebben zonder bij ze in huis te wonen
Haar vader is overleden toen ze een paar jaar was dus ik denk dat ze iedere vriend van haar moeder al snel als stiefvader beschouwdequote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja dat noem ik dan weer de vriend van mijn moeder maar geen stiefvader, maar het kan....
Met die gedachte zijn ze echt niet ingestaptquote:
Glazen bladquote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een bullshit, spelen ze open kaarten? Dan ga je toch nooit in als je ziet dat anderen betere kaarten hebben ??
nu weer niet?
Ja, dat zie ik wel. Je ziet de camera's ook zitten.quote:
Jammer, die ontging mij ook, ff Limewire checken.quote:Op maandag 16 april 2007 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
illegaal gedownload![]()
![]()
Hoe heette die film/instructie video ??
* HiDiHo start Shareaza en zoektquote:Op maandag 16 april 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer, die ontging mij ook, ff Limewire checken.
Amanda: Mijn moeder komt uit Australie,quote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef Yollie het volgende:
Daar heeft ze al eerder mee gescholden dacht ik.quote:Op maandag 16 april 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vindt Huub net Freddy Krueger, vanwege zijn zieke ideeën
Als dat zo is en Brian gaat er niet in mee, is hij de enige die het tegenhoudt.quote:Op maandag 16 april 2007 15:19 schreef noekje het volgende:
Ze gaan een ontslagronde voor Jaap aanvragen. Aman gaat eerst met Brian praten en dan evt aanvragen.
Ik zat te kijken waar Juf Judith wasquote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef HiDiHo het volgende:
JJ
quote:Op maandag 16 april 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zat te kijken waar Juf Judith was![]()
Ach joh, Brainless roept maar wat.quote:Op maandag 16 april 2007 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
Straat? met dubbel 3 ?
Ja wat?quote:
Zat er in hé...quote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Gesprek tussen Huub en Lieke. Lieke zegt nu dat het palma's beslissing is, maar dat het van hogerhand wel is bevestigd.
quote:
Vanwege dit geregisseerde telefoongesprek?quote:Op maandag 16 april 2007 15:51 schreef solara4 het volgende:
waarom mag Huub eigelijk niet pokeren????
Wie heeft KK, die zit goed dan.quote:Op maandag 16 april 2007 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
KK
Omdat jullie hem allemaal willen horen bellen met Liekequote:Op maandag 16 april 2007 15:51 schreef solara4 het volgende:
Volgens mij Tasjaquote:
Omdat hij ruzie moest maken met Palma voor de tv momentjes. Bart pakte dat beter aan en verdomde het om te reageren.quote:Op maandag 16 april 2007 15:51 schreef solara4 het volgende:
is vast niet de echte redenquote:Op maandag 16 april 2007 15:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Vanwege dit geregisseeerde telefoongesprek?
Je hoeft niet meteen te gaan schelden!quote:Op maandag 16 april 2007 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
KK
beperkte plek aan de vernieuwde pokertafelquote:Op maandag 16 april 2007 15:51 schreef solara4 het volgende:
post je hier nou reminders aan jezelf?quote:Op maandag 16 april 2007 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
22
Jaap nam dus teveel plek inquote:Op maandag 16 april 2007 15:54 schreef Lipsch het volgende:
[..]
beperkte plek saan de vernieuwde pokertafel
Ja, het is erg lastig te volgen op deze mannier.quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Lipsch het volgende:
[..]
post je hier nou reminders aan jezelf?
Die 2 azen zijn duidelijk, maar wat is een kicker?quote:Op maandag 16 april 2007 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Tasja AA 8 kicker
Als 2 mensen AA hebben, wordt er gekeken naar de andere kaart, de zogenaamde (low) kickerquote:Op maandag 16 april 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 2 azen zijn duidelijk, maar wat is een kicker?
Ze heeft een paar keer seks gehad. Echt schandalig ja.quote:Op maandag 16 april 2007 16:01 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft zich gisteren ook schandalig gedragen. Geen fatsoen heeft ze in haar donder.
quote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als 2 mensen AA hebben, wordt er gekeken naar de andere kaart, de zogenaamde (low) kicker
quote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer seks gehad. Echt schandalig ja.
De kracht van Talpa in conflictsituaties is dat alles juridisch sterk in elkaar zit.quote:Op maandag 16 april 2007 16:03 schreef carpediem23 het volgende:
Dit gaat hem geen punten kosten, personeels praatje. Huub heel een klein beetje gelijk (mijn vader zit in het arbeids/ontslags recht) Maar ik denk dat de contracten van Talpa echt waterdicht zijn. En hele duidelijk afspraken zijn gemaakt.
Lieke had beter haar best kunnen doen om hem ervan te weerhouden.quote:Op maandag 16 april 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieke over dat Huub er een bende van wil maken: "Zoek iets wat heel erg plakt"
Ik word zo nerveus van Japio, dat gekloot met die chipsquote:Op maandag 16 april 2007 16:06 schreef HiDiHo het volgende:
2 paar (33,44) aas hoog voor jaap
quote:Op maandag 16 april 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ik verbaas me erover dat iedereen denkt dat de zgn sexpartij echt was. Wat kreunen en het bewegen van de dekbedden.......Yeah Right.
Zit Jaap aan de chips?quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word zo nerveus van Japio, dat gekloot met die chips![]()
Zou Huub wel echt zijn, of is het soms een robot ???quote:Op maandag 16 april 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ik verbaas me erover dat iedereen denkt dat de zgn sexpartij echt was. Wat kreunen en het bewegen van de dekbedden.......Yeah Right.
Dat hoort erbijquote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word zo nerveus van Japio, dat gekloot met die chips![]()
En een condoom gevuld met melk.quote:Op maandag 16 april 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |