Waarom was palma dan zo tevreden en gaf ze complimentjes de laatste weken?quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef Ecila111 het volgende:
Ben blij dat Lieke off is...... geen leuke TV/streams en Palma heeft een heel sterk punt: van schoonmaken had ze geen kaas gegeten, ik had haar op die gronden ook ontslagen.
Waar bemoeit die raspende nepkut zich mee.quote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef 2live het volgende:
palma; dan ga je 1 keer met elkaar naar bed, maar waarom moet dat 4 keer gebeuren?
Ja, alleen een beetje jammer dat ze Hyves, 4x neuken, gevoelens van Huub als argumenten ging gebruiken.quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef Ecila111 het volgende:
Ben blij dat Lieke off is...... geen leuke TV/streams en Palma heeft een heel sterk punt: van schoonmaken had ze geen kaas gegeten, ik had haar op die gronden ook ontslagen.
Ook als ze afgelopen woensdag nog zei dat het véél beter ging met Lieke?quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef Ecila111 het volgende:
Iedereen zwijgt...Palma heeft zich al ingelikt bij iedereen, dat wist Huub niet..quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
Huub verteld zijn mening en Sylvia? Sylvia zwijgt.
quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar bemoeit die raspende nepkut zich mee.
Daar kan ze maar beter aan wennen want hij heeft al eerder gezegd vandaag.quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef Haroula het volgende:
oei , hij noemt Palma hoer...
mooi geformuleerdquote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
huub; dit is de laatste keer dat ze een fan in het huis moeten zetten, sommige zijn gewoon fucking obsessed, en deze hoer is er 1 van.
Inderdaad. Prima als ze als vriend hun wantrouwen uiten, maar als echte vrienden moet je daarna ook klaarstaan als het mis gaat. Ik houd niet zo van die 'I told you so' -types en al helemaal niet als ze achter de rug om staan te klappen en te juichen, bij wijze van spreken...quote:Op maandag 16 april 2007 13:27 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik ook, dat gevoel van Syl ken ik voortaan wel.
Het is wel apart hoe iedereen altijd twijfelt aan de loyaliteit van Huub naar eric en syl, en dat nu juist syl en eric niet bepaald loyaal zijn naar Huub.
Herma en Palma hebben het alletwee op huub voorzien omdat Huub populair is .quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
huub; dit is de laatste keer dat ze een fan in het huis moeten zetten, sommige zijn gewoon fucking obsessed, en deze hoer is er 1 van.
Kaboutaaaataalquote:
Die is al jaloers vanaf dag 1 dat Lieke daar binnen kwam. Als Sylvia in Palma's situatie zat had ze haar ook ontslagen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
Mag ik nog even aanstippen dat die "lieve, verstandige" Sylvia ook een jaloerse kut is?
Wat mij betreft heeft neemt Palma een te grote rol in het spel. Ze hoort er niet bij, valt niet onder de regels, en heeft daarom teveel vrijheid, zoals vandaag is gebleken.quote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Iedereen zwijgt...Palma heeft zich al ingelikt bij iedereen, dat wist Huub niet..
Tot voor gisteren wist ze nog niet eens dat het vier keer kón! Op één zondagmiddag. Dát was de druppel...quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar bemoeit die raspende nepkut zich mee.
Is nu al duidelijk of Palma van achter heeft gehoord dat Lieke ontslagen moest worden?
Of houdt ze nog vol dat ze dit op eigen houtje besloten heeft?
Ja, maar zo ga je niet met mensen om..quote:Op maandag 16 april 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar kan ze maar beter aan wennen want hij heeft al eerder gezegd vandaag.
Palma legt het uit als dat ze Lieke aanmoedigde, complimenten gaf in de hoop dat ze dat schoonmaken eens oppakte en zelfstandig kon werken zonder dat Palma haar werk steeds moest controleren.quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom was palma dan zo tevreden en gaf ze complimentjes de laatste weken?
Het komt gewoon door gister.. Lieke kreeg dick en palma wil van die van haar af..
Das idd jammer maar misschien ging ze mee in de hype van de andere hulpen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, alleen een beetje jammer dat ze Hyves, 4x neuken, gevoelens van Huub als argumenten ging gebruiken.
Hebben ze 4x geneukt dan? ik zag er maar 1.. heb ik behoorlijk wat gemistquote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef Day het volgende:
Dus lieke heeft zich voor niks 4 keer laten neuken gisteren?
Ik denk eerder dat FEBO vandaag aan Huub heeft laten zien dat ZIJ nog steeds bepalen hoe de show er uit moet zien.quote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef FdW het volgende:
Huub moet even bij de Febo gaan vertellen dat Palma en Herma per onmiddellijk ontslagen moeten worden, en dat hij anders opstapt.
Het huis komt nooit vrij, want na wat verplichte zaken stopt deze geflipte toestand.
Huub weg, show over.
Je bedoelt dat de hele homescene zit te wachten totdat Huub anaal gepakt wordt door Eric? De rest is immers al gebeurd.quote:Op maandag 16 april 2007 13:38 schreef Gigageil het volgende:
Dit komt waarschijnlijk uit de homo-scéne.
Palma is populair in de homo-scéne. De homo's hopen erop dat Eric sex met Huub krijgt, wat door de komst van Lieke zo goed als ondenkbaar is.....![]()
Ik denk inderdaad dat Sylvia jaloers is. Niets menselijks is haar vreemd.quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
Mag ik nog even aanstippen dat die "lieve, verstandige" Sylvia ook een jaloerse kut is?
laten neuken; dat is Amandaquote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef Day het volgende:
Dus lieke heeft zich voor niks 4 keer laten neuken gisteren?
Palma is verliefdquote:Op maandag 16 april 2007 13:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Die Palma is zo jaloers als wat. Ze stikt er bijna in..
perciesquote:Op maandag 16 april 2007 13:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de hele homescene zit te wachten totdat Huub anaal gepakt wordt door Eric? De rest is immers al gebeurd.
Dat is om zijn tegenstander te irriteren.quote:Op maandag 16 april 2007 13:42 schreef Ecila111 het volgende:
Ik stoor me zo aan dat stomme heen-en-weer-geloop van Huub.
En door op te stappen laat Huub zien dat hij alleen de show maakt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat FEBO vandaag aan Huub heeft laten zien dat ZIJ nog steeds bepalen hoe de show er uit moet zien.![]()
Dat moet hij idd doen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef FdW het volgende:
Huub moet even bij de Febo gaan vertellen dat Palma en Herma per onmiddellijk ontslagen moeten worden, en dat hij anders opstapt.
Idd, leukquote:Op maandag 16 april 2007 13:43 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn brian en Amanda echt een stelletje aan het worden, vind ze steeds meer bij elkee passen en het lijkt dat ze wel een beetje verliefd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |