ow gelukkig, heb ik in ieder geval weer een 'goede' reden om te kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 13:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lekker tochIk ben gisteren verbrand, dus mooie manier om uit de zon te blijven
![]()
Misschien kon haar offspring gelijk op 4 pootjes staan...?quote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was bij haar ook in een kwartiertje gepiept??![]()
Nou dat is dan toch dom van hem. Hij zei gisteren tegen Lieke 'ik ga voor jou niet de villa uit'. En je dan nu zatzuipen en domme dingen doen (want daar kun je op wachten).quote:Op maandag 16 april 2007 13:14 schreef Clank het volgende:
Huub is nu nog rustig, maar hij heeft al een paar keer gezegd dat hij niet kan wachten tot het 4 uur is. Ben wel bang voor een Huub met een kwade dronk vandaag...
quote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik mis J.......nee ik doe het niet...![]()
Stil jijquote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Godver...daar is ie al....quote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heeft die het niet van gerard Joling?quote:Op maandag 16 april 2007 13:13 schreef r3gi3boy het volgende:
nu huub een schijthekel heeft aan Palma, moet hij ook ophouden met het consequent blèren van: ik sjeg ik hoouu d'rvan (wat oorspronkelijk bij Palma vandaan komt).
En ik zeg, het is van achter gestuurd, omdat.....quote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik als Huub-fan ben net als Eric en Syl blij dat hij van haar verlost is.
Duidelijker kan Lieke niet zijn dat ze niet meer voor een relatie wil gaan als de camera's niet meer draaien!
Nope, hij heeft het een en ander uitgezocht, wat het ontslag van Lieke betreft. Op staande voet ontslag kan nl niet zomaar.quote:Op maandag 16 april 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
Huub is zeker een brief naar Lieke aan het schrijven.
Ze zegt net dat ze dat wel doet, ze zegt dat dat haar kracht is.quote:Op maandag 16 april 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Het is jammer dat Palma geen fora meer leest.
Ik denk dat ze op straat ook genoeg gaat horen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Dat was alleen maar leuk toen ze daar nog populair was, inmiddels wordt ze al weken door vrijwel iedereen uitgekotst.quote:Op maandag 16 april 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Dan lult ze zichzelf wederom tegen want dat deed ze écht niet meer want het was zo afschuwelijk wat ze over haar en Herma schreven. Ja, dat verwacht je niet...zulke nette vrouwen die zoveel negatieve shit moeten lezen over zichzelf.quote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze dat wel doet, ze zegt dat dat haar kracht is.
Palma kreeg er ws jeuk van in haar kruis, en kon er niets mee. en dat 4 keer.quote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef 2live het volgende:
palam; dan ga je 1 keer met elkaar naar bed, maar waarom moet dat 4 keer gebeuren?
Zat Lieke er al 2 maanden?? Had ze een contract bij Talpa??quote:Op maandag 16 april 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, hij heeft het een en ander uitgezocht, wat het ontslag van Lieke betreft. Op staande voet ontslag kan nl niet zomaar.
Dat zijn ook belachelijke uitspraken van palma. Ondanks dat ik Lieke niet vertrouw vind ik wel dat palma veel persoonlijke dingen erbij betrekt, die haar NIETS aangaan.quote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef 2live het volgende:
palma; dan ga je 1 keer met elkaar naar bed, maar waarom moet dat 4 keer gebeuren?
quote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub was, was Palma nu mijn nieuwe Jaap. Non stop uitschelden dat pokke wijf. Het is misschien niet chique, maar vast wel effectief. Palma wegtreiteren werd mijn nieuwe doel in de villa.
heb ik ook, dat gevoel van Syl ken ik voortaan wel.quote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Zo, ik kan Sylvia ook geen minuut meer aanhoren. Gaat helemaal verkeerd daar
couldnt agree morequote:Op maandag 16 april 2007 13:27 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik ook, dat gevoel van Syl ken ik voortaan wel.
Het is wel apart hoe iedereen altijd twijfelt aan de loyaliteit van Huub naar eric en syl, en dat nu juist syl en eric niet bepaald loyaal zijn naar Huub.
En in je proeftijd kun je dus gewoon opzouten.quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zat Lieke er al 2 maanden?? Had ze een contract bij Talpa??
Volgens mij is het antwoord op beide vragen "nee" en staat ze dus gewoon onder contract bij een of andere schoonmaak uitzendorganisatie... dus zelfs al zou ze wel een contract hebben met Talpa, dan zit ze er volgens mij nog geen 2 maanden, en dat is altijd je wettelijke proeftijd.
Het probleem is... hij kan er niets mee. Hij is afhankelijk van Syl en Eric omdat hij anders de villa uitvliegt. Dus nu ook veroordeelt tot elkaar. Hij kan niet anders in ieder geval. Hij moet in ieder geval proberen de 'nieuwe' aan zijn kant te krijgen, maar het is moeilijk om nu nog iemand te gaan vertrouwen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub zou nu even de beelden moeten zien hoe Eric Palma omhelste toen hij hoorde dat het ontslag definitief was.
Ze is 1 dag populair geweest vanwege haar aanvaring met Natasia. Als ik binnenkort weer eens in amsterdam ga stappen en haar misschien wel tegenkom zal ik wel subtiel wat tegen haar zeggen...heel nep, zoals ze is zo van "Meid je ziet er geweldig uit in DGK echt waar je ziet niks van je plooien..maar wat erg wat die 100.000 fokkers over je tikken, dat je een lelijke ouwe hoer bent, maar ik heb zooooveeel respect voor je..en dan geef ik haar een judas kus op haar wang en gooi ik mijn rode wijn over haar met sperma besmeurde jurkje.quote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was alleen maar leuk toen ze daar nog populair was, inmiddels wordt ze al weken door vrijwel iedereen uitgekotst.
oke, Palma mag nog even blijvenquote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub was, was Palma nu mijn nieuwe Jaap. Non stop uitschelden dat pokke wijf. Het is misschien niet chique, maar vast wel effectief. Palma wegtreiteren werd mijn nieuwe doel in de villa.
palma mag van mij afgeschreven worden... 'dat' bedrijfsmiddel is gebruikt en verbruikt...quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
Hallo!
Moge Palma vandaag voor het laatst aanwezig zijn
Lieke vond ik vervelend, maar tirannieke Palma heeft nu echt te veel zendtijd om te kunnen verdragen
Ach ,wat praat ie weer 'stoer'quote:Op maandag 16 april 2007 13:32 schreef Disana het volgende:
Vroeg of laat gaat ze jankend de villa uit, daar zal ik hoogstpersoonlijk voor zorgen. Aldus Huub.
Zei Natasja daarstraks nou dat ze niet mee mocht naar de dansdinges???quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef demins het volgende:
[..]
Zei Natasja daarstraks nou dat ze niet mee mocht naar de dansdinges???
quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef demins het volgende:
[..]
Zei Natasja daarstraks nou dat ze niet mee mocht naar de dansdinges???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |