Vink wel leuk.. denk dat huub gelijk op palma afstormtquote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef Dogga het volgende:
nico moet het gewoon zelf brengen he naar huub
precies, allemaal gestuurd dus, zoooooo voorspelbaar......quote:Op maandag 16 april 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Gelul Palma, die vacature staat al een week op de site van Tien![]()
Die leraar gaat om half 1 weg hoorde ikquote:Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Nicolaas naar kantoor, ik ben benieuwd wanneer hij gaat zeggen dat Lieke ontslagen is.
Ik voorspel vuurwerk van de kant van Huub.quote:Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik tijdens mijn lunchpauze maar eens aansluit hier.
Heb ik geluk dat ik de stagaires hier het werk kan laten doen vandaagquote:Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik tijdens mijn lunchpauze maar eens aansluit hier.
wie is dat?quote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef noekje het volgende:
Maar goed..waar is Jaap?
ik zeg ik hou der vanquote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub was, was Palma nu mijn nieuwe Jaap. Non stop uitschelden dat pokke wijf. Het is misschien niet chique, maar vast wel effectief. Palma wegtreiteren werd mijn nieuwe doel in de villa.
Mis je hem? Ik zit aan de lunch, dus laat maar even.quote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef noekje het volgende:
Maar goed..waar is Jaap?
Als hij kalm blijft wordt het een heeeeele moeilijke discussie voor Palma.. anders wordt het scheldwoorden slikkenquote:Op maandag 16 april 2007 12:29 schreef Marelle het volgende:
Of Huub blijft kalm, of hij gaat helemaal uit z'n dak, maak je borsten maar nat Palma![]()
Ik zal zeggen dat ik hem mis...quote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef noekje het volgende:
Maar goed..waar is Jaap?
Ze hebben Bart ook zo verschrikkelijk genaaid met die verhalen over Lesley enzo. Die relatie hebben ze al bijna kapot gemaakt (Bart weigerde die laatste week ook niet voor niets om nog maar een seconde tv te maken). Als dit met Lieke ook allemaal opdracht was, hebben ze opnieuw een poging gedaan een relatie kapot te maken. En deze lukt waarschijnlijk wel, want itt Bart gaat Huub er niet uit (helaas).quote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef getl0st het volgende:
Vandaag krijgt talpa wat ze willen.. TV
Denk dat ook meteen voor een week lang uitzendingen kunnen maken
Ik zag op de tiensite dat er ook een Jaap in zat. Zo op de foto leek het een gezellige vent. Misschien dat het de nieuwe miljonair is en dat die vanavond binnenkomt?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 12:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ik hem mis...
meestal komt ie dan tevoorschijn...
Ik mis Jaap![]()
Vies he! Waarom kunnen ze niet gewoon hun mening geven!quote:Op maandag 16 april 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn alle andere bewoners het WALGELIJK eens met Palma trouwens. Bij de beesten af.
En valhelm op.quote:Op maandag 16 april 2007 12:38 schreef Marelle het volgende:
allemaal de veiligheidsgordels om.......
Mogen ze nietquote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Vies he! Waarom kunnen ze niet gewoon hun mening geven!
Een doodgestoken Palma met een brief voor de Nederlandse samenleving in haar lekke tiet gestoken is niet iets wat mag worden uitgezonden rond dit tijdstip..dus Palma heeft zich alweer afgesmincked en is nu achter bezig het script dit keer geloofwaardig te brengen.quote:
Ik hoop dat het iemand is die issues heeft, overgewicht en trouwplannen...quote:Op maandag 16 april 2007 12:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag op de tiensite dat er ook een Jaap in zat. Zo op de foto leek het een gezellige vent. Misschien dat het de nieuwe miljonair is en dat die vanavond binnenkomt?
't is gewoon een mediageile homomoeder die te weinig aandacht kreeg... Ik erger me vanaf het begin al aan die Palma. Een reden waarom de streams hier 's ochtend mondjemaat bekekn worden. Personeel moet gewoon hun werk doen en voor de rest hun bek houden als ze niets gevraagd worden.quote:Op maandag 16 april 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft onbegrijpelijk dat Palma totaal geen rekening met Huub houdt. Wat dat betreft moet het wel opdracht zijn óf ze is dus werkelijk een asociaal persoon. Ik snap in ieder geval niets van zulke mensen.
Ze krijgt het nog wel hoor de komende weken..quote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub, niet zo rustig
Meld je aan!quote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik mag Lieke ook niet..vind haar iets TE maar ik vind de manier waarop ze uit het script is gewerkt nog ongeloofwaardiger dan Ludo die opeens NIET dood was.
Ze moeten mij eens een keer een scriptje laten schrijven:
De manier waarop is zeker geen prijs waard, ik ben wel blij dat Lieke weg is. Huub zal er na een paar dagen hopelijk van opleven.quote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik mag Lieke ook niet..vind haar iets TE maar ik vind de manier waarop ze uit het script is gewerkt nog ongeloofwaardiger dan Ludo die opeens NIET dood was.
Ze moeten mij eens een keer een scriptje laten schrijven:
Welkom! Wanneer komt de nieuwe bewoner? Of weer iets echt knallends? Het is zo mat de laatste week vind ik..stemmingen over suffe dingen enzo (tis geen aanval want als ik DGK haatte postte ik hier niet)quote:
Welkom terugquote:
Als wij ervoor zorgen, wat doen Brian en Jaap daar dan nog.quote:Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef rooie3 het volgende:
Ook wij de streamers hebben er voor gezorgd dat Lieke weg is.
Dus ik reken Palma niet teveel aan.
Denk dat hij dat ook wel gaat doen. Op dit moment spelen er heel andere emoties bij Huub.. hij is nu vooral verdrietig heb ik de indruk.. die boosheid komt heus nog wel.quote:Op maandag 16 april 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Damn, Huub laat zich echt overbluffen. Hij had recht tegenover haar moeten gaan staan en er een Natasia dreiging uitgooien als "ik ga vanaf nu jouw leven hier compleet tot hel maken!"
Ik snap er ook geen zak meer van. Het werd nu mijn missie op Palma eruit te werken. Maar Huub blijft veel te kalm. Alsof hij weet dat hij geen kans heeft en dit nooit kan winnen.quote:Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef getl0st het volgende:
Als dit fucking alles was.. wat laat huub zich hier makkelijk afbluffen zeg
Hak dat wezen totaal in zessen van mij part.. maar niet zo makkelijk laten afbluffen
Jij weerquote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef Mokum020 het volgende:
en Jaap is in beeld.............
graag gedaan!![]()
Palma pakt snel haar lippenstif en zet een X op een papiertje..ZO GETEKEND..klaar is Kees!quote:Op maandag 16 april 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt heb je haar al 2 waarschuwingen gegeven en laten tekenen ??? Want anders heeft ze nog juridsche punten.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef Mokum020 het volgende:
graag gedaan!![]()
Huub werd te braaf en huub is wel de trekker van het programma.quote:Op maandag 16 april 2007 12:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Als wij ervoor zorgen, wat doen Brian en Jaap daar dan nog.
Of ik noem een Palma?
quote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat Huub heel het huis moet ondersmeren met jam, pindakaas, hagelslag, boter...echt HEEL het huis..uit wraak..en dan moet Palma maar boenen..want als ze niet boent..dan moet ze weg:)
Huub is denk ik bewust niet van plan hier televisie van te maken. De tijd dat hij Palma kan wurgen, komt vast nogquote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak meer van. Het werd nu mijn missie op Palma eruit te werken. Maar Huub blijft veel te kalm. Alsof hij weet dat hij geen kans heeft en dit nooit kan winnen.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Huub is denk ik bewust niet van plan hier televisie van te maken. De tijd dat hij Palma kan wurgen, komt vast nog
Jij bent echt goed.quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef Mokum020 het volgende:
graag gedaan!![]()
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 16 april 2007 12:55 schreef farceman het volgende:
Haha Jaap maakt zowaar zinnige opmerking
En Sylvia ook ... en Natasia ook... en Amanda ook.quote:Op maandag 16 april 2007 12:48 schreef Sug4r het volgende:
Jammer dat Huub niet gezien heeft dat Eric Palma omhelsde nadat ze vertelde dat ze Lieke ontslagen had...
Arme zielige Palma had de vreselijke taak om Lieke te ontslaan, ze was er helemaal kapot van.quote:Op maandag 16 april 2007 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Sylvia ook ... en Natasia ook... en Amanda ook.
Inderdaad ja, ik vind hem zo schijnheiligquote:Op maandag 16 april 2007 12:59 schreef 2live het volgende:
wat kots ik af en toe toch van nicolaas
Waarschuwing voor wat?quote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
Nicolaas bedelt om een officiéle waarschuwing voor Huub.
Beetje jammer.quote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
Nicolaas bedelt om een officiéle waarschuwing voor Huub.
met de terugkomst van Nicolaas is het spel wel meer ter sprake gekomen, maar tot een verhoging van het niveau heeft het nog niet geleid.quote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik vind hem zo schijnheilig![]()
Huub heeft iets op de grond gegooid, iets van sap.quote:
meen je niet, gatver Nicolaas mag van mij nu moven, heb het helemaal met 'm gehadquote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Mokum020 het volgende:
Palma brengt keukenrollen naar Huub....Huub gooit ze weer op de grond....
"Dag Palma"!
Sint Nicolaas roept al om een officiele waarschuwing...schijnheil...
ik zou zeggen; op staande voet ontslag, is werkweigeringquote:Op maandag 16 april 2007 13:03 schreef getl0st het volgende:
Mag palma weigeren het schoon te maken?
Ik zou nu de eerste waarschuwing gaan typen![]()
nou, dat was absoluut per ongelukquote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft iets op de grond gegooid, iets van sap.
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 16 april 2007 13:01 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zegt nu ook zinnige dingen, vanaf het begin maakte Lieke niet goed schoon. Het was al meteen duidelijk dat zij niet het type huishoudster is. Schoonmaken voor anderen moet je maar liggen. Als Lieke een baantje zocht kan ik me wel andere baantjes voorstellen waar zij met haar opleiding voor zou kunnen gaan. Maar nee, ze gaat schoonmaken..dat deed ze dus slecht, kreeg daar opmerkingen over, ze had teveel belangstelling en aandacht voor de bewoners.
Huub liet al snel merken dat hij haar mooi vond en Lieke zag haar kans schoon. Een rol in de gouden kooi..dat was al in het begin duidelijk..
Ik mocht Lieke meteen al niet..en echt niet omdat ik jaloers ofzo ben..dat slaat nergens op..ik gun Huub echt wel een leuk meisje. Veel mensen hier zeiden al dat Lieke wel eens Huub's ondergang zou kunnen betekenen.
Huub heeft nu verdriet en is goed pissig..dat is niet Palma's schuld, die heeft gewoon geen zin in zo'n incompetente collega...haar goed recht...mi
Ik had niet anders verwacht. Die staan vast wel weer met Palma te knuffelen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:03 schreef rooie3 het volgende:
Eric en Sylvia laten Huub aardig stikken.
dat heeft tijd nodig, ik hoop dat hij haar met de grond gelijk maakt [ verbaal]quote:
Huub moet alleen wel oppassen met wat ie zegt, er zijn weer allemaal nieuwe regels (schelden mag toch niet meer??) dus dan pakken ze hem daaropquote:
Palma volgt dag en nacht de streams..quote:Op maandag 16 april 2007 13:05 schreef Clank het volgende:
Palma heeft achter naar de streams zitten kijken en brieft nu door aan de anderen wat Huub en Lieke privé hebben besproken.
quote:Op maandag 16 april 2007 13:05 schreef Clank het volgende:
Palma heeft achter naar de streams zitten kijken en brieft nu door aan de anderen wat Huub en Lieke privé hebben besproken.
Oók Huub zijn schuld.. hij moest er op letten volgens Sylvia.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef blomst het volgende:
Sylvia reageert ook een beetj Hyper.
Je kunt het paard heus wel even alleen laten.
Vorige week woensdag was ze nog positief over Lieke. Het ging véél beter. Maar Palma vindt Lieke, volgens haar eigen woorden, een asociaal wijf omdat ze gisteren niet bij het personeel ging zitten maar de hele dag bij Huub was. Dat mens spoort echt niet. Het is zó jammer dat de rest in de villa met haar mee zeikt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:05 schreef jacqjacq het volgende:
sorry hoor, maar iedereen kan schoonmaken.
als palma vond dat lieke niet goed kon schoonmaken, dan had ze een dagje met haar moeten meelopen en laten zien hoe ze het gedaan wil hebben, dat is namelijk ook de taak van een hoofd huishouding.
Ik als Huub-fan ben net als Eric en Syl blij dat hij van haar verlost is.quote:Op maandag 16 april 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Die staan vast wel weer met Palma te knuffelen.
Huub is er toch ook naar toegegaan.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef blomst het volgende:
Sylvia reageert ook een beetj Hyper.
Je kunt het paard heus wel even alleen laten.
Vieze hoer is gelukkig geen ziekte.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Marelle het volgende:
[..]
Huub moet alleen wel oppassen met wat ie zegt, er zijn weer allemaal nieuwe regels (schelden mag toch niet meer??) dus dan pakken ze hem daarop
Huub ook niet, wat maakt dat van Huubquote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik als Huub-fan ben net als Eric en Syl blij dat hij van haar verlost is.
Duidelijker kan Lieke niet zijn dat ze niet meer voor een relatie wil gaan als de camera's niet meer draaien!
Dat was bij haar ook in een kwartiertje gepiept??quote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Mokum020 het volgende:
Palma vergelijkt de bevalling van het paard met het kirjgen van kinderen...
![]()
Dan veranderen ze de regels weer, want ze weten daar ook nog steeds dat je zonder Huub geen gouden kooi hebt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Marelle het volgende:
[..]
Huub moet alleen wel oppassen met wat ie zegt, er zijn weer allemaal nieuwe regels (schelden mag toch niet meer??) dus dan pakken ze hem daarop
Syl is het vast roerend met haar eens. Zij is ook zo'n type die dieren leuker vindt dan mensen want dieren zijn wel te vertrouwen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Mokum020 het volgende:
Palma vergelijkt de bevalling van het paard met het kirjgen van kinderen...
![]()
Huub beaamde wat Lieke zei, het was een vraag van Huub.quote:
was ik even vergeten, er zijn helemaal geen regelsquote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan veranderen ze de regels weer, want ze weten daar ook nog steeds dat je zonder Huub geen gouden kooi hebt.
Je zal wel moeten als de rest van de bewoners zo dood zijn als een pier.. daar valt gewoon geen plezier aan te beleven..quote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef Gigageil het volgende:
Huub de Gouden Kooi winnen......whahahaha lachertje.....hij is zijn energie al aan het verspillen met een lelijke domme snol met stalpoten en aan ruzietjes met het personeel.....zeer intelligent.....*kuch*![]()
Waarschijnlijk ging Palma ook zo over de grond rollenquote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was bij haar ook in een kwartiertje gepiept??![]()
't is een spelletje, weet je nogquote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef Gigageil het volgende:
Huub de Gouden Kooi winnen......whahahaha lachertje.....hij is zijn energie al aan het verspillen met een lelijke domme snol met stalpoten en aan ruzietjes met het personeel.....zeer intelligent.....*kuch*![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 13:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Syl is het vast roerend met haar eens. Zij is ook zo'n type die dieren leuker vindt dan mensen want dieren zijn wel te vertrouwen.![]()
Dan trekt ze maar weer een kaartje om te bewijzen dat idd de wereld verrot is en niemand betrouwbaar.
Iemand die net als Lieke een zeer realistische kijk op de zaken heeft. Je kunt geen relatie opbouwen via 5 minuten telefoongesprekjes en heel af en toe een uurtje bezoek. Daar weet Bart ook alles van.quote:
Dat kan alleen Jaap.quote:Op maandag 16 april 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die net als Lieke een zeer realistische kijk op de zaken heeft. Je kunt geen relatie opbouwen via 5 minuten telefoongesprekjes en heel af en toe een uurtje bezoek. Daar weet Bart ook alles van.
quote:Op maandag 16 april 2007 13:11 schreef kleinzusje het volgende:
Voor alle te emotionele cossers:
Let op:
Nicolaas zorgt voor onrust = zijn taak
Timing: is perfect omdat
Na een feestje, neukpartij is geweest, Syl is moe van het babypaardengedoe, Eric wordt ingefluisterd door achter en knuffelt de homomoeder, Brian ziet het als munitie en de redactie wil snelheid ( ipv het Bart verhaal) Oh ja, Jaap gaat Huub een beetje steunen met wat kennis en Adel.............ach, stsja...... ( geen idee)
Jep....juist daarom.....om 2,5 miljoen Euro......pak het dan goed aan, begin geen relatie en spaar je energie.quote:
Lekker tochquote:Op maandag 16 april 2007 13:13 schreef Marelle het volgende:
[..]
zo voorspelbaar allemaal, vraag me dan ook af waarom ik nog kijk
![]()
met zulke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:Op maandag 16 april 2007 13:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben niet zo'n schrijver, maar ik zou bijna een kaart naar Syl en Eric sturen dat ze Huub hier wel vies laten stikken. Doe dan ook niet alsof je een vriend bent. Die Eric is helemaal erg, met z'n ' Huub is een puber' etc.
maar Jaap en Cora hadden al een stabiele basis van 3 weken , dat maakt het verschilquote:
ow gelukkig, heb ik in ieder geval weer een 'goede' reden om te kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 13:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lekker tochIk ben gisteren verbrand, dus mooie manier om uit de zon te blijven
![]()
Misschien kon haar offspring gelijk op 4 pootjes staan...?quote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was bij haar ook in een kwartiertje gepiept??![]()
Nou dat is dan toch dom van hem. Hij zei gisteren tegen Lieke 'ik ga voor jou niet de villa uit'. En je dan nu zatzuipen en domme dingen doen (want daar kun je op wachten).quote:Op maandag 16 april 2007 13:14 schreef Clank het volgende:
Huub is nu nog rustig, maar hij heeft al een paar keer gezegd dat hij niet kan wachten tot het 4 uur is. Ben wel bang voor een Huub met een kwade dronk vandaag...
quote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik mis J.......nee ik doe het niet...![]()
Stil jijquote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Godver...daar is ie al....quote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heeft die het niet van gerard Joling?quote:Op maandag 16 april 2007 13:13 schreef r3gi3boy het volgende:
nu huub een schijthekel heeft aan Palma, moet hij ook ophouden met het consequent blèren van: ik sjeg ik hoouu d'rvan (wat oorspronkelijk bij Palma vandaan komt).
En ik zeg, het is van achter gestuurd, omdat.....quote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik als Huub-fan ben net als Eric en Syl blij dat hij van haar verlost is.
Duidelijker kan Lieke niet zijn dat ze niet meer voor een relatie wil gaan als de camera's niet meer draaien!
Nope, hij heeft het een en ander uitgezocht, wat het ontslag van Lieke betreft. Op staande voet ontslag kan nl niet zomaar.quote:Op maandag 16 april 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
Huub is zeker een brief naar Lieke aan het schrijven.
Ze zegt net dat ze dat wel doet, ze zegt dat dat haar kracht is.quote:Op maandag 16 april 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Het is jammer dat Palma geen fora meer leest.
Ik denk dat ze op straat ook genoeg gaat horen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Dat was alleen maar leuk toen ze daar nog populair was, inmiddels wordt ze al weken door vrijwel iedereen uitgekotst.quote:Op maandag 16 april 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Dan lult ze zichzelf wederom tegen want dat deed ze écht niet meer want het was zo afschuwelijk wat ze over haar en Herma schreven. Ja, dat verwacht je niet...zulke nette vrouwen die zoveel negatieve shit moeten lezen over zichzelf.quote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze dat wel doet, ze zegt dat dat haar kracht is.
Palma kreeg er ws jeuk van in haar kruis, en kon er niets mee. en dat 4 keer.quote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef 2live het volgende:
palam; dan ga je 1 keer met elkaar naar bed, maar waarom moet dat 4 keer gebeuren?
Zat Lieke er al 2 maanden?? Had ze een contract bij Talpa??quote:Op maandag 16 april 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, hij heeft het een en ander uitgezocht, wat het ontslag van Lieke betreft. Op staande voet ontslag kan nl niet zomaar.
Dat zijn ook belachelijke uitspraken van palma. Ondanks dat ik Lieke niet vertrouw vind ik wel dat palma veel persoonlijke dingen erbij betrekt, die haar NIETS aangaan.quote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef 2live het volgende:
palma; dan ga je 1 keer met elkaar naar bed, maar waarom moet dat 4 keer gebeuren?
quote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub was, was Palma nu mijn nieuwe Jaap. Non stop uitschelden dat pokke wijf. Het is misschien niet chique, maar vast wel effectief. Palma wegtreiteren werd mijn nieuwe doel in de villa.
heb ik ook, dat gevoel van Syl ken ik voortaan wel.quote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Zo, ik kan Sylvia ook geen minuut meer aanhoren. Gaat helemaal verkeerd daar
couldnt agree morequote:Op maandag 16 april 2007 13:27 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik ook, dat gevoel van Syl ken ik voortaan wel.
Het is wel apart hoe iedereen altijd twijfelt aan de loyaliteit van Huub naar eric en syl, en dat nu juist syl en eric niet bepaald loyaal zijn naar Huub.
En in je proeftijd kun je dus gewoon opzouten.quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zat Lieke er al 2 maanden?? Had ze een contract bij Talpa??
Volgens mij is het antwoord op beide vragen "nee" en staat ze dus gewoon onder contract bij een of andere schoonmaak uitzendorganisatie... dus zelfs al zou ze wel een contract hebben met Talpa, dan zit ze er volgens mij nog geen 2 maanden, en dat is altijd je wettelijke proeftijd.
Het probleem is... hij kan er niets mee. Hij is afhankelijk van Syl en Eric omdat hij anders de villa uitvliegt. Dus nu ook veroordeelt tot elkaar. Hij kan niet anders in ieder geval. Hij moet in ieder geval proberen de 'nieuwe' aan zijn kant te krijgen, maar het is moeilijk om nu nog iemand te gaan vertrouwen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub zou nu even de beelden moeten zien hoe Eric Palma omhelste toen hij hoorde dat het ontslag definitief was.
Ze is 1 dag populair geweest vanwege haar aanvaring met Natasia. Als ik binnenkort weer eens in amsterdam ga stappen en haar misschien wel tegenkom zal ik wel subtiel wat tegen haar zeggen...heel nep, zoals ze is zo van "Meid je ziet er geweldig uit in DGK echt waar je ziet niks van je plooien..maar wat erg wat die 100.000 fokkers over je tikken, dat je een lelijke ouwe hoer bent, maar ik heb zooooveeel respect voor je..en dan geef ik haar een judas kus op haar wang en gooi ik mijn rode wijn over haar met sperma besmeurde jurkje.quote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was alleen maar leuk toen ze daar nog populair was, inmiddels wordt ze al weken door vrijwel iedereen uitgekotst.
oke, Palma mag nog even blijvenquote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
palma mag van mij afgeschreven worden... 'dat' bedrijfsmiddel is gebruikt en verbruikt...quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
Hallo!
Moge Palma vandaag voor het laatst aanwezig zijn
Lieke vond ik vervelend, maar tirannieke Palma heeft nu echt te veel zendtijd om te kunnen verdragen
Ach ,wat praat ie weer 'stoer'quote:Op maandag 16 april 2007 13:32 schreef Disana het volgende:
Vroeg of laat gaat ze jankend de villa uit, daar zal ik hoogstpersoonlijk voor zorgen. Aldus Huub.
Zei Natasja daarstraks nou dat ze niet mee mocht naar de dansdinges???quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef demins het volgende:
[..]
Zei Natasja daarstraks nou dat ze niet mee mocht naar de dansdinges???
quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef demins het volgende:
[..]
Zei Natasja daarstraks nou dat ze niet mee mocht naar de dansdinges???
Waarom was palma dan zo tevreden en gaf ze complimentjes de laatste weken?quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef Ecila111 het volgende:
Ben blij dat Lieke off is...... geen leuke TV/streams en Palma heeft een heel sterk punt: van schoonmaken had ze geen kaas gegeten, ik had haar op die gronden ook ontslagen.
Waar bemoeit die raspende nepkut zich mee.quote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef 2live het volgende:
palma; dan ga je 1 keer met elkaar naar bed, maar waarom moet dat 4 keer gebeuren?
Ja, alleen een beetje jammer dat ze Hyves, 4x neuken, gevoelens van Huub als argumenten ging gebruiken.quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef Ecila111 het volgende:
Ben blij dat Lieke off is...... geen leuke TV/streams en Palma heeft een heel sterk punt: van schoonmaken had ze geen kaas gegeten, ik had haar op die gronden ook ontslagen.
Ook als ze afgelopen woensdag nog zei dat het véél beter ging met Lieke?quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef Ecila111 het volgende:
Iedereen zwijgt...Palma heeft zich al ingelikt bij iedereen, dat wist Huub niet..quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
Huub verteld zijn mening en Sylvia? Sylvia zwijgt.
quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar bemoeit die raspende nepkut zich mee.
Daar kan ze maar beter aan wennen want hij heeft al eerder gezegd vandaag.quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef Haroula het volgende:
oei , hij noemt Palma hoer...
mooi geformuleerdquote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
huub; dit is de laatste keer dat ze een fan in het huis moeten zetten, sommige zijn gewoon fucking obsessed, en deze hoer is er 1 van.
Inderdaad. Prima als ze als vriend hun wantrouwen uiten, maar als echte vrienden moet je daarna ook klaarstaan als het mis gaat. Ik houd niet zo van die 'I told you so' -types en al helemaal niet als ze achter de rug om staan te klappen en te juichen, bij wijze van spreken...quote:Op maandag 16 april 2007 13:27 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik ook, dat gevoel van Syl ken ik voortaan wel.
Het is wel apart hoe iedereen altijd twijfelt aan de loyaliteit van Huub naar eric en syl, en dat nu juist syl en eric niet bepaald loyaal zijn naar Huub.
Herma en Palma hebben het alletwee op huub voorzien omdat Huub populair is .quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
huub; dit is de laatste keer dat ze een fan in het huis moeten zetten, sommige zijn gewoon fucking obsessed, en deze hoer is er 1 van.
Kaboutaaaataalquote:
Die is al jaloers vanaf dag 1 dat Lieke daar binnen kwam. Als Sylvia in Palma's situatie zat had ze haar ook ontslagen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
Mag ik nog even aanstippen dat die "lieve, verstandige" Sylvia ook een jaloerse kut is?
Wat mij betreft heeft neemt Palma een te grote rol in het spel. Ze hoort er niet bij, valt niet onder de regels, en heeft daarom teveel vrijheid, zoals vandaag is gebleken.quote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Iedereen zwijgt...Palma heeft zich al ingelikt bij iedereen, dat wist Huub niet..
Tot voor gisteren wist ze nog niet eens dat het vier keer kón! Op één zondagmiddag. Dát was de druppel...quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar bemoeit die raspende nepkut zich mee.
Is nu al duidelijk of Palma van achter heeft gehoord dat Lieke ontslagen moest worden?
Of houdt ze nog vol dat ze dit op eigen houtje besloten heeft?
Ja, maar zo ga je niet met mensen om..quote:Op maandag 16 april 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar kan ze maar beter aan wennen want hij heeft al eerder gezegd vandaag.
Palma legt het uit als dat ze Lieke aanmoedigde, complimenten gaf in de hoop dat ze dat schoonmaken eens oppakte en zelfstandig kon werken zonder dat Palma haar werk steeds moest controleren.quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom was palma dan zo tevreden en gaf ze complimentjes de laatste weken?
Het komt gewoon door gister.. Lieke kreeg dick en palma wil van die van haar af..
Das idd jammer maar misschien ging ze mee in de hype van de andere hulpen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, alleen een beetje jammer dat ze Hyves, 4x neuken, gevoelens van Huub als argumenten ging gebruiken.
Hebben ze 4x geneukt dan? ik zag er maar 1.. heb ik behoorlijk wat gemistquote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef Day het volgende:
Dus lieke heeft zich voor niks 4 keer laten neuken gisteren?
Ik denk eerder dat FEBO vandaag aan Huub heeft laten zien dat ZIJ nog steeds bepalen hoe de show er uit moet zien.quote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef FdW het volgende:
Huub moet even bij de Febo gaan vertellen dat Palma en Herma per onmiddellijk ontslagen moeten worden, en dat hij anders opstapt.
Het huis komt nooit vrij, want na wat verplichte zaken stopt deze geflipte toestand.
Huub weg, show over.
Je bedoelt dat de hele homescene zit te wachten totdat Huub anaal gepakt wordt door Eric? De rest is immers al gebeurd.quote:Op maandag 16 april 2007 13:38 schreef Gigageil het volgende:
Dit komt waarschijnlijk uit de homo-scéne.
Palma is populair in de homo-scéne. De homo's hopen erop dat Eric sex met Huub krijgt, wat door de komst van Lieke zo goed als ondenkbaar is.....![]()
Ik denk inderdaad dat Sylvia jaloers is. Niets menselijks is haar vreemd.quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
Mag ik nog even aanstippen dat die "lieve, verstandige" Sylvia ook een jaloerse kut is?
laten neuken; dat is Amandaquote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef Day het volgende:
Dus lieke heeft zich voor niks 4 keer laten neuken gisteren?
Palma is verliefdquote:Op maandag 16 april 2007 13:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Die Palma is zo jaloers als wat. Ze stikt er bijna in..
perciesquote:Op maandag 16 april 2007 13:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de hele homescene zit te wachten totdat Huub anaal gepakt wordt door Eric? De rest is immers al gebeurd.
Dat is om zijn tegenstander te irriteren.quote:Op maandag 16 april 2007 13:42 schreef Ecila111 het volgende:
Ik stoor me zo aan dat stomme heen-en-weer-geloop van Huub.
En door op te stappen laat Huub zien dat hij alleen de show maakt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat FEBO vandaag aan Huub heeft laten zien dat ZIJ nog steeds bepalen hoe de show er uit moet zien.![]()
Dat moet hij idd doen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef FdW het volgende:
Huub moet even bij de Febo gaan vertellen dat Palma en Herma per onmiddellijk ontslagen moeten worden, en dat hij anders opstapt.
Idd, leukquote:Op maandag 16 april 2007 13:43 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn brian en Amanda echt een stelletje aan het worden, vind ze steeds meer bij elkee passen en het lijkt dat ze wel een beetje verliefd zijn.
Hebben die raspkutten daar wel verstand van dan?quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef Ecila111 het volgende:
Huub gaat echt niet vrijwillig dat huis uit, hoor. Zeker niet voor Lieke.quote:Op maandag 16 april 2007 13:43 schreef FdW het volgende:
[..]
En door op te stappen laat Huub zien dat hij alleen de show maakt.
Het is al een flop, maar als Huub er niet meer is, dan echt einde voorstelling ...
Zeg ik.quote:Op maandag 16 april 2007 13:38 schreef Gigageil het volgende:
Dit komt waarschijnlijk uit de homo-scéne.
Palma is populair in de homo-scéne. De homo's hopen erop dat Eric sex met Huub krijgt, wat door de komst van Lieke zo goed als ondenkbaar is.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |