Palma pakt snel haar lippenstif en zet een X op een papiertje..ZO GETEKEND..klaar is Kees!quote:Op maandag 16 april 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt heb je haar al 2 waarschuwingen gegeven en laten tekenen ??? Want anders heeft ze nog juridsche punten.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef Mokum020 het volgende:
en Jaap is in beeld.............
graag gedaan!![]()
Huub werd te braaf en huub is wel de trekker van het programma.quote:Op maandag 16 april 2007 12:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Als wij ervoor zorgen, wat doen Brian en Jaap daar dan nog.
Of ik noem een Palma?
quote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat Huub heel het huis moet ondersmeren met jam, pindakaas, hagelslag, boter...echt HEEL het huis..uit wraak..en dan moet Palma maar boenen..want als ze niet boent..dan moet ze weg:)
Huub is denk ik bewust niet van plan hier televisie van te maken. De tijd dat hij Palma kan wurgen, komt vast nogquote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak meer van. Het werd nu mijn missie op Palma eruit te werken. Maar Huub blijft veel te kalm. Alsof hij weet dat hij geen kans heeft en dit nooit kan winnen.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:49 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Huub is denk ik bewust niet van plan hier televisie van te maken. De tijd dat hij Palma kan wurgen, komt vast nog
Jij bent echt goed.quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef Mokum020 het volgende:
en Jaap is in beeld.............
graag gedaan!![]()
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 16 april 2007 12:55 schreef farceman het volgende:
Haha Jaap maakt zowaar zinnige opmerking
En Sylvia ook ... en Natasia ook... en Amanda ook.quote:Op maandag 16 april 2007 12:48 schreef Sug4r het volgende:
Jammer dat Huub niet gezien heeft dat Eric Palma omhelsde nadat ze vertelde dat ze Lieke ontslagen had...
Arme zielige Palma had de vreselijke taak om Lieke te ontslaan, ze was er helemaal kapot van.quote:Op maandag 16 april 2007 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Sylvia ook ... en Natasia ook... en Amanda ook.
Inderdaad ja, ik vind hem zo schijnheiligquote:Op maandag 16 april 2007 12:59 schreef 2live het volgende:
wat kots ik af en toe toch van nicolaas
Waarschuwing voor wat?quote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
Nicolaas bedelt om een officiéle waarschuwing voor Huub.
Beetje jammer.quote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
Nicolaas bedelt om een officiéle waarschuwing voor Huub.
met de terugkomst van Nicolaas is het spel wel meer ter sprake gekomen, maar tot een verhoging van het niveau heeft het nog niet geleid.quote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik vind hem zo schijnheilig![]()
Huub heeft iets op de grond gegooid, iets van sap.quote:
meen je niet, gatver Nicolaas mag van mij nu moven, heb het helemaal met 'm gehadquote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Mokum020 het volgende:
Palma brengt keukenrollen naar Huub....Huub gooit ze weer op de grond....
"Dag Palma"!
Sint Nicolaas roept al om een officiele waarschuwing...schijnheil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |