Ik hoop dat het iemand is die issues heeft, overgewicht en trouwplannen...quote:Op maandag 16 april 2007 12:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag op de tiensite dat er ook een Jaap in zat. Zo op de foto leek het een gezellige vent. Misschien dat het de nieuwe miljonair is en dat die vanavond binnenkomt?
't is gewoon een mediageile homomoeder die te weinig aandacht kreeg... Ik erger me vanaf het begin al aan die Palma. Een reden waarom de streams hier 's ochtend mondjemaat bekekn worden. Personeel moet gewoon hun werk doen en voor de rest hun bek houden als ze niets gevraagd worden.quote:Op maandag 16 april 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft onbegrijpelijk dat Palma totaal geen rekening met Huub houdt. Wat dat betreft moet het wel opdracht zijn óf ze is dus werkelijk een asociaal persoon. Ik snap in ieder geval niets van zulke mensen.
Ze krijgt het nog wel hoor de komende weken..quote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub, niet zo rustig
Meld je aan!quote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik mag Lieke ook niet..vind haar iets TE maar ik vind de manier waarop ze uit het script is gewerkt nog ongeloofwaardiger dan Ludo die opeens NIET dood was.
Ze moeten mij eens een keer een scriptje laten schrijven:
De manier waarop is zeker geen prijs waard, ik ben wel blij dat Lieke weg is. Huub zal er na een paar dagen hopelijk van opleven.quote:Op maandag 16 april 2007 12:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik mag Lieke ook niet..vind haar iets TE maar ik vind de manier waarop ze uit het script is gewerkt nog ongeloofwaardiger dan Ludo die opeens NIET dood was.
Ze moeten mij eens een keer een scriptje laten schrijven:
Welkom! Wanneer komt de nieuwe bewoner? Of weer iets echt knallends? Het is zo mat de laatste week vind ik..stemmingen over suffe dingen enzo (tis geen aanval want als ik DGK haatte postte ik hier niet)quote:
Welkom terugquote:
Als wij ervoor zorgen, wat doen Brian en Jaap daar dan nog.quote:Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef rooie3 het volgende:
Ook wij de streamers hebben er voor gezorgd dat Lieke weg is.
Dus ik reken Palma niet teveel aan.
Denk dat hij dat ook wel gaat doen. Op dit moment spelen er heel andere emoties bij Huub.. hij is nu vooral verdrietig heb ik de indruk.. die boosheid komt heus nog wel.quote:Op maandag 16 april 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Damn, Huub laat zich echt overbluffen. Hij had recht tegenover haar moeten gaan staan en er een Natasia dreiging uitgooien als "ik ga vanaf nu jouw leven hier compleet tot hel maken!"
Ik snap er ook geen zak meer van. Het werd nu mijn missie op Palma eruit te werken. Maar Huub blijft veel te kalm. Alsof hij weet dat hij geen kans heeft en dit nooit kan winnen.quote:Op maandag 16 april 2007 12:45 schreef getl0st het volgende:
Als dit fucking alles was.. wat laat huub zich hier makkelijk afbluffen zeg
Hak dat wezen totaal in zessen van mij part.. maar niet zo makkelijk laten afbluffen
Jij weerquote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef Mokum020 het volgende:
en Jaap is in beeld.............
graag gedaan!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |