Lijkt me ookquote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me compleet uitgesloten dat de programmaleiding het toe zou staan dat Palma dergelijke beslissingen zelf neemt.
Dan zal ik wel de enige zijn voor wie het niet zoveel uitmaakt hoe Lieke weg is, ze is weg en daar gaat het omquote:
"Mensen willen"???quote:Op maandag 16 april 2007 14:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het jammer dat het zo loopt in DGK het is echt een geweldig programma als je de streams volgt, maar er word teveel vanuit de redactie geregisseerd of gestuurd zoals ze het zelf noemen. Kijk naar de fucking kijkcijfers en je weet dat DGK aan het instorten is de laatste weken. Mensen willen boevenstreken in de nacht op tv zien..kletteren met pannen, gekke acties. Ze willen geen liefdesshit of een teringhuishoudster die d'r fokking muil niet kan houden en zelf graag een ster wil zijn..
Hoezo???quote:Op maandag 16 april 2007 14:19 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig. Huub is volkomen de weg kwijt
En ja hoor...!quote:Op maandag 16 april 2007 14:16 schreef demins het volgende:
Dalijk krijgt Huub een warme knuffel van een geëmotioneerde Palma...
Aan de ene kant wel, aan de andere kant: als ze voor de verhaallijn in beeld moet blijven dan heeft ze meer kwaliteiten... ze was inmmers al fitnessinstructrice, dus waarom ze daar als schoonmaakster gekomen is terwijl ze dat tuig ook dagelijks de fitnessroom in had kunnen sleuren is me sowieso een raadsel.quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me compleet uitgesloten dat de programmaleiding het toe zou staan dat Palma dergelijke beslissingen zelf neemt.
Palma fitnessinstructricequote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant: als ze voor de verhaallijn in beeld moet blijven dan heeft ze meer kwaliteiten... ze was inmmers al fitnessinstructrice, dus waarom ze daar als schoonmaakster gekomen is terwijl ze dat tuig ook dagelijks de fitnessroom in had kunnen sleuren is me sowieso een raadsel.
Maar gezien zijn blik, meent hij het niet ....quote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef Haroula het volgende:
Traantjes zijn snel gedroogd bij Huub. Hij maakt alweer lol met Palma. En zegt dat hij achter haar rug om haar hoer heeft genoemd. Ze knuffen het nu af...aaaacccchhhhhhh, wat lieffff.
Grotendeels eens.quote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Mensen willen"???
Ik erger me vooral aan het feit dat het zo'n paupershow geworden is omdat zowel de redactie als de kijkers het geduld niet hebben om dat eerste jaar af te wachten.
Er had nu nog helemaal geen ruk moeten gebeuren, het had lekker gemoedelijk en relaxed moeten zijn.
De bewoners hadden elkaar door en door moeten leren kennen, elkaars zwakke punten ontdekken, diepe vriendschappen opbouwen of een oprechte hartgrondige hekel aan iemand krijgen.
Dan had je volgend jaar pas echt een psychologisch spel gehad... mensen die precies weten waar je de ander op kunt pakken of die iemand moeten pakken die ze verschrikkelijk dierbaar is.
Nu moest het gewoon allemaal snel snel snel en zo hard mogelijk... dat is geen Krystle en Alexis fight, dat is gewoon ma Tokkie vs ma Flodder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |