Vind ik niet, ik vind Palma niets bijzonders. En dat heeft ze met deze ordinaire actie geboren uit jaloezie ook wel laten zien.quote:Op maandag 16 april 2007 14:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ben ernstig anti-Lieke..Palma doet me niet veel..ik vind haar niet leuk maar ook niet vervelend..tis een geval apart..dat wel..
ergens op deze wereld heeft een pantoffeldiertje meer beschaving in het kleine 'lijfje' dan Palma en Herma bij elkaar....quote:Op maandag 16 april 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat Lieke meer beschaving in dr kleine teen heeft dan Palma en Herma bij elkaar.
Dat ontslag is achter gebeurd... nadat Lieke al uit de villa was... Palma kwam later terug met de mededeling dat ze Lieke wel moest onslaan..quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef Liess het volgende:
Is er btw een filmpje van dat ontslaan enzo?
En zo is het!quote:Op maandag 16 april 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat Lieke meer beschaving in dr kleine teen heeft dan Palma en Herma bij elkaar.
Wat een kneus is het toch ook....quote:Op maandag 16 april 2007 14:12 schreef Gigageil het volgende:
Nog ff en Huub gaat op de "tranen met tuiten- oh wat ben ik zielig-alstjeblieft draai het terug-toer"![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 14:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ail.go
[..]
Wat een kneus is het toch ook....![]()
Jij bent echt goedquote:Op maandag 16 april 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft volgens mij al gebeld met de FEBO en te horen gekregen dat het echt helemaal Palma dr eigen initiatief was...
Dus als de FEBO Lieke in het verhaal zou willen houden dan zal ze wel terugkomen als fitnessinstructrice... aanvulling op wat Carlos al doet, maar dan 4 dagen per week![]()
Komen die paupers er ook niet meer onderuit om te trainen![]()
Ja ik doelde meer op het gesprek tegen Lieke, maar op 10 staat het, deels iig .. ik wil alles zien....quote:Op maandag 16 april 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ontslag is achter gebeurd... nadat Lieke al uit de villa was... Palma kwam later terug met de mededeling dat ze Lieke wel moest onslaan..
Het lijkt me compleet uitgesloten dat de programmaleiding het toe zou staan dat Palma dergelijke beslissingen zelf neemt.quote:Op maandag 16 april 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft volgens mij al gebeld met de FEBO en te horen gekregen dat het echt helemaal Palma dr eigen initiatief was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |