Ik ook wel. Huub had gisteren ook een paar uitspraken waar me de koude rillingen van over de rug liepen. Als ik als vader dan voor de streams zat, dan was de monitor door de ruiten gevlogenquote:Op maandag 16 april 2007 14:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kijk ik ben Huubfan maar het is natuurlijk een eikel hoe hij met vrouwen omgaat..hij treurt een paar dagen en dan is het over..ik snap die vader echt wel.
Voor mannen is het stoer hè. Vrouwen zijn slettenquote:Op maandag 16 april 2007 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is geen 16 meer... en als haar ouders haar al zo ver hadden kunnen krijgen om te kappen dan had ze dat wel gedaan voor ze Huub van binnen en van buiten leerde kennen...
En "elke ouder had zich doodgeschaamd"?? Het is geen kleuter meer, hoe is het inmiddels met het doodschaamgehalte van de ouders van Huub, Brian en Amanda??
Denk het wel ja. En toch zegt Lieke vanmorgen nog dat ze van Huub houdt.quote:Op maandag 16 april 2007 14:50 schreef Haroula het volgende:
[..]
Wat denk je wat er dan gisteravond is gebeurd..... Pa is geflipt.
Maar zijn zak was wel leegquote:Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook wel. Huub had gisteren ook een paar uitspraken waar me de koude rillingen van over de rug liepen. Als ik als vader dan voor de streams zat, dan was de monitor door de ruiten gevlogen
Oeps, stom van me dat ik niet met 2 maten meetquote:Op maandag 16 april 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mannen is het stoer hè. Vrouwen zijn sletten
Maar dan snap ik lieke niet dat ze het zo op de spits dreef.....ze wist dat haar ouders zouden kijken. En dan op DAT moment terwijl je ouders met een kopje thee en een koekje naar de streams kijken met Huub, die je ouders haatten, het bed in duiken en vervolgens lekker topless in de douche staan..quote:Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook wel. Huub had gisteren ook een paar uitspraken waar me de koude rillingen van over de rug liepen. Als ik als vader dan voor de streams zat, dan was de monitor door de ruiten gevlogen
Soaps en BB toestanden ken ik niet, want na 2 minuten kijken tijdens zappen was ik het al zat.quote:Op maandag 16 april 2007 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Casting zwak? Om een redelijk succes van dit programma te maken is een geweldige casting (en veel geluk) een absolute must. Iedereen weet vast nog wel de vele saaie dagen tijdens Big Brother. Deze casting is juist close to perfection. Helaas drukt de redactie veel te veel een stempel overal op.
Ach ik zou het ook doen denk ik (netjes onder de deken) maar als ik zeker zou weten dat mijn ouders keken zou ik me voorbeeldig gedragen...tja schijnheilig..maar daar ben je ook kind voor om je ouders het idee te geven dat ze je goed hebben opgevoed.quote:Op maandag 16 april 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, stom van me dat ik niet met 2 maten meet![]()
Maar goed, misschien dat ik daarom ook niet zo'n drama maak van een vrijpartij in die villa![]()
Jouw villa of de mijne... ?quote:Op maandag 16 april 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, stom van me dat ik niet met 2 maten meet![]()
Maar goed, misschien dat ik daarom ook niet zo'n drama maak van een vrijpartij in die villa![]()
idem ditoquote:Op maandag 16 april 2007 14:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Soaps en BB toestanden ken ik niet, want na 2 minuten kijken tijdens zappen was ik het al zat.
Dat de redactie probeert te sturen zit in het interaktieve konsept.
Input vanuit het veld, waar leuk en haalbaar in het programma brengen was opzet.
Hierover vanaf het begin op enigerlei wijze communiceren was essentieel om de gewenste band met kijkers/streamers op te bouwen. Dit heeft men domweg verzuimd.
Kijkers kregen in het najaar al in de gaten dat ze besodemieterd werden.
Dan waren de bewoners ook beter beschermd...want ik weet zeker dat Natasia een nare tijd zal krijgen NA de gouden kooi. Kijk ik zou haar nooit iets doen (al dagdroom ik er wel over dat ik met een stoomwals over haar heen rij) maar er zijn genoeg mensen die wel zo gek zullen zijn. Ik herinner me een gtst acteur die in elkaar werd geslagen op straat omdat men zijn karakter in de serie walgelijk vonden.quote:Op maandag 16 april 2007 14:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Soaps en BB toestanden ken ik niet, want na 2 minuten kijken tijdens zappen was ik het al zat.
Dat de redactie probeert te sturen zit in het interaktieve konsept.
Input vanuit het veld, waar leuk en haalbaar in het programma brengen was opzet.
Hierover vanaf het begin op enigerlei wijze communiceren was essentieel om de gewenste band met kijkers/streamers op te bouwen. Dit heeft men domweg verzuimd.
Kijkers kregen in het najaar al in de gaten dat ze besodemieterd werden.
Gaby is ook echt tof en lief. Post ze hier nog weleens?quote:Op maandag 16 april 2007 15:00 schreef Yollie het volgende:
Amanda oppert om Gaby uit te nodigen. Huub zegt komt wel goed. Nicolaas vraagt waarom specifiek Gaby. Huub zegt omdat het een topwijf is.
Als Huub Lieke's G-spot de eerste de beste keer wist te vinden en verwennen verdient hij applaus en een vetleren medaille.quote:Op maandag 16 april 2007 14:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben 29 en ook al neem ik mijn eigen beslissingen ik zou niet snel iets doen waarvoor mijn ouders zich schamen..althans dat doe ik wel maar niet als er camera's op me gericht staan en heel nederland hoort hoe je g-spot wordt gemarteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |