Volgens mij alleen op VOL. Maar het idd een schatje.quote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gaby is ook echt tof en lief. Post ze hier nog weleens?
quote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Huub Lieke's G-spot de eerste de beste keer wist te vinden en verwennen verdient hij applaus en een vetleren medaille.![]()
![]()
Wat we gisteren gezien hebben is in vergelijking met wat we dagelijks op TV zien niets bijzonders.
Bijna iedere acteur/actrice gaat boven de dekens volledig uit de kleren voor camera.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
G-Spot zit toch gewoon bij elke vrouw 2 vingerkootjes bovenin?
quote:Op maandag 16 april 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd wie van de 'miljonairs' op basis van het contract zoals het nu is getekend achteraf opnieuw hierin zou trappen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan waren de bewoners ook beter beschermd...want ik weet zeker dat Natasia een nare tijd zal krijgen NA de gouden kooi. Kijk ik zou haar nooit iets doen (al dagdroom ik er wel over dat ik met een stoomwals over haar heen rij) maar er zijn genoeg mensen die wel zo gek zullen zijn. Ik herinner me een gtst acteur die in elkaar werd geslagen op straat omdat men zijn karakter in de serie walgelijk vonden.
Ach het blijft maar een spelletje...quote:Op maandag 16 april 2007 15:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie van de 'miljonairs' op basis van het contract zoals het nu is getekend achteraf opnieuw hierin zou trappen.
Zeker omdat ze duidelijk veel meer gepiepeld worden dan ze ooit hadden kunnen vermoeden.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Nou mijn collega trekt en wrijft nu over haar 2 bovenste vingerkootjes maar ze kijkt nog niet echt vrolijk...
+1quote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ach ik zou het ook doen denk ik (netjes onder de deken) maar als ik zeker zou weten dat mijn ouders keken zou ik me voorbeeldig gedragen...tja schijnheilig..maar daar ben je ook kind voor om je ouders het idee te geven dat ze je goed hebben opgevoed.
Dat moet je ook net zo serieus nemen als Brian met z'n twee homovaders.quote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef Yollie het volgende:
Amanda kent ook een stukje uit de Koran , ze heeft een Turkse stiefvader gehad.
( eerder zei ze dat haar moeder nooit een vriend had gehad, toen ze nog thuis woonde).
Ben bang dat veel mensen dat niet weten, c.q. er prettig mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 16 april 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, volhoudenquote:Op maandag 16 april 2007 15:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben bang dat veel mensen dat niet weten, c.q. er prettig mee om kunnen gaan.
Ook onze Libelle dames plaatsen wel eens opmerkingen waarbij ik denk:
OOOWMAAAI GKUUTTT, moet ik jou nou ook nog sexueel opvoeden![]()
Je kunt ook een stiefvader hebben zonder bij ze in huis te wonenquote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef Yollie het volgende:
Amanda kent ook een stukje uit de Koran , ze heeft een Turkse stiefvader gehad.
( eerder zei ze dat haar moeder nooit een vriend had gehad, toen ze nog thuis woonde).
Ja dat noem ik dan weer de vriend van mijn moeder maar geen stiefvader, maar het kan....quote:Op maandag 16 april 2007 15:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt ook een stiefvader hebben zonder bij ze in huis te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |