Huub is gewoon zo gigantisch met het spel bezig, hij vergeet geen moment waar hij mee bezig is. Ik heb daar echt respect voor. Natuurlijk heeft hij zijn mindere kanten waardoor hij wel eens te impulsief handelt, maar over het algemeen doet hij het gewoon goed. Hij ziet in dat het gewoon verspilde energie is om tegen Palma te vechten. Zij is geen tegenstander. En daarbij... de FEBO is wel lekker met hem bezig, give the guy a break!quote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef Haroula het volgende:
Traantjes zijn snel gedroogd bij Huub. Hij maakt alweer lol met Palma. En zegt dat hij achter haar rug om haar hoer heeft genoemd. Ze knuffen het nu af...aaaacccchhhhhhh, wat lieffff.
quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neehee... Lieke![]()
Palma is toch ook geen schoonmaakster?! Die is hoofd huishouding.
Ik kan hem weer velen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas is Huub zojuist vele punten bij mij gezakt.
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me compleet uitgesloten dat de programmaleiding het toe zou staan dat Palma dergelijke beslissingen zelf neemt.
Ik denk dat de meningen op de fora er wel zeker toe doen... en als ik kijk wat voor gezeur je hier al leest als er een dag niets gebeurd is...quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Grotendeels eens.
De kijkers hebben echter een keuze waarnaar ze willen kijken, dus hebben altijd gelijk.
De fouten zijn gemaakt door de eerst verantwoordelijken, Sjon, Deborah en alles wat voor hen werkt.
Ik heb dan geen streams, maar als ik zo een beetje meelees en dat combineer met het beeld wat ik van Huub heb, dan meent ie geen snars van die knuffel met Palma.quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het ook vervelend voor je dat je liefje Lieke nu minder zal zien. Maar er zijn meer vrouwen dan kerken je vind wel iemand anders.quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was ook geen vol overgave knuffel vanuit huub zijn kant volgens mij.quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb dan geen streams, maar als ik zo een beetje meelees en dat combineer met het beeld wat ik van Huub heb, dan meent ie geen snars van die knuffel met Palma.
Hij heeft Palma ook nodig/gebruikt om TV te maken, misschien kan hij niet om haar heen en beseft hij dat?quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb dan geen streams, maar als ik zo een beetje meelees en dat combineer met het beeld wat ik van Huub heb, dan meent ie geen snars van die knuffel met Palma.
Palma mag wel uitkijken... Lieke vloog er ook uit na wat intimiteit met Huub...quote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Het was ook geen vol overgave knuffel vanuit huub zijn kant volgens mij.
Even geleden kwam hij weer bij Palma terug en vroeg hoe ze zich voelde, waarop hij haar rustig haar verhaal liet doen. Het leek erop alsof hij begon in te zien dat hij en Palma hier samen in zaten, in een beslissing van achter.quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is 6?quote:
Laat ik nu even wijselijk niet reagerenquote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het ook vervelend voor je dat je liefje Lieke nu minder zal zien. Maar er zijn meer vrouwen dan kerken je vind wel iemand anders.
Nu zie ik niets meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |