Echt niet, ik ben blij dat ze weg isquote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef Lipsch het volgende:
Zo
Zo is dat.quote:Op maandag 16 april 2007 13:47 schreef avonne het volgende:
mediageile hoer, that is
Hij deed het bij Lieke ook altijd..... hij doet het volgens mij om te intimideren.quote:Op maandag 16 april 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is om zijn tegenstander te irriteren.
oh sorryquote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
Typfout, te grove titel, geen OP. Hopeloos. Er zijn grenzen hoor...
doe je bestquote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
Ander titel-voorstel, wat meer in de COS-traditie?
Huub vindt Palma een hoer als titel?quote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
Is Palma een mediageile hoer?quote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
Kan ik mijn lijstje aan jou meegeven?quote:Op maandag 16 april 2007 13:47 schreef yvonne het volgende:
ordinaire tvp, en ik moet goddomme boodschappen doen
Nou Palma is populair in 1! kroegje in Amsterdam..de u2 of de hotspot weet niet meer welke. Maar zij is ook enorm gehaat omdat ze een faghat, oud en lelijk wijf is...en nichten houden van mooi.quote:Op maandag 16 april 2007 13:38 schreef Gigageil het volgende:
Dit komt waarschijnlijk uit de homo-scéne.
Palma is populair in de homo-scéne. De homo's hopen erop dat Eric sex met Huub krijgt, wat door de komst van Lieke zo goed als ondenkbaar is.....![]()
De meesten alhier zaten altijd te zeiken op Lieke en nu een minderheid van mensen die blijd zijn met haar vertrek.quote:
Het is meer anti Palma bij mij. Ik vind Lieke nog steeds niks maar ik vind Palma zo'n ontzettend vals wijf net als Herma dat je vanzelf wel pro Lieke wordt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De meesten alhier zaten altijd te zeiken op Lieke en nu een minderheid van mensen die blijd zijn met haar vertrek.![]()
Ik begrijp het ook niet?quote:Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De meesten alhier zaten altijd te zeiken op Lieke en nu een minderheid van mensen die blijd zijn met haar vertrek.![]()
Ik heb geen streams op t werk, maar ik was inmiddels niet de enige meer die had gehoord dat ze tegen syl had egzegd dat ze mee mocht. Maar ja dat was in het weekend, kan maar zo weer anders zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef demins het volgende:
[..]
Zei Natasja daarstraks nou dat ze niet mee mocht naar de dansdinges???
Net of zou het veulentje er alla minuut uit vallen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef getl0st het volgende:
Gaat die sylvia weer ouwehoeren over dat paard.. pff..
Die kiest zooo de kant voor palma..
Wat ik niet snap is, waarom je vóór Palma zou moeten zijn als je tégen Lieke bent.quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef getl0st het volgende:
Gaat die sylvia weer ouwehoeren over dat paard.. pff..
Die kiest zooo de kant voor palma..
Ik zie het liefst zowel Lieke als Palma vertrekken.quote:Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Eric is een vriend van niks, maar goed ik vind dat Huub ook een persoon van niks is dus...quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef getl0st het volgende:
Nooouuu hier wordt je toch misselijk van.. Eric gewoon palma weer erbovenop helpen..
Als Natasia zoiets wil, krijgt ze simpelweg áltijd haar zin. Dus ze gaat mee.quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb geen streams op t werk, maar ik was inmiddels niet de enige meer die had gehoord dat ze tegen syl had egzegd dat ze mee mocht. Maar ja dat was in het weekend, kan maar zo weer anders zijn.
Nee hoor, hij spreekt eerlijk zijn mening over de situatie uitquote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef blomst het volgende:
Nicolaar weer even stoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |