Goed voorbeeld doet goed volgen...quote:Op maandag 16 april 2007 13:59 schreef carpediem23 het volgende:
Was Lieke echt zo brutaal dan tegen Herma en Palma?
Het onderscheid daarin zal wel te subtiel voor je zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Te grove titel???? Er zijn mensen hier die de meest walgelijke dingen eruit gooien en dan was 'Palma is een hoer' een te grove TT?? Sorry hoor
Bezoekje aan Pearl nodig?quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vertrouwde Lieke?![]()
Ik vertrouw niemand meer in DGK, Nico zou ook weg zijn![]()
Ze had waarschijnlijk onderdaniig moeten doen, als nieuwkomer.quote:Op maandag 16 april 2007 13:59 schreef carpediem23 het volgende:
quote:
Ja, laten we het daar op houden.quote:Op maandag 16 april 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het onderscheid daarin zal wel te subtiel voor je zijn.
Ergens heb ik het gevoel dat Lieke meer beschaving in dr kleine teen heeft dan Palma en Herma bij elkaar.quote:Op maandag 16 april 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had waarschijnlijk onderdaniig moeten doen, als nieuwkomer.
Ik ben ook heel erg blij dat ze weg is!quote:Op maandag 16 april 2007 13:51 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De meesten alhier zaten altijd te zeiken op Lieke en nu een minderheid van mensen die blijd zijn met haar vertrek.![]()
Lieke gaf wel eens een tegenwoord, en knikte niet op alles ja en amen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:59 schreef carpediem23 het volgende:
Ook zij speelt spelletjes, maar ze doet het op een andere manier. Zij maakt gebruik van haar lieve-meisjesimago, de andere dames zijn meer straatvechters.quote:Op maandag 16 april 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat Lieke meer beschaving in dr kleine teen heeft dan Palma en Herma bij elkaar.
en wanneer zou dat gebeurd moeten zijn? Vanochtend in de gameroom, toen ze met z'n drieën tegen Lieke begonnen te schreeuwen? Vindt je het gek...quote:Op maandag 16 april 2007 13:59 schreef carpediem23 het volgende:
Ik ben ook blij dat Lieke weg is, maar de manier waarop is gewoon vies en achterbaks.quote:Op maandag 16 april 2007 14:03 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg blij dat ze weg is!
filmpje?quote:Op maandag 16 april 2007 14:03 schreef Sebi het volgende:
[..]
en wanneer zou dat gebeurd moeten zijn? Vanochtend in de gameroom, toen ze met z'n drieën tegen Lieke begonnen te schreeuwen? Vindt je het gek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |