Haar vader is overleden toen ze een paar jaar was dus ik denk dat ze iedere vriend van haar moeder al snel als stiefvader beschouwdequote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja dat noem ik dan weer de vriend van mijn moeder maar geen stiefvader, maar het kan....
Met die gedachte zijn ze echt niet ingestaptquote:
Glazen bladquote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een bullshit, spelen ze open kaarten? Dan ga je toch nooit in als je ziet dat anderen betere kaarten hebben ??
nu weer niet?
Ja, dat zie ik wel. Je ziet de camera's ook zitten.quote:
Jammer, die ontging mij ook, ff Limewire checken.quote:Op maandag 16 april 2007 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
illegaal gedownload![]()
![]()
Hoe heette die film/instructie video ??
* HiDiHo start Shareaza en zoektquote:Op maandag 16 april 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer, die ontging mij ook, ff Limewire checken.
Amanda: Mijn moeder komt uit Australie,quote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef Yollie het volgende:
Amanda kent ook een stukje uit de Koran , ze heeft een Turkse stiefvader gehad.
( eerder zei ze dat haar moeder nooit een vriend had gehad, toen ze nog thuis woonde).
Daar heeft ze al eerder mee gescholden dacht ik.quote:Op maandag 16 april 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vindt Huub net Freddy Krueger, vanwege zijn zieke ideeën
Als dat zo is en Brian gaat er niet in mee, is hij de enige die het tegenhoudt.quote:Op maandag 16 april 2007 15:19 schreef noekje het volgende:
Ze gaan een ontslagronde voor Jaap aanvragen. Aman gaat eerst met Brian praten en dan evt aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |