abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48295319
Fok! Dieetclub #150

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48295350
Mijn laatste reactie:
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:35 schreef teigan het volgende:
als ik het zo lees is het niet de eerste keer dat hij zoiets doet... En dan zou ik toch na een paar keer op zoek gaan naar een andere... Hij moet je toch wel kunnen vertrouwen op je woord..
nou moet ik zeggen dat ik een fantastische huisarts heb, dus dat ik ook weet hoe het wel kan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48295501
euhm ja, dit is al vaker voorgekomen, het is zelfs nog zo geweest dat hij pas naar mij luisterde toen mijn vriend met mij mee ging. beetje raar dus.

en waarvoor ik het kreeg. ik heb een spier verrekt in mijn duim, juist doordat je je duim de gehele dag door continue gebruikt wou hij een onstekingsremmer voorschrijven. dus ik denk echt meteen aan alleen ontstekingsremmend, niet aan pijnstillend. hij had me dus ibuprofen 600 voorgeschreven (een van de zwaarste dosissen) wat nu dus is afgezakt naar 200. maar dan nog. zelfs de apothekersassistent zat: maar dat mag je niet. en waarschijnlijk heb ik ook meer last van de verrekte spier omdat dit een symtoom is van mijn chronische ziekte.

en ja dit heeft hij al vaker gehad. waaronder de breuk in het middenrif.
en een overdracht. ik heb de vorige huisarts doorgegeven dat ik een nieuwe huisarts had, en dat hij mijn medisch dossier graag wou ontvangen. heb ook nagebeld en dit is ook meerdere keren verstuurd naar mijn huisarts. dus dit kan geen excuus zijn.

maar ga dus maar na het weekeind maar ff rondbellen bij mijn oude huisartsen en ziekenhuizen, om te kijken wie dit geconstateerd hebben (de allergieen) en welke bijwerkingen ik dan precies had. met ook de uitleg erbij.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48295531
Mijn huisarts is zo "geliefd" onder de patienten en heeft er te veel, waardoor je 2 weken van te voren een afspraak moet maken als je echt bij hem terecht wil..
pi_48295567
Ik kan via internet een formulier insturen, en dan kan ik meestal redelijk snel terecht...
pi_48295804
Mijn huisarts zit bij het gezondheidscentrum waar iedereen in onze wijk naartoe moest doen wij hier nog geen gezondheidscentrum hadden.. dus daar komt 1,5 wijk (want de mensen zijn daar dus niet weggegaan...) en vooral ouderen willen perse bij hem terecht, dus hij zit nogal volgeboekt..
Gelukkig kom ik daar alleen om m'n pil op te halen, dus ik heb d'r geen last van

't is natuurlijk wel heel vervelend voor Gothic-blackie dat die van haar zo hardleers is..
pi_48295894
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Mijn huisarts zit bij het gezondheidscentrum waar iedereen in onze wijk naartoe moest doen wij hier nog geen gezondheidscentrum hadden.. dus daar komt 1,5 wijk (want de mensen zijn daar dus niet weggegaan...) en vooral ouderen willen perse bij hem terecht, dus hij zit nogal volgeboekt..
Gelukkig kom ik daar alleen om m'n pil op te halen, dus ik heb d'r geen last van

't is natuurlijk wel heel vervelend voor Gothic-blackie dat die van haar zo hardleers is..
nogal ja, maar ja duik ff me bedje in, ga vanavond van rotterdam naar deventer rijden, en moet wel goed uitgerust zijn dan. zal na het eten nog wel ff reageren als er dan nog nieuwe reacties zijn.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48296182
tvp
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48296479
Ik ga weer lekker in het zonnetje verder lezen.

Tvp'tje dus.
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:17:59 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48296490
hoi .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:39:25 #11
71384 Urnie
.... is een zij
pi_48297111
Bijna etenstijd
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_48297133
tvp
In alle winkels hier op het winkelcentrum liggen bij de kassa de paas-chocola-dingen in de aanbieding Ik heb alleen paaseitjes gehaald voor omdat hij daar zin in had (2kg voor4 euro, waarschijnlijk dit weekend al op door hem )
pi_48297179
Wij eten vandaag makkelijk.
Rijst met erwten en ragou Zo lekker....

vanavond naar de Makro, we hebben morgen een feest, met als thema oorlog.(feest van de vriendenploeg, één vriend zit in Afganistan, echt oorlog te voeren, vandaar).
Maar wij hebben niets legerachtigs aan kleding. Dus daar maar ff voor op pad. Om geld te besparen, eten we gewoon thuis, en geen vis bij de makro
pi_48297184
ik moet er niet aan denken, 2 kilo..

Het zakje wat ik in een "hetmaaktmijnietuitbui" had gekocht is gelukkig bijna op. Daarna hoef ik ook even geen paaseitjes meer....
pi_48297994
Ah, we zitten alweer in een nieuw topic.

Mijn motivatie is met dit mooie weer even ver te zoeken... maar ach, dat komt vanzelf wel weer.

En nieuwe prinsesje Ariane, ik vind het wel leuk!
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:16:27 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_48298172
Ik ben best ordinair
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48298273
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:16 schreef Troel het volgende:
Ik ben best ordinair
Vind je.. why?
pi_48299018
ik ben een beetje verbrand net van het zonnetje
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:57:06 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_48299309
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:20 schreef ymme het volgende:

[..]

Vind je.. why?
Omdat ik een ordinaire terugvindpost plaatste
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 april 2007 @ 17:57:50 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48299327
Helleu
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:05:49 #21
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_48299506
Ook ff spammen met mijn mannen dan

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 april 2007 @ 18:10:05 #22
13151 crew  Rewimo
pi_48299592
Lekker stel, en Finn ook, en neefje-van-Bert ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:25:08 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_48299939
Gisteren had ik trouwens wel even schijt aan kinderen.

Betaal je zo'n 60 euro om naar een musical te gaan, zit er 2 stoelen verderop een kind van een jaar of 4 constant te praten, te trommelen en te irriteren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48300063
Dat is irritant ja. Waarom mensen een kind van 4 meenemen naar zo'n dure musical is mij ook altijd een raadsel.

Ik vind kinderen trouwens wel vaker irritant hoor, maar soms ook wel heel lief
pi_48300630
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef Diesz het volgende:

[afbeelding]
Die gaan over een paar jaar, heel wat vrouwen harten veroveren

Ik ben net een klein stukje met de hond wezen lopen, had een jas aangedaan, een hele dunne, traningsjack, maar phoe wat warm zeg Wel lekker, maar ik moet even helemaal omschakelen.
pi_48300857
stoere mannen Diesz...

Ik ben net weer even twee uurtjes wezen skaten..
Ben nu ook wel weer goed af hoor, vanavond lekker niets doen.....
pi_48301070
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:05 schreef Diesz het volgende:

[afbeelding]
Wat een coole ventjes! Hoe oud zijn ze?

Owja, Anna is helemaal geweldig op die foto!
Christan is grappig! En ik had de kat heel snel gevonden.
pi_48302298
TVP
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 20:00:32 #29
43556 miss_dynastie
pi_48302760
Mooie kindjes allemaal

Pfff... de mister ging even met iemand mee nadat ie bij een klant was geweest. Prima, wist ik van tevoren. Maar hij laat niet even weten hoe laat hij thuis is, dus ik ben ook nog niet met koken begonnen. Komt ie thuis: 'zullen we naar de snackbar, heb nu geen zin om te wachten'
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 april 2007 @ 20:02:14 #30
13151 crew  Rewimo
pi_48302805
Misters

Ik kreeg vandaag een plant

Een komkommerplant
pi_48302832
Dan moet je 'm beter africhten hoor Mijn vriend zou waarschijnlijk iets zeggen als "sorry dat ik zo laat thuis was schatje, maar m'n beltegoed was op/batterij was leeg... ga maar lekker zitten, dan ga ik een lekkere salade maken."
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 20:11:04 #32
43556 miss_dynastie
pi_48303043
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:03 schreef Maeghan het volgende:
Dan moet je 'm beter africhten hoor Mijn vriend zou waarschijnlijk iets zeggen als "sorry dat ik zo laat thuis was schatje, maar m'n beltegoed was op/batterij was leeg... ga maar lekker zitten, dan ga ik een lekkere salade maken."
Oh, hij hoeft geen sorry te zeggen, het is zijn goed recht, maar als ie ff had gebeld had ik het eten al klaar gehad en had ie ook geen knorrende maag meer hoeven hebben. Noem me een ouderwetse teut, maar als ik de hele dag thuis ben en hij de hele dag bij klanten zit dan vind ik het mijn taak om voor het eten te zorgen, heb je ook meer dan genoeg tijd voor. Maar dan moet ik wel weten hoe laat ie thuis is
pi_48303089
Haha, nee als ik de hele dag thuis was zou ik ook koken, maar ik zou wel boos zijn als m'n vriend niet belde als het later werd. Ik raak altijd erg van slag als ik niet weet waar ik aan toe ben.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 20:20:15 #34
43556 miss_dynastie
pi_48303305
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:12 schreef Maeghan het volgende:
Haha, nee als ik de hele dag thuis was zou ik ook koken, maar ik zou wel boos zijn als m'n vriend niet belde als het later werd. Ik raak altijd erg van slag als ik niet weet waar ik aan toe ben.
Ik wist wel dat het later werd, ik wist alleen niet hoeveel later. En het is een lieverd, een mop, echt mijn alles, maar van klokkijken heeft ie gewoon niet echt kaas gegeten en ff bellen zal ook niet heel gauw in hem opkomen. Niet kwaad bedoeld, dus het maakt me niet uit als ik maar weet dat ie weg is. Ooit meegemaakt: bel gaat, ik sta te koken, hij doet open, eten klaar, ik loop maar eens naar de deur, mister weg Het was al nacht toen ie terugkwam. Er was een nieuw iemand in de straat komen wonen, die was zich komen voorstellen, hij ging huisje kijken en toen was het 'zomaar' uren later. 'Dat doe ik niet expres hoor!' Nee, maar dat soort dingen zijn onacceptabel
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 april 2007 @ 20:38:03 #35
13151 crew  Rewimo
pi_48303818
Ik heb die van mij getraind. Hij belt braaf als ie onderweg is hierheen
pi_48304928
Hoi
pi_48305087
Ik wil gaan weight watch-eren, maarre lees overal dat dit veeeeeel kost? Als ik de site zo lees kost me dat 15 euro inschrijven en dan 10 euro per week voor een bijeenkomst of komen er nog torenhoge kosten bij? En zijn er hier veel voor of nadelen aan, aan deze methode?
pi_48306142
*tvp'd even
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48306223
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:19 schreef MM-Luna het volgende:
Ik wil gaan weight watch-eren, maarre lees overal dat dit veeeeeel kost? Als ik de site zo lees kost me dat 15 euro inschrijven en dan 10 euro per week voor een bijeenkomst of komen er nog torenhoge kosten bij? En zijn er hier veel voor of nadelen aan, aan deze methode?
Het hangt er een beetje vanaf hoe duur je het zelf maakt... Wil je zo'n puntenboekje, en een speciale weegschaal enzo, dan tikt het hard aan...
Anders zit je alleen met de bijeenkomsten..
maareh, de cdroms zijn ook via andere wegen wel te verkrijgen geloof ik..
pi_48306256
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:55 schreef teigan het volgende:

[..]

Het hangt er een beetje vanaf hoe duur je het zelf maakt... Wil je zo'n puntenboekje, en een speciale weegschaal enzo, dan tikt het hard aan...
Anders zit je alleen met de bijeenkomsten..
maareh, de cdroms zijn ook via andere wegen wel te verkrijgen geloof ik..
Mwohhh boekje wellicht, de rest niet zo.. wel naar de bijeenkomsten voor het stok achter de deur geval. Ik ben ook zoooo onzettend laks anders en een heeeele slechte eter. Oja en veeeeeel te zwaar ook
pi_48306293
Dan kan het best wat zijn voor je..
Fannetje doet geloof ik ook WW, zij kan je vast meer vertellen..
pi_48306416
Hopelijk kan zij mij haar ervaringen vertellen, ben wel erg nieuwsgierig naar.
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:23:19 #43
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_48309530
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:25 schreef Troel het volgende:
Gisteren had ik trouwens wel even schijt aan kinderen.

Betaal je zo'n 60 euro om naar een musical te gaan, zit er 2 stoelen verderop een kind van een jaar of 4 constant te praten, te trommelen en te irriteren
Ik neem mijn jongens ook rustig mee, maar zodra ze hun mond niet dicht kunnen houden staan ze heel snel buiten, is een stuk opvoeding. Belachelijk dat die ouders niet ingrepen!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_48309856
Zo, ik ben weer thuis. Was naar het theater, cabaretfestivalwinnaars. Was leuk

Maar ik werd geroepen?

Ik doe inderdaad aan Weight Watchers. Het klopt dat je 15 euro aan inschrijfgeld betaald en 10 euro per cursus. Inderdaad vrij prijzig. Inschrijven kan ook regelmatig gratis; let op je krant of kijk op de site, daar vind je vaak een "gratis inschrijven" bon.

Ik ben in september 2003 met Weight Watchers begonnen en was in mei 2004 bijna 25 kilo lichter. De bijeenkomsten waren voor mij echt een stok achter de deur. Het programma is goed vol te houden als je gemotiveerd bent en er is in principe niets echt verboden (maar je leert daardoor natuurlijk keuzes te maken). We hadden toen een leuke leidster en een gezellige groep.

Helaas zijn de kilo's er bij mij niet lang afgebleven. Na een vakantie in oktober 2004 was ik 2 kilo aangekomen en die zijn er nooit meer afgegaan. Sterker nodig, er zijn weer de nodige kilo's bijgekomen. Ergens in 2005 ben ik nog een keer terug gegaan naar de WW, maar ik was toen totaal niet gemotiveerd en ben na een paar weken weer gestopt.

Uiteindelijk zat ik in november 2006 op 5 kilo na weer op mijn oude (veel te hoge) gewicht en had ik er genoeg van. Sindsdien zit ik dus weer bij de WW. Ik ben nu weer zo'n 7 kilo kwijt, maar het gaat met pieken en dalen. Ik ben echt niet meer zo gemotiveerd als de eerste keer en heb moeite om het programma te volgen. Punten tel ik niet meer en dat zou ik eigenlijk weer moeten gaan doen. Toch zet ik mezelf ertoe om naar de cursussen te gaan, omdat ik die kilo's er toch weer af wil hebben. En ik weet dat het kán werken!!

Dus om een lang verhaal kort te maken; het is een redelijk gemakkelijke en erg gezonde manier van afvallen, als je maar gemotiveerd bent en blijft gaan! Qua overige kosten kun je het zo gek maken als je zelf wil; ze hebben snoepjes, weegschalen, koekjes, kookboeken, tijdschriften.... Maar in principe heb je dat allemaal niet echt nodig.
En je moet het ook wel een beetje treffen met je leidster en groep; de huidige groep is een stuk minder dan de eerste (minder jonge mensen/minder "echt" dikke mensen), wat bij mij ook wat minder motiverend werkt.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:32:57 #45
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_48309922
Even alles in 1 post, anders staat het ineens vol met mijn berichtjes
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Lekker stel, en Finn ook, en neefje-van-Bert ook
Heb alleen maar leuke kindjes voorbij zien komen!! Alleen kon ik in het vorige topic niet meer reageren, dus ff zo maar dan
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:52 schreef ymme het volgende:

[..]

Die gaan over een paar jaar, heel wat vrouwen harten veroveren

Ik ben net een klein stukje met de hond wezen lopen, had een jas aangedaan, een hele dunne, traningsjack, maar phoe wat warm zeg Wel lekker, maar ik moet even helemaal omschakelen.
Meiden draaien er nu al omheen

Was inderdaad lekker, wij hebben na het bowlen nog een ijsje op een terras gegeten
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:01 schreef teigan het volgende:
stoere mannen Diesz...

Ik ben net weer even twee uurtjes wezen skaten..
Ben nu ook wel weer goed af hoor, vanavond lekker niets doen.....
Thnx!!
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat een coole ventjes! Hoe oud zijn ze?

Owja, Anna is helemaal geweldig op die foto!
Christan is grappig! En ik had de kat heel snel gevonden.
Bradley wordt volgende maand 11 en Riley is 8,5
Druifje!!
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:15:30 #46
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_48316176
Mijn weegschaal is lief voor me, vanochtend 83,5 kilo
Druifje!!
pi_48316399
Gefeliciteerd Diesz!

Hier gaat 't nog steeds ok, kom niks aan maar val helaas ook niks af.
Ik heb het idee dat mijn lichaam dit toch echt 't meest geschikte gewicht voor mij vindt.

Iedereen een heel fijn weekend!
pi_48316426
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef Fannetje het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Was naar het theater, cabaretfestivalwinnaars. Was leuk

Maar ik werd geroepen?

Ik doe inderdaad aan Weight Watchers. Het klopt dat je 15 euro aan inschrijfgeld betaald en 10 euro per cursus. Inderdaad vrij prijzig. Inschrijven kan ook regelmatig gratis; let op je krant of kijk op de site, daar vind je vaak een "gratis inschrijven" bon.

Ik ben in september 2003 met Weight Watchers begonnen en was in mei 2004 bijna 25 kilo lichter. De bijeenkomsten waren voor mij echt een stok achter de deur. Het programma is goed vol te houden als je gemotiveerd bent en er is in principe niets echt verboden (maar je leert daardoor natuurlijk keuzes te maken). We hadden toen een leuke leidster en een gezellige groep.

Helaas zijn de kilo's er bij mij niet lang afgebleven. Na een vakantie in oktober 2004 was ik 2 kilo aangekomen en die zijn er nooit meer afgegaan. Sterker nodig, er zijn weer de nodige kilo's bijgekomen. Ergens in 2005 ben ik nog een keer terug gegaan naar de WW, maar ik was toen totaal niet gemotiveerd en ben na een paar weken weer gestopt.

Uiteindelijk zat ik in november 2006 op 5 kilo na weer op mijn oude (veel te hoge) gewicht en had ik er genoeg van. Sindsdien zit ik dus weer bij de WW. Ik ben nu weer zo'n 7 kilo kwijt, maar het gaat met pieken en dalen. Ik ben echt niet meer zo gemotiveerd als de eerste keer en heb moeite om het programma te volgen. Punten tel ik niet meer en dat zou ik eigenlijk weer moeten gaan doen. Toch zet ik mezelf ertoe om naar de cursussen te gaan, omdat ik die kilo's er toch weer af wil hebben. En ik weet dat het kán werken!!

Dus om een lang verhaal kort te maken; het is een redelijk gemakkelijke en erg gezonde manier van afvallen, als je maar gemotiveerd bent en blijft gaan! Qua overige kosten kun je het zo gek maken als je zelf wil; ze hebben snoepjes, weegschalen, koekjes, kookboeken, tijdschriften.... Maar in principe heb je dat allemaal niet echt nodig.
En je moet het ook wel een beetje treffen met je leidster en groep; de huidige groep is een stuk minder dan de eerste (minder jonge mensen/minder "echt" dikke mensen), wat bij mij ook wat minder motiverend werkt.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel
Bedankt voor de info. Ik moet zelf ook wel zoiets kwijt, 20 tot 25 of zelfs 30 kilo. En moet gewoon een stok achter de deur hebben, woon alleen en dan doe je nog wel eens makkelijk over dingen. Hoe verloopt zo'n bijeenkomst eigenlijk? Zie het al helemaal voor me, tig oude dikke vrouwtjes die elkaar vertellen hoe erg ze hebben gezondigd?
pi_48318774
Nee hoor, er zijn eigenlijk helemaal geen oude vrouwtjes bij. Bij mijn huidige cursus zijn de meeste mensen tussen de 30 en 50 gok ik zo.

Je gaat je dus eerst wegen en daarna geeft de leidster tips en praat je wat over hoe het is gegaan. Mensen wisselen dan tips uit. Over het algemeen is het gezellig En je pikt ook nog wat leuke tips op.
pi_48318921
weer blij dat het lekker weer is
kwam erachter dat ik vandaag een foto had gemaakt met de outfit die ik een jaar geleden ook aan had
jammer dat de foto van nu zo klein en donker is maar het jurkje hangt nu dus echt gewoon los

nu

jaar geleden
pi_48319186
Zo, dat zie je goed zeg, Miss_S! Mooi jurkje trouwens
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48319295
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Nee hoor, er zijn eigenlijk helemaal geen oude vrouwtjes bij. Bij mijn huidige cursus zijn de meeste mensen tussen de 30 en 50 gok ik zo.

Je gaat je dus eerst wegen en daarna geeft de leidster tips en praat je wat over hoe het is gegaan. Mensen wisselen dan tips uit. Over het algemeen is het gezellig En je pikt ook nog wat leuke tips op.
En dat wegen gaat dat zo in de groep? Ben wel nieuwsgierig, zag dat je zo een bijeenkomst binnen kunt lopen?
pi_48319442
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:12 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

En dat wegen gaat dat zo in de groep? Ben wel nieuwsgierig, zag dat je zo een bijeenkomst binnen kunt lopen?
Nee hoor, dat wegen is per persoon. Alleen jij en de leidster zien het. En als je wil, mag je het daarna natuurlijk delen met de rest, maar niets moet

En ja, je kunt een bijeenkomst gewoon zo binnen lopen. Er is nu ook een actie met gratis inschrijving en 5 cursussen voor ¤40.
http://weightwatchers.nl/WWI_Controller.aspx?Page=1058312

Ja, en wat Nada van Nie daar doet, vraag ik me ook af. Die is 8 kilo afgevallen, maar was ze niet altijd al heel slank?
pi_48319467
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat zie je goed zeg, Miss_S! Mooi jurkje trouwens
dankje wel

inderdaad een leuk jurkje maar moet ff wennen aan hoe die nu zit
pi_48319509
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:
dankje wel

Hij zat op zich niet slecht, maar ik vind het nu wel veel leuker staan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48319737
Leuk al die kinderfoto's. Finn is echt al groot!

Flink verschil miss_S!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48321256
Duidelijk verschil ja Miss_S
pi_48321334
Ik heb voetbalschoenen gekocht. En scheenbeschermers en voetbalsokken en een voetbal.
Nu nog iemand vinden om mee te voetballen.
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:59:26 #59
79550 Ymke
your ghost
pi_48321527
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dankje wel

Je ziet er super uit . compliment hoor
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_48324277
Net de auto, en de motor gewassen
Goed voor het zweten (van zweten van je toch af ).. Wat is het warm zeg.

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 april 2007 @ 16:34:12 #61
13151 crew  Rewimo
pi_48324647
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb voetbalschoenen gekocht. En scheenbeschermers en voetbalsokken en een voetbal.
Nu nog iemand vinden om mee te voetballen.
Ik heb hier wel een jongetje
pi_48324806
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Nee hoor, dat wegen is per persoon. Alleen jij en de leidster zien het. En als je wil, mag je het daarna natuurlijk delen met de rest, maar niets moet

En ja, je kunt een bijeenkomst gewoon zo binnen lopen. Er is nu ook een actie met gratis inschrijving en 5 cursussen voor ¤40.
http://weightwatchers.nl/WWI_Controller.aspx?Page=1058312

Ja, en wat Nada van Nie daar doet, vraag ik me ook af. Die is 8 kilo afgevallen, maar was ze niet altijd al heel slank?
Okee thnx, wil in eerste instantie proberen er samen met een vriendin heen te gaan. Hier is de cursus op dinsdag, niet aanstaande heen maar volgende week denk ik eens proberen. Best spannend haha
pi_48325957
omfg @ al die hoge BMI's

ik had eerst 28, nu 24
errrrrrrrrr.....?
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:38:18 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48326082
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef mercurial3 het volgende:
omfg @ al die hoge BMI's

ik had eerst 28, nu 24
ja dus? ben jij beter dan degenen met een hoog bmi?
Niet meer actief op Fok!
pi_48326165
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef mercurial3 het volgende:
omfg @ al die hoge BMI's

ik had eerst 28, nu 24
Dus hoor je niet in dit topic, zeker vanwege de " ".

pi_48326286
klaat gewoon zien dat iedreen het kan n00bs
errrrrrrrrr.....?
pi_48326724
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 17:45 schreef mercurial3 het volgende:
Ieder lijf is anders, ieders oorzaak om overgewicht te hebben is anders, daarnaast vallen mannen makkelijker en sneller af dan vrouwen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Fijn voor je dat je dat gewicht kwijt bent maar het is wat al te simpel gesteld dat iedereen het kan alleen maar omdat het jou gelukt is.
En dat dan nog even afgezien van het feit dat je nu niet bepaald de meest vriendelijke entree maakte.
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:11:20 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48326961
quote:
en dat moet met "OMFG al die hoge BMI's hier ".

Typisch een reactie van iemand die zelf ooit een hoog BMI had, maar nu net doet alsof mensen met een hoog BMI een apart ras zijn ofzo.

Ik begon zelf ook met een BMI van 29, maar nu ik steeds dichter in de buurt kom van een gezond BMI, zul je mij niet horen roepen: OMFG, wat een hoog BMI!
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2007 @ 18:30:06 #69
43556 miss_dynastie
pi_48327552
quote:
Maar je post niet als je straks weer lekker op 30 zit he.
pi_48328565
/negeermodus aan voor mercurial3...
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:26:26 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48336630
goeienavond! ik heb me wel aangemeld maar sta nog niet genoemd in de OP. klopt dit??

verkapte tvp
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 15 april 2007 @ 07:42:52 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48341229
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond! ik heb me wel aangemeld maar sta nog niet genoemd in de OP. klopt dit??

verkapte tvp
dan moet je eerst een resultaat toevoegen. Het plaatje wordt automatisch ge-update, zodra jij je gegevens invoert .
Niet meer actief op Fok!
pi_48341272
En misschien moet je Troel nog even een pm sturen, dat je in het goede lijstje komt....
  zondag 15 april 2007 @ 09:17:05 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_48341549
Ik had je al gekoppeld, dus je moet zelf nog updaten of je plan invullen denk ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48341661
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb hier wel een jongetje
Klinkt verleidelijk, ware het niet dat ik zo geheel cultureel verantwoord naar een koffieconcert ga.

Owja, het is nu al warm buiten!
  zondag 15 april 2007 @ 09:31:25 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_48341673
het is warm binnen

De warmte komt bij ons gewoon door de dubbele gordijnen heen

Heerlijk vind ik het (nu nog, in de zomer wat minder als het zo heet blijft)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48341689
ik heb net alweer een was buiten gehangen, gisteren was het ook zo droog..

4 wassen weggewerkt dit weekend, en nu de afwas nog....
pi_48341707
Het is hier ook 21 graden binnen. En het stinkt al de hele week naar vis.
Als het goed is nemen mijn ouders zo wat van die elektische luchtverfrissers mee, kunnen die mooi hun werk doen als ik bij een koffieconcert zit.

Ik vind het eigenlijk gewoon jammer dat ik morgen alleen maar naar de trein hoef te fietsen. Het is gewoon zo lekker om met dit weer een uur naar je werk te fietsen!
pi_48341712
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
ik heb net alweer een was buiten gehangen, gisteren was het ook zo droog..

4 wassen weggewerkt dit weekend, en nu de afwas nog....
Snel de afwas doen, dan kun je daarna lekker naar buiten!
  zondag 15 april 2007 @ 11:13:04 #80
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48343144
Woei, Finn is weer beter dus ik kan straks ook weer lekker met hem naar buiten (gisteren had ie 39 graden koorts, zomaar vanuit het niets).

En gisteren ben ik weer wezen sporten en wegen en ik woog nog hetzelfde als de zaterdag voor de vakantie. Daar was ik wel erg blij mee.

Zo, nu eerst nog even wassen.
pi_48343538
Dat is inderdaad fijn, Jojogirl! En lekker naar buiten natuurlijk ook!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 april 2007 @ 11:41:21 #82
13151 crew  Rewimo
pi_48343717
Gisteren hebben we een ritje gemaakt met de stoomtram Hoorn-Medemblik, was erg leuk! Hier staat een foto die een vriend van ons gemaakt heeft.
  zondag 15 april 2007 @ 12:16:30 #83
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_48344336
Ik ga zo maar wat calorietjes verbranden met de Wii
pi_48344958
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga zo maar wat calorietjes verbranden met de Wii
Goed plan
Ik hoorde dat er iets op zat voor elke dag een paar minuten bewegen, en dan zegt ie hoe oud je bent (op sportniveau) Zo maar eens uitzoeken hoe dat zit.
pi_48344999
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren hebben we een ritje gemaakt met de stoomtram Hoorn-Medemblik, was erg leuk! Hier staat een foto die een vriend van ons gemaakt heeft.
Dat ziet er gezellig uit, Rewimo!

Ik zit nu lekker op 't balkon met de laptop. Ben zojuist verhuisd naar de schaduw, in de zon was het wel érg heet
pi_48345332
Ik ga zo nog even op het balkon zitten, maar ik moet ook hard aan de slag voor mijn studie.
Morgen begin ik met de uitvoering van een grote opdracht, en dat moet wel een beetje vlotjes gaan lopen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 april 2007 @ 13:03:28 #87
13151 crew  Rewimo
pi_48345377
Wij gaan zo maar eens even een rondje Kweektuin doen met de camera's Daar is ook een speeltuintje voor de jongeman.
pi_48345450
Ik heb pijn in mijn linker bovenbeen.

Met lopen, buigen etc. Net of er een spier gescheurt is,maar goed, dat zou wel iets meer pijn doen.
Heel vervelend dit, vooral met opstaan en gaan zitten etc...
pi_48351591
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef ymme het volgende:
Ik heb pijn in mijn linker bovenbeen.

Met lopen, buigen etc. Net of er een spier gescheurt is,maar goed, dat zou wel iets meer pijn doen.
Heel vervelend dit, vooral met opstaan en gaan zitten etc...
Wat heb je gedaan dan??
pi_48354172
Ola! Ik ben weer terug van mn mini-vakantie. Het is Madrid geworden. Wat een heerlijke stad! Later meer, ik ga nu even wasjes draaien en een salade voor mij en mn hongere mister in elkaar flansen.
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 april 2007 @ 18:37:23 #91
13151 crew  Rewimo
pi_48354806
Welkom terug! Straks willen we alles weten
pi_48355105
Voor de dames in het Noorden van het land: mochten jullie geinteresseerd zijn in het bezoeken van een gevangenis, kijk eens op www.depoortgaatopen.nl. De meeste gevangenissen en instellingen zijn al volgeboekt, maar in het noorden van het land zijn er nog plaatsen.
Ik ga denk maar gewoon naar de gevangenenpoort.
Dus niet naar de gevangenpoort, want die is volgeboekt. Nouja, misschien Middelburg dan maar, want dat is ook wel een leuke stad.
pi_48355386
dames? discriminatie!
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48355545
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:56 schreef Tangarine het volgende:
dames? discriminatie!
Sorry, natuurlijk mag jij ook! Volgens mij is dat best heel leuk om te doen, alleen jammer dat ik er altijd net te laat achter kom.
pi_48356064
Ik heb vorig jaar nog een rondleiding van 3 uur door de Grittenborg in Hoogeveen gehad, ik denk niet dat ze me er meer over kunnen vertellen bij zo'n korte rondleiding
pi_48356279
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een rondleiding van 3 uur door de Grittenborg in Hoogeveen gehad, ik denk niet dat ze me er meer over kunnen vertellen bij zo'n korte rondleiding
Ok! Ik houd mijn mond alweer!
Zal ik mijn winterkleding opruimen? Of is dat te optimistisch na 2 hele mooie dagen?
  zondag 15 april 2007 @ 19:27:11 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48356613
Ik wil nog wel eens naar de v. Mesdagkliniek. Ik vind dat gebouw er zo spannend uitzien. Gigantische poort. Is zeker een kasteel geweest, vroeger? Kan er ook niets over vinden verder. Doet de v. Mesdagkliniek eigenlijk mee met die open dagen?

-edit- en net als je zegt dat je nergens wat over de v. Mesdagkliniek kunt vinden, ontdek je dat ze ineens een eigen site hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_48357278
Ik kan helaas sowieso niet, moet op de stripboekenbeurs in Zwolle staan die dag voor m'n werk (Heeeeel zwaar werk )
pi_48357617
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens naar de v. Mesdagkliniek. Ik vind dat gebouw er zo spannend uitzien. Gigantische poort. Is zeker een kasteel geweest, vroeger? Kan er ook niets over vinden verder. Doet de v. Mesdagkliniek eigenlijk mee met die open dagen?

-edit- en net als je zegt dat je nergens wat over de v. Mesdagkliniek kunt vinden, ontdek je dat ze ineens een eigen site hebben .
Dat lijkt me ook super interessant Maar dat schijnt één van de instellingen te zijn die héél snel volzit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 april 2007 @ 20:05:11 #100
13151 crew  Rewimo
pi_48358003
Wij gaan naar een gevangenis in Zoetermeer. De Koepel in Breda was helaas al volgeboekt en Frank was vorig jaar al in die in Haarlem geweest. Jammer dat je geen foto's mag maken
pi_48359615
hoi vandaag met 8 man motorgereden en daarna in mijn tuin thuisbezorg chinees gegeten (een goede chinees moet ik zeggen ). Weer een heerlijk dagje (alleen erg warm in motorpak als je stil moest staan).

hoofdpijn is over... andere pijn begonnen
pi_48359669
Leuk idee, een kijkje nemen in een gevangenis. "Helaas" zijn wij op 12 mei op vakantie
pi_48359886
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:52 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan??
Ik heb geen idee. Er is niets, waarvan ik denk, dat is het.
Zojuist, leunde mijn vriend per ongeluk met z'n hand op mijn been. Ik ging door de grond van de pijn. De pijn trekt nu ook helemaal naar de zijkant van mijn been. Vind het zo balen, juist nu het zo mooi weer is, om lekker een eind te wandelen

Maar goed, het zal wel weer overgaan.
pi_48361546
octo, fijn dat de hoofdpijn over is, jammer dat er een andere pijn voor terug is...

Sterkte

Ik ben net even wezen skaten, weer een flink eind gereden, op een redelijk rustig tempo..
Nu net thuis, en even wat dingen gaan regelen.
pi_48361928
Heeft iemand hier misschien Steden en Ridders van Catan liggen? Ik heb een ingescand plaatje van het piratenschip nodig...
pi_48371594
ja steden en ridders, nee scanner
  maandag 16 april 2007 @ 09:08:38 #107
4177 Jojogirl
pi_48371704
Digitale camera?
pi_48371792
hmmm, na een aantal topics geleden al gepost te hebben dat ik ook maar eens wat moet gaan doen aan mn gewicht(maar nog steeds niet gedaan) heb ik gisteren definitief voor mezelf besloten HOE...

minimaal 5 dagen in de week actief bezig zijn...
Varierend van potje voetballen, hardlopen tot op de fiets naar m'n werk (20 km verderop)
dat zou ongeveer 1 dag voetballen worden, 2 dagen fietsen(goedkoper en beter voor mn lichaam), en 2 dagen hardlopen.

hiernaast ga ik mijn voedingspatroon aanpassen naar:
's morgens broodje, met kaas ofzo en een bakje yoghurt,
's middags glaasje optimel (gewone melk krijg ik niet achter mn huigje) met een broodje en een bakkie soep..
's avonds stukje vlees met een beetje aardappels en groenten...

tussendoor zou ik zo veel mogelijk dingen laten staan.

denk dat ik dan wel snel af zou gaan vallen en een beetje conditie opbouwen...

(dit alles na veel benauwdheid laatste tijd, en moe van het weinig doen)
pi_48372258
hm, fair enough, had zelf niet zo snel aan m'n camera gedacht...ik kan vanmiddag wel ff een foto maken van een schip, laat maar weten hoe je hem wilt teigan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 09:33:45 #110
13151 crew  Rewimo
pi_48372323
VlaDje, in combinatie met dat sporten moet je wel meer eten dan wat je nu van plan bent hoor. Dat is echt veel te weinig, dat hou je niet vol zo. Gewoon voldoende brood eten, fruit eten tussendoor (mis ik helemaal in je plannen), stukje vlees 's avonds is prima maar dan wel met veel groenten en normale portie aardappelen. En ook 's avonds nog wat eten om je verbranding aan de gang te houden.
pi_48372389
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:12 schreef VlaDje het volgende:
hmmm, na een aantal topics geleden al gepost te hebben dat ik ook maar eens wat moet gaan doen aan mn gewicht(maar nog steeds niet gedaan) heb ik gisteren definitief voor mezelf besloten HOE...

minimaal 5 dagen in de week actief bezig zijn...
Varierend van potje voetballen, hardlopen tot op de fiets naar m'n werk (20 km verderop)
dat zou ongeveer 1 dag voetballen worden, 2 dagen fietsen(goedkoper en beter voor mn lichaam), en 2 dagen hardlopen.

hiernaast ga ik mijn voedingspatroon aanpassen naar:
's morgens broodje, met kaas ofzo en een bakje yoghurt,
's middags glaasje optimel (gewone melk krijg ik niet achter mn huigje) met een broodje en een bakkie soep..
's avonds stukje vlees met een beetje aardappels en groenten...

tussendoor zou ik zo veel mogelijk dingen laten staan.

denk dat ik dan wel snel af zou gaan vallen en een beetje conditie opbouwen...

(dit alles na veel benauwdheid laatste tijd, en moe van het weinig doen)
ziet er goed uit
afvallen zou dan inderdaad moeten lukken

ookal kan je beter een broodje vervangen door boterhammen
  maandag 16 april 2007 @ 09:37:34 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_48372402
Ik kan vanavond voor je kijken teigan, is dat nog op tijd?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48372538
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:33 schreef Rewimo het volgende:
VlaDje, in combinatie met dat sporten moet je wel meer eten dan wat je nu van plan bent hoor. Dat is echt veel te weinig, dat hou je niet vol zo. Gewoon voldoende brood eten, fruit eten tussendoor (mis ik helemaal in je plannen), stukje vlees 's avonds is prima maar dan wel met veel groenten en normale portie aardappelen. En ook 's avonds nog wat eten om je verbranding aan de gang te houden.
Wat is qua fruit goed om te eten?

want dingen qua sinaasappel/mandarijn vind ik niet lekker, banaan, druiven, aardbei, kiwi vind ik dan wel weer lekker, maar is niet gezond??? of ben ik verkeerd geinformeerd?

voldoende brood? hoeveel is dat? 2 boterhammen? of moet ik het meer zien als iets van: max 6 op een dag?
pi_48372585
al het fruit is gezond
ookal eet ik zelf liever niet teveel bananen en druiven
en voldoende brood dat verschilt ook per persoon ik eet nog geen 6 boterhammen in een week
ik ben meer van de yoghurt en crackers
pi_48372664
Nu vergeet ik te melden. ik ben tegen de 128 kilo bij 1 meter 92,

wat zou een goed streefgewicht zijn?(ik hoef ook niet de slankheid emzelfe te worden, beetje gespierd ipv gebierd mag natuurlijk wel)

90 kilo? 100 kilo?
pi_48372695
90 ofzo is een goed streefgewicht om mee te beginnen daarna kan je nog altijd kijken
pi_48372864
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef Miss_S het volgende:
90 ofzo is een goed streefgewicht om mee te beginnen daarna kan je nog altijd kijken
en wat is dan de beste manier om n beetje van het bovenlichaam af te krijgen? Fietsen/Hardlopen/ Voetballen doe je veelal met je benen, en daar mag ook wel wat vanaf uiteraard, maar t meeste van mn vetmassa zit toch echt op mn buik/borst....

moet ik daarvoor gaan fitnessen? of is een beetje rondzwaaien met 2 pakken suiker voor het slapen gaan voldoende?
  maandag 16 april 2007 @ 09:55:26 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_48372874
Ik zou beginnen met een streefgewicht van 100 kilo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48372903
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef VlaDje het volgende:

[..]

en wat is dan de beste manier om n beetje van het bovenlichaam af te krijgen? Fietsen/Hardlopen/ Voetballen doe je veelal met je benen, en daar mag ook wel wat vanaf uiteraard, maar t meeste van mn vetmassa zit toch echt op mn buik/borst....

moet ik daarvoor gaan fitnessen? of is een beetje rondzwaaien met 2 pakken suiker voor het slapen gaan voldoende?
als je zoveel overgewicht heb dan is elk soort beweging wel goed
dan gaat het er ook op je buik af
pi_48372968
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Troel het volgende:
Ik zou beginnen met een streefgewicht van 100 kilo.
dat lijkt me idd een haalbaar gewicht voor mezelf, het is veel (28 kilo)...

Weet iemand een ruwe schatting over in hoe zo'n periode deze massa kwijt kan raken???

ik wil namelijk voor mezelf een schema opstellen met massa/tijd... zodat als ik een grafiekje bekijk van hoe het gaat, dat ik weet of ik harder moet of gewoon zo door moet doen?
pi_48373007
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je zoveel overgewicht heb dan is elk soort beweging wel goed
dan gaat het er ook op je buik af
ach, mn bmi is maar 10 te hoog

Maar ik heb het gevoel dat ik nooit echt zo'n volgespierd strandlichaam zou krijgen...
want dat heeft echt niemand in mn familie

zelf ook nog nooit echt mager geweest, maar nooit iets aan gedaan..
maar nu het mij op de longen begint te drukken vind ik het hoog tijd worden

+ dan val ik beter in de markt bij de vrouwtjes maar dat is bijzaak
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 10:15:52 #122
43556 miss_dynastie
pi_48373389
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef VlaDje het volgende:
Weet iemand een ruwe schatting over in hoe zo'n periode deze massa kwijt kan raken???
Om het gewicht ook blijvend te verliezen wordt maximaal een pond per week aangeraden, las ik laatst. Lijkt me ook een mooi streven om het gewicht er blijvend af te houden, het is er tenslotte ook niet in één dag aangekomen (Dus minder is helemaal niet erg of fout of zo, maar dat zou ik gemiddeld als max aanhouden) Ik zou me niet teveel bezig houden met grafiekjes, elk lichaam reageert anders en ik zou me daardoor niet van de wijs laten brengen .
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 10:17:56 #123
13151 crew  Rewimo
pi_48373455
Je bent man, da's alvast een voordeel (mannen vallen makkelijker af)

Brood, ik denk dat 6 boterhammen een redelijk aantal is. Je moet niet met honger rondlopen want dan gaan je dieetplannen al snel de mist in. En brood is relatief gezond (hangt er een beetje vanaf wat je erop doet natuurlijk ).

Fruit is over het algemeen gewoon goed. Feitje: van aardbeien mag je tweemaal zoveel eten als van ander fruit, omdat er maar weinig calorieën inzitten. Banaan en druiven bevatten wat meer suikers, maar zolang je er geen kilo per dag van naar binnen werkt zou ik me daar niet te druk over maken. Er zitten ook een hoop goede stoffen in, met name in banaan. Kiwi's leveren ook een hoop vezels, die zijn dus ook prima.
pi_48373983
Goeiemorgen

Even een kort Madrid-verslag Donderdagavond laat aangekomen in Madrid, met de pendelbus en metro naar ons hostel gegaan. Snel spullen gedropt (het was inmiddels 01.00u) en naar de kroeg gegaan om wat te drinken. Daarna lekker geslapen.
Vrijdag hebben we eerst een stadswandeling gemaakt van ongeveer 3 uur. Daarna richting het Prado museum gewandeld, waar we een selectie hebben gemaakt van wat we wilden zien. Het is zó inmens groot daar!
's Avonds naar het Reina Sofia geweest om werk van Picasso te bekijken. Na uit eten op stap te zijn geweest half dronken lekker gaan slapen.
Zaterdag heb ik met schoonzus lekker geshopt terwijl de mannen foto's zijn gaan maken in het oude treinstation. Verder de hele middag in het Retiro rond gelopen en heerlijk mensen zitten kijken. We hadden allemaal nog véél meer willen doen, maar dat kwam er niet van. Het plan is wel om snel nog een keertje te gaan.
Madrid is echt héél erg leuk!
It is your friends who make your world!
pi_48377132
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Je bent man, da's alvast een voordeel (mannen vallen makkelijker af)

Brood, ik denk dat 6 boterhammen een redelijk aantal is. Je moet niet met honger rondlopen want dan gaan je dieetplannen al snel de mist in. En brood is relatief gezond (hangt er een beetje vanaf wat je erop doet natuurlijk ).

Fruit is over het algemeen gewoon goed. Feitje: van aardbeien mag je tweemaal zoveel eten als van ander fruit, omdat er maar weinig calorieën inzitten. Banaan en druiven bevatten wat meer suikers, maar zolang je er geen kilo per dag van naar binnen werkt zou ik me daar niet te druk over maken. Er zitten ook een hoop goede stoffen in, met name in banaan. Kiwi's leveren ook een hoop vezels, die zijn dus ook prima.
hardstikke bedankt

zou ff weegschaal halen, wegen enzo..

daarna houd ik jullie up 2 date hoe dit gaat

Persoonlijk denk ik en hoop ik dat ik wel meer als een pond per week kan verliezen...

ook zou ik er rekening mee houden dat ik wel genoeg blijf eten en drinken en niet te veel (vooral met dit weer, bah, hoef mn arm maar op te tillen en heb het zweet op mn voorhoofd staan )

Op naar een grotere longinhoud en beter lichaam
pi_48378120
Water drinken is juist goed! Je meot goed je best doen, wil je teveel water drinken!
  maandag 16 april 2007 @ 14:03:32 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48380560
zo! ik heb mijzelf eindelijk eens bij de kladden gegrepen... streng opletten wat ik eet..
maar sporten heeft ook een downside
ging leuke bloesjes passen zaterdag zitten ze allemaal strak om mijn bovenarmen.
ik heb (helaas?!) aanleg voor spierballen en met tennis, nordic-walking en een verbouwing waarbij ik veel zware dingen heb getild is dit dus het resultaat

maar zwabberende armen is dan wel weer verleden tijd...

[ Bericht 7% gewijzigd door debuurvrouw op 16-04-2007 14:23:43 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 14:51:18 #128
43556 miss_dynastie
pi_48381871
Cola light is bij de supermarkt inderdaad niet meer te krijgen, Zero was dus toch als vervanger bedoeld. Geen idee of dit alleen bij onze is, AH verkoopt nog wel light.
Gelukkig drink ik al een paar weken geen cola meer, anders zou ik nu verplicht moeten afkicken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 14:55:56 #129
13151 crew  Rewimo
pi_48382015
Ik ben ook aardig van de cola light af Had nog een paar van die kleine flesjes van de Lidl staan maar die vind ik toch niet zo lekker. Christan wel Ik ben nu overgeschakeld op het mineraalwater van de Lidl, in die blauwe flesjes. Lekker spul.
  maandag 16 april 2007 @ 14:56:12 #130
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48382025
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan naar een gevangenis in Zoetermeer. De Koepel in Breda was helaas al volgeboekt en Frank was vorig jaar al in die in Haarlem geweest. Jammer dat je geen foto's mag maken
Toen de PIZ net af was en nog in gebruik genomen moest worden kon je als Zoetermeerder er 2 nachten slapen als test of alles inderdaad goed functioneerde. Helaas moest je 18 zijn en was ik toen (ik geloof) 17, anders had ik dat zeker gedaan!
Ben 12 mei trouwens ook in Zoetermeer, mijn moeder is dan jarig...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_48382711
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Cola light is bij de supermarkt inderdaad niet meer te krijgen, Zero was dus toch als vervanger bedoeld. Geen idee of dit alleen bij onze is, AH verkoopt nog wel light.
Gelukkig drink ik al een paar weken geen cola meer, anders zou ik nu verplicht moeten afkicken
En ze beweerden nog wel dat dat echt niet zo was...
pi_48382861
Bij ons bij de C1000 is er nog Zero en Light

En mn baas zegt dat de Light dr nog niet uit gaat
pi_48382880
Ik heb net broeken gekocht, en ik paste in een maat 44 Bij spijkerbroeken zit ik nog wel op een grotere maat, maar ben blij dat ik nu niet meer per se naar de grote maten afdeling hoef (scheelt ook nog eens in prijs )
pi_48385249
Lekker is dat hè omearos, dat maatje kleiner is altijd leuk!

Ik pas qua spijkerbroeken nu ook maat 44, maar de laatste keer dat ik er eentje kocht heb ik ook een maat 42 aangehad die paste, alleen vond ik die wat te laag...

Ennuh, ik wil graag nog een foto/scannetje van die boot van Catan. Tangarine, je mag hem ook wel ff komen brengen, scannen wij hem hier in...
pi_48385549
Ik heb een ontzettende ongesteldheidsdrang naar chocola. Ik was trots dat ik dat in de supermarkt genoeg heb kunnen onderdrukken.. tot ik bij de kassa kwam [daar verwacht je toch ook geen m&m's???]... dus die ga ik maar eten tijdens Grey's Anatomy

en: ik heb gister gebarbecued...

Ik denk dat die maat 42-waarin-ik-niet-kan-ademen nu helemaal niet meer dicht gaat
pi_48386840
Spijkerbroeken die ik koop hebben zo'n waist-length maat, en qua waist ben ik van 40 naar 38 gegaan. Wel gek, 40 zit me echt veel te ruim, en 38 weer heel strak, terwijl het dezelfde merk broeken zijn
pi_48386882
Dan heb je maat 39, omearos
pi_48386890
Deze week 3 ons kwijt. Nou ja, 't is in ieder geval weer iets.

Vandaag een heerlijke milkshake gedronken. Slecht natuurlijk, maar wel érg lekker met deze hitte. Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat 't minder warm wordt, 15 graden vind ik op mn werk beter te handelen dan 28.
pi_48387055
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Dan heb je maat 39, omearos
Die hebben ze niet, ging steeds per 2 vaag gedoe
pi_48387127
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef omearos het volgende:
Die hebben ze niet, ging steeds per 2 vaag gedoe
Het gaat altijd per 2

Ik heb ook schoenmaat 38,5 en dat is ook vervelend. Maat 38 zit te krap, maat 39 te ruim.
pi_48388663
Wat een lekker weertje zeg..

Jammer dat het morgen weer minder wordt, ben al aardig bijgekleurd.

Met mijn been gaat het ook weer iets beter, zo nu en dan.. Als het volgende week nog niet over is, maar ff langs de HA gaan. Vertrouw het niet helemaal..

Met lijnen gaat het goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 19:42:46 #142
13151 crew  Rewimo
pi_48390741
Ik heb nieuwe Teva's gekocht Iemand hier heeft me op een idee gebracht

Christan heeft ze nu ook. Ik verwacht dat die langer meegaan dan de dure sandalen van vorig jaar En waarschijnlijk komt het uiteindelijk goedkoper dan alsmaar nieuwe sandalen van een tientje kopen omdat de oude kapot zijn (hoe krijgt ie het voor elkaar )

maandag 16 april 2007 @ 20:04:31 #143
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48391578
Die blauwe vind ik erg leuk Rewimo. Volgens die site die je postte, hebben ze ze ook in Gorinchem. Acht paar ja. En ik wil wel kunnen kiezen natuurlijk. Maar een keer naar een grote stad ofzo. Dat is wel lastig, ik kan nu niet meer zomaar weg.

Ik heb nu wat mindere dagen en de chocolade is dan wel erg aantrekkelijk. Niet om het lekkere, maar gewoon om het eten. Stom lijf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_48391794
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het gaat altijd per 2

Ik heb ook schoenmaat 38,5 en dat is ook vervelend. Maat 38 zit te krap, maat 39 te ruim.
Met schoenen heb ik ook altijd ruzie, maar ik koop volgens mij vaker nieuwe schoenen dan nieuwe broeken.
* omearos heeft een hekel aan broeken passen

Yppy sabbelen op chocola En de rest achter slot en grendel Nu woon ik op mezelf, dus koop het gewoon niet, toen ik nog samenwoonde had mijn ex een snoeptrommel met slot
pi_48392279
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:55 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
en: ik heb gister gebarbecued...
BBQ hoeft helemaal niet zo slecht te zijn. Wij BBQ-en zomers heel veel. Biefstuk, vis, kip, groente op de BBQ, flinke salade, aardappeltje tussen de kolen of stokbroodje erbij.
Gewoon niet teveel gaan eten, een of twee stukjes vlees, voldoende groente, dan kan je iedere dag wel BBQ-en. Geen speklappen, BBQ-worsten of andere ranzigheid erop gooien dan komt het helemaal goed.
  maandag 16 april 2007 @ 20:52:32 #146
4177 Jojogirl
pi_48393561
Die blauwe Teva's zijn gaaf Rewimo. Super kleurtje.

Hier is nog niet geBBQd, m'n vent vindt het niks.

Was het bij jullie trouwens vanmiddag ook al zo afgekoeld? Hier moest ik echt een vest aan toen ik van m'n werk weer naar huis fietste.

Oja, nieuwtje: we hebben op woensdag en donderdag een afspraak om bij een huis te kijken. (ha ik hier uberhaupt al eens gezegd dat we op zoek zijn ) Hopelijk is het wat en zo niet dan hebben we weer 2 van de types huizen die hier in de wijk staan van binnen gezien.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 20:54:42 #147
13151 crew  Rewimo
pi_48393632
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Die blauwe vind ik erg leuk Rewimo. Volgens die site die je postte, hebben ze ze ook in Gorinchem. Acht paar ja. En ik wil wel kunnen kiezen natuurlijk. Maar een keer naar een grote stad ofzo. Dat is wel lastig, ik kan nu niet meer zomaar weg.
Neem je haar toch mee? Moet je kijken!

pi_48394609
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Ik heb nu wat mindere dagen en de chocolade is dan wel erg aantrekkelijk. Niet om het lekkere, maar gewoon om het eten. Stom lijf.
Mijn lijf denkt er momenteel weer net zo over. Maar gelukkig heb ik mijn personal trainer in de buurt en die zeurt als een oud wijf (en ik vind het heel erg lief )

Die Teva's zijn echt stùkken leuker dan mijn huidige sandalen, maar aangezien die nog niet 'af' zijn sla ik het sandalen kopen dit jaar over.

Net 1,5 uur gewandeld en geen blaren. Ha! En een liefdevolle voetmassage gehad
  maandag 16 april 2007 @ 21:21:45 #149
4177 Jojogirl
pi_48394944
Oh, die miniTeva's zijn lief. *zoekt meteen op wat de kleinste maat is*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 21:23:59 #150
13151 crew  Rewimo
pi_48395039
Chocolade, Isa
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 21:28:00 #151
13151 crew  Rewimo
pi_48395229
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef Jojogirl het volgende:
Oh, die miniTeva's zijn lief. *zoekt meteen op wat de kleinste maat is*
Vanaf maatje 18
  maandag 16 april 2007 @ 21:39:04 #152
4177 Jojogirl
pi_48395755
Oe maat 18, dat zou al moeten lukken denk ik. Ik vraag me alleen af of Finn die dingen lekker vindt zitten zolang ie nog niet loopt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 21:40:06 #153
13151 crew  Rewimo
pi_48395811
Ze hebben ook slofjes. Maar die zijn niet zo duidelijk Teva
pi_48395818
De babyslofjes zijn niet zo handig heb ik gehoord van vrienden, die slijten op de bandjes ofzo.
Ze zijn wel überschattig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 21:44:54 #155
13151 crew  Rewimo
pi_48396046
Ik vind Christan echt zo stoer met die Teva's
pi_48396902
Spijkerbroek maakt vrouwen blij
Vandaar dat ik zo blij was met mijn broek
pi_48397025
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef omearos het volgende:
Spijkerbroek maakt vrouwen blij
Vandaar dat ik zo blij was met mijn broek
en toch kon ik een 38 aan van een merk dat klein valt
pi_48397189
Vreselijk zeg, 32 doden al op een Amerikaanse campus door een schietgrage idioot En ik zit me druk te maken over het wel of niet opeten van een toetje.
  maandag 16 april 2007 @ 22:10:23 #159
4177 Jojogirl
pi_48397288
Die slofjes vind ik niet zo mooi, maar Finn is al groot genoeg voor de sandaaltjes

En inderdaad een vreselijk bericht Isa, lang leve de wapenwetten in Amerika.
pi_48397543
Ja vreselijk, dat bericht over die schietpartij. Je ziet maar, één gek in de buurt en je leven kan zomaar voorbij zijn.

Heeft iemand nog interesse in vorig jaar gekochte Teva's? Maat 39/40, zoiets in ieder geval. Ik heb er een week of twee op kunnen lopen, maar daarna gingen de bandjes ontzettend in mijn voeten snijden. Bovendien kreeg ik er gigantische zweetvoeten van... niet mijn dingen dus, Teva's. Ik hou het lekker bij de Birkenstocks, ook al zeggen kinderen uit mijn klas nog zo vaak dat hun oma die schoenen ook heeft
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 22:18:31 #161
13151 crew  Rewimo
pi_48397711
Is dat maat 10? Want die schijn ik te hebben Dan heb ik best interesse
pi_48397759
Ik denk het niet... volgens mij maat 9. Ik ga ff kijken
  maandag 16 april 2007 @ 22:19:22 #163
4177 Jojogirl
pi_48397760
Oja, mijn rare bezigheid voor dit moment: chili con carne koken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 22:19:56 #164
13151 crew  Rewimo
pi_48397793
Ieuw, daar hou ik niet van. Bonen, brrrr...
pi_48397950
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef Fannetje het volgende:
Ja vreselijk, dat bericht over die schietpartij. Je ziet maar, één gek in de buurt en je leven kan zomaar voorbij zijn.

Heeft iemand nog interesse in vorig jaar gekochte Teva's? Maat 39/40, zoiets in ieder geval. Ik heb er een week of twee op kunnen lopen, maar daarna gingen de bandjes ontzettend in mijn voeten snijden. Bovendien kreeg ik er gigantische zweetvoeten van... niet mijn dingen dus, Teva's. Ik hou het lekker bij de Birkenstocks, ook al zeggen kinderen uit mijn klas nog zo vaak dat hun oma die schoenen ook heeft
Oew! Hier een maat 39!
Kun je ze meenemen zaterdag? Ik ben potentieel geinteresseerd, ondanks dat ik al Teva's heb.
Hoe zien ze er uit? En welke kleur? En wat wil je er voor hebben?
pi_48397974
Ik kan ze nergens vinden Heb toch echt op iedere plek waar evt. schoenen zouden kúnnen liggen gekeken... hm, vreemd. Nou ja, ik kijk nog wel een keer echt goed en dan laat ik het wel weten.
pi_48398061
Mocht ik ze nog vinden (of had ik ze nou toch cadeau gedaan...nee toch?), dit zijn ze volgens mij:

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 april 2007 @ 22:28:11 #168
13151 crew  Rewimo
pi_48398157
Ik begrijp dat we erom moeten knokken Als je ze kunt vinden dan
pi_48398514
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik begrijp dat we erom moeten knokken Als je ze kunt vinden dan
Nou, knokken lijkt me niet nodig hoor. Ik loop je er gewoon uit.
Als ik irritant word moet je het zeggen hoor!
pi_48398651
Hmmm, als je ze vindt heb ik ook wel interesse
Heeft er nog iemand belang bij een redelijk nieuwe spijkerbroek? Best tof, maar valt mij van de kont . Kan ik ook wel meenemen.
En ik heb ook nog een truitje over dat niet om mn borsten past
pi_48398713
Ik heb ook nog een paar broeken in de aanbieding... Een 3/4 broek maat 46, waar ze ervan uitgaan dat je niet alleen een kont, maar ook een buik maat 46 hebt.. En die heb ik nu eenmaal niet...
  dinsdag 17 april 2007 @ 07:26:47 #172
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48405896
Die kleintjes.
Ik wil zo graag schoenen kopen voor Anna, maar het mag nog niet. Pas als ze goed kan lopen en dan beginnen we met iets met zachte zolen. Die teva's gaat nog wel een jaar duren. Maar we kunnen wachten.

Mijn personal trainer heeft weinig zin, die snackt gewoon mee. En een zwak punt is de weg van werk naar huis. En als ik alleen thuis ben. Eigenlijk stom he Isa, we weten perfect hoe het werkt en hoe je af moet vallen en kunnen het ook, maar dan toch gaat het niet. Ergens loopt het dan fout. Misschien toch maar eens het hele Dr. Phil afslankplan uit de kast gaan halen, al denk ik dat mijn hersenen nu zo raar werken, dat dat geen zin heeft. Zocht je nog een afstudeeronderwerp?
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 08:32:50 #173
13151 crew  Rewimo
pi_48406480
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:35 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, knokken lijkt me niet nodig hoor. Ik loop je er gewoon uit.
Als ik irritant word moet je het zeggen hoor!
Ik neem m'n deegroller wel mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 08:35:56 #174
13151 crew  Rewimo
pi_48406533
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 07:26 schreef YPPY het volgende:
Misschien toch maar eens het hele Dr. Phil afslankplan uit de kast gaan halen
Wat is dat voor iets?
pi_48406769
zal wel iets zijn als 'bidden voor en na het eten zodat god je zal helpen het voedsel beter te verteren' en dat soort moralistische Dr Phil onzin *begeeft zich waarschijnlijk op glad ijs*
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:49:10 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_48406826
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:46 schreef Tangarine het volgende:
zal wel iets zijn als 'bidden voor en na het eten zodat god je zal helpen het voedsel beter te verteren' en dat soort moralistische Dr Phil onzin *begeeft zich waarschijnlijk op glad ijs*
Ik ben anders door het bidden en danken wel degelijk afgevallen hoor!

(weliswaar in combinatie met een operatie)

Nee, ik hou inderdaad niet van dit soort uitspraken, maar meer niet van het feit dat een dokter Phil ze maakt zeg maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48407148
Ze bedoeld ws. het boek : Voel je goed in je lijf

Beschrijving:
'Ik wil je uitdagen wat je gewicht en jouzelf betreft, op een manier waarop je nog nooit bent uitgedaagd. We weten allebei dat de eindeloze rij van modediëten niets anders hebben gedaan dan je nog dikker maken. Dit boek Voel je goed in je lijf is het product van dertig jaar werken met patiënten met overgewicht en vertelt je wat echt helpt. Door je de ware strategieën aan te reiken om overgewicht aan te pakken verandert je leven en de kwaliteit ervan. Ik ben vastbesloten om jou directe resultaten te geven op zo'n manier dat ze een leven lang zullen standhouden. Blijvende gewichtscontrole heeft te maken met het veranderen van veel dingen in je leven, en Voel je goed in je lijf zal je helpen om precies dat te doen: jezelf veranderen, de manier waarop je over diëten denkt te veranderen, waarop je over voedsel en gezondheid denkt te veranderen. De zeven sleutels in dit boek zullen voor jou de deuren openen naar een nieuw leven.' Dr. Phil
Philip C. MacGraw, Ph.D. is de bestselling auteur van Leer te leven, Red je relatie en Leef voor jezelf. Hij is de presentator van de in vele landen uitgezonden, dagelijkse uurshow Dr. Phil. Als één van 's werelds beste experts op het gebied van het menselijk functioneren, is Dr. MacGraw de medeoprichter van Courtroom Sciences, Inc., 's werelds leidend adviesbureau op juridisch gebied. Dr. MacGraw woont momenteel in Los Angeles, Californië, met zijn vrouw en zijn twee zoons.
pi_48407237
Ik heb lekker een dagje vrij

Ga zo ff naar de supermarkt. Lekkere verse dingen halen zoals: Komkommer, wortels, lekker fruit, veel groente. Ik heb me voorgenomen, om elke dag een zakje met komkommer en wortels mee te nemen naar 't werk, zodat ik dat op kan knabbelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 09:28:32 #179
13151 crew  Rewimo
pi_48407780
Ik heb een komkommerplant gekregen Kun je zelf minikomkommers kweken. Ze zijn stukken lekkerder dan hun grote broers uit de supermarkt.
pi_48407869
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook super interessant Maar dat schijnt één van de instellingen te zijn die héél snel volzit.
pi_48408142
Komkommerplant, dat is eigenlijk ook wel wat voor mij. Ik eet namelijk zoveel komkommer
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:44:08 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48408208
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een komkommerplant gekregen Kun je zelf minikomkommers kweken. Ze zijn stukken lekkerder dan hun grote broers uit de supermarkt.
De Nederlandse markt wil nou eenmaal grote komkommers. De kwekers kunnen ze ook oogsten als ze kleiner zijn. Die worden vooral veel afgenomen door bijv. Turkse winkels. Voor courgettes geldt ongeveer hetzelfde.
The love you take is equal to the love you make.
pi_48408282
de minikomkommer is maar bij 3 verkoopadressen te verkrijgen. En natuurlijk, helemaal uit de buurd van hier.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 09:51:57 #184
13151 crew  Rewimo
pi_48408407
't Is een klant van Frank Wij hebben nu allebei een komkommerplant thuis staan
pi_48408902
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 07:26 schreef YPPY het volgende:
Mijn personal trainer heeft weinig zin, die snackt gewoon mee. En een zwak punt is de weg van werk naar huis. En als ik alleen thuis ben. Eigenlijk stom he Isa, we weten perfect hoe het werkt en hoe je af moet vallen en kunnen het ook, maar dan toch gaat het niet. Ergens loopt het dan fout. Misschien toch maar eens het hele Dr. Phil afslankplan uit de kast gaan halen, al denk ik dat mijn hersenen nu zo raar werken, dat dat geen zin heeft. Zocht je nog een afstudeeronderwerp?
Ik heb geen idee of Dr. Phil de echte sleutel heeft tot succesvol zijn Dat roepen de makers van àl die dieetboeken namelijk al. Maar het valt te proberen natuurlijk.
pi_48409013
nou, het helpt wel om je goed in je vel te voelen als je gaat afvallen, je bent dan beter voor jezelf en je lijf..
als ik me niet lekker in mijn lijf voel, eet ik ook een stuk ongezonder
pi_48409203
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef Rewimo het volgende:
't Is een klant van Frank Wij hebben nu allebei een komkommerplant thuis staan
* jaloers is *

--stampvoetmodus--

IK WIL OOK, IK WIL OOK..
pi_48409368
Ik wil ook één!
Hoe kom ik daar ooit Is best een eind weg.
pi_48409752
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:25 schreef freecell het volgende:
Ik wil ook één!
Hoe kom ik daar ooit Is best een eind weg.
Dat is dus ook mijn probleem
pi_48410091
Ik heb het Dr. Phil boek ook liggen. Zal het eens gaan lezen als ik klaar ben met Jackie Collins.

Ik heb zojuist een stagiair naar de Leonidas gestuurd om een pond bonbons te halen! Ik heb hem zelfs mijn pinpas en pincode meegegeven, want ik had natuurlijk weer geen contant geld in mijn portemonee.
pi_48411252
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het Dr. Phil boek ook liggen. Zal het eens gaan lezen als ik klaar ben met Jackie Collins.
Dat boek heb ik ook, en zelfs gelezen. Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken, zoals dat het niet de hele dag fout gaat, maar alleen op bepaalde momenten. Hij zegt zinnige dingen, maar de manier van schrijven vond ik niet prettig. Heb het wel uitgelezen en braaf alle opgaven gemaakt, en nu ligt het boek klaar voor mijn zus
quote:
Ik heb zojuist een stagiair naar de Leonidas gestuurd om een pond bonbons te halen! Ik heb hem zelfs mijn pinpas en pincode meegegeven, want ik had natuurlijk weer geen contant geld in mijn portemonee.
pi_48411960
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:21 schreef omearos het volgende:

[..]

Dat boek heb ik ook, en zelfs gelezen. Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken, zoals dat het niet de hele dag fout gaat, maar alleen op bepaalde momenten. Hij zegt zinnige dingen, maar de manier van schrijven vond ik niet prettig. Heb het wel uitgelezen en braaf alle opgaven gemaakt, en nu ligt het boek klaar voor mijn zus
Ik ben er pas al in begonnen, maar ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de schrijfstijl! Nouja, binnenkort dus.
quote:
[..]

Ik ga ze over een half uur aan iemand kado geven omdat deze dame haar werk zo goed doet.
Jullie waren er in getrapt he?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 11:48:17 #193
13151 crew  Rewimo
pi_48412095
Ik niet. Ik wilde alleen ook chocola Gelukkig is het zo lunchtijd
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:49:11 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_48412131
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ben er pas al in begonnen, maar ik ben dus niet de enige die zich ergert aan de schrijfstijl! Nouja, binnenkort dus.
[..]

Ik ga ze over een half uur aan iemand kado geven omdat deze dame haar werk zo goed doet.
Oew, ik zal de thee vast klaarzetten voor je
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48412225
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Succes ermee. Het maken van die opgaven is soms wel lekker verhelderend.
quote:
[..]

Pinpas + pincode
Kijk maar uit, straks gaat ze uitdelen
pi_48412260
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Oew, ik zal de thee vast klaarzetten voor je
Breng je de thee dan ook naar zaal B? Ik wil graag iets kruidenachtigs.
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:01:07 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48412522
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:21 schreef omearos het volgende:
Het zijn een hoop goede tips waarvan je een deel natuurlijk zelf ook kunt bedenken.
dat is altijd zo met psychologen, maar dat maakt ze niet minder waardevol. Door de hectiek van alle dag vergeet je soms dat de oplossing voor je problemen zo klaar als een klontje is. De psycholoog wakker slechts iets aan wat al in jou zit, vandaar dat je achteraf zegt: ja dat had ik ook wel kunnen weten. Maar waarom kwam je er dan niet op voordat je het boek van dr. Phil las? .
Niet meer actief op Fok!
pi_48412698
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat is altijd zo met psychologen, maar dat maakt ze niet minder waardevol. Door de hectiek van alle dag vergeet je soms dat de oplossing voor je problemen zo klaar als een klontje is. De psycholoog wakker slechts iets aan wat al in jou zit, vandaar dat je achteraf zegt: ja dat had ik ook wel kunnen weten. Maar waarom kwam je er dan niet op voordat je het boek van dr. Phil las? .
Precies, en door de oefeningen te doen ontdek je meer van zulke dingen. Dat maakt het een goed boek. Daarna moet je het wel zelf doen, er staat geen weekmenu in (althans, een amerikaans weekmenu met 3 warme maaltijden per dag geloof ik )
pi_48412741
Kan ik niet van iemand hier, dat boek van Dr Phil overkopen?
Iemand die het al gelezen heeft, en het nu aan 't laten verstoffen is in de boekenkast
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:26:27 #200
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48413391
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef ymme het volgende:
Kan ik niet van iemand hier, dat boek van Dr Phil overkopen?
Iemand die het al gelezen heeft, en het nu aan 't laten verstoffen is in de boekenkast
Heeft maandenlang voor E6,- bij 't Kruidvat gelegen. Denk dat het boek nog wel ergens voor een klein prijsje te koop is. Probeer eens een witte boekhandel!

Ik hoor van mensen die het gelezen hebben dat het inhoudelijk een goed boek is. Enige nadeel is dat het voor ons een beetje kinderlijk aandoet, maar dat zal wel met de Amerikaanse schijfstijl te maken hebben.
***Levi was here***
pi_48413697
Ik kom eigenlijk nooit vaak daar, waar boekenwinkels zijn. Die heb je in ons dorp namelijk niet
6 euro is niet veel nee, daarvoor doe ik het wel. Anders moet ik eens iemand vragen, die het voor mij in de gaten wil houden.

Edit, heb 't al gekocht via marktplaats. 5 euro's...

[ Bericht 20% gewijzigd door ymme op 17-04-2007 12:42:18 ]
pi_48416560
Ik ga een stukje arretjescake eten
Maar ik heb niet gelunched, dat scheelt
pi_48416984
Ik ben gisteren voor het eerst weer bij mijn eigen fysiotherapeut aan het sporten geweest. Eerst een uurtje pilates dan even pauze en daarna nog een half uur fitness.
Vooral die pilates hakt erin, ik heb spierpijn in mijn buik

Ik deed thuis ook wel iedere dag een aantal van die oefeningen maar een uur achter elkaar is toch wel weer andere koek. Straks misschien nog maar even langs het zwembad. Dat warme water is vast wel prettig en de beweging zal ook wel helpen.

En ik heb eindelijk een conditietraining gevonden die voor mij ook te doen is. Fietsen ging niet omdat ik niet op die zadels kan zitten i.v.m. mijn SI gewrichten, de crosstrainer vonden mijn knieën en heupen niet fijn maar roeien gaat me prima af. Ik ga nu dus naast het zwemmen twee keer in de week een half uurtje roeien op zo'n apparaat. Ik denk dat dit ook wel gaat helpen om de kilootjes te verdrijven.

Mijn sportschema ziet er dus nu zo uit:
Een keer in de week een uurtje pilates met een uurtje fitness er achteraan. (Waarvan een kwartier tot een half uur roeien.
Een keer een uurtje fitness incl. roeien.
Een keer een uurtje zwemmen.
En dan nog iedere dag zo'n 20 minuten met de honden wandelen.

Ik ben nog steeds niets afgevallen maar ik kan duidelijk merken dat ik er veel spieren bij gekregen heb en mijn figuur wordt ook aanmerkelijk beter.

Edit: En nog beter nieuws, ik kan een aangepaste ligfiets aanvragen.
Omdat je dan echt een zitje hebt en de houding ook anders is gaat dat me wel goed af. Ik heb het nagevraagd bij de gemeente en dergelijke fietsen worden hier onder de WMO nog steeds vergoed.
Ik kan dus straks ook weer de korte afstanden op het fietsje doen in plaats van dat ik overal de auto voor moet pakken. Kan niet wachten tot ik hem heb.
Het zou me een stuk mobieler maken.
pi_48417032
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef freecell het volgende:
Ik ga een stukje arretjescake eten
Maar ik heb niet gelunched, dat scheelt
Oeh arretjescake , ik maak dat expres niet omdat ik weet dat ik er dan niet af kan blijven.
Eet smakelijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 14:04:43 #205
13151 crew  Rewimo
pi_48417208
Hee, dat klinkt goed van die ligfiets, MM
pi_48417340
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oeh arretjescake , ik maak dat expres niet omdat ik weet dat ik er dan niet af kan blijven.
Eet smakelijk
Ik kan er dus ook niet afblijven heb ik ontdekt
pi_48417488
Niet als excuus oid bedoeld:
quote:
Fat? It's not your fault

Last updated at 10:09am on 17th April 2007

People who are overweight and claim they have 'heavy bones' or 'a slow metabolism' are often jeered at for making excuses. Now it looks as if they may be right.

Last week, scientists announced they'd found the gene that puts one in six of us at increased risk of obesity. If you have this gene - called FTO - you are 70 per cent more likely to become overweight.
In other words, it's not necessarily your fault if you are fat.

There's lots of research from around the world which suggests your expanding waistline may be due to reasons other than lack of will power.

Here are some scientifically valid excuses:

IT'S MY GENES

Researchers have found 50 genes linked to obesity in humans. These control a hugely complex message system that links your guts, fat stores and appetite centres in the brain — they affect how full or hungry you feel, how much fat you lay down and how active you are.

A gene screen can detect if you have some of the combinations known to increase your chances of putting on weight.

Genetic Health in Harley Street will test for several variations: one makes insulin store fat very efficiently; another makes you crave food; and a third affects adrenaline and another makes you crave food; third affects adrenaline and how likely you are to store fat.

If you have the wrong combination of these, you are almost bound to battle with weight, however strong your will power.

I'VE GOT A VIRUS

The Pennington Biomedical research centre in Louisiana has set up the first department to study the link between viruses and obesity.

Researchers found that several variants of the common adenovirus, which causes colds, and other infections such as bronchitis or conjunctivitis can make you put on weight.

The link was spotted nearly 20 years ago by an Indian researcher, Nikhil Dhurandhar, who heads the new department. He noticed that birds infected with the adenovirus virus put on significant amounts of weight.

Oddly, they also had low levels of cholesterol and fats in their blood.

He has found that 20 per cent of obese people have signs of adenovirus infections, and are on average 33lb heavier than people who have never been infected.

Why some adenoviruses have this effect isn't clear. It could involve inflammation or changes to the way fat cells work.

Other viruses can also cause weight gain, such as the one responsible for meningitis, which can damage the appetite control centre in the brain, making people grossly obese.

IT'S THE HEATING

The temperature we keep our homes and offices could be a factor in weight gain.

Keeping warm uses up energy, but the temperature of our homes has been increasing, up from an average 13C in 1970 to 18C in 2000.

This means we no longer use up as much of our energy stores - ie fat - to maintain body warmth.

Scientists at the University of Alabama found that if you feed two groups of mice the same amount of food, but keep them at different temperatures - a cosy 27C versus a cooler 22C - the warmer ones end up fatter.

To get the cool ones to the same weight as the warmer ones, the researchers had to feed them 30 per cent more calories.

The same goes for humans. Women in a cooler room used up the equivalent of 27 more grams of body fat a day than those in a warmer room.

So, if your office puts the thermostat right up in winter, it could be making you fat.

I'VE QUIT SMOKING

It's an old wives' tale that quitting smoking is a sure-fire way to pile on the pounds - and statistics show it's true.

A study at the U.S. National Centre for Health Statistics in Maryland found half of those who had quit were overweight, compared to 37 per cent of those who had never smoked and 28 per cent of smokers.

IT'S MY GUT BACTERIA

Your guts are home to billions of bacteria that are vital for digesting food and producing vitamins. However, they could do a lot more.

They may control how many calories you eat and how efficiently you store food; in other words, whether you get fat or stay slim.

Rats raised in an ultrasterile environment so they have no bacteria in their guts store very little fat - about 60 per cent less than normal rodents, even though they eat about 30 per cent more.

However, once bacteria is allowed in, they start putting on weight and in two weeks catch up with rats raised in a non-sterile environment.

Researchers at the Centre for Genome Sciences at Washington University have identified the two bacteria strains responsible - known as B.theta and M.smithii.

Rats with both in their guts had 13 per cent more body fat than those with either one.

It's not clear if you can change people's weight by changing their gut bacteria.

I'M TIRED

We are all getting less sleep - down from 8 1/2 hours a night in 1960 to less than seven today - and this could be linked to putting on weight.

A major U.S. study which has been tracking 68,000 women for 16 years found that those who slept five hours a night put on more weight than those who got six.

A survey by James Gangwisch from Columbia University, which analysed data from 18,000 adults, found those getting less than four hours sleep a night were 73 per cent more likely to be obese.

Lack of sleep affects your metabolism, so you actually become more hungry.

During the night, you have less of the 'I'm full' hormone leptin and more of one called ghrelin, that boosts appetite.

This could fit in with the strange behaviour reported by a few people taking the sleeping pill Ambien.

They get up in the middle of the night, binge uncontrollably, but remember nothing in the morning.

IT'S GRANNY'S FAULT

Children whose mothers are obese are more likely to become fat - and grannies might be to blame, too.

Among mice, the offspring of mothers fed a high-fat diet in pregnancy are more likely to be obese.

The effect can jump a generation: those whose grandmothers had a high calorie diet are heavier, even if the mother's diet was more moderate.

I DON'T FIDGET ENOUGH

We all burn up calories, even when sitting, but individual differences can be huge. Some use up 1,067 a day, others can burn off 3,015.

One factor that makes a big difference is the amount of fidgeting you do. The fancy name for this is NEAT (nonexercise activity thermogenesis).

A study at the University of Minnesota found a gene linked to a brain chemical called orexin that can increase fidgeting rates.

Slim people move an extra two hours a day, according to studies by Professor James Levine, an endocrinologist at the Mayo Clinic in Minnesota.

That burns up 350 kilocalories, which translates into a weight loss of up to 40lb a year.

A workplace that doesn't encourage you to move - unlike Professor Levine's 'walking office', where people use a treadmill while on their computer and hold meetings on a walking track circling the office - could be to blame for your extra pounds.

I'M ON PRESCRIPTION MEDICATION

A number of prescription drugs - such as antipsychotic drugs used to treat people with schizophrenia, but increasingly given to children with behavioural problems and dementia patients - cause weight gain.

They can cause patients to gain 9lb in the first ten weeks and another 11lb after a year.

Significant weight increases can be seen with drugs for high blood pressure and diabetes, as well as betablockers and the Pill.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:16:13 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_48417663
Wat duurt wachten toch gruwelijk lang

snap nu wat de familie heeft afgezien bij mijn operatie

Had niet verwacht dat de operatie enzo zo lang zou duren

(Mijn man heeft een operatie aan zijn oor zoiezo zijn trommelvlies dichten en wrs ook gehoor beentjes vervangen ofzoiets)
pi_48418185
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat duurt wachten toch gruwelijk lang

snap nu wat de familie heeft afgezien bij mijn operatie

Had niet verwacht dat de operatie enzo zo lang zou duren

(Mijn man heeft een operatie aan zijn oor zoiezo zijn trommelvlies dichten en wrs ook gehoor beentjes vervangen ofzoiets)
Wachten duurt altijd lang, zeker als het om zoiets gaat. Sterkte.
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Hee, dat klinkt goed van die ligfiets, MM

Het is ook een hele mooie, ziet er helemaal niet echt uit als een aangepaste fiets vind ik zelf.

Nou ja, op de twee achterwielen na dan. Maar het is een flitsend karretje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 14:30:49 #210
13151 crew  Rewimo
pi_48418248
Sterkte met het wachten, bubsel

Isa, ik zie dit echt helemaal voor me
quote:
A workplace that doesn't encourage you to move - unlike Professor Levine's 'walking office', where people use a treadmill while on their computer and hold meetings on a walking track circling the office - could be to blame for your extra pounds.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 14:31:34 #211
13151 crew  Rewimo
pi_48418290
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef MinderMutsig het volgende:

Het is ook een hele mooie, ziet er helemaal niet echt uit als een aangepaste fiets vind ik zelf.
[afbeelding]
Nou ja, op de twee achterwielen na dan. Maar het is een flitsend karretje.
Hij is gaaf! En drie wielen is alleen maar handig. Kiep je tenminste niet om
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:32:00 #212
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48418309
Rewimo: jij wilde in mei naar de gevangenis in Zoetermeer?

Volgens mij wilde deze persoon er juist graag uit...
Voortvluchtige gevangene in Zoetermeer
Staat overigens een domme fout in het artikel: Aidaschouw is een straat, geen wijk en een flink eind lopen vanaf de PIZ...
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 14:32:33 #213
13151 crew  Rewimo
pi_48418328
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Niet als excuus oid bedoeld:
[..]
Heb je een bron? En mag ik 'm dan op het WLS-forum zetten?
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:38:40 #214
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_48418595
Hij is weer terug gelukkig en het was niet erg dat ik niet kwam dan kon ie uitrusten
pi_48418702
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Heb je een bron? En mag ik 'm dan op het WLS-forum zetten?
Even mijn stappen tracen

Gelukt http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/health/healthmain.html?in_article_id=449068&in_page_id=1774
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 14:41:31 #216
13151 crew  Rewimo
pi_48418737
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef Levitation het volgende:
Rewimo: jij wilde in mei naar de gevangenis in Zoetermeer?

Volgens mij wilde deze persoon er juist graag uit...
Voortvluchtige gevangene in Zoetermeer
Staat overigens een domme fout in het artikel: Aidaschouw is een straat, geen wijk en een flink eind lopen vanaf de PIZ...
Dan is er in elk geval plek voor ons
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 14:42:14 #217
13151 crew  Rewimo
pi_48418776
pi_48418855
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hij is weer terug gelukkig en het was niet erg dat ik niet kwam dan kon ie uitrusten
Alles goed gegaan?

Als je net uit de narcose komt is het vaak wel fijn als er niet gelijk heel veel mensen aan je bed zitten. Je bent nog heel erg suf en dan is al dat gedoe niet echt lekker.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:47:30 #219
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_48419031
Alles is goed verlopen maar wat er is gebeurd nog geen idee. Ja dat snap ik wel maar ik kom maar in mijn 1tje vanavond ga ik toch echt langst
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 14:50:15 #220
13151 crew  Rewimo
pi_48419184
Fijn dat ie er weer is en dat alles goed is
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:31:04 #221
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_48421158
zo, hier was ik weer eens
ik heb nu een bijbaantje, en veel meer regelmaat in mijn leven. Ik denk dat dat wel een hoop scheelt
dat ik nu veel meer loop waarschijnlijk ook wel, hahaha
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_48429604
Ik ben al goed bezig, elke dag 5 minuten op een:

Gratis apparaat gekregen van een vriendin die er niks mee deed, dus sja waarom niet he. Hup, zo voor de tv en beetje meedoen.. maarre auw in de benen hahaha. Tegenwoordig (sinds 2 dagen ) fiets ik naar mijn werk op mijn nieuwe, stukken beter fietsende fietsie ipv met de bus. En vanaf volgende week dinsdag ga ik weight-watch-eren

Eens kijken hoelang ik dit allemaal ga volhouden haha. Maar ik vind dat ik al goed bezig ben haha.
pi_48442747
Ik ben een beetje verdrietig, net de docu gezien op www.beperkthoudbaar.info
Erg indrukwekkend, vooral dat meiske van 15....
  woensdag 18 april 2007 @ 07:07:38 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_48446739
Top 30 posts per dag van Troel

Positie, datum, aantal posts
01. 2003-03-10 840
02. 2003-03-08 727
03. 2003-03-09 688
04. 2003-03-05 494
05. 2003-03-17 455
06. 2003-03-06 437
07. 2003-03-18 355
08. 2003-03-19 302
09. 2003-03-26 298
10. 2003-03-07 293
11. 2003-03-12 276
12. 2005-02-17 269
13. 2003-03-11 264
14. 2003-03-20 257
15. 2003-02-13 235
16. 2003-03-04 234
17. 2003-03-13 233
18. 2003-02-04 223
19. 2003-01-30 196
20. 2004-12-16 184
21. 2003-03-24 172
22. 2005-02-18 167
23. 2003-02-23 165
24. 2005-02-23 164
25. 2006-07-26 158
26. 2003-02-03 157
27. 2003-01-31 156
28. 2003-03-03 154
29. 2003-08-04 151
30. 2005-02-24 149

Top 30 posts per subforum van Troel

Positie, aantal posts, subforum
01. 15896 ONZ - Onzin voor je leven!
02. 04557 LIF - Lifestyle
03. 04499 GC - General Chat
04. 03847 OUD - Ouder(s)
05. 02409 DIG - Digital Corner
06. 01310 SC - Slowchat Archief
07. 00804 TTK - Theater, Taal & Kunst
08. 00678 MUZ - Muziek
09. 00548 KLB - Klaagbaak
10. 00493 GAM - Games & Consoles
11. 00469 CUL - Culinesse à gogo
12. 00378 WGR - Werk, Geldzaken & Recht
13. 00353 FB - Feedback
14. 00341 WFL - Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing
15. 00325 R&P - Relaties & Psychologie
16. 00264 TV - Film, Tv & Radio
17. 00210 MEN - Mens erger je niet
18. 00206 SEX - Seksualiteit
19. 00198 F&F - Flora & Fauna
20. 00180 K&W - Klussen & Wonen
21. 00172 SHO - Soaps, Showbizz & Sterren
22. 00157 SES - School & Studie
23. 00156 FOT - Fotografie
24. 00152 V&A - Vraag & Aanbod
25. 00151 NWS - Nieuws & Achtergronden
26. 00130 GVH - Gadgets, Video & HiFi
27. 00066 SPT - Sport
28. 00056 FEE - Special: De Feestdagen
29. 00049 BB5 - Big Brother 5
30. 00048 POL - Politiek

Aantal topics per uur van Troel

Tijdsbestek, aantal topics
00:00:00 - 00:59:59: 16
01:00:00 - 01:59:59: 3
02:00:00 - 02:59:59: 2
06:00:00 - 06:59:59: 1
07:00:00 - 07:59:59: 4
08:00:00 - 08:59:59: 14
09:00:00 - 09:59:59: 28
10:00:00 - 10:59:59: 41
11:00:00 - 11:59:59: 40
12:00:00 - 12:59:59: 46
13:00:00 - 13:59:59: 43
14:00:00 - 14:59:59: 34
15:00:00 - 15:59:59: 32
16:00:00 - 16:59:59: 25
17:00:00 - 17:59:59: 30
18:00:00 - 18:59:59: 23
19:00:00 - 19:59:59: 25
20:00:00 - 20:59:59: 36
21:00:00 - 21:59:59: 23
22:00:00 - 22:59:59: 29
23:00:00 - 23:59:59: 20

Aantal posts per uur van Troel

Tijdsbestek, aantal posts
00:00:00 - 00:59:59: 784
01:00:00 - 01:59:59: 253
02:00:00 - 02:59:59: 139
03:00:00 - 03:59:59: 19
04:00:00 - 04:59:59: 2
05:00:00 - 05:59:59: 17
06:00:00 - 06:59:59: 137
07:00:00 - 07:59:59: 486
08:00:00 - 08:59:59: 1331
09:00:00 - 09:59:59: 2977
10:00:00 - 10:59:59: 3495
11:00:00 - 11:59:59: 3238
12:00:00 - 12:59:59: 2975
13:00:00 - 13:59:59: 3089
14:00:00 - 14:59:59: 2705
15:00:00 - 15:59:59: 2399
16:00:00 - 16:59:59: 1973
17:00:00 - 17:59:59: 1876
18:00:00 - 18:59:59: 2195
19:00:00 - 19:59:59: 1612
20:00:00 - 20:59:59: 1862
21:00:00 - 21:59:59: 2084
22:00:00 - 22:59:59: 2171
23:00:00 - 23:59:59: 1650

Top 30 posts per topic van Troel

Positie, aantal posts, topic
01. 123 Sponsor miss_bleu voor de Onzinmeet (54/100)
02. 108 Sponsor miss_bleu voor de Onzinmeet (55/100)
03. 105 De GPD-Topic [deel LXVII] - Neuken??
04. 103 Sponsor miss_bleu voor de Onzinmeet (39/100)
05. 102 Sponsor miss_bleu voor de Onzinmeet (58/100)
06. 101 De GPD-topic [Deel LXXV]
07. 100 De GPD-topic [Deel LXV] - igg geen .. is .. ! sub
08. 099 Sponsor miss_bleu voor de Onzinmeet (53/100)
09. 098 Help Troel van haar verslaving af [11/100]
10. 097 Help Troel van haar verslaving af [12/100]
11. 091 Sponsor miss_bleu voor de Onzinmeet (59/100)
12. 090 De GPD-topic [Deel CXI] - GPD on tour...
13. 089 Sponsor miss_bleu voor de onzinmeet (32/100)
13. 089 Help Troel van haar verslaving af [10/100]
13. 089 Help Troel van haar verslaving af [6/100]
16. 088 Help Troel van haar verslaving af [4/100]
17. 086 Sponsor miss_bleu voor de Onzinmeet (23/100)
18. 084 Help Troel van haar verslaving af [9/100]
19. 083 Help Troel van haar verslaving af [14/100]
19. 083 Help Troel van haar verslaving af [13/100]
21. 081 Wat luister je nu? oude stijl, deel 564
22. 080 Help Troel van haar vrolijk verslaving af [7/100]?
23. 079 Scopinaro-operatie
24. 078 Sponsor miss_bleu voor de Onzinmeet (47/100)
24. 078 Help Troel van r veslavink af [8/100]
26. 077 Help Troel van haar verslaving af [15/100]
27. 075 De GPD-topic [Deel LXVI] - superweber vs. troel
28. 074 Fok! Dieetclub deel 111
29. 073 Weight Loss Surgery (deel 5)
30. 072 [Slowchat deeltje 39] Lunch! Eetsmakelijk iedereen!

Top 30 users die in topics hebben gepost waar Troel ook in postte

Positie, aantal topics, user
01. 897 Rewimo
02. 827 miss_dynastie
03. 788 Brighteyes
04. 666 Lois
05. 608 bixister
06. 602 yvonne
06. 602 moussy
08. 598 QyRoZ
09. 582 E.T.
10. 533 dolle_hond
11. 531 buzzer
12. 503 jessie
12. 503 melonovy
14. 502 Renesite
15. 475 lady-wrb
16. 471 Belana
17. 468 FlyingFox
18. 464 HeatWave
19. 453 Anitra
20. 450 Bosbeetle
21. 445 Karin
22. 440 Twoflower
23. 435 paarse_paashaas
24. 432 poemojn
25. 425 Dr_Flash
26. 420 Slarioux
27. 409 YPPY
28. 407 Jerruh
29. 406 livelink
30. 401 Sugar

(Stuur JeRa een PM met als onderwerp de tekst "stats help" (zonder "") en met wat dan ook als tekst en je krijgt een PM terug met hoe je aan je statistieken kan komen)

[ Bericht 23% gewijzigd door Troel op 18-04-2007 07:12:43 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 18 april 2007 @ 07:09:21 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_48446748
Volgens mij was maart 2003 de tijd dat we 100 topics volgeluld hebben om op die manier miss_bleu naar een ONZ-meet te krijgen
Ik heb toen zelf nog statistiekjes van die topics bij zitten houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48446928
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:55 schreef MM-Luna het volgende:
Ik ben al goed bezig, elke dag 5 minuten op een:

[afbeelding]

Gratis apparaat gekregen van een vriendin die er niks mee deed, dus sja waarom niet he. Hup, zo voor de tv en beetje meedoen.. maarre auw in de benen hahaha. Tegenwoordig (sinds 2 dagen ) fiets ik naar mijn werk op mijn nieuwe, stukken beter fietsende fietsie ipv met de bus. En vanaf volgende week dinsdag ga ik weight-watch-eren

Eens kijken hoelang ik dit allemaal ga volhouden haha. Maar ik vind dat ik al goed bezig ben haha.
je moet proberen die 5 minuten op te bouwen naar 10 en zo verder
pi_48449845
Ik laat ook nog eff van me horen, het gaat met het afvallen wat minder. Daarmee bedoel ik dan vooral, dat ik me nog goed aan mijn eet- en sportschema. Maar dat sinds ik aan de 90kg's zit, de kilo's er toch opmerkelijk trager af gaan.

Ook die vakantie naar Italië van een weekje heeft weinig goeds (+2kg) gedaan. Echter nu moet ik grotere inspanning gaan leveren, want ik zou erg graag mijn doel van 80kg halen, liefst nog voor het einde van juni.

Daarna zijn er weer andere dingen om naar uit te kijken, zoals de operatie om overtollig buikvel te verwijderen zodat ik er weer terug normaal uit zie! Daarna maar eens gaan werken aan mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld denk ik

Overigens nog, ik mag dan misschien wat minder posten hier, ik lees de topic wel geregeld, en het doet me altijd plezier om te kunnen vaststellen dat er bij sommige mensen geregeld weer een kilootje vet is verdwenen
  woensdag 18 april 2007 @ 12:27:58 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_48456166
Het is hier zo stil, ik ga het maar weer eens over poep hebben.

Mijn poep rook vandaag naar het vlees van gisteren. Heb nog nooit zo lekker geroken op het toilet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48456474
Goh Interessante informatie
Maar eigen poep stinkt sowieso niet

01. 155 Isabeau
02. 142 teigan
03. 135 TARAraboemdijee
04. 128 Troel
05. 124 Rewimo
06. 115 miss_dynastie
07. 111 Levitation
08. 106 octopussy
09. 104 ymme
10. 101 Liejannuh
11. 098 YPPY
12. 087 Maeghan
12. 087 Pandorah
14. 078 Riann
15. 074 Sjeen
16. 072 Ikiskoel
17. 068 Renesite
18. 067 buzzer
19. 066 Jojogirl
20. 063 Beessie-Jen
21. 061 Iksje
21. 061 Brighteyes
21. 061 pluisje
24. 056 Miss_S
25. 055 Viking84
26. 049 DarkElf
27. 048 Natalie
28. 047 dWc_RuffRyder
29. 046 Cutie
29. 046 Alicey

Goh, waar zou ik veel posten (haaaai Isa, ik stalk je niet hoor! )
pi_48456953
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef freecell het volgende:
01. 155 Isabeau
02. 142 teigan
03. 135 TARAraboemdijee

Goh, waar zou ik veel posten (haaaai Isa, ik stalk je niet hoor! )
Wel een duidelijk Groningen-Drenthe georienteerde top 3
pi_48456973
Bij mij stond buzzer op 2 en het was me nou nog nooit opgevallen dat hij vaak in topics waar ik in post post
pi_48457139
Haha, wel lollig die Stats, TARA vond dit topic er door terug: Uitklokken van FOK! deel 1

Echt die bedtijden
pi_48457140
mijn eerste dubbelpost ooit
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 12:56:06 #234
13151 crew  Rewimo
pi_48457428
Ha, ik stalk Troel Maar ik denk zo dat dat andersom ook wel het geval is

Ik ga er ook eens een PM aan wagen
pi_48457556
Nog even en mijn BMI is gezond.
pi_48457573
Ik ontdekte van mezelf dat ik vrij evenwichtig post over de dag En op TTK en LIF na geen echte favoriete subfora heb.
pi_48457939
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef p-etr-a het volgende:
Nog even en mijn BMI is gezond.
Super!

Alhoewel die gezonde BMI grenzen in de loop de tijd nog wel eens verschoven zijn
Wist je bijv. dat het 'vroeger' 27 was? En in Azië is het 23.
pi_48457966
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ontdekte van mezelf dat ik vrij evenwichtig post over de dag En op TTK en LIF na geen echte favoriete subfora heb.
Bij mij staat LIF behoorlijk bovenaan
Ik ga maar eens een lunch zoeken en dan aan het werk
pi_48458019
Ik heb een koude pannenkoek als lunch gehad

En mijn poep (hey er werd over poep gepraat) ruikt nou nooit naar mijn avondeten.
pi_48458140
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Super!

Alhoewel die gezonde BMI grenzen in de loop de tijd nog wel eens verschoven zijn
Wist je bijv. dat het 'vroeger' 27 was? En in Azië is het 23.
Je bedoelt voor wat gezond is? Ik kan me wel voorstellen dat het in Azië iets lager is, die mensen zien er ook zo teer uit. En vroeger waren mensen misschien iets gespierder (van hard werken zoals de meeste nu niet meer doen).

En bij mij zijn het ook geen spieren en ik vind mezelf nog steeds aan de dikke kant, dus ik ga wel door. Ik zou nu ook eigenlijk niet meer terug kunnen of willen gaan naar hoe ik vroeger leefde.
  woensdag 18 april 2007 @ 13:10:30 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_48458156
Nou, ik kon echt gewoon de kruiden ruiken (was best sterk gekruid dat vlees gisteren), was niet verkeerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48458260
Ik zeg ook niet dat je niet door moet gaan Ik zei alleen dat wat als een gezond BMI wordt gezien in de tijd nog wel eens veranderd is.
pi_48458368
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg ook niet dat je niet door moet gaan Ik zei alleen dat wat als een gezond BMI wordt gezien in de tijd nog wel eens veranderd is.
Nee zeker niet, ik zei dat meer gewoon in algemene zin van 'ik ben nu niet meer te stoppen'.

En tja ik denk sowieso dat voor iedereen een gezond BMI anders is. Sommige mensen zitten aan de lage kant en hebben vetkwabjes, terwijl anderen afgetraind zijn en toch rond de 24 of 25 zitten (of misschien zelfs nog hoger). Het beste kan je zelf inschatten wat voor jouw lijf gezond is, maar het is een leuke manier om het uit te rekenen.
pi_48458589
Het geeft inderdaad een mooie indicatie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 13:26:41 #245
13151 crew  Rewimo
pi_48458894
Top 30 users die in topics hebben gepost waar Rewimo ook in postte

01. 1418 Lois
02. 1408 moussy
03. 1277 miss_dynastie
04. 1238 Brighteyes
05. 1179 bixister
06. 1085 E.T.
07. 1071 Karin
08. 1059 jessie
09. 1009 melonovy
10. 0939 lady-wrb
11. 0897 Troel
12. 0853 Anitra
13. 0847 Belana
14. 0810 easy-going
15. 0806 coolbabe
16. 0800 livelink
17. 0799 Spuuglokje
18. 0778 Luchtbel
19. 0775 Sugar
20. 0773 snoopy
21. 0757 babyfeet
22. 0744 poemojn
23. 0716 LadyS
24. 0688 Rottdog
25. 0638 dutchie
26. 0613 clauwheee
27. 0610 Bar_en_Mar
28. 0597 Githa
29. 0595 Angel22
30. 0585 beefcake

Hm... valt tegen, Troel

Top 30 posts per topic van Rewimo

Positie, aantal posts, topic
01. 117 Weight Loss Surgery (deel 6)
02. 108 Weight Loss Surgery (deel 9)
03. 103 Op zoek naar een huis... in Duitsland (en gevonden) #2
04. 100 Weight Loss Surgery (deel 8)
05. 097 Weight Loss Surgery (deel 5)
06. 096 Op zoek naar een huis... in Duitsland
07. 094 Weight Loss Surgery (deel 7)
08. 087 Het "van kleuter tot puber" topic, deel 1
09. 085 Scopinaro-operatie (BPD) deel 2
10. 082 Geldigheid zelfgeschreven testament
11. 080 Meeting poging - ouder(s)
11. 080 Zindelijk worden
13. 079 Het grote dreumes-, peuter- en kleutertopic dl 12
13. 079 *Grote 30+ topic #72: Voor papa en mama*
15. 078 Fotowedstrijd Juni - Centraal topic
15. 078 Weight Loss Surgery (deel 12)
17. 077 Op zoek naar een huis in Duitsland #3 - Onze boerderij!
17. 077 Scopinaro-operatie
19. 076 Weight Loss Surgery (deel 10)
20. 075 Het grote dreumes, peuter en kleutertopic deel 11
20. 075 Fok! Dieetclub deel 118
22. 074 *Grote 30+ topic #73: Had jij een glasvezellamp?*
23. 072 Het Speeltuinbankje # 8
23. 072 meeting ballorig 25 oktober
25. 070 Het sneeuw speeltuinbankje # 30
25. 070 Fok! Dieetclub deel 117
27. 069 Fotowedstrijd Maart - Centraal topic
28. 068 van kleuter tot puber deel 12
28. 068 Fok! Dieetclub #116
30. 067 *Grote 30+ topic #75: 'twas iets met aardbei..*

Top 30 posts per subforum van Rewimo

Positie, aantal posts, subforum
01. 21997 OUD - Ouder(s) *note: daar komt nooit meer wat bij*
02. 06528 LIF - Lifestyle
03. 05144 FOT - Fotografie
04. 01302 GC - General Chat
05. 01221 F&F - Flora & Fauna
06. 00665 WGR - Werk, Geldzaken & Recht
07. 00644 CUL - Culinesse à gogo
08. 00623 K&W - Klussen & Wonen
09. 00553 TTK - Theater, Taal & Kunst
10. 00529 SC - Slowchat Archief
11. 00297 NWS - Nieuws & Achtergronden
12. 00220 ONZ - Onzin voor je leven!
13. 00198 TV - Film, Tv & Radio
14. 00194 DIG - Digital Corner
15. 00190 KLB - Klaagbaak
15. 00190 R&P - Relaties & Psychologie
17. 00172 RLS - (RL) Soaps
18. 00167 FEE - Special: De Feestdagen
19. 00164 TRV - Travel
20. 00141 PTA - Planes, Trains & Automobiles
21. 00127 SHO - Soaps, Showbizz & Sterren
22. 00102 HOC - Historie, Oorlog & Cultuur
23. 00066 SEX - Seksualiteit
24. 00063 SPT - Sport
25. 00062 V&A - Vraag & Aanbod
25. 00062 MUZ - Muziek
27. 00048 40+ - 40+
28. 00040 VBL - Voetbal
29. 00039 FB - Feedback
30. 00036 WK - WK 2006
  woensdag 18 april 2007 @ 13:54:00 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_48460084
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef Rewimo het volgende:

Hm... valt tegen, Troel
Tja, jij hebt ook al zo'n vies oud lijstje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48460614
Waarom post je niet meer in OUD?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 14:14:12 #248
13151 crew  Rewimo
pi_48461008
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Waarom post je niet meer in OUD?
Vanwege een kwestie daar die me behoorlijk gekwetst heeft. Heeft te maken met een mod niet meer mod ineens wel weer mod
pi_48461197
Ow, wat naar. Maar daar kan OUD toch niets aan doen? Of was iedereen daar 'schuldig'?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 14:35:43 #250
13151 crew  Rewimo
pi_48462036
Ik heb geen zin meer om er te posten daardoor. De sfeer is ook niet bepaald gezellig meer dus ach...
pi_48462091
Nee, daar heb je gelijk in.
pi_48463168
Het relhok van fok
Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan blijf ik daar weg. Ze hebben tegen elke vorm van met je kinderen omgaan wel één of ander idioot bezwaar.
pi_48463314
Nee joh, we gaan daar gezellig samen klessebessen over hoe we onze kinderen opvoeden Dat we ze vanaf baby zijn op een strict 1000 kcal per dag dieet zetten, 'want we willen niet dat ze dik worden'

Dat 'medische topic' in OUD was trouwens weer een ouderwets voorbeeld van: doe maar niet.
pi_48464788
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Nee joh, we gaan daar gezellig samen klessebessen over hoe we onze kinderen opvoeden Dat we ze vanaf baby zijn op een strict 1000 kcal per dag dieet zetten, 'want we willen niet dat ze dik worden'

Dat 'medische topic' in OUD was trouwens weer een ouderwets voorbeeld van: doe maar niet.
Gemist
Was dat?
  woensdag 18 april 2007 @ 15:47:51 #255
112545 Muck
pi_48464952
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:

baby's moeten juist lekker mollig zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 18:21:04 #256
13151 crew  Rewimo
pi_48471258
Freecell, ik lig echt helemaal in een deuk om dat topic van jou
pi_48471933
pi_48472032
Gewoon een (onbewuste) kopie van het baard-topic
  woensdag 18 april 2007 @ 18:42:24 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_48472116
Dat is inderdaad een supertopic!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48472131
Maar nu ff een nieuw woord
  woensdag 18 april 2007 @ 18:43:09 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_48472165
Stofzuiger!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48472202
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een (onbewuste) kopie van het baard-topic

Ik heb geen idee welk topic en ben dus onschuldig
Wees blij dat ik wat leven in je forum breng
pi_48474728
Wat is arretjescake, en nog belangrijker, waarom heb ik het nog nooit op als het zo lekker is?
pi_48474885
Ik heb ook geen idee wat arretjescake is

En Freecell: Een goede baard is goud waard.
pi_48475554
Ik ben weer zo dik als een olifant inmiddels dus er moest weer wat gaan gebeuren. Alle vier m'n broeken werden te klein en gingen weer kapot op m'n bovenbenen omdat de stof langs elkaar schuurde, en ik pas ook weer nergens meer in de shirtjes in normale maten.

Sinds de pasen ben ik weer helemaal goed bezig eigenlijk. Ik heb nauwelijks gesnoept. Sinds eerste paasdag heb ik heel weinig gesnoept. Ik heb wel een keer een croissant bij de lunch gedaan en een keer een balisto tussendoor gegeten, en een keer toen het zo warm was hadden mijn vriend en ik allebei geen honger en toen heb ik alleen twee broodjes, een hand noten, 6 bitterkoekjes en turkse pizza op (wel met een grote rauwkostsalade erbij) over de hele dag. Dus op zich niet zo gezond, maar calorietechnisch niet problematisch. En van het weekend heb ik vier toastjes met brie op op een housewarming party.

Qua drinken doe ik het wat minder, ik heb namelijk vrij veel alcohol op. Maar goed, dan bedoel ik niet dat ik mezelf lam gezopen heb, maar dan heb ik het over een glas wijn bij het eten of een aperitiefje. Staat tegenover dat ik nog steeds nauwelijks frisdrank drink (echt bij uitzondering) en minder vruchtensap drink.

Tussendoortjes doe ik niet meer aan, chocola heb ik sinds de pasen al niet op, uitgezonderd die balisto, en verder eet ik extra veel fruit, tegen de snackhonger, het vervelingseten, het emotie-eten, het gewoonte-eten en tegen de honger natuurlijk. Ik zou het bijna vergeten als reden
pi_48476001
Ik kom me hier ook weer melden
Ik heb een tijdje in het SB topic gezeten, maar sinds een paar weken ga ik naar de sportschool. Daar volg ik een programma waarbij ik echt meer moet eten, dus daarom verkas ik maar weer naar hier!
Hoi allemaal
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 18 april 2007 @ 20:25:18 #267
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48476612
Welkom hier Fuente.

Succes met de herstart Maeghan.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 20:33:28 #268
13151 crew  Rewimo
pi_48477002
Hoi Fuente

Hoi Meaghan
pi_48477582
als je wilt starten, moeten we je natuurlijk niet gaan vertellen wat arretjescake is
pi_48477831
Nee, nu weet ik het zeker: ik heb zelfs nog nooit arretjescake gezien.

En het ziet er ook niet lekker uit.
pi_48477840
Ha, mag wel hoor. M'n vriend is enorm streng voor me. Ik moet en zal lopen en ik krijg niet eens chocola als beloning.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 20:51:24 #272
43556 miss_dynastie
pi_48477868
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Nee, nu weet ik het zeker: ik heb zelfs nog nooit arretjescake gezien.
[afbeelding]

En het ziet er ook niet lekker uit.
Ik ken ze smakelijker
pi_48477950
don't judge an arretjescake by the outside, what's on the inside is what matters... (oftewel, het ziet er misschien niet uit, maar is té lekker )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 21:28:56 #274
13151 crew  Rewimo
pi_48479654
Da's toch een cake zonder bakken?

Ik ga maar aan de worteltjes met brie zometeen. Brie, ja brie. Da's goed voor ons WLS-ers
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 21:59:33 #275
43556 miss_dynastie
pi_48481276
Wat een walgelijke kutopmerking in Afvallers met sterren over 100 kilo en waarschijnlijk onvruchtbaar . Los van het feit dat het onzin is om te suggereren dat dikke mensen een kuttoekomst hebben en slanke mensen een hele mooie
  woensdag 18 april 2007 @ 21:59:50 #276
112545 Muck
pi_48481293
arretjes cake ziet er inderdaad niet uit, maar lekker dat het is
pi_48481740
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een walgelijke kutopmerking in Afvallers met sterren over 100 kilo en waarschijnlijk onvruchtbaar . Los van het feit dat het onzin is om te suggereren dat dikke mensen een kuttoekomst hebben en slanke mensen een hele mooie
Ik zat ook met m'n tenen gekromd te kijken!
Bah zeg!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48481788
Arretjescake is overigens vreselijk ontzettend mega-lekker.. daar moet ik echt bij uit de buurt blijven!
Sara
Merel
Ukje
pi_48481854
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
dat laatste heb je wel gelijk in
maar overgewicht verminderd wel de vruchtbaarheid
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 22:12:01 #280
43556 miss_dynastie
pi_48482029
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat laatste heb je wel gelijk in
maar overgewicht verminderd wel de vruchtbaarheid
Dat is toch iets heel anders? Ze suggereren: als je dik bent ben je stom en lelijk, als je dun bent ben je een succesvolle zanger met vrienden overal, etc. etc. etc.
Er is een verschil tussen verminderde vruchtbaarheid en vette lelijke kinderloze kutkoe zonder vrienden, en die nuance missen zij nogal
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 22:16:11 #281
13151 crew  Rewimo
pi_48482287
Overigens is dat dus ook niet standaard hoor, die verminderde vruchtbaarheid Weet ik alles van
  woensdag 18 april 2007 @ 22:19:25 #282
112545 Muck
pi_48482494
ik vind het sowieso een kut-programma eigenlijk
pi_48482860
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Overigens is dat dus ook niet standaard hoor, die verminderde vruchtbaarheid Weet ik alles van
betekent het nog niet dat het gezond is
pi_48482932
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik bedoel maar, ik was 110 kilo toen ik (door de pil heen) zwanger werd van Sara.
Ik wil echt niet zeggen dat het niet waar is dat je meer kans hebt op verminderde vruchtbaarheid (alhoewel dit volgens mij niet wetenschappelijk bewezen is!) maar goed, ze missen inderdaad de nuance nogal!
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 22:27:56 #285
43556 miss_dynastie
pi_48483007
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

betekent het nog niet dat het gezond is
Maar dat beweert toch niemand Je kunt daar alleen niet a contrario uit afleiden dat dik onvruchtbaar betekent en dat doen ze wel. Maar ja, het is sowieso zonde, je hoort al die deelnemers al van 'ik ga straks zus en zo eten', kortom, geen nieuw leefpatroon en ik ben bang dat de meeste deelnemers terug zullen vallen.
pi_48483165
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat beweert toch niemand Je kunt daar alleen niet a contrario uit afleiden dat dik onvruchtbaar betekent en dat doen ze wel. Maar ja, het is sowieso zonde, je hoort al die deelnemers al van 'ik ga straks zus en zo eten', kortom, geen nieuw leefpatroon en ik ben bang dat de meeste deelnemers terug zullen vallen.
omdat dik ongezond is en wel je vruchtbaarheid verminderd kunnen ze dat wel zeggen
de rest dat ze zeiden was wel behoorlijk onzin
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 22:34:26 #287
43556 miss_dynastie
pi_48483321
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat dik ongezond is en wel je vruchtbaarheid verminderd kunnen ze dat wel zeggen
de rest dat ze zeiden was wel behoorlijk onzin
Ze beweerden letterlijk: 'ze zou 105 kilo wegen en waarschijnlijk onvruchtbaar zijn'. Dat is een bewering die je niet waar kunt maken. Net zo goed als je niet kan zeggen: 'er zijn hier in de dieetclub twee dames die razendsnel zwanger waren en 100+ waren, dus het maakt niet uit'. Er is veel meer wetenschappelijk onderzoek nodig voor zulke keiharde beweringen.
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ik bedoel maar, ik was 110 kilo toen ik (door de pil heen) zwanger werd van Sara.
Ik wil echt niet zeggen dat het niet waar is dat je meer kans hebt op verminderde vruchtbaarheid (alhoewel dit volgens mij niet wetenschappelijk bewezen is!) maar goed, ze missen inderdaad de nuance nogal!
Zou het wel zo kunnen zijn dat je pil te licht was i.c.m. je gewicht? Ik zat daar laatst namelijk ook over te denken met de Nuvaring, dat ding geeft gewoon standaard een hoeveelheid hormonen af, maar zou je als 100+-er niet wat zwaarders nodig hebben?

[ Bericht 35% gewijzigd door miss_dynastie op 18-04-2007 22:39:31 ]
pi_48483553
Dik zijn hoeft niet perse ongezond te zijn. Je moet het wel nuanceren: dik zijn kan ongezonder zijn. Net als dat je dan onverminderd vruchtbaar kan zijn.
pi_48483851
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef Pandorah het volgende:
Dik zijn hoeft niet perse ongezond te zijn. Je moet het wel nuanceren: dik zijn kan ongezonder zijn. Net als dat je dan onverminderd vruchtbaar kan zijn.
dus iemand die 160cms lang is en 140 kilo weegt kan gezond zijn?
pi_48483893
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen zin meer om er te posten daardoor. De sfeer is ook niet bepaald gezellig meer dus ach...
Ja maar ik mis de foto's van Christiaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 22:49:24 #291
13151 crew  Rewimo
pi_48484034
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef bibi het volgende:
Ja maar ik mis de foto's van Christiaan
Ehm... hij heet Christan En die foto's, ach als je in mijn sig kijkt kun je ze best vinden
pi_48484180
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze beweerden letterlijk: 'ze zou 105 kilo wegen en waarschijnlijk onvruchtbaar zijn'. Dat is een bewering die je niet waar kunt maken. Net zo goed als je niet kan zeggen: 'er zijn hier in de dieetclub twee dames die razendsnel zwanger waren en 100+ waren, dus het maakt niet uit'. Er is veel meer wetenschappelijk onderzoek nodig voor zulke keiharde beweringen.
[..]

Zou het wel zo kunnen zijn dat je pil te licht was i.c.m. je gewicht? Ik zat daar laatst namelijk ook over te denken met de Nuvaring, dat ding geeft gewoon standaard een hoeveelheid hormonen af, maar zou je als 100+-er niet wat zwaarders nodig hebben?
Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.
Ik heb overigens de nuvaring ook een hele tijd gebruikt na Sara's geboorte. Daarbij maakt het ook niet uit wat voor gewicht je hebt omdat de nuvaring plaatselijk hormonen afgeeft.
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 22:55:51 #293
13151 crew  Rewimo
pi_48484319
Nuvaring is juist een hele goede optie omdat hij plaatselijk werkt.

En ik was met 130 kilo ook gezond. Toen ik zwanger werd. Sterker, met 150 was ik ook gezond. Het was alleen maar de vraag of dat zo zou blijven, en natuurlijk belast je je lichaam heel zwaar.
pi_48484395
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:55 schreef Rewimo het volgende:
Nuvaring is juist een hele goede optie omdat hij plaatselijk werkt.

En ik was met 130 kilo ook gezond. Toen ik zwanger werd. Sterker, met 150 was ik ook gezond. Het was alleen maar de vraag of dat zo zou blijven, en natuurlijk belast je je lichaam heel zwaar.
als je je lichaam zo belast kan het nooit gezond zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 22:58:41 #295
13151 crew  Rewimo
pi_48484428
Nee, natuurlijk niet, maar op zich mankeerde ik niets.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 22:58:55 #296
43556 miss_dynastie
pi_48484441
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Fuente het volgende:

[..]

Nee, ik heb het (toen ik zwanger was) nog weer nagevraagd en dat had er volgens mijn huisarts en verloskundige niets mee te maken. Ik slikte de Diane35, al 8 jaar, en zat gewoon net bij de 'missers'.
Ik heb overigens de nuvaring ook een hele tijd gebruikt na Sara's geboorte. Daarbij maakt het ook niet uit wat voor gewicht je hebt omdat de nuvaring plaatselijk hormonen afgeeft.
Ah, oke. Het is dus niet zo dat je 'meer' hormonen nodig hebt om hetzelfde resultaat te bereiken.
Ik was mijn nuvaring laatst kwijt geraakt de dag na plaatsing, ik weet nog steeds niet hoe het kan want ik stop hem er goed in en piel er ook niet mee of zo, maar toen werd ik ook nog eens niet gelijk ongesteld en toen voelde ik even paniek en toen ging ik me dit soort dingen bedenken Maar gelukkig was het vals alarm (al zou ik ook wel zo'n mooi Saartje willen )
pi_48484486
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Rewimo het volgende:
Nee, natuurlijk niet, maar op zich mankeerde ik niets.
je mankeerde dat je bmi 55 was
hoe kan je dat gezond noemen
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 23:00:50 #298
43556 miss_dynastie
pi_48484539
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je je lichaam zo belast kan het nooit gezond zijn
Dun is niet het equivalent van gezond he. Zoals dik niet het equivalent van ongezond is.
Tuurlijk is het beter om niet te zwaar te zijn, dat ontkent ook niemand, anders zaten we niet in de dieetclub , maar het geeft geen garanties.
pi_48484595
[quote]Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ehm... hij heet Christan En die foto's, ach als je in mijn sig kijkt kun je ze best vinden
[/quote

Oeps Ok, dan mis ik ook de verhalen over hem
pi_48484602
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dun is niet het equivalent van gezond he. Zoals dik niet het equivalent van ongezond is.
Tuurlijk is het beter om niet te zwaar te zijn, dat ontkent ook niemand, anders zaten we niet in de dieetclub , maar het geeft geen garanties.
maar serieus als je zo'n ernstig overgewicht hebt en jezelf dan nog gezond vinden dat vind ik een beetje raar
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 april 2007 @ 23:03:36 #301
13151 crew  Rewimo
pi_48484681
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:02 schreef bibi het volgende:
[quote]Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef Rewimo het volgende:
Oeps Ok, dan mis ik ook de verhalen over hem
Tsja, daar kan ik weinig aan doen helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')