Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
nergens, maar hij zou al wel kritiek zijn en zo... dus ja..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Volgens het laatste nieuws ligt hij op de IC dacht ik.
nee lieverd....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:13 schreef TIM-846 het volgende:
excuses voor de weinig origenele TT , had niet in de gaten dat ik de vorige sloot![]()
moet ik nu aan de thee?![]()
coolquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
jaja...en dan zeggen dat ik er lang over doe........maar de TT is iig wel beter....
![]()
.
Nee joh, hij's fijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:13 schreef TIM-846 het volgende:
excuses voor de weinig origenele TT , had niet in de gaten dat ik de vorige sloot![]()
moet ik nu aan de thee?![]()
gelukkig dan druk ik gewoon op de knop koffie ipv heet waterquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee lieverd......gebeurt mij al te vaak....
![]()
Ach het interesseert me ook niet veelquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nergens, maar hij zou al wel kritiek zijn en zo... dus ja..
ik hoorde dat hij geopereerd moest worden..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nergens, maar hij zou al wel kritiek zijn en zo... dus ja..
ik las het ja....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef crossover het volgende:
Ik heb een klein probleempjeDie adviezen ook
waardoor komt dat toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef OA het volgende:
vanmiddag zal ik hier minder posten dan vanochtend....![]()
er ligt namelijk een enorme stapel werk te wachten...![]()
ongelooflijk hoe die dat voor mekaar krijgtquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef crossover het volgende:
quote:
what's your point...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
de volgende keer als ik moet openen zal ik me toch een KUT-TT bedenken.. dat jullie er stil van woden.
whehe.. maar het is al opgelostquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:16 schreef crossover het volgende:
ik vond het al ineens lekker fris ruiken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Ik ben (gedouched en wel) even in de wiki.
Ja hequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vond het al ineens lekker fris ruiken...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef eer-ik het volgende:
klaar.
Ik heb nu lunchpauze, eet smakelijk!quote:
ja kuuk we hebben de maandag min of meer overslagenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Oja, het is al dinsdag.
hoezo "weer"...?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
ik wilde buiten de deur eten, maar nu regent en ontweert het dus.. wordt wellicht weer frietjes eten.
jeps. goed gezienquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Oja, het is al dinsdag.
hmmquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit hier nu een broodje brie weg te werken
Lekker. Ik had een boterham kaas en 2 boterhammen met jam.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
Ik zit hier nu een broodje brie weg te werken
Net een bol met een gekookt ei op.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hmmik ga zo weer als gewoonlijk aan de tosties!
Ook lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker. Ik had een boterham kaas en 2 boterhammen met jam.
ben nog druk bezig met mn boterhammen tonijn...quote:
Pindakaasquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
ben nog druk bezig met mn boterhammen tonijn...![]()
Hoi Muckquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb last van "accute honger".....![]()
Tof!. De rest laat al een tijd niks van zich horenquote:
werk enzulks...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tof!. De rest laat al een tijd niks van zich horen![]()
Nee, ik zit even gitaar te spelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tof!. De rest laat al een tijd niks van zich horen![]()
Ja, daar heb ik ook wel eens last van.quote:
Nu wel weer even ja, maar toen ik wakker werd vanochtend was dat ook al zo, en daarna trok het weer open.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef Muck het volgende:
het is gewoon kut-weer!
oeh, dan is het goedquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu wel weer even ja, maar toen ik wakker werd vanochtend was dat ook al zo, en daarna trok het weer open.
Het is vandaag en morgen dit weer, zonnig, afwisselend met bewolking.
Dit in combinatie met een graadje of 12.
De rest van de week is het ronduit zonnig en is een graadje of 21 niet weg te denken uit het weerbeeld.
Zo, dat was uit m'n hoofd even het weer wat ik vanochtend in de krant las
quote:
Cross!quote:
Werkze!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:02 schreef TIM-846 het volgende:
Hoi iedereenIk kom ook net terug uit mijn pauze!
Spui je galquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef buzzer het volgende:
Ik ga vergaderingen boycotten hier
Hoezo zonde van de tijd ?
In het kader van Teambuilding en sociaal lief doen tegen elkaar zijn vergaderingen uiterst nuttig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef buzzer het volgende:
Ik ga vergaderingen boycotten hier
Hoezo zonde van de tijd ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef TIM-846 het volgende:
het is weer tijd voor een CHUPA CHUP!
sociaal lief doen tijdens een vergadering....euhhh...ja.....euhhh...mhhh...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het kader van Teambuilding en sociaal lief doen tegen elkaar zijn vergaderingen uiterst nuttig.![]()
ik ga maar niet teveel op details in, maar het iets met Ivoren Torentjes, Betonnen Muren, Oost-Indische Doofheid, Vaststaande Conclusies, Vooral Niet Luisteren Naar De Werkvloer, Verkeerde Zuinigheid, Paniekvoetbal, Zeer Korte Lange Termijn Planning...quote:
ik ga straks bij mijn ouders eten en daarna heb ik repetitie met het orkestquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haloo
Wat staat er bij jou op 't programma vanmiddag?
nou....dan vind ik het best mee vallen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga maar niet teveel op details in, maar het iets met Ivoren Torentjes, Betonnen Muren, Oost-Indische Doofheid, Vaststaande Conclusies, Vooral Niet Luisteren Naar De Werkvloer, Verkeerde Zuinigheid, Paniekvoetbal, Zeer Korte Lange Termijn Planning...
Dat was't wel zo'n beetje
Wij zijn groot en jullie zijn klein dus...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga maar niet teveel op details in, maar het iets met Ivoren Torentjes, Betonnen Muren, Oost-Indische Doofheid, Vaststaande Conclusies, Vooral Niet Luisteren Naar De Werkvloer, Verkeerde Zuinigheid, Paniekvoetbal, Zeer Korte Lange Termijn Planning...
Dat was't wel zo'n beetje
ik ga nog even door tot 1700u.. hier op t werk! Dan even eten, en dan hoop ik dat t lekker weer is zodat ik mooi op het balkon een biertje kan drinken oid..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga straks bij mijn ouders eten en daarna heb ik repetitie met het orkest
en bij jou dan?
zoietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Wij zijn groot en jullie zijn klein dus...![]()
ik wil je niet teleurstellen.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik ga nog even door tot 1700u.. hier op t werk! Dan even eten, en dan hoop ik dat t lekker weer is zodat ik mooi op het balkon een biertje kan drinken oid..![]()
hier is het wel best bewolktquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wil je niet teleurstellen........maar mooi weer vandaag....
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
Damn.. weer een heel deel gemist...
Wat is er allemaal nog besproken sinds vannacht?
Whehequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...MPG IS ER WEER....
![]()
![]()
...FEESTJE...
...MET KOFFIE EN KOEKJES...
![]()
![]()
![]()
![]()
Jou vergeten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...ja zoooo erg...
...dacht ff dat je me vergeten was....
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OH JA.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jou vergeten?
NOOIT
Maar ik ga weer college volgen
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef TIM-846 het volgende:
eventjes ter inventarisatie; doen jullie een sport?![]()
Autosportquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef TIM-846 het volgende:
eventjes ter inventarisatie; doen jullie een sport?![]()
ik had afgelopen weekend genoeg aan TT pagina 818quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Autosport
20cm langslapen (In het weekend 35cm)
Elke dag 750m langzaam wandelen
Elke avond minstens 2 uur intensief tv kijken.
Ik ben harstikke sportief!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Autosport
20cm langslapen (In het weekend 35cm)
Elke dag 750m langzaam wandelen
Elke avond minstens 2 uur intensief tv kijken.
Ik ben harstikke sportief!![]()
Ben er alweer.. college is zo boeiendquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OH JA.....![]()
???? EN NU AL WEGGAAN....????
![]()
![]()
![]()
heb je dan muziek nodig...? vind er zo bijster weinig aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zag deze staan...vond em wel leuk...![]()
http://www2.b3ta.com/flower-song/
nee....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heb je dan muziek nodig...? vind er zo bijster weinig aan![]()
Een zingende bloem! Briljantquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zag deze staan...vond em wel leuk...![]()
http://www2.b3ta.com/flower-song/
vond hem ook wel lief.. hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......vond em wel lief en dacht...ik breng een beetje lente in de topic....
...twas lief bedoeld....
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..geef nou aar gewoon toe dat je niet zonder mij ons kan....
![]()
JA ik miste jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wilde het gewoon ff horen.....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
JA ik miste jou![]()
![]()
en de rest ook wel een beetje
Ik mis jou ook kleine beetjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
JA ik miste jou![]()
![]()
en de rest ook wel een beetje
whehehquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mis jou ook kleine beetjes![]()
Altijd hequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
zoooo veel liefde in dit topic.....![]()
![]()
![]()
![]()
Van persoon Xquote:
Heb je collegae, buren?quote:
heb je nooit gehoord van een oplader....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd he![]()
Alleen heb ik nu een probleem, mijn accu gaat het nog maar 5 minuutjes volhouden![]()
Dat werkt fysiek niet als je in een zaal zonder beschikbare stopcontacten zitquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je nooit gehoord van een oplader....![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat werkt fysiek niet als je in een zaal zonder stopcontacten zit![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van mij natuurlijk....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...van wie anders....?
![]()
quote:
Nee, ik zit momenteel maar alleen hierquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je collegae, buren?![]()
Vraag of persoon X naar je toe komtquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
[..]
Nee, ik zit momenteel maar alleen hier
quote:
Ze stelde het al voor!!quote:
Dan gaan jullie samen leren... Net als eer-ik een tijdje terugquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze stelde het al voor!!
Maar ik moet vandaag leren en ik wou naar de kapper, maar die is dicht vandaag
ze stelt het voor en jij zegt nee.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze stelde het al voor!!
Maar ik moet vandaag leren en ik wou naar de kapper, maar die is dicht vandaag
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaan jullie samen leren... Net als eer-ik een tijdje terug
Dat werkt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaan jullie samen leren... Net als eer-ik een tijdje terug
Ik zei eerst ja natuurlijk! Maar toen ik wat beter nadacht kwam ik er achter dat het toch niet zo goed uitkwamquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze stelt het voor en jij zegt nee........OMG....
![]()
ja maar cross...je zei dat je naar de kapper wilde maardat ie dicht is....kun je toch de tijd dat je bij de kapper was geweest toch met haar spenderen...?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat werkt niet
[..]
Ik zei eerst ja natuurlijk! Maar toen ik wat beter nadacht kwam ik er achter dat het toch niet zo goed uitkwam
Wat denk jij, dat ik liever met haar iets doe dan in m'n boeken zit??
Maar het komt nog wel goed hoor
Maar ze woont veel te ver van me vandaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar cross...je zei dat je naar de kapper wilde maardat ie dicht is....kun je toch de tijd dat je bij de kapper was geweest toch met haar spenderen...?![]()
oohhh....op die fiets....quote:maar ik trek hier liever een hele dag voor uit (+ nacht en ochtend )
Het gaat toch niet om de kwantiteit-tijd, maar om de kwaliteit-tijd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar ze woont veel te ver van me vandaan
Ik heb natuurlijk wel íets aan vrije tijd over, maar ik trek hier liever een hele dag voor uit (+ nacht en ochtend)
In het prille begin is alle tijd die je met elkaar doorbrengt van hoge kwaliteitquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de kwantiteit-tijd, maar om de kwaliteit-tijd?![]()
Waar woont ze dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar ze woont veel te ver van me vandaan
Ik heb natuurlijk wel íets aan vrije tijd over, maar ik trek hier liever een hele dag voor uit (+ nacht en ochtend)
hahaha!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voel je je wel goed TIM...? ik bedoel vanochtend had je al allerlei vage klachten enzo..![]()
is idd helemaal waar....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de kwantiteit-tijd, maar om de kwaliteit-tijd?![]()
lieve schat...het is pas...15:20....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahaha!Voel me inmiddels super.. het is tenslotte bijna 1700u!
!
Nee bedoelde met Dogs het liedje van Damien Rice.. dat was hier op de radio! Geen zorgen.. jullie hoeven nog geen 112 te bellen..
alleen in het prille begin....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef crossover het volgende:
[..]
In het prille begin is alle tijd die je met elkaar doorbrengt van hoge kwaliteit
Je bedoelt, als je wacht is het lekkerder?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is idd helemaal waar......maar ja...als je maar een paar minutjes samen kan zijn, kun je beter iets langer wachten om iets langer kwaliteit-tijd samen te kunnen delen....
![]()
Maastrichtquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar woont ze dan?
heb nu ff pauze, dalijk weer de zaal in, dan ben ik echt weg.. zit nu aan de stroom, maar opladen duurt 2 uur... brakke accu
Mja bij mij wil dat nog wel eens voorkomen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alleen in het prille begin....![]()
lekkerder...leuker..spannender...iets om je op te verheugen.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoelt, als je wacht is het lekkerder?![]()
hmm, neequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:22 schreef OA het volgende:
eer-ik, doet je iPod het alweer?
Maastricht-Helmond is te overzien.. met de auto dan, trein minderquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:23 schreef crossover het volgende:
[..]
MaastrichtEn ik vlakbij Helmond.
[..]
Mja bij mij wil dat nog wel eens voorkomen.
Ik weet niet of ik wel een echte relatie wil eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Maastricht-Helmond is te overzien.. met de auto dan, trein minder
Kies dan eens een juiste partner... Hopelijk is persoon X zo iemand
ja maar dat laatste uurtje gaat wel snel! Nu naar het popduel luisteren .. dan is het bijna 4 uur.. dan het begin van de Coen en Sander Show! En dan is het half 5.. nog een half uur dus eigenlijk nogquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat...het is pas...15:20....![]()
ik mis je nu al....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef MPG het volgende:
Anywayz.. ik moet nu weg... college volgen... en accu nog immer zo goed als plat...
tot strax
JJ, ik ga je missen en de rest ook wel een bietje
Micrquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, nee
Klotewindows
Ik snap er niks van, hij gaat wel aan enzo, maar verder doet ie niks.
En al hang ik 'm aan m'n mac, ziet ie 'm niet meer, en m'n windows machine ook niet
Ja hè, ik kreeg net ook een foutmeldingquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
fuckaduck.....![]()
![]()
...fok is zoooooo traaaaaaagggg........
![]()
Ik heb je mail niet eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:28 schreef OA het volgende:
Ik wil jullie trouwens even wijzen op mijn briljante nieuwe mailadres...
cool....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:28 schreef OA het volgende:
Idd, jij hebt ook al van die fijne ervaringen met mic r: rsquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Micrs
ft
![]()
windws
iPd ... is dus stuk...
![]()
Topmailadresquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:28 schreef OA het volgende:
OAquote:
die BSquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, jij hebt ook al van die fijne ervaringen met mic r: rsft he...
Met al die fijne BSOD's...
[..]
Dank!quote:Topmailadres
Wheheh. Geinig!quote:
Hmm, dat gaat voorlopig nog niet over zijn dus...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
die BSD's zullen nog wel even blijven aanhouden...
![]()
moet eerst nieuw RAM geheugen aanschaffen... en als dat gedaan is, moet ik de tijd nemen om de pc uit elkaar te slopen (stof verwijderen etc...) en oa dat nieuwe ding erin te doen...
![]()
[..]
Dank!![]()
Wat een leuk adres (om vol te spammen)quote:
Prima!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een leuk adres (om vol te spammen)![]()
serieus geen last vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
fuckaduck.....![]()
![]()
...fok is zoooooo traaaaaaagggg........
![]()
Ga komend weekend wel ff kijken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat voorlopig nog niet over zijn dus...
maar RAM geheugen kost toch geen kont, en is er toch ook makkelijk bij te prikken?
Effe het vrouwtje ernaast met de stofzuiger op de kast, prik jij odnertussen de nieuwe RAM erin, en klaar is KeesOA
ohja, je gaat dan nog weg ook hequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ga komend weekend wel ff kijken!![]()
En dan maar meteen erin RAMmen...anders komt er toch weer niets van...
![]()
Volgende week vakantie enzo!!![]()
Was ff buiten leren. Maari k kan me maar niet concentrerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
is iedereen in slaap gevallen of zo....![]()
![]()
![]()
Nee?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
Tsja, dat krijg je als je verliefd bent enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef crossover het volgende:
Was ff buiten leren. Maari k kan me maar niet concentreren
jepquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je verliefd bent enzo.
waar ging je ook al weer naar toe...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
jep![]()
van 16 t/m 20 april..![]()
Hoop op zeer aangename temperaturen in het thuisland van JJ!!!![]()
iets boven parijs tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar ging je ook al weer naar toe...?
nee hoor druk bezig.. de tijd vliegt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
Amiens, om precies te zijn Abbeville!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
in de buurt van rouen?
4 gb is wel erg weinig....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef OA het volgende:
eer-ik,
Ik wil mijn I-Pod wegdoen en een simpele MP3-speler
Wellicht kan je voorstellen dat ding van hem te kopen...
quote:
Daar hebben ze flink gevochten in de 2e wereldoorlog.quote:
Veel te weinig, en ik weiger een nieuwe te kopen, zo'n ding hoort toch niet kapot te gaan doordat je windows gebruikt... 80% van de huis-tuin en keuken bevolking gebruikt windows...quote:
80% van de huis-tuin-en-keuken-bevolking weet ook niks van techniek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Veel te weinig, en ik weiger een nieuwe te kopen, zo'n ding hoort toch niet kapot te gaan doordat je windows gebruikt... 80% van de huis-tuin en keuken bevolking gebruikt windows...
quote:
Ik zei toen toch dat ik nooit in die regio op vakantie was geweest, en er alleen maar apehard doorheen reedquote:
da's waar, en omdat 99% van de iPodgebruikers 'huis-tuin-en-keuken-bevolking' is, gebruikt bijna iedereen met zo'n ding dus ook windows.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
80% van de huis-tuin-en-keuken-bevolking weet ook niks van techniek.![]()
Volgens mij is 30GB precies goed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ja maar eer-ik is een echte muziek -liefhebber...
...dan is 4gb dus erg niet genoeg lijkt mij...
...ik heb er één van 30gb...
....kijk...das net iets te veel...
![]()
Weinig, m'n ipod is kapot (windquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef Kuukske het volgende:
Wat eh, heb ik gemist. Zoal?
heb er tot nu toe geen probleem mee gehad....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's waar, en omdat 99% van de iPodgebruikers 'huis-tuin-en-keuken-bevolking' is, gebruikt bijna iedereen met zo'n ding dus ook windows.
Ik denk het niet, denk dat 80 wel goed is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij is 30GB precies goed.![]()
oh ja.....? vertel....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij is 30GB precies goed.![]()
met windows?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb er tot nu toe geen probleem mee gehad....![]()
die nieuwe is idd echt vet.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat 80 wel goed is.
Ik probeer alleen maar te helpen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Veel te weinig, en ik weiger een nieuwe te kopen, zo'n ding hoort toch niet kapot te gaan doordat je windows gebruikt... 80% van de huis-tuin en keuken bevolking gebruikt windows...
80% van de huis-tuin-en-keuken-bevolking weet niet eens van het bestaan van een ander systeem...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
80% van de huis-tuin-en-keuken-bevolking weet ook niks van techniek.![]()
Ik heb er geen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ja maar eer-ik is een echte muziek -liefhebber...
...dan is 4gb dus erg niet genoeg lijkt mij...
...ik heb er één van 30gb...
....kijk...das net iets te veel...
![]()
Dieppe...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zei toen toch dat ik nooit in die regio op vakantie was geweest, en er alleen maar apehard doorheen reed
Da's gelogen zie ik, want er staat een plaats in de buurt van abbeville, genaamd Dieppe, waar ik een keer 3 weken gezeten heb.
Dat soort spullen moet je dan ook krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die nieuwe is idd echt vet.....![]()
...maar zooooo duur....
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
www.meteofrance.com/FR/index.jsp
kun je ff checken....![]()
combo...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met windows?
Met die iPod?
En/of met die combinatie?
Ah ok.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
Weinig, m'n ipod is kapot (windws' schuld) en OA gaat binnenkort op vakantie
Ik heb ongeveer bijna precies 28,3 GB aan muziek op mn pjoeter staan, dus dan lijkt mij 30Gb een mooie hoeveelheid.quote:
zo'n duur kado...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat soort spullen moet je dan ook krijgen
Dat waardeer k dan ook ten zeerste, alleen heb ik niet heel veel aan deze suggestiequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te helpen...![]()
[..]
Helaas niet, ze zouden zich er eens in moeten verdiepenquote:80% van de huis-tuin-en-keuken-bevolking weet niet eens van het bestaan van een ander systeem...![]()
[..]
quote:Ik heb er geen...![]()
[..]
Haha, had je omnibus ofzo?quote:Dieppe...![]()
daar gingen alle boeken, proefwerken, etc.. over in de eerste klas...![]()
ja ok....maar volgens mij heb jij niet zoveel cd's...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer bijna precies 28,3 GB aan muziek op mn pjoeter staan, dus dan lijkt mij 30Gb een mooie hoeveelheid.![]()
Dan is het precies goed, maar als je dan per ongeluk (veel) nieuwe muziek krijgt, moet je selecties gaan maken, en daar heb ik een hekel aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer bijna precies 28,3 GB aan muziek op mn pjoeter staan, dus dan lijkt mij 30Gb een mooie hoeveelheid.![]()
Ja precies, erg vervelend is datquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het precies goed, maar als je dan per ongeluk (veel) nieuwe muziek krijgt, moet je selecties gaan maken, en daar heb ik een hekel aan
Ik wil niet van te voren moeten kiezen welke muziek ik ga luisteren, ik wil 't gewoon bij me hebben
precies....en aangezien ik gemiddeld 3 cd's per maand koop......quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het precies goed, maar als je dan per ongeluk (veel) nieuwe muziek krijgt, moet je selecties gaan maken, en daar heb ik een hekel aan
Ik wil niet van te voren moeten kiezen welke muziek ik ga luisteren, ik wil 't gewoon bij me hebben
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat waardeer k dan ook ten zeerste, alleen heb ik niet heel veel aan deze suggestie
[..]
dat is een illusie....quote:Helaas niet, ze zouden zich er eens in moeten verdiepen
[..]
heb wel een ander dingetje waar muziek op kan...quote:
Maar daar kan verandering in komen toch![]()
[..]
Zo heet dat idd ja...quote:Haha, had je omnibus ofzo?
Volgens mij stond daar veel over Dieppe in idd
Ik lust wel een bakkie!quote:
Whehe, met supergosse enzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat is een illusie....![]()
[..]
heb wel een ander dingetje waar muziek op kan...2 GB ofzo...
echter ruim voldoende voor mijn muziekcollectie...
![]()
![]()
[..]
Zo heet dat idd ja...
herinneringen aan de eerste klas HAVO, 1994,en de docente Frans...
komen weer boven drijven...
* geeft Cross een bakkie automatenbochtquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik lust wel een bakkie! [afbeelding]
Supergosse...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, met supergosse enzo
Pauperboek was het
2 gig aan muziek
Da's niet bijster veel....
mmmmm bijna 600 CD's en nog wat dingetjes van radio opgenomen. Ruim 6000 uur muziek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok....maar volgens mij heb jij niet zoveel cd's...![]()
informatica weet ik niks meer vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Supergosse...![]()
Pauper idd, zoals wel meerdere boeken bij andere vakken....![]()
ik denk aan geschiedenis, informatiekunde en Nederlands...
oeps....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
mmmmm bijna 600 CD's en nog wat dingetjes van radio opgenomen. Ruim 6000 uur muziek.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* geeft Cross een bakkie automatenbocht
Foutjes zijn er om goedgemaakt te wordenquote:
koffie....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Foutjes zijn er om goedgemaakt te worden![]()
![]()
met melk en suiker graag....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Koffie!
Zeg, neem jij eens een UIquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Koffie!
Eensquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg, neem jij eens een UI
Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
14.gif
Ik weet nog dat wij over het algemeen gare boekjes met zachte papieren kaft hadden...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
informatica weet ik niks meer van
Eigenlijk heb ik ook geen flauw idee welke boeken ik nog meer had in de eerste, alleen omnibus weet ik nog (door supergosse en z'n jus d'orange)
hij is idd wel vet...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
14.gif
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan geen thee meer zien vandaag.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
14.gif
Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
14.gif
Bahquote:
[..]
Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
14.gif
Bij ons was dat (op die school nu nog steeds trouwens) ook zo idd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet nog dat wij over het algemeen gare boekjes met zachte papieren kaft hadden...![]()
en dan werd er van je verwacht dat je dat het hele jaar netjes zou houden...![]()
Ik dus elke keer weer een boete betalen bij het inleveren van de boeken...![]()
Ik weet niet hoe dat bij jullie ging... bij ons werden we dan met de hele klas geacht op een belachelijk vroeg tijdstip (in de vakantie, half 8 's ochtends ofzo...) aanwezig te zijn en dan moest je je boeken op een vooraf opgegeven volgorde inleveren
![]()
Als er dan iets aan mankeerde werd je achternaam keihard omgeroepen met het boetebedrag erbij...![]()
Dat was gelukkig na 2 jaar afgelopen...![]()
Kijk, wordt het je nog eens makkelijk gemaakt ook konijn...quote:
De mensen die ze innamen waren bij ons 60+jarige concentratiekampbeulen conciërges...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij ons was dat (op die school nu nog steeds trouwens) ook zo idd.
Collectieve boeken had je daar zeg maar
en je werd altijd geacht je boeken te kaften
Dat heb ik dus echt nog nooit gedaan
Maar bij ons ging dat dus hetzelfde, alleen was dat pas 's middags, want de mensen die ze innamen hadden ook geen zin om vroeg op te staan enzo
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
De mensen die ze innamen waren bij ons 60+jarige concentratiekampbeulen conciërges...![]()
Bij ons stonden er mensenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
De mensen die ze innamen waren bij ons 60+jarige concentratiekampbeulen conciërges...![]()
Ik ben gister aangeschovenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie....![]()
...met krakelingen....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja lach maar...quote:
http://iconresizer.phserver.net/quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe maken jullie eigenlijk zo'n avatar.gif dingetje?
Is dat handiger dan zelf prutsen met paint?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef crossover het volgende:
[..]
http://iconresizer.phserver.net/
een GIF kan je met bepaalde software maken.
Ik weet niet wat je wil, maar met paint kan je geen animated gifs maken. Met die link kan je alleen verkleinen tot de goede grootte.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat handiger dan zelf prutsen met paint?![]()
Véél, je hoeft alleen te uploaden en klaar..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat handiger dan zelf prutsen met paint?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Véél, je hoeft alleen te uploaden en klaar..
Kan je in 1 seconde doen..![]()
Je moet toch iets in de bus naar Duisburgquote:
Ik zag het! Maar je bent niet onlinequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Cross. Je msn knippert.
Zo te zien ben je nog niet zo oud... en nu al koffieverslaafd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je moet toch iets in de bus naar Duisburg![]()
Is het forum niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Cross. Je msn knippert.
Offline weergavequote:
Ik ben nu 15 maar was 1/2 jaar geledenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zo te zien ben je nog niet zo oud... en nu al koffieverslaafd...![]()
![]()
Edit: Geboortedatum: 30-05-1991
Neequote:
Komt nog niet eens in de buurt!quote:
Vroeg bij de koffie dan.. drink je hem zwart of met suiker en/of melk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben nu 15 maar was 1/2 jaar geleden![]()
Ik wil het niet eens wetenquote:
Ik keek daar na het kijken naar z'n UI ook al naarquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zo te zien ben je nog niet zo oud... en nu al koffieverslaafd...![]()
![]()
Edit: Geboortedatum: 30-05-1991
Ik woon 99% van de tijd bij jou dus ik geloof niet dat je je zorgen hoeft te makenquote:
Jij bent ook nog maar een tiener...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik keek daar na het kijken naar z'n UI ook al naar
Like duhquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik woon 99% van de tijd bij jou dus ik geloof niet dat je je zorgen hoeft te maken
Nee okquote:
tiener, ik ben godver 22quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent ook nog maar een tiener...![]()
tieners horen aan de cola en sinas....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |