abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48179860
Ik heb een I-pod van 4 gb, maar ik vind I-tunes zo irritant dat ik gewoon een andere mp3-speler wil. Nou wil ik wel een beetje een normale, niet te grote MP3-speler, dus vroeg ik me af wat de markt allemaal te bieden hebben. Hebben jullie ervaringen met andere mp3 spelers?
Het belangrijkste is dat ik gewoon simpel muziek op de mp3-speler kan zetten en verwijderen. Wie heeft er tips voor een 2 of 4gb mp3-speler???
wie zaait zal oogsten.....
pi_48179991
Je weet dat er ook tig andere programma's (waaronder een plugin voor WinAmp) zijn om muziek op je iPod te zetten he? En wat vind je precies zo irritant aan iTunes?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_48179994
Er zijn 100.000.000 iPods verkocht, en jij vind het irritant .
iPod + iTunes is juist de makkelijkste oplossing die je maar kan krijgen

Wat vind je er irritant aan?
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 15:56:09 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_48180039
* Cynix ® kan zich de mening van TS wel voorstellen. iTunes drááit niet eens op mijn PC, elke keer crashen op DLL's.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_48180044
ipod is ook irritant heb de mijnes ook weggedaan.
ik had een hele handig ding van 10 gig waar je alles gewoon op kon slepen, maar die heb ik iets te hard laten vallen
pi_48180078
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:54 schreef TwyLight het volgende:
Er zijn 100.000.000 iPods verkocht, en jij vind het irritant .
muziek van de pussycat dolls is ook irritant en daar is nog wel meer van verkocht
pi_48180120
iTunes is voor veelgebruikers niet handig is mijn eigen ervaring en lees ik ook zat op andere fora.

Dat het populair is heeft volgens mij meer met hype en marketing te maken dan met kwaliteit....

Ik heb er zelf een, maar dat is puur als opslagmedium voor in m'n auto. Het werd wat te gortig met de CD's (100+ in m'n auto)

Heb liever iets anders, maar daar zijn geen adapters oid voor, en via aux ga ik niet spelen.

Dus tja moet wel...

M'n ervaring met alternatieve programma's is dat nummers nogal eens corrupt willen zijn/niet afspelen/niet compleet zijn, maar dat kan ook aan m'n model iPod liggen... met iTunes zelf heb ik geen last van slechte bestanden...
pi_48180135
Ja ik kan maar vanaf 1 computer mijn ipod bijwerken, en dat is bij mn ouders, waar ik alle cd's erop heb gezet. En als ik bij mezelf thuis mn ipod wil bijwerken, moet ik al die cd's er weer opzetten. Ik wil gewoon muziekje 'slepen' naar de mp3-speler en klaar!
pi_48180151
koop gewoon een lavod bij de macro.. heb er een van 2gb 56 euries.. en lijkt precies op een ipod.. geen gekut met dat andere

p.s

dat is dus gewoon muziekje slepen klaar
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_48180203
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:58 schreef cohen het volgende:
Ja ik kan maar vanaf 1 computer mijn ipod bijwerken, en dat is bij mn ouders, waar ik alle cd's erop heb gezet. En als ik bij mezelf thuis mn ipod wil bijwerken, moet ik al die cd's er weer opzetten. Ik wil gewoon muziekje 'slepen' naar de mp3-speler en klaar!
Dat kan wel hoor, moet je synchroniseren uit zetten en "werk muziek handmatig bij" aanvinken.
  dinsdag 10 april 2007 @ 16:00:49 #11
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_48180208
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

muziek van de pussycat dolls is ook irritant en daar is nog wel meer van verkocht
Nee, klopt niet

Sales statistics

• Worldwide album sales: 6,713,000
  • Worldwide single sales: 18,166,000
  • Combined sales: 24,879,000

bron

• Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
      dinsdag 10 april 2007 @ 16:01:00 #12
    41885 kless
    morgen? waarom niet overmorgen
    pi_48180212
    zo een usb stick met een aa/aaa batterijtje er in met fm radio ofzo.
    prima spul, niks geen gekloot met dockingstations kabeltjes en software(kan wel handig zijn als je ze nog niet practisch genummerd hebt
    Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
    iGEM
    pi_48180231
    Hij heeft wel een beetje gelijk , het is onhandig. Andere mp3 spelers hebben gewoon de optie om muziek naar de map te slepen en dan staat het erop. Echter als je meer dan 1000 nummers heb word het een zooitje en kan je niks meer vinden. Dan is itunes wel weer erg handig omdat die alles voor je kan ordenen.
    pi_48180304
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat kan wel hoor, moet je synchroniseren uit zetten en "werk muziek handmatig bij" aanvinken.
    kijk dat zijn tips! als dat zo is wil ik mn Ipod wel houden!
    pi_48180317
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Nee, klopt niet

Sales statistics

• Worldwide album sales: 6,713,000
  • Worldwide single sales: 18,166,000
  • Combined sales: 24,879,000

bron

• you get my point
      dinsdag 10 april 2007 @ 16:04:17 #16
    12958 BOKA
    Kung Pow!
    pi_48180341
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef TwyLight het volgende:

[..]

En dan nog heb je Itunes nodig om muziek er op te zetten.
    Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
    pi_48180347
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef cohen het volgende:

[..]

kijk dat zijn tips! als dat zo is wil ik mn Ipod wel houden!
    je moet dan nog wel steeds in itunes hoor, maar dan kan je op verschillende computers en dan kan je in itunes muziek die je op de ipod wil er op slepen.

er zijn trouwens ook winamp plugins e.d. maar daar heb ik verder geen verstand van want ik draai geen windows
      dinsdag 10 april 2007 @ 16:09:02 #18
    117598 Gebraden_Wombat
    lekker bij rijst
    pi_48180489
    Mocht je daarmee nog steeds niet met iTunes overweg kunnen, probeer Anapod Explorer eens. Daarmee kan je ook nummers van je harde schijf naar je iPod slepen. Het lijkt me een beetje zonde om een hele nieuwe speler te kopen als je het softwarematig kan oplossen.

Het lijkt me immers moeilijk een mp3-speler te vinden die hetzelfde gebruikersgemak heeft als de iPod.
    Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
    Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
    pi_48180558
    op zich is de ipod zelf erg mooi en gebruiksvriendelijk. maar dat itunes...echt een drama
    pi_48180621
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef cohen het volgende:
    op zich is de ipod zelf erg mooi en gebruiksvriendelijk. maar dat itunes...echt een drama
    Ik heb 2gb ram, cpu 3800+, en nog duurt het inladen lang iPod daarintegen is wel uber.. maargoed..
    pi_48180642
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef Unrealist- het volgende:
    Hij heeft wel een beetje gelijk , het is onhandig. Andere mp3 spelers hebben gewoon de optie om muziek naar de map te slepen en dan staat het erop. Echter als je meer dan 1000 nummers heb word het een zooitje en kan je niks meer vinden. Dan is itunes wel weer erg handig omdat die alles voor je kan ordenen.
    gewoon een beetje handige mappenstructuur gebruiken. Er zijn volgens mij ook wel programma's die voor jou je MP3'tjes in mappen kunnen ordenen, maar ik heb het zelf vanaf het begin al netjes neergezet.

Het nadeel van MP3-spelers die je gewoon als een externe harde schijf kan gebruiken, is dat ze meestal geen gebruik maken van de ID3-tags, waardoor je MP3-speler niet kan sorteren op zaken als muziekstijl. Als je dat toch niet gebruikt, is een gewone MP3-speler volgens mij een betere keus dan een iPod.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      dinsdag 10 april 2007 @ 16:14:20 #22
    48441 Bat
    Ellooha!
    pi_48180677
    itunes is kut, ipod is namaak, koop een creative zen! gewoon plakken en knippen in verkenner!
    sigh
    pi_48180755
    Een ipod heeft ook wel een hoop voordelen imo:

heel gebruiksvriendelijk
    mooi
    snel (ja, snel)
    samen met itunes een perfecte combinatie.

Ik heb zelf een iPod 5G en als ik nieuwe muziek heb sluit ik snel de ipod aan en hoef me verder nergens zorgen over te maken want itunes zet automatisch alle nieuwe muziek op de ipod
    pi_48180774
    Eerder heb ik in dit topic: Mp3-speler die geen speciale software nodig heeft ook al even berichtje achter gelaten. Heb door alle verhalen om me heen express even verder gekeken in der tijd. Ben nu zeer blij met mn Samsung YPZ5F (2GB).

Copy paste uit andere post "Samsung YPZ5F is er in 1,2 en 4GB. Heeft looks en feeling van iPod Nano maar dan met lekker overzetten van files via Explorer of andere proggie wat je wil. Herkent gelijk alles files. Zowel te doorzoeken op ID3 tags als 'Browsen' dus gewoon je file namen. Gebruik m3u playlisten (die ook winamp gebruikt) Ook zo weer files af te halen zonder dat ie files hernoemd. Tevens radio,voicerecorder op. Meer info hierrr http://gathering.tweakers(...)68606///samsung,ypz5
    pi_48180807
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef Bat het volgende:
    itunes is kut, ipod is namaak, koop een creative zen! gewoon plakken en knippen in verkenner!
    ipod namaak waarvan dan?

iTunes is een super programma met tien tallen features die andere media programma's niet hebben, dan wel een slap namaak aftreksel van itunes.

en het is nog gratis ook.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')