muziek van de pussycat dolls is ook irritant en daar is nog wel meer van verkochtquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:54 schreef TwyLight het volgende:
Er zijn 100.000.000 iPods verkocht, en jij vind het irritant.
Dat kan wel hoor, moet je synchroniseren uit zetten en "werk muziek handmatig bij" aanvinken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:58 schreef cohen het volgende:
Ja ik kan maar vanaf 1 computer mijn ipod bijwerken, en dat is bij mn ouders, waar ik alle cd's erop heb gezet. En als ik bij mezelf thuis mn ipod wil bijwerken, moet ik al die cd's er weer opzetten. Ik wil gewoon muziekje 'slepen' naar de mp3-speler en klaar!
Nee, klopt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
muziek van de pussycat dolls is ook irritant en daar is nog wel meer van verkocht![]()
kijk dat zijn tips! als dat zo is wil ik mn Ipod wel houden!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, moet je synchroniseren uit zetten en "werk muziek handmatig bij" aanvinken.
you get my pointquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Nee, klopt niet
Sales statisticsWorldwide album sales: 6,713,000 Worldwide single sales: 18,166,000 Combined sales: 24,879,000
bron
En dan nog heb je Itunes nodig om muziek er op te zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, moet je synchroniseren uit zetten en "werk muziek handmatig bij" aanvinken.
je moet dan nog wel steeds in itunes hoor, maar dan kan je op verschillende computers en dan kan je in itunes muziek die je op de ipod wil er op slepen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef cohen het volgende:
[..]
kijk dat zijn tips! als dat zo is wil ik mn Ipod wel houden!
Ik heb 2gb ram, cpu 3800+, en nog duurt het inladen langquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef cohen het volgende:
op zich is de ipod zelf erg mooi en gebruiksvriendelijk. maar dat itunes...echt een drama
gewoon een beetje handige mappenstructuur gebruiken. Er zijn volgens mij ook wel programma's die voor jou je MP3'tjes in mappen kunnen ordenen, maar ik heb het zelf vanaf het begin al netjes neergezet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef Unrealist- het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk , het is onhandig. Andere mp3 spelers hebben gewoon de optie om muziek naar de map te slepen en dan staat het erop. Echter als je meer dan 1000 nummers heb word het een zooitje en kan je niks meer vinden. Dan is itunes wel weer erg handig omdat die alles voor je kan ordenen.
ipod namaakquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef Bat het volgende:
itunes is kut, ipod is namaak, koop een creative zen! gewoon plakken en knippen in verkenner!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |