Foutjes zijn er om goedgemaakt te wordenquote:
koffie....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Foutjes zijn er om goedgemaakt te worden![]()
![]()
met melk en suiker graag....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Koffie!
Zeg, neem jij eens een UIquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Koffie!
Eensquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg, neem jij eens een UI
Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
14.gif
Ik weet nog dat wij over het algemeen gare boekjes met zachte papieren kaft hadden...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
informatica weet ik niks meer van
Eigenlijk heb ik ook geen flauw idee welke boeken ik nog meer had in de eerste, alleen omnibus weet ik nog (door supergosse en z'n jus d'orange)
hij is idd wel vet...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
14.gif
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan geen thee meer zien vandaag.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
14.gif
Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
14.gif
Bahquote:
[..]
Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
14.gif
Bij ons was dat (op die school nu nog steeds trouwens) ook zo idd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet nog dat wij over het algemeen gare boekjes met zachte papieren kaft hadden...![]()
en dan werd er van je verwacht dat je dat het hele jaar netjes zou houden...![]()
Ik dus elke keer weer een boete betalen bij het inleveren van de boeken...![]()
Ik weet niet hoe dat bij jullie ging... bij ons werden we dan met de hele klas geacht op een belachelijk vroeg tijdstip (in de vakantie, half 8 's ochtends ofzo...) aanwezig te zijn en dan moest je je boeken op een vooraf opgegeven volgorde inleveren
![]()
Als er dan iets aan mankeerde werd je achternaam keihard omgeroepen met het boetebedrag erbij...![]()
Dat was gelukkig na 2 jaar afgelopen...![]()
Kijk, wordt het je nog eens makkelijk gemaakt ook konijn...quote:
De mensen die ze innamen waren bij ons 60+jarige concentratiekampbeulen conciërges...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij ons was dat (op die school nu nog steeds trouwens) ook zo idd.
Collectieve boeken had je daar zeg maar
en je werd altijd geacht je boeken te kaften
Dat heb ik dus echt nog nooit gedaan
Maar bij ons ging dat dus hetzelfde, alleen was dat pas 's middags, want de mensen die ze innamen hadden ook geen zin om vroeg op te staan enzo
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
De mensen die ze innamen waren bij ons 60+jarige concentratiekampbeulen conciërges...![]()
Bij ons stonden er mensenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
De mensen die ze innamen waren bij ons 60+jarige concentratiekampbeulen conciërges...![]()
Ik ben gister aangeschovenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie....![]()
...met krakelingen....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja lach maar...quote:
http://iconresizer.phserver.net/quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe maken jullie eigenlijk zo'n avatar.gif dingetje?
Is dat handiger dan zelf prutsen met paint?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef crossover het volgende:
[..]
http://iconresizer.phserver.net/
een GIF kan je met bepaalde software maken.
Ik weet niet wat je wil, maar met paint kan je geen animated gifs maken. Met die link kan je alleen verkleinen tot de goede grootte.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat handiger dan zelf prutsen met paint?![]()
Véél, je hoeft alleen te uploaden en klaar..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat handiger dan zelf prutsen met paint?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Véél, je hoeft alleen te uploaden en klaar..
Kan je in 1 seconde doen..![]()
Je moet toch iets in de bus naar Duisburgquote:
Ik zag het! Maar je bent niet onlinequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Cross. Je msn knippert.
Zo te zien ben je nog niet zo oud... en nu al koffieverslaafd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je moet toch iets in de bus naar Duisburg![]()
Is het forum niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Cross. Je msn knippert.
Offline weergavequote:
Ik ben nu 15 maar was 1/2 jaar geledenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zo te zien ben je nog niet zo oud... en nu al koffieverslaafd...![]()
![]()
Edit: Geboortedatum: 30-05-1991
Neequote:
Komt nog niet eens in de buurt!quote:
Vroeg bij de koffie dan.. drink je hem zwart of met suiker en/of melk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben nu 15 maar was 1/2 jaar geleden![]()
Ik keek daar na het kijken naar z'n UI ook al naarquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zo te zien ben je nog niet zo oud... en nu al koffieverslaafd...![]()
![]()
Edit: Geboortedatum: 30-05-1991
Ik woon 99% van de tijd bij jou dus ik geloof niet dat je je zorgen hoeft te makenquote:
Jij bent ook nog maar een tiener...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik keek daar na het kijken naar z'n UI ook al naar
Like duhquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik woon 99% van de tijd bij jou dus ik geloof niet dat je je zorgen hoeft te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |