waar ging je ook al weer naar toe...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
jep![]()
van 16 t/m 20 april..![]()
Hoop op zeer aangename temperaturen in het thuisland van JJ!!!![]()
iets boven parijs tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar ging je ook al weer naar toe...?
nee hoor druk bezig.. de tijd vliegt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
is iedereen in slaap gevallen of zo....![]()
![]()
![]()
Amiens, om precies te zijn Abbeville!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
in de buurt van rouen?
4 gb is wel erg weinig....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef OA het volgende:
eer-ik,
Ik wil mijn I-Pod wegdoen en een simpele MP3-speler
Wellicht kan je voorstellen dat ding van hem te kopen...
quote:
Daar hebben ze flink gevochten in de 2e wereldoorlog.quote:
Veel te weinig, en ik weiger een nieuwe te kopen, zo'n ding hoort toch niet kapot te gaan doordat je windows gebruikt... 80% van de huis-tuin en keuken bevolking gebruikt windows...quote:
80% van de huis-tuin-en-keuken-bevolking weet ook niks van techniek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Veel te weinig, en ik weiger een nieuwe te kopen, zo'n ding hoort toch niet kapot te gaan doordat je windows gebruikt... 80% van de huis-tuin en keuken bevolking gebruikt windows...
quote:
Ik zei toen toch dat ik nooit in die regio op vakantie was geweest, en er alleen maar apehard doorheen reedquote:
da's waar, en omdat 99% van de iPodgebruikers 'huis-tuin-en-keuken-bevolking' is, gebruikt bijna iedereen met zo'n ding dus ook windows.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
80% van de huis-tuin-en-keuken-bevolking weet ook niks van techniek.![]()
Volgens mij is 30GB precies goed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ja maar eer-ik is een echte muziek -liefhebber...
...dan is 4gb dus erg niet genoeg lijkt mij...
...ik heb er één van 30gb...
....kijk...das net iets te veel...
![]()
Weinig, m'n ipod is kapot (windquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef Kuukske het volgende:
Wat eh, heb ik gemist. Zoal?
heb er tot nu toe geen probleem mee gehad....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's waar, en omdat 99% van de iPodgebruikers 'huis-tuin-en-keuken-bevolking' is, gebruikt bijna iedereen met zo'n ding dus ook windows.
Ik denk het niet, denk dat 80 wel goed is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij is 30GB precies goed.![]()
oh ja.....? vertel....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij is 30GB precies goed.![]()
met windows?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb er tot nu toe geen probleem mee gehad....![]()
die nieuwe is idd echt vet.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat 80 wel goed is.
Ik probeer alleen maar te helpen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Veel te weinig, en ik weiger een nieuwe te kopen, zo'n ding hoort toch niet kapot te gaan doordat je windows gebruikt... 80% van de huis-tuin en keuken bevolking gebruikt windows...
80% van de huis-tuin-en-keuken-bevolking weet niet eens van het bestaan van een ander systeem...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
80% van de huis-tuin-en-keuken-bevolking weet ook niks van techniek.![]()
Ik heb er geen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ja maar eer-ik is een echte muziek -liefhebber...
...dan is 4gb dus erg niet genoeg lijkt mij...
...ik heb er één van 30gb...
....kijk...das net iets te veel...
![]()
Dieppe...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zei toen toch dat ik nooit in die regio op vakantie was geweest, en er alleen maar apehard doorheen reed
Da's gelogen zie ik, want er staat een plaats in de buurt van abbeville, genaamd Dieppe, waar ik een keer 3 weken gezeten heb.
Dat soort spullen moet je dan ook krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die nieuwe is idd echt vet.....![]()
...maar zooooo duur....
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
www.meteofrance.com/FR/index.jsp
kun je ff checken....![]()
combo...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met windows?
Met die iPod?
En/of met die combinatie?
Ah ok.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
Weinig, m'n ipod is kapot (windws' schuld) en OA gaat binnenkort op vakantie
Ik heb ongeveer bijna precies 28,3 GB aan muziek op mn pjoeter staan, dus dan lijkt mij 30Gb een mooie hoeveelheid.quote:
zo'n duur kado...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat soort spullen moet je dan ook krijgen
Dat waardeer k dan ook ten zeerste, alleen heb ik niet heel veel aan deze suggestiequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te helpen...![]()
[..]
Helaas niet, ze zouden zich er eens in moeten verdiepenquote:80% van de huis-tuin-en-keuken-bevolking weet niet eens van het bestaan van een ander systeem...![]()
[..]
quote:Ik heb er geen...![]()
[..]
Haha, had je omnibus ofzo?quote:Dieppe...![]()
daar gingen alle boeken, proefwerken, etc.. over in de eerste klas...![]()
ja ok....maar volgens mij heb jij niet zoveel cd's...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer bijna precies 28,3 GB aan muziek op mn pjoeter staan, dus dan lijkt mij 30Gb een mooie hoeveelheid.![]()
Dan is het precies goed, maar als je dan per ongeluk (veel) nieuwe muziek krijgt, moet je selecties gaan maken, en daar heb ik een hekel aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer bijna precies 28,3 GB aan muziek op mn pjoeter staan, dus dan lijkt mij 30Gb een mooie hoeveelheid.![]()
Ja precies, erg vervelend is datquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het precies goed, maar als je dan per ongeluk (veel) nieuwe muziek krijgt, moet je selecties gaan maken, en daar heb ik een hekel aan
Ik wil niet van te voren moeten kiezen welke muziek ik ga luisteren, ik wil 't gewoon bij me hebben
precies....en aangezien ik gemiddeld 3 cd's per maand koop......quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het precies goed, maar als je dan per ongeluk (veel) nieuwe muziek krijgt, moet je selecties gaan maken, en daar heb ik een hekel aan
Ik wil niet van te voren moeten kiezen welke muziek ik ga luisteren, ik wil 't gewoon bij me hebben
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat waardeer k dan ook ten zeerste, alleen heb ik niet heel veel aan deze suggestie
[..]
dat is een illusie....quote:Helaas niet, ze zouden zich er eens in moeten verdiepen
[..]
heb wel een ander dingetje waar muziek op kan...quote:
Maar daar kan verandering in komen toch![]()
[..]
Zo heet dat idd ja...quote:Haha, had je omnibus ofzo?
Volgens mij stond daar veel over Dieppe in idd
Ik lust wel een bakkie!quote:
Whehe, met supergosse enzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat is een illusie....![]()
[..]
heb wel een ander dingetje waar muziek op kan...2 GB ofzo...
echter ruim voldoende voor mijn muziekcollectie...
![]()
![]()
[..]
Zo heet dat idd ja...
herinneringen aan de eerste klas HAVO, 1994,en de docente Frans...
komen weer boven drijven...
* geeft Cross een bakkie automatenbochtquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik lust wel een bakkie! [afbeelding]
Supergosse...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, met supergosse enzo
Pauperboek was het
2 gig aan muziek
Da's niet bijster veel....
mmmmm bijna 600 CD's en nog wat dingetjes van radio opgenomen. Ruim 6000 uur muziek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok....maar volgens mij heb jij niet zoveel cd's...![]()
informatica weet ik niks meer vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Supergosse...![]()
Pauper idd, zoals wel meerdere boeken bij andere vakken....![]()
ik denk aan geschiedenis, informatiekunde en Nederlands...
oeps....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
mmmmm bijna 600 CD's en nog wat dingetjes van radio opgenomen. Ruim 6000 uur muziek.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* geeft Cross een bakkie automatenbocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |