Dat pinnetje zou er sowieso uit moeten kunnen, alleen aan het horloge te zien, kan je daar alleen aan de binnenkant bij...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:41 schreef jack4ya het volgende:
Je kan ook het horloge pinnetje (tussen de kast en de band) kapot forceren. Het pennetje kost geen drol en is het zwakste punt.
Nope, ik zie het gaatje links onder, daar met een pinnetje fors indrukkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat pinnetje zou er sowieso uit moeten kunnen, alleen aan het horloge te zien, kan je daar alleen aan de binnenkant bij...
Het ziet er uit als een prima horloge en ik vind hem niet lelijk... Mijn beste horloge ooit was een 5 euro horloge van de HEMA. Heeft jarenlang zonder problemen gelopen en dat vind ik het belangrijkste van een horloge.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:47 schreef m4yall het volgende:
cheap-ass horloge zonder fatsoenlijke sluiting.....Koop er gewoon één met sluiting, kun je em zo vaak als je wil achter je elleboog doen zonder het raadplegen van artsen / juweliers / of hoogopgeleide mensen van FOK
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |