quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Autosport
20cm langslapen (In het weekend 35cm)
Elke dag 750m langzaam wandelen
Elke avond minstens 2 uur intensief tv kijken.
Ik ben harstikke sportief!![]()
Ben er alweer.. college is zo boeiendquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OH JA.....![]()
???? EN NU AL WEGGAAN....????
![]()
![]()
![]()
heb je dan muziek nodig...? vind er zo bijster weinig aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zag deze staan...vond em wel leuk...![]()
http://www2.b3ta.com/flower-song/
nee....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heb je dan muziek nodig...? vind er zo bijster weinig aan![]()
Een zingende bloem! Briljantquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zag deze staan...vond em wel leuk...![]()
http://www2.b3ta.com/flower-song/
vond hem ook wel lief.. hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......vond em wel lief en dacht...ik breng een beetje lente in de topic....
...twas lief bedoeld....
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..geef nou aar gewoon toe dat je niet zonder mij ons kan....
![]()
JA ik miste jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wilde het gewoon ff horen.....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
JA ik miste jou![]()
![]()
en de rest ook wel een beetje
Ik mis jou ook kleine beetjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
JA ik miste jou![]()
![]()
en de rest ook wel een beetje
whehehquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mis jou ook kleine beetjes![]()
Altijd hequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
zoooo veel liefde in dit topic.....![]()
![]()
![]()
![]()
Van persoon Xquote:
Heb je collegae, buren?quote:
heb je nooit gehoord van een oplader....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd he![]()
Alleen heb ik nu een probleem, mijn accu gaat het nog maar 5 minuutjes volhouden![]()
Dat werkt fysiek niet als je in een zaal zonder beschikbare stopcontacten zitquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je nooit gehoord van een oplader....![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat werkt fysiek niet als je in een zaal zonder stopcontacten zit![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van mij natuurlijk....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...van wie anders....?
![]()
quote:
Nee, ik zit momenteel maar alleen hierquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je collegae, buren?![]()
Vraag of persoon X naar je toe komtquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
[..]
Nee, ik zit momenteel maar alleen hier
quote:
Ze stelde het al voor!!quote:
Dan gaan jullie samen leren... Net als eer-ik een tijdje terugquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze stelde het al voor!!
Maar ik moet vandaag leren en ik wou naar de kapper, maar die is dicht vandaag
ze stelt het voor en jij zegt nee.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze stelde het al voor!!
Maar ik moet vandaag leren en ik wou naar de kapper, maar die is dicht vandaag
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaan jullie samen leren... Net als eer-ik een tijdje terug
Dat werkt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaan jullie samen leren... Net als eer-ik een tijdje terug
Ik zei eerst ja natuurlijk! Maar toen ik wat beter nadacht kwam ik er achter dat het toch niet zo goed uitkwamquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze stelt het voor en jij zegt nee........OMG....
![]()
ja maar cross...je zei dat je naar de kapper wilde maardat ie dicht is....kun je toch de tijd dat je bij de kapper was geweest toch met haar spenderen...?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat werkt niet
[..]
Ik zei eerst ja natuurlijk! Maar toen ik wat beter nadacht kwam ik er achter dat het toch niet zo goed uitkwam
Wat denk jij, dat ik liever met haar iets doe dan in m'n boeken zit??
Maar het komt nog wel goed hoor
Maar ze woont veel te ver van me vandaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar cross...je zei dat je naar de kapper wilde maardat ie dicht is....kun je toch de tijd dat je bij de kapper was geweest toch met haar spenderen...?![]()
oohhh....op die fiets....quote:maar ik trek hier liever een hele dag voor uit (+ nacht en ochtend )
Het gaat toch niet om de kwantiteit-tijd, maar om de kwaliteit-tijd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar ze woont veel te ver van me vandaan
Ik heb natuurlijk wel ķets aan vrije tijd over, maar ik trek hier liever een hele dag voor uit (+ nacht en ochtend)
In het prille begin is alle tijd die je met elkaar doorbrengt van hoge kwaliteitquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de kwantiteit-tijd, maar om de kwaliteit-tijd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |