ik ga nog even door tot 1700u.. hier op t werk! Dan even eten, en dan hoop ik dat t lekker weer is zodat ik mooi op het balkon een biertje kan drinken oid..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga straks bij mijn ouders eten en daarna heb ik repetitie met het orkest
en bij jou dan?
zoietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Wij zijn groot en jullie zijn klein dus...![]()
ik wil je niet teleurstellen.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik ga nog even door tot 1700u.. hier op t werk! Dan even eten, en dan hoop ik dat t lekker weer is zodat ik mooi op het balkon een biertje kan drinken oid..![]()
hier is het wel best bewolktquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wil je niet teleurstellen........maar mooi weer vandaag....
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
Damn.. weer een heel deel gemist...
Wat is er allemaal nog besproken sinds vannacht?
Whehequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...MPG IS ER WEER....
![]()
![]()
...FEESTJE...
...MET KOFFIE EN KOEKJES...
![]()
![]()
![]()
![]()
Jou vergeten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...ja zoooo erg...
...dacht ff dat je me vergeten was....
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OH JA.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jou vergeten?
NOOIT
Maar ik ga weer college volgen
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef TIM-846 het volgende:
eventjes ter inventarisatie; doen jullie een sport?![]()
Autosportquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef TIM-846 het volgende:
eventjes ter inventarisatie; doen jullie een sport?![]()
ik had afgelopen weekend genoeg aan TT pagina 818quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Autosport
20cm langslapen (In het weekend 35cm)
Elke dag 750m langzaam wandelen
Elke avond minstens 2 uur intensief tv kijken.
Ik ben harstikke sportief!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Autosport
20cm langslapen (In het weekend 35cm)
Elke dag 750m langzaam wandelen
Elke avond minstens 2 uur intensief tv kijken.
Ik ben harstikke sportief!![]()
Ben er alweer.. college is zo boeiendquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OH JA.....![]()
???? EN NU AL WEGGAAN....????
![]()
![]()
![]()
heb je dan muziek nodig...? vind er zo bijster weinig aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zag deze staan...vond em wel leuk...![]()
http://www2.b3ta.com/flower-song/
nee....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heb je dan muziek nodig...? vind er zo bijster weinig aan![]()
Een zingende bloem! Briljantquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zag deze staan...vond em wel leuk...![]()
http://www2.b3ta.com/flower-song/
vond hem ook wel lief.. hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......vond em wel lief en dacht...ik breng een beetje lente in de topic....
...twas lief bedoeld....
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..geef nou aar gewoon toe dat je niet zonder mij ons kan....
![]()
JA ik miste jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wilde het gewoon ff horen.....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
JA ik miste jou![]()
![]()
en de rest ook wel een beetje
Ik mis jou ook kleine beetjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
JA ik miste jou![]()
![]()
en de rest ook wel een beetje
whehehquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mis jou ook kleine beetjes![]()
Altijd hequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
zoooo veel liefde in dit topic.....![]()
![]()
![]()
![]()
Van persoon Xquote:
Heb je collegae, buren?quote:
heb je nooit gehoord van een oplader....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd he![]()
Alleen heb ik nu een probleem, mijn accu gaat het nog maar 5 minuutjes volhouden![]()
Dat werkt fysiek niet als je in een zaal zonder beschikbare stopcontacten zitquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je nooit gehoord van een oplader....![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat werkt fysiek niet als je in een zaal zonder stopcontacten zit![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van mij natuurlijk....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...van wie anders....?
![]()
quote:
Nee, ik zit momenteel maar alleen hierquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je collegae, buren?![]()
Vraag of persoon X naar je toe komtquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
[..]
Nee, ik zit momenteel maar alleen hier
quote:
Ze stelde het al voor!!quote:
Dan gaan jullie samen leren... Net als eer-ik een tijdje terugquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze stelde het al voor!!
Maar ik moet vandaag leren en ik wou naar de kapper, maar die is dicht vandaag
ze stelt het voor en jij zegt nee.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze stelde het al voor!!
Maar ik moet vandaag leren en ik wou naar de kapper, maar die is dicht vandaag
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaan jullie samen leren... Net als eer-ik een tijdje terug
Dat werkt nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaan jullie samen leren... Net als eer-ik een tijdje terug
Ik zei eerst ja natuurlijk! Maar toen ik wat beter nadacht kwam ik er achter dat het toch niet zo goed uitkwamquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze stelt het voor en jij zegt nee........OMG....
![]()
ja maar cross...je zei dat je naar de kapper wilde maardat ie dicht is....kun je toch de tijd dat je bij de kapper was geweest toch met haar spenderen...?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat werkt niet
[..]
Ik zei eerst ja natuurlijk! Maar toen ik wat beter nadacht kwam ik er achter dat het toch niet zo goed uitkwam
Wat denk jij, dat ik liever met haar iets doe dan in m'n boeken zit??
Maar het komt nog wel goed hoor
Maar ze woont veel te ver van me vandaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar cross...je zei dat je naar de kapper wilde maardat ie dicht is....kun je toch de tijd dat je bij de kapper was geweest toch met haar spenderen...?![]()
oohhh....op die fiets....quote:maar ik trek hier liever een hele dag voor uit (+ nacht en ochtend )
Het gaat toch niet om de kwantiteit-tijd, maar om de kwaliteit-tijd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar ze woont veel te ver van me vandaan
Ik heb natuurlijk wel íets aan vrije tijd over, maar ik trek hier liever een hele dag voor uit (+ nacht en ochtend)
In het prille begin is alle tijd die je met elkaar doorbrengt van hoge kwaliteitquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de kwantiteit-tijd, maar om de kwaliteit-tijd?![]()
Waar woont ze dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar ze woont veel te ver van me vandaan
Ik heb natuurlijk wel íets aan vrije tijd over, maar ik trek hier liever een hele dag voor uit (+ nacht en ochtend)
hahaha!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voel je je wel goed TIM...? ik bedoel vanochtend had je al allerlei vage klachten enzo..![]()
is idd helemaal waar....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de kwantiteit-tijd, maar om de kwaliteit-tijd?![]()
lieve schat...het is pas...15:20....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahaha!Voel me inmiddels super.. het is tenslotte bijna 1700u!
!
Nee bedoelde met Dogs het liedje van Damien Rice.. dat was hier op de radio! Geen zorgen.. jullie hoeven nog geen 112 te bellen..
alleen in het prille begin....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef crossover het volgende:
[..]
In het prille begin is alle tijd die je met elkaar doorbrengt van hoge kwaliteit
Je bedoelt, als je wacht is het lekkerder?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is idd helemaal waar......maar ja...als je maar een paar minutjes samen kan zijn, kun je beter iets langer wachten om iets langer kwaliteit-tijd samen te kunnen delen....
![]()
Maastrichtquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar woont ze dan?
heb nu ff pauze, dalijk weer de zaal in, dan ben ik echt weg.. zit nu aan de stroom, maar opladen duurt 2 uur... brakke accu
Mja bij mij wil dat nog wel eens voorkomen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alleen in het prille begin....![]()
lekkerder...leuker..spannender...iets om je op te verheugen.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoelt, als je wacht is het lekkerder?![]()
hmm, neequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:22 schreef OA het volgende:
eer-ik, doet je iPod het alweer?
Maastricht-Helmond is te overzien.. met de auto dan, trein minderquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:23 schreef crossover het volgende:
[..]
MaastrichtEn ik vlakbij Helmond.
[..]
Mja bij mij wil dat nog wel eens voorkomen.
Ik weet niet of ik wel een echte relatie wil eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Maastricht-Helmond is te overzien.. met de auto dan, trein minder
Kies dan eens een juiste partner... Hopelijk is persoon X zo iemand
ja maar dat laatste uurtje gaat wel snel! Nu naar het popduel luisteren .. dan is het bijna 4 uur.. dan het begin van de Coen en Sander Show! En dan is het half 5.. nog een half uur dus eigenlijk nogquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat...het is pas...15:20....![]()
ik mis je nu al....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef MPG het volgende:
Anywayz.. ik moet nu weg... college volgen... en accu nog immer zo goed als plat...
tot strax
JJ, ik ga je missen en de rest ook wel een bietje
Micrquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, nee
Klotewindows
Ik snap er niks van, hij gaat wel aan enzo, maar verder doet ie niks.
En al hang ik 'm aan m'n mac, ziet ie 'm niet meer, en m'n windows machine ook niet
Ja hè, ik kreeg net ook een foutmeldingquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
fuckaduck.....![]()
![]()
...fok is zoooooo traaaaaaagggg........
![]()
Ik heb je mail niet eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:28 schreef OA het volgende:
Ik wil jullie trouwens even wijzen op mijn briljante nieuwe mailadres...
cool....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:28 schreef OA het volgende:
Idd, jij hebt ook al van die fijne ervaringen met mic r: rsquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Micrs
ft
![]()
windws
iPd ... is dus stuk...
![]()
Topmailadresquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:28 schreef OA het volgende:
OAquote:
die BSquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, jij hebt ook al van die fijne ervaringen met mic r: rsft he...
Met al die fijne BSOD's...
[..]
Dank!quote:Topmailadres
Wheheh. Geinig!quote:
Hmm, dat gaat voorlopig nog niet over zijn dus...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
die BSD's zullen nog wel even blijven aanhouden...
![]()
moet eerst nieuw RAM geheugen aanschaffen... en als dat gedaan is, moet ik de tijd nemen om de pc uit elkaar te slopen (stof verwijderen etc...) en oa dat nieuwe ding erin te doen...
![]()
[..]
Dank!![]()
Wat een leuk adres (om vol te spammen)quote:
Prima!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een leuk adres (om vol te spammen)![]()
serieus geen last vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
fuckaduck.....![]()
![]()
...fok is zoooooo traaaaaaagggg........
![]()
Ga komend weekend wel ff kijken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat voorlopig nog niet over zijn dus...
maar RAM geheugen kost toch geen kont, en is er toch ook makkelijk bij te prikken?
Effe het vrouwtje ernaast met de stofzuiger op de kast, prik jij odnertussen de nieuwe RAM erin, en klaar is KeesOA
ohja, je gaat dan nog weg ook hequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ga komend weekend wel ff kijken!![]()
En dan maar meteen erin RAMmen...anders komt er toch weer niets van...
![]()
Volgende week vakantie enzo!!![]()
Was ff buiten leren. Maari k kan me maar niet concentrerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
is iedereen in slaap gevallen of zo....![]()
![]()
![]()
Nee?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
is iedereen in slaap gevallen of zo....![]()
![]()
![]()
Tsja, dat krijg je als je verliefd bent enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef crossover het volgende:
Was ff buiten leren. Maari k kan me maar niet concentreren
jepquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je verliefd bent enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |