oeh, dan is het goedquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu wel weer even ja, maar toen ik wakker werd vanochtend was dat ook al zo, en daarna trok het weer open.
Het is vandaag en morgen dit weer, zonnig, afwisselend met bewolking.
Dit in combinatie met een graadje of 12.
De rest van de week is het ronduit zonnig en is een graadje of 21 niet weg te denken uit het weerbeeld.
Zo, dat was uit m'n hoofd even het weer wat ik vanochtend in de krant las
quote:
Cross!quote:
Werkze!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:02 schreef TIM-846 het volgende:
Hoi iedereenIk kom ook net terug uit mijn pauze!
Spui je galquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef buzzer het volgende:
Ik ga vergaderingen boycotten hier
Hoezo zonde van de tijd ?
In het kader van Teambuilding en sociaal lief doen tegen elkaar zijn vergaderingen uiterst nuttig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef buzzer het volgende:
Ik ga vergaderingen boycotten hier
Hoezo zonde van de tijd ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef TIM-846 het volgende:
het is weer tijd voor een CHUPA CHUP!
sociaal lief doen tijdens een vergadering....euhhh...ja.....euhhh...mhhh...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het kader van Teambuilding en sociaal lief doen tegen elkaar zijn vergaderingen uiterst nuttig.![]()
ik ga maar niet teveel op details in, maar het iets met Ivoren Torentjes, Betonnen Muren, Oost-Indische Doofheid, Vaststaande Conclusies, Vooral Niet Luisteren Naar De Werkvloer, Verkeerde Zuinigheid, Paniekvoetbal, Zeer Korte Lange Termijn Planning...quote:
ik ga straks bij mijn ouders eten en daarna heb ik repetitie met het orkestquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haloo
Wat staat er bij jou op 't programma vanmiddag?
nou....dan vind ik het best mee vallen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga maar niet teveel op details in, maar het iets met Ivoren Torentjes, Betonnen Muren, Oost-Indische Doofheid, Vaststaande Conclusies, Vooral Niet Luisteren Naar De Werkvloer, Verkeerde Zuinigheid, Paniekvoetbal, Zeer Korte Lange Termijn Planning...
Dat was't wel zo'n beetje
Wij zijn groot en jullie zijn klein dus...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga maar niet teveel op details in, maar het iets met Ivoren Torentjes, Betonnen Muren, Oost-Indische Doofheid, Vaststaande Conclusies, Vooral Niet Luisteren Naar De Werkvloer, Verkeerde Zuinigheid, Paniekvoetbal, Zeer Korte Lange Termijn Planning...
Dat was't wel zo'n beetje
ik ga nog even door tot 1700u.. hier op t werk! Dan even eten, en dan hoop ik dat t lekker weer is zodat ik mooi op het balkon een biertje kan drinken oid..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga straks bij mijn ouders eten en daarna heb ik repetitie met het orkest
en bij jou dan?
zoietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Wij zijn groot en jullie zijn klein dus...![]()
ik wil je niet teleurstellen.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik ga nog even door tot 1700u.. hier op t werk! Dan even eten, en dan hoop ik dat t lekker weer is zodat ik mooi op het balkon een biertje kan drinken oid..![]()
hier is het wel best bewolktquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wil je niet teleurstellen........maar mooi weer vandaag....
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
Damn.. weer een heel deel gemist...
Wat is er allemaal nog besproken sinds vannacht?
Whehequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...MPG IS ER WEER....
![]()
![]()
...FEESTJE...
...MET KOFFIE EN KOEKJES...
![]()
![]()
![]()
![]()
Jou vergeten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...ja zoooo erg...
...dacht ff dat je me vergeten was....
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OH JA.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jou vergeten?
NOOIT
Maar ik ga weer college volgen
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef TIM-846 het volgende:
eventjes ter inventarisatie; doen jullie een sport?![]()
Autosportquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef TIM-846 het volgende:
eventjes ter inventarisatie; doen jullie een sport?![]()
ik had afgelopen weekend genoeg aan TT pagina 818quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Autosport
20cm langslapen (In het weekend 35cm)
Elke dag 750m langzaam wandelen
Elke avond minstens 2 uur intensief tv kijken.
Ik ben harstikke sportief!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |