Ze roepen zelf te pas en te onpas dat alles gescript wordt, maar ze trappen er kennelijk maar al te graag inquote:Op donderdag 5 april 2007 22:48 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dan zou je jezelf eens moeten afvragen of je misschien niet iets teveel opgaat in dit deels door de redactie gemanipuleerde spelletje
Nee lekker langzaam!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef demins het volgende:
Lekkker snel!
Alles voor m'n medeFOK!kertjes, alleen sommigen zou je er met liefde 3 tegelijk gevenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel hier, jullie zijn goed bezig![]()
Psssst let op... achter is gewoon voor BANJ dat is al een tijdje duidelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Lieve het volgende:
Als er geen waarschuwing komt voor Brian en de kutsnol dan deugt daar achter echt niemand! Met Stijn heb ik het wel gehad ( incapabel! ) Dat dit de norm is!
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee lekker langzaam!
Of sloeg dat niet op de TT?![]()
Brian gaat met Sylvia in de gameroom aanwezig zijn.. Praten met iemand, wie dan ook, is niet zijn sterkste punt.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian gaat met Sylvia in de Gameroom praten.
ach mens ga toch wandelen als eric niet over discriminatie begon zou je het nooit zeggen zo shut upquote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Forme het volgende:
Amanda is volgens mij straal bezopen... Alcohol verbod voor Amanda wegens discriminatie.
Precies: graag.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze roepen zelf te pas en te onpas dat alles gescript wordt, maar ze trappen er kennelijk maar al te graag in![]()
Nee hoor, wees gerust.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:48 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dan zou je jezelf eens moeten afvragen of je misschien niet iets teveel opgaat in dit deels door de redactie gemanipuleerde spelletje
Ik vind het niet echt sensatie meer irritatiequote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef bob_marley het volgende:
[..]
ach mens ga toch wandelen als eric niet over discriminatie begon zou je het nooit zeggen zo shut up
En het is toch wel leuker als ze dronken zijn meer sensatie voor ons![]()
Brian moet winnenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian moet blijven
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee lekker langzaam!
Of sloeg dat niet op de TT?![]()
Ik heb hier nog een schaaltje antidepressiva, voor de liefhebbers, fokkies tast toequote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef kissa het volgende:
[quote]Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafel
A Diazapam a day keeps your worst fears away![]()
Heeft u ook wat bloeddrukverlagers?
Beter Sylvia dan Huubquote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: ik hoor alleen een sissend geluid bij jou. Jij glijdt en glijdt. Je glijdt zo naar de eindstreep.
Doe even normaal lul ik mag zeggen wat ik denk, ga zelf wandelen wat amanda doet is heel laag maar zal wel meer jouw niveau zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef bob_marley het volgende:
[..]
ach mens ga toch wandelen als eric niet over discriminatie begon zou je het nooit zeggen zo shut up
En het is toch wel leuker als ze dronken zijn meer sensatie voor ons![]()
Ik ben een krokodilquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: ik geloof heel veel in horoscopen maar meer in Chinese tekens. Jij bent een slang en ik ben een haan.
dat is absoluut waar, maar ik had even een voorbeeld nodig...dat was jij toevalligquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef Sense het volgende:
[..]
En buiten dat...de vraag die jij mij nu stelt kun je dus ook aan 80% van de andere mensen hier stellen. Dus ksssssssst!
Tja en dat mag natuurlijk niet van Brianquote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: ik hoor alleen een sissend geluid bij jou. Jij glijdt en glijdt. Je glijdt zo naar de eindstreep.
Dat is je mute-knopquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef kissa het volgende:
Heeft u ook wat bloeddrukverlagers?
Heb je dat zelf ingezongen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Om iedereen even op te vrolijken!
Ik zou als draak graag eens kennis willen maken met die stinkratquote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
Brian: Ik ben een Haan ! Tja dat wten we ondertussen wel sukkel![]()
Om het op zijn Brainiaans te zeggen: ik sta nou eenmaal hartstochtelijk in het levenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dat is absoluut waar, maar ik had even een voorbeeld nodig...dat was jij toevallig
maar ik vind het vrij ernstig als je bloed gaat koken van een bende debielen in een huis met camera's
Nog niet eens bij benadering!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heb je dat zelf ingezongen?![]()
Van wireless gejatquote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig, net als de rest van de OP trouwens
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
A-del: Binladen heeft mij genomen
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef grazygirl het volgende:
kan er iets aan doen maar dat koterige gedoe van Amanda, dat smerige gedoe van Brian en dat achterbakse gedoe van Natasia ontnemen me een hoop plezier van DGK, Jaap spreek ik niet eens over die heb ik nooit gemogen
En ik ook!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
O wat is dit slecht voor mijn hart.
Ik wil nu al drié "mensen" heel graag heel langzaam doodmaken.
Toen ze in Iran was?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
A-del: Binladen is in mij gekomen
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
als ze het tijdstip bekend maken kunnen we gaan joelen bij die poort, brian gaat naar huis olee olee...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef tutjehola het volgende:
Als Brian er uit moet, mogen ze wel een legertje neerzetten, die gaat door het lint!
sorry , heb ik dan zeker ergens anders naar gekekenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag alleen een kinderachtige discussie waarin vooral Amanda en Natasia niet even het verhaal van Eric af konden wachten.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
het is maar hoe je het bekijkt, als dom ordinair gebulder winst oplevert, dan jaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
Hun bedquote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef Lieve het volgende:
Ze flikkert gewoon wijn op het bed van anderen. En ze pleurt die stinkhond op hun bed!
De limit is niet ver genoeg geloof ik?
Zou ze ingeruild worden voor NENA ?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus:
Ik snap werkelijk waar niet wat er aan de hand is met a-DEL ??? Dit is toch echt te ziek ????? En het erge is nog dat ik bang ben dat Huub over de rooie gaat
idd.... maar dat weet Syl wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Clank het volgende:
Brian praat nooit zo maar voor de gezelligheid... het gaat bij Brian altijd om info te krijgen.
Jahoor, geef Suikeroom even een harde plasserquote:
Vergeet niet zij zien niet alles wij wel dus weten we hoe dubbel ze zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Brulkip het volgende:
[..]
En ik ook!
Echt ongelofelijk.
Ik zou me in dat huis niet meer kunnen beheersen en zou idd strafbare feiten begaan.
En niet eens meer over de gevolgen nadenken.
Ik zou er niet uit worden gestuurd door een schop of een knal....
Hormonen.. hebben vrouwen wel vaker last van als ze zwanger zijn, het zal wel een meisje wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus:
Ik snap werkelijk waar niet wat er aan de hand is met a-DEL ??? Dit is toch echt te ziek ????? En het erge is nog dat ik bang ben dat Huub over de rooie gaat
Ook leuk dat je precies hetzelfde post bij vol. Heb je zo weinig inspiratie?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
Als je op deze manier dit soort middelen neemt dan heb je m.i. niet gewonnen. Dan ben je echt goed fout!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
Onbevlekte ontvangenisquote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
JACKPOT!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
En het erge is nog dat ik bang ben dat Huub over de rooie gaat
Ongelofelijk, hoe dom kunnen jullie zijn. Dan gaat huub gewoon op de winst af. De meest lafhartige en intens gemene speler van allemaal. Brian is niet bewust achterbaks en zou niet zomaar mensen duperen. Huub speelt het spel keihard en zonder gevoel en stuurt net zo makkelijk Sylvia, Eric, eigenlijk iedereen zo het laantje uit....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
als ze het tijdstip bekend maken kunnen we gaan joelen bij die poort, brian gaat naar huis olee olee...
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef Ning het volgende:
[..]
Ook leuk dat je precies hetzelfde post bij vol. Heb je zo weinig inspiratie?
vind ik ook. redactie stoppen met dit programma het wordt toch niets.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef Brulkip het volgende:
Als het programma nu is afgelopen vind ik het niet erg!
Ik hoop dat Nena komt en a-DEL blijft. Dat wil ik meemaken. Erg triest dat a-DEL er in blijft en voor Nena dat ze er weer in gaat, maar voor mij als kijkerquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef havefun het volgende:
[..]
Zou ze ingeruild worden voor NENA ?
Kan ook PMS zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hormonen.. hebben vrouwen wel vaker last van als ze zwanger zijn, het zal wel een meisje worden![]()
Ja hoezo dikke nederlaag?quote:
Gekker moet het niet worden, Huub geeft eerlijk aan hoe die is , Rat is een pooier, een hoerenloper, een achterbakse klootzak.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ongelofelijk, hoe dom kunnen jullie zijn. Dan gaat huub gewoon op de winst af. De meest lafhartige en intens gemene speler van allemaal. Brian is niet bewust achterbaks en zou niet zomaar mensen duperen. Huub speelt het spel keihard en zonder gevoel en stuurt net zo makkelijk Sylvia, Eric, eigenlijk iedereen zo het laantje uit....
B(r)i(an)laden?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
Dit soort opmerkingen graag hier [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vuile gore klootzak, wat mij betreft wordt je zelf tegen een muur aangesmeten.
Ik hoop dat je snel sterft, gore klootzak.
De stemming zit er goed inquote:
met als hoogtepunt Amanda die zingt; hondje poep nouquote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja hoezo dikke nederlaag?
Het enige wat BAN doet is een beetje schreeuewn en vooral dom lulllen en hopen dat het allemaal goed komt voor hun zelf...
Eric zat op de stoel. het was al van te voren bekend dat hij niet weg zou gaan...
BAN zitten nu in hun zelf gecreeerde overwinningsroes te kutten omdat ze zo lekker hebben kunnen dissen.
Maar werkelijk is er natuurlijk helemaal niets gebeurt, alleen maar dat SHE meer info heeft en munitie om af te schieten als het echt nodig is...
zou wel logische zijn ik bedoel maar met zo'n moeder zou ik ook wel een break nodig hebben meerdere zelfsquote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef marky het volgende:
Zegt Brian nou dat Natasja in dat huis zit om de kinderen even rust te geven?
Daar kun je nog geen één want van maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef Sug4r het volgende:
Als ze die hondjes beu is laat ze er ook een bontjasje van maken zeker![]()
hoerenloper is huub, pooier is ie zeker niet en die manier van schelden zegt meer over jou dan over hemquote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Gekker moet het niet worden, Huub geeft eerlijk aan hoe die is , Rat is een pooier, een hoerenloper, een achterbakse klootzak.
Zo, dat lucht op
Nee ze harenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef Sug4r het volgende:
Als ze die hondjes beu is laat ze er ook een bontjasje van maken zeker![]()
Van mij mag het ook stoppen, dit gaat te ver, en de redactie weet goed in te grijpen op akties van Huub, maar BANJ heeft voor alles een vrijbrief.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vind ik ook. redactie stoppen met dit programma het wordt toch niets.
Stel je niet zo aan joh!quote:
je mag me bevooroordeeld noemen als je die conclusie meent te kunnen onderbouwen. Maar voor het mij dom noemen heb je geen enkele onderbouwing behalve je emotionele reactie omdat ik brian graag zie vertrekken naar zijn island in the sun, waiting for a tsunami to come.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ongelofelijk, hoe dom kunnen jullie zijn. Dan gaat huub gewoon op de winst af. De meest lafhartige en intens gemene speler van allemaal. Brian is niet bewust achterbaks en zou niet zomaar mensen duperen. Huub speelt het spel keihard en zonder gevoel en stuurt net zo makkelijk Sylvia, Eric, eigenlijk iedereen zo het laantje uit....
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is beneden bezig om Sylvia uit te leggen waarom Natasia zo'n enorme hekel heeft aan Huub ...
[afbeelding]
Doodsverwensing of zo? kreeg je daar geen kadootje voor op dit forum?quote:
Petraaaa....Jij hebt geen open getrapte schedel nodig om te zeiken.hehquote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen graag hier [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
Er komt een bewoner voor BANJ in. Daar ben ik van overtuigd. SHE moet steeds dichter naar elkaar worden toegedrongen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef FSR het volgende:
Als er nu nog een oudbewoner er in komt die voor Banj is, houd het voor mij echt op.
Dan is het geen reality meer, maar een toneelstuk waarvan de winnar(s) al bekend zijn...
Ik durf er haast 100% zeker te zeggen da het zo gaat lopen..
tut tut tutquote:
D'r kindjes zegt ze...ja...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef _martijn_ het volgende:
d'r kindjes?
Dus Amandel is idd een teef
Je mag kiezenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef Lieve het volgende:
Amanda gaat steeds te
ver!
Zit mevrouw pannekoek weer achter te kutten?
Ik blijf erbij dat Brian niet slecht is en als er 1 is dan Huub. Ik ben zelf ab-so-luut niet zoals Brian, maar ik geloof er gewoon in dat hij in essentie geen slecht mens is. Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben, maar ik hoor alleen termen als loverboy, pooier, rat en hoerenloper (de laatste slechts op huub van toepassing, die ook nog eens alcohollist achter zijn naam mag zetten).quote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef rebellious_angel het volgende:
Huub is eerlijk, brian een achterbakse loverboy, die zich bovendien laat leiden door angst, agressie en wantrouwen. Als 10 nu eens eerlijk alles uit zou zenden zouden niet enkel 95% van de streamers hem uitkosten maar ook die breezermeiden.
Kolere wat ben jij domquote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
je mag me bevooroordeeld noemen als je die conclusie meent te kunnen onderbouwen. Maar voor het mij dom noemen heb je geen enkele onderbouwing behalve je emotionele reactie omdat ik brian graag zie vertrekken naar zijn island in the sun, waiting for a tsunami to come.
Huub is eerlijk, brian een achterbakse loverboy, die zich bovendien laat leiden door angst, agressie en wantrouwen. Als 10 nu eens eerlijk alles uit zou zenden zouden niet enkel 95% van de streamers hem uitkosten maar ook die breezermeiden.
Paris Hilton wannabquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef havefun het volgende:
Die amanda is toch ook wel het prottype snol he. Ze heeft zelfs chiwauawa's als honden, ordinairder kan het gewoon niet.
Je mag niet aan persoonlijke spullen zitten toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda gooit een overhemd van Eric uit het raam ..... iemand moet het eens proberen om in háár kast te zitten!
Oorwarmertjesquote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar kun je nog geen één want van maken.
BEN HET MET JE EENSSSSSSSquote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
je mag me bevooroordeeld noemen als je die conclusie meent te kunnen onderbouwen. Maar voor het mij dom noemen heb je geen enkele onderbouwing behalve je emotionele reactie omdat ik brian graag zie vertrekken naar zijn island in the sun, waiting for a tsunami to come.
Trailertrashquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef havefun het volgende:
Die amanda is toch ook wel het prottype snol he. Ze heeft zelfs chiwauawa's als honden, ordinairder kan het gewoon niet.
En ze gaat dus echt de hele dag zo doorquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef Sonique het volgende:
"holbewoner"
ze gaat echt, ECHT te ver hoor... DGK_REDACTIE kom op zeg, ik wordt hier echt niet vrolijker van...
... je hebt helemaal gelijk. Maar er mag steeds meer, knijpen, stoelen onder iemand vandaan trekken, kopstootjes uitdelen, in kasten rommelen en kleding uit het raam gooien. BANJ mag daar steeds meer lijkt het.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je mag niet aan persoonlijke spullen zitten toch?
heb jij die filmpjes gezien, hoe hij tekeer ging over die liefdestrap van Nena, terwijl wat hij flikt 10 keer erger is.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Brian niet slecht is en als er 1 is dan Huub. Ik ben zelf ab-so-luut niet zoals Brian, maar ik geloof er gewoon in dat hij in essentie geen slecht mens is. Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben, maar ik hoor alleen termen als loverboy, pooier, rat en hoerenloper (de laatste slechts op huub van toepassing, die ook nog eens alcohollist achter zijn naam mag zetten).
En ik ben overigens man en hetero dus ook die breezervlieger gaat niet op in mijn geval![]()
Brian niet slecht, hij hoeft toch geen meter bij mijn docher in de buurt te komen, al is ze pas 8. Hij is wel zo achterbaks, grof, lomp, en zijn handjes zitten los. Loverboy eerste klas, type wat meisjes doet weeglopen thuis en zijn handen wast in onschuld.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Brian niet slecht is en als er 1 is dan Huub. Ik ben zelf ab-so-luut niet zoals Brian, maar ik geloof er gewoon in dat hij in essentie geen slecht mens is. Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben, maar ik hoor alleen termen als loverboy, pooier, rat en hoerenloper (de laatste slechts op huub van toepassing, die ook nog eens alcohollist achter zijn naam mag zetten).
En ik ben overigens man en hetero dus ook die breezervlieger gaat niet op in mijn geval![]()
Briljant dit..quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
Eric wil aangifte doen wegens discriminatie. Hij belt met een ander politiebureau omdat Eemnes is gesloten.
Ja, als je denkt dat degenen die het hardst gillen en het vaakst de meest grove scheldwoorden gebruiken winnaars zijn...tja...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
Daar had Brian meer recht toe, met dat schilderij en zijn constante verwensingen richting zijn Antilliaans zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
Eric wil aangifte doen wegens discriminatie. Hij belt met een ander politiebureau omdat Eemnes is gesloten.
Conclusie de Redactie doet er nix aan.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef proh het volgende:
hij belt de politie!
Ik ben het met je eens, maar waarom grijpt achter niet in?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz dit vind ik toch wel weer een sneue actie van eric
Met andere woorden de redactie doet niets,zoals verwachtquote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Brulkip het volgende:
Eric belt de politie!!
dus dat hij kan maar beter gaan inpakken ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz dit vind ik toch wel weer een sneue actie van eric
De hele dag uit worden gemaakt voor flikker door die achterlijke Amanda.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef havefun het volgende:
Jezus wat is er precies gebeurd dan dat Eric zo boos is?
eric is pis(nicht) linkquote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef havefun het volgende:
Jezus wat is er precies gebeurd dan dat Eric zo boos is?
SHE slaat nergens op, behalve Sylvia dan. Die toont nu zelfs karakter door een goed gesprek met Brian aan te gaan, ondanks haar eerdere frustraties rond zijn persoonquote:
Er komt echt niemand aan die hondjes hoor......quote:Op donderdag 5 april 2007 23:15 schreef kissa het volgende:
Hou me ten goede: als iemand die hondjes iets aandoet dan schakel ik de Dierenbescherming in![]()
achter geeft hem toestemming om te bellen. Dit komt ook in het nieuws en dus weer extra aandacht. Briljant uitgedacht dit.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar waarom grijpt achter niet in?
Ik ook niet :Squote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef Napster het volgende:
Snap niet dat de redactie er niks van zegt
Nogal walgelijk. Naja, je kan het haar niet kwalijk nemen. Haar IQ is namelijk niet hoger dan die van een straattegel.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:17 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met Amanda, wat een xxxwijf!
Ze zijn allemaal niet wijs. Wat een getreiter weer.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef Borga het volgende:
Errrrric is echt niet wijs
Aloholverbodje?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:19 schreef Marelle het volgende:
Nou DGK redactie tijd dat er ingegrepen wordt, wat Amandel doet kan ECHT niet, nou ik wacht af, als dit niet genoeg is!!!!! Super bezopen is Amandel ook nog eens en dat mag allemaal, dit slaat helemaal nergens meer op, ze weet van geen ophouden![]()
Schakel even de politie in over deze vorm van geestelijke mishandeling van een medemens!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:15 schreef kissa het volgende:
Hou me ten goede: als iemand die hondjes iets aandoet dan schakel ik de Dierenbescherming in![]()
Exact dan is die dronken trol meteen over de zeikquote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef Clank het volgende:
Nou.. verstoppen die honden.. ze heeft ze nu niet in de gaten,
Amanda heeft maar één hersencel en door de drank is die ook nog is verdoofd.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:17 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met Amanda, wat een xxxxrwijf!
precies hij moet gewoon niet huilen simplequote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef VirtualPOM het volgende:
Hij zeikt Jaap ook uit omdat hij dik is, waar zeikt hij dan over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |