Dat is je mute-knopquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef kissa het volgende:
Heeft u ook wat bloeddrukverlagers?
Heb je dat zelf ingezongen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Om iedereen even op te vrolijken!
Ik zou als draak graag eens kennis willen maken met die stinkratquote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
Brian: Ik ben een Haan ! Tja dat wten we ondertussen wel sukkel![]()
Om het op zijn Brainiaans te zeggen: ik sta nou eenmaal hartstochtelijk in het levenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dat is absoluut waar, maar ik had even een voorbeeld nodig...dat was jij toevallig
maar ik vind het vrij ernstig als je bloed gaat koken van een bende debielen in een huis met camera's
Nog niet eens bij benadering!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heb je dat zelf ingezongen?![]()
Van wireless gejatquote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig, net als de rest van de OP trouwens
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
A-del: Binladen heeft mij genomen
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef grazygirl het volgende:
kan er iets aan doen maar dat koterige gedoe van Amanda, dat smerige gedoe van Brian en dat achterbakse gedoe van Natasia ontnemen me een hoop plezier van DGK, Jaap spreek ik niet eens over die heb ik nooit gemogen
En ik ook!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
O wat is dit slecht voor mijn hart.
Ik wil nu al drié "mensen" heel graag heel langzaam doodmaken.
Toen ze in Iran was?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
A-del: Binladen is in mij gekomen
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
als ze het tijdstip bekend maken kunnen we gaan joelen bij die poort, brian gaat naar huis olee olee...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef tutjehola het volgende:
Als Brian er uit moet, mogen ze wel een legertje neerzetten, die gaat door het lint!
sorry , heb ik dan zeker ergens anders naar gekekenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag alleen een kinderachtige discussie waarin vooral Amanda en Natasia niet even het verhaal van Eric af konden wachten.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |