Ze roepen zelf te pas en te onpas dat alles gescript wordt, maar ze trappen er kennelijk maar al te graag inquote:Op donderdag 5 april 2007 22:48 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dan zou je jezelf eens moeten afvragen of je misschien niet iets teveel opgaat in dit deels door de redactie gemanipuleerde spelletje
Nee lekker langzaam!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef demins het volgende:
Lekkker snel!
Alles voor m'n medeFOK!kertjes, alleen sommigen zou je er met liefde 3 tegelijk gevenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel hier, jullie zijn goed bezig![]()
Psssst let op... achter is gewoon voor BANJ dat is al een tijdje duidelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Lieve het volgende:
Als er geen waarschuwing komt voor Brian en de kutsnol dan deugt daar achter echt niemand! Met Stijn heb ik het wel gehad ( incapabel! ) Dat dit de norm is!
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee lekker langzaam!
Of sloeg dat niet op de TT?![]()
Brian gaat met Sylvia in de gameroom aanwezig zijn.. Praten met iemand, wie dan ook, is niet zijn sterkste punt.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian gaat met Sylvia in de Gameroom praten.
ach mens ga toch wandelen als eric niet over discriminatie begon zou je het nooit zeggen zo shut upquote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Forme het volgende:
Amanda is volgens mij straal bezopen... Alcohol verbod voor Amanda wegens discriminatie.
Precies: graag.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze roepen zelf te pas en te onpas dat alles gescript wordt, maar ze trappen er kennelijk maar al te graag in![]()
Nee hoor, wees gerust.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:48 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dan zou je jezelf eens moeten afvragen of je misschien niet iets teveel opgaat in dit deels door de redactie gemanipuleerde spelletje
Ik vind het niet echt sensatie meer irritatiequote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef bob_marley het volgende:
[..]
ach mens ga toch wandelen als eric niet over discriminatie begon zou je het nooit zeggen zo shut up
En het is toch wel leuker als ze dronken zijn meer sensatie voor ons![]()
Brian moet winnenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian moet blijven
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee lekker langzaam!
Of sloeg dat niet op de TT?![]()
Ik heb hier nog een schaaltje antidepressiva, voor de liefhebbers, fokkies tast toequote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef kissa het volgende:
[quote]Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafel
A Diazapam a day keeps your worst fears away![]()
Heeft u ook wat bloeddrukverlagers?
Beter Sylvia dan Huubquote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: ik hoor alleen een sissend geluid bij jou. Jij glijdt en glijdt. Je glijdt zo naar de eindstreep.
Doe even normaal lul ik mag zeggen wat ik denk, ga zelf wandelen wat amanda doet is heel laag maar zal wel meer jouw niveau zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef bob_marley het volgende:
[..]
ach mens ga toch wandelen als eric niet over discriminatie begon zou je het nooit zeggen zo shut up
En het is toch wel leuker als ze dronken zijn meer sensatie voor ons![]()
Ik ben een krokodilquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: ik geloof heel veel in horoscopen maar meer in Chinese tekens. Jij bent een slang en ik ben een haan.
dat is absoluut waar, maar ik had even een voorbeeld nodig...dat was jij toevalligquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef Sense het volgende:
[..]
En buiten dat...de vraag die jij mij nu stelt kun je dus ook aan 80% van de andere mensen hier stellen. Dus ksssssssst!
Tja en dat mag natuurlijk niet van Brianquote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: ik hoor alleen een sissend geluid bij jou. Jij glijdt en glijdt. Je glijdt zo naar de eindstreep.
Dat is je mute-knopquote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef kissa het volgende:
Heeft u ook wat bloeddrukverlagers?
Heb je dat zelf ingezongen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Om iedereen even op te vrolijken!
Ik zou als draak graag eens kennis willen maken met die stinkratquote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
Brian: Ik ben een Haan ! Tja dat wten we ondertussen wel sukkel![]()
Om het op zijn Brainiaans te zeggen: ik sta nou eenmaal hartstochtelijk in het levenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dat is absoluut waar, maar ik had even een voorbeeld nodig...dat was jij toevallig
maar ik vind het vrij ernstig als je bloed gaat koken van een bende debielen in een huis met camera's
Nog niet eens bij benadering!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heb je dat zelf ingezongen?![]()
Van wireless gejatquote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig, net als de rest van de OP trouwens
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
A-del: Binladen heeft mij genomen
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef grazygirl het volgende:
kan er iets aan doen maar dat koterige gedoe van Amanda, dat smerige gedoe van Brian en dat achterbakse gedoe van Natasia ontnemen me een hoop plezier van DGK, Jaap spreek ik niet eens over die heb ik nooit gemogen
En ik ook!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
O wat is dit slecht voor mijn hart.
Ik wil nu al drié "mensen" heel graag heel langzaam doodmaken.
Toen ze in Iran was?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
A-del: Binladen is in mij gekomen
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
als ze het tijdstip bekend maken kunnen we gaan joelen bij die poort, brian gaat naar huis olee olee...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef tutjehola het volgende:
Als Brian er uit moet, mogen ze wel een legertje neerzetten, die gaat door het lint!
sorry , heb ik dan zeker ergens anders naar gekekenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag alleen een kinderachtige discussie waarin vooral Amanda en Natasia niet even het verhaal van Eric af konden wachten.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |