Ik ook hoor .... zat verdomme met m'n hart in m'n keel !!!... wat een achterbakse teringlijer is Brian. Buiten de kooi lijkt me dat een erg agressief kereltje.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Zo ff van me af schrijven...ik schrok me de (*)(^)*(&_(*&_)*( (vertaling: een haags scheldwoord) mijn hart zat in mijn keel....getver...![]()
Lijkt me niet, Huub zei ook hardop "Ik schopte" en toen werd hij eruit gegooit ....... (Achteraf terug maar dat maakt niet uit)quote:Op donderdag 5 april 2007 22:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
moet het gemeld worden voor er iets aan gedaan wordt?
Ik zit te kokenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ook hoor .... zat verdomme met m'n hart in m'n keel !!!... wat een achterbakse teringlijer is Brian. Buiten de kooi lijkt me dat een erg agressief kereltje.
Huub heeft een klacht ingediend door de telefoon.
Leuk, maar doen ze er ook wat mee?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef F1reB1rd het volgende:
Febo zegt : is geregistreerd
Ik het het verdomme gemist. Was het echt Brian die eerst een kopstoot gaf, of willen we dat hier graag geloven?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ook hoor .... zat verdomme met m'n hart in m'n keel !!!... wat een achterbakse teringlijer is Brian. Buiten de kooi lijkt me dat een erg agressief kereltje.
Huub heeft een klacht ingediend door de telefoon.
Het was brian...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik het het verdomme gemist. Was het echt Brian die eerst een kopstoot gaf, of willen we dat hier graag geloven?![]()
Gooi het water alvast over de vloerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:19 schreef tutjehola het volgende:
Shit zeg, staat mijn sopemmertje hier af te koelen, mijn keuken moet nog
eerst de stoel onder huub vandaan, huub sprong op en ging face to face staan, en toen gaf brian een kopstoot en kneepquote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik het het verdomme gemist. Was het echt Brian die eerst een kopstoot gaf, of willen we dat hier graag geloven?![]()
Ja echtquote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hij gaf echt een kopstoot(je) ... kneep Huub en trok de stoel onder Huub vandaan. Het was écht Brian die te ver ging. Brian heeft het ook gewoon toegegeven.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hij zei het echt!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef blomst het volgende:
Jaap wil erik zien vetwekken ?
Het aanraken van een persoon tegen zijn wil en het wegtrekken van een stoel en/of knijpen kan ook niet door de beugel.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Suikeroom het volgende:
wat lult Huub nou.. als ie 'm echt een kopstoot had gegeven had ie nu nog op de grond gelegen
Wat lul jij nu als Nena Brian een echte schop had gegeven, had hij nu nog mank gelopenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Suikeroom het volgende:
wat lult Huub nou.. als ie 'm echt een kopstoot had gegeven had ie nu nog op de grond gelegen
Er is zodirect vast wel iemand die met een filmpje komtquote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Suikeroom het volgende:
Ik weet het niet zeker maar het was volgens mij wel zo dat Huub eerst zijn voorhoofd tegen dat van Breenless aan wreef of zo ietsquote:
Brian was de uitlokker dit keer.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Desii het volgende:
Ik weet nu al hoe het afloopt.![]()
Brian krijgt 1 waarschuwing
Huub krijgt ook 1 waarschuwing wegens uitlokking = 2e waarschuwing... Huub exit..........
100 cp zet ik erop, dat de redactie dit vonnis gaat uitspreken......
Keep on dreamingquote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Oke, exit dus voor de parabrother
als dat zo is hoef ik niet langer te kijken, dan kijk ik af en toe nog wel ff hier wat er nu weer afgeslacht is. En bespaard me ook weer geld aan kaartjes richting Eric, Syl en Huub.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Desii het volgende:
Ik weet nu al hoe het afloopt.![]()
Brian krijgt 1 waarschuwing
Huub krijgt ook 1 waarschuwing wegens uitlokking = 2e waarschuwing... Huub exit..........
100 cp zet ik erop, dat de redactie dit vonnis gaat uitspreken......
En knijpen, en een kopstoot.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef schatje het volgende:
Ik heb alleen goed gezien dat Brian de stoel onder Huub weg trok.
neequote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef Judah het volgende:
Ging het hard? Als in een fatsoenlijke kopstoot?
Inderdaad kwestie van tijd met die 2quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
En dan zetten ze die rat ook nog naast Huub.
Dit gaat zo echt verkeerd hoor.
Waar praten we dan over? DGK doet daar toch niks aan. Over naar de orde van de dag.quote:
En 'aaide' hem ook nog even over de wang.. net als Huub Brian aaide en daar een waarschuwing voor kreeg (in combinatie met het gooien van drinken)quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef 2live het volgende:
[..]
eerst de stoel onder huub vandaan, huub sprong op en ging face to face staan, en toen gaf brian een kopstoot en kneep
te vergelijken met de 'karatetrap' van Nena. Maar toch moest zij er uit.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef Judah het volgende:
Ging het hard? Als in een fatsoenlijke kopstoot?
bijzondere jongen, ongewenste vreemdeling die terugmoet naar dat eiland waar hij vandaan komt. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets een uniek stukje nederlandse grond in zijn smerige loverboyklauwen krijgt! Dat hij die blonde snol neukt en hopelijk zo een ziekte oploopt is niet voldoende!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
En knijpen, en een kopstoot.
Mgoed, tis Brrrian he, tis een bijzondere jongen... dan mag je uizonderingen maken op de regels.
Je bent een beetje in de war geloof ik, brian bleef juist erg rustigquote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik zet echt even het geluid uit hoor. Wat een ongelofelijke kwal en engerd is die Br.......
Het wordt tijd, dat er nu eindelijk eens iets gaat gebeuren aan dat agressieve gedrag van die gozer.
Doordat hij nooit een waarschuwing krijgt, denkt hij zich alles te kunnen permiteren.
Zijn ego wordt steeds groter en mijn ergernis ook!!!!!!!!!!!!
ERUIT MET DIE GOZER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fysiek geweld is fysiek geweld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dronken gu ik haar niet DOM is wel een goede redenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:23 schreef Lisette18 het volgende:
is ze nou dronken of echt zo dom
Ik zag het ook, heel duidelijk! Die kopstoot kwam vanuit zijn diepe binnenste. Pure agressie weer! Nettie zal wel weer trots zijn op haar kind!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hij gaf echt een kopstoot(je) ... kneep Huub en trok de stoel onder Huub vandaan. Het was écht Brian die te ver ging. Brian heeft het ook gewoon toegegeven.
Tuurlijk, we kennen hem niet anders.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent een beetje in de war geloof ik, brian bleef juist erg rustig
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef Forme het volgende:
[..]
Wat lul jij nu als Nena Brian een echte schop had gegeven, had hij nu nog mank gelopen![]()
Huub en Brian stonden borst aan borst, Huub bracht zijn gezicht heel dicht bij Brian en Brian gaf een kopstoot naar beneden. Je moet niet vergeten dat Huub kleiner is, als hij een kopstoot wil geven moet hij op zijn tenen staan of een sprongetje maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Idd, Zo word er met Fysiek geweld om gegaan als Brian het doet.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:26 schreef getl0st het volgende:
En zo wordt het afgedaan...
verder alles goed met jequote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
bijzondere jongen, ongewenste vreemdeling die terugmoet naar dat eiland waar hij vandaan komt. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets een uniek stukje nederlandse grond in zijn smerige loverboyklauwen krijgt! Dat hij die blonde snol neukt en hopelijk zo een ziekte oploopt is niet voldoende!
Juist wel, maar hij gaat er steeds beter mee omquote:
Conclusie: brian blijft..quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub en Brian stonden borst aan borst, Huub bracht zijn gezicht heel dicht bij Brian en Brian gaf een kopstoot naar beneden. Je moet niet vergeten dat Huub kleiner is, als hij een kopstoot wil geven moet hij op zijn tenen staan of een sprongetje maken.
Brian begon de fysieke dreiging door de stoel van Huub te willen weg trekken, Huub reageerde daar op....na de kopstoot van Brian hield de fysieke dreiging op..
Trek je conclusie!
Het is echt gewoon niet te geloven.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:26 schreef kybe het volgende:
En ja hoor de redactie doet het weer af met een grapje![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dan ook nog maar 5 aprilquote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
Maar trek gerust nog een keer een stoel onder iemands kont vandaan. Geen probleem.
Jawel joh, toch leuk om te horen wat schorem van je denkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:26 schreef demins het volgende:
Eric vind het niet leuk!
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Prosac het volgende:
Brian aait hierbij nog net niet Eric over zijn bovenbeen
Dit is precies wat ik ook zag!!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub en Brian stonden borst aan borst, Huub bracht zijn gezicht heel dicht bij Brian en Brian gaf een kopstoot naar beneden. Je moet niet vergeten dat Huub kleiner is, als hij een kopstoot wil geven moet hij op zijn tenen staan of een sprongetje maken.
Brian begon de fysieke dreiging door de stoel van Huub te willen weg trekken, Huub reageerde daar op....na de kopstoot van Brian hield de fysieke dreiging op..
Trek je conclusie!
Van mij hoeven ze ook niks te doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En dit noemen ze leuk????
Door deze opmerking (koppen bij elkaar steken) kunnen we constateren, dat er WEER NIETS aan gedaan wordt!
Welke streams keek jij?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent een beetje in de war geloof ik, brian bleef juist erg rustig
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, Zo word er met Fysiek geweld om gegaan als Brian het doet.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik ook zag!!![]()
Nu MOET Nena dus gewoon terugkomen, dat schopje van haar valt hierbij gewoon in het nietquote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef blomst het volgende:
DE redactie doet de kopstoot met een grapje teniet dus.
Brian blijft![]()
idd, dat is alleen maar munitie die gratis en voor niets aan She gegeven wordt...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel joh, toch leuk om te horen wat schorem van je denkt.
Heel goed Sporti, Je begint het door te krijgen zie ikquote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
verder alles goed met jehet woord flikker is hierbij bijna beschaafd.
Wedden dat ie fliptquote:Op donderdag 5 april 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
Wat Brian bij Huub deed moet Eric bij hem doen.
Ik snap werkelijk waar niet wat de meerwaarde is dat Brian blijft!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik zet echt even het geluid uit hoor. Wat een ongelofelijke kwal en engerd is die Br.......
Het wordt tijd, dat er nu eindelijk eens iets gaat gebeuren aan dat agressieve gedrag van die gozer.
Doordat hij nooit een waarschuwing krijgt, denkt hij zich alles te kunnen permiteren.
Zijn ego wordt steeds groter en mijn ergernis ook!!!!!!!!!!!!
ERUIT MET DIE GOZER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fysiek geweld is fysiek geweld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar hij heeft publiek he.. Amanda lacht om ieder woord.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
Drie uur gelul van Brian. Kan ook in twee minuutjes ?![]()
En brian pakte Huub bij zijn arm als uitdaging ( na de kopstoot ) en Jaap aaide Huub over zijn hoofd terwijl Brian zich fysiek begon te bemoeien met Huub!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Trek je conclusie!
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENSquote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet wat de meerwaarde is dat Brian blijft!
Waarom wordt hij er niet uitgegooid!
Hij kan niks....hij deugt niet....
Ach...ik HAAT hem gewoon!
Vuile misselijke achterbakse klootzak!
Bah!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop echt dat hij zeldzaam is in zijn soort!
Hoor hem...hij is zelf zo vals als wat!
Sukkel.....MISLUKKELING!!!!!
Stumperd!
Pffffft.....![]()
mee eens, Nena terug die kooi in en ratjeB helemaal gek!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Nu MOET Nena dus gewoon terugkomen, dat schopje van haar valt hierbij gewoon in het niet![]()
Idem.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Geluid uit. Br. is aan het woord
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Bah!!!!!!!!!!!!!
Stumperd!
Pffffft.....![]()
sluit me hierbij aan....................quote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Bah!!!!!!!!!!!!!
Stumperd!
Pffffft.....![]()
Mooie cap sussie.quote:
dank voor al je complimentenquote:
Daar is hij dat hok voor binnen gekomen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Toch vind ik Eric ook vals
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
kutbuffers ?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van haperende streams![]()
Ik ook en ik ben een heel vredelievend mens, die niet snel een hekel heeft aan iemand!!!!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef milk-shake het volgende:
[..]
sluit me hierbij aan....................
Het is meer Eric en Huub geworden dan Sylvia en Huub dus dat heeft die Eric slim gespeeld die vieze p...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Doet het uitstekend: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 5 april 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Daar was die stemming voor bedoeltquote:Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef Suikeroom het volgende:
whaha eindelijk zeggen ze Eric waar het op staat![]()
eric heeft anders wel huub erin gehoudenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is meer Eric en Huub geworden dan Sylvia en Huub dus dat heeft die Eric slim gespeeld die vieze p...
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
Brian opent zijn zoals altijd prachtige betoog op magistrale wijze. Met zijn hypnotiserende, intrigerende zachte stem:
"Ik respecteer Eric.. uhh..
hoe hij opkomt voor zichzelluf... uhh....
ik begin daarmee."
Pure poëzie.![]()
Op een weergaloze manier weet hij het bovenstaande uiteindelijk in zijn slotzinnen om te buigen tot:
"Ik zie graag Eric opgedonderd gaan.
Dat heb ik graag omdat ik je een ontzettend valse gast vind."
Wat een woordkunstenaar!![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
Mijn hekel aan Amanda wordt groter en groter
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 5 april 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda en Brian roepen gedachten en wensen bij me op die ik hier absoluut niet kan posten.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
zitten is beterquote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef Prosac het volgende:
Zijn die honden er al??![]()
Kan Jaap er niet even op gaan staan
Mijn hekel aan de redactie wordt groter en groter, wat een eenzijdige zooi.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda en Brian roepen gedachten en wensen bij me op die ik hier absoluut niet kan posten.
Je ziet echt wel waar de voorkeur nu naar uit gaatquote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef Yollie het volgende:
[..]
Mijn hekel aan de redactie wordt groter en groter, wat een eenzijdige zooi.
Bij mij nietquote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Doet het uitstekend: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
erg herkenbaar, en nog blijf ik kijken en luisterenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda en Brian roepen gedachten en wensen bij me op die ik hier absoluut niet kan posten.
Lullig een betere computer wellicht ?quote:
Daarom schrijf ik vanavond ook amper.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben het heel erg met je eens! Schande dat Amanda en Natasja erdoor heen mogen bleren!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef Yollie het volgende:
[..]
Mijn hekel aan de redactie wordt groter en groter, wat een eenzijdige zooi.
mij ook waardeloosquote:
@home ?quote:
Wat Amanda uitkraamt is ook gewoon discriminatie.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef Borga het volgende:
Twee keer een klacht ingediend wegens discriminatie...Hahahaha die flikker is niet goed wijs.....
Wurgsexquote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen na een jaar onthouding Amanda neuken,'óf haar langzaam wurgen, dan wist ik het wel.
ban(j)quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef Borga het volgende:
Twee keer een klacht ingediend wegens discriminatie...Hahahaha die flikker is niet goed wijs.....
quote:
waarom bijt fikkie hem niet ffquote:
Prachtige cap precies zoals ze isquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
YOUR MOTHER SUCKS COCK IN HELL!!!
[afbeelding]
Owwwwwww, wat engquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
zeker weten minimaal 2 dagen tvquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Prosac het volgende:
Bij de redactie zitten ze weer te smullen
je bedoelt het gangbare SPREEKWOORDquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Borga het volgende:
DISCRIMINATIE van die Flikker...
Ik heb door die haperende streams net die scene gemist dat haar hoofd een paar keer ronddraait...wie heeft dat opgenomen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
De stemming tegen huub heb je zeker niet meegekregenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ben het heel erg met je eens! Schande dat Amanda en Natasja erdoor heen mogen bleren!
Dit is ongekend dat ze er doorheen mogen bleren.
Hou dan op met dit gedoe zeg!
Laffe hap daar achter!
Slappe drollen in de redactie! Niet de moeite waard of soort zoekt soort en dit is dan het niveau van
' achter'
Hij is hem aan het instralenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat zit Brian dat hondje op een rare manier te aaien.
Me 2quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
O wat is dit slecht voor mijn hart.
Ik wil nu al drié mensen heel graag heel langzaam doodmaken.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik wil nu al drié mensen heel graag heel langzaam doodmaken.
Wie?quote:
Hij kijkt er na alsof hij het op wil eten.......quote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
brian is geilquote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja en vergeet de kots vooral nietquote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb door die haperende streams net die scene gemist dat haar hoofd een paar keer ronddraait...wie heeft dat opgenomen?
Tering vanmiddag was die Amanda nog zo lief en nu lijkt het ze wel op dat meisje in de Exorcist.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb door die haperende streams net die scene gemist dat haar hoofd een paar keer ronddraait...wie heeft dat opgenomen?
het gaat hardquote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik wil nu al drié "mensen" heel graag heel langzaam doodmaken.
Ernst Stavro Blofeldquote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik krijg er kippenfel fan.........quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef milk-shake het volgende:
het lachje van rat .......wagelijk
had ik ze maarquote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Ik ben blij met de pammetjes van Leandra.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=oketnCssiy0quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Zoals ik vanmiddag al zei: BANJ roept constant dat er oorlog gaat komen en ernstige pesterijen, maar ze liggen vervolgens tussen 23:00 en 0:00 op bed en wachten op SHE voordat ze wat gaan doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia zegt weer "Bombs Away" zoals bij elke ontslagronde en is vervolgens weer 2 weken poeslief.
Mag ik helpen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Me Tooquote:Op donderdag 5 april 2007 22:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
God, wat heb ik een hekel aan BANJ !!! .....
kan iemand die sturen met als titel Linda Blair look a likequote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
The Exorcistquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een teringzooitje daar. Ziet er goed uit.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
dan zou je jezelf eens moeten afvragen of je misschien niet iets teveel opgaat in dit deels door de redactie gemanipuleerde spelletjequote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef Sense het volgende:
Een paar uurtjes kijken en mijn bloed kookt alweer.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
Zoals ik vanmiddag al zei: BANJ roept constant dat er oorlog gaat komen en ernstige pesterijen, maar ze liggen vervolgens tussen 23:00 en 0:00 op bed en wachten op SHE voordat ze wat gaan doen.
Je was me voorquote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
kan iemand die sturen met als titel Linda Blair look a like
jemig wat is die snol eng!
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafelquote:
goed bezig ??quote:Op donderdag 5 april 2007 22:48 schreef qawl het volgende:
hahahahaha @ Natasia
Natasia is weer fantastisch bezig vandaag
wat een topwijf die Natasia
die heb zelfs ik nu ff nodig!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafel
A Diazapam a day keeps your worst fears away![]()
M&M's fokkertjes... 1 per persoon hè.. het is hier nogal druk en zoveel zijn het er niet![]()
Ik lig helemaal dubbel hier, jullie zijn goed bezigquote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafel
A Diazapam a day keeps your worst fears away![]()
M&M's fokkertjes... 1 per persoon hè.. het is hier nogal druk en zoveel zijn het er niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |