gewoon weg met die ratquote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef Clank het volgende:
Brian trekt de stoel onder Huub vandaan, knijpt hem en geeft hem een kopstoot?!!
Wat is er nog meer nodig???
Alles onder controle hier, werkende huisvrouw aan de poets, laptob midden in de kamer en bij het minste geluid in beeld. Het was echt Brian nu die te ver ging.quote:
Nee, voor Jaap natuurlijk mop.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Sil voor Eric gestemd?
ja zolang de redactie toestaat dat Brian alles mag doen wat in m opkomt.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:13 schreef Anderkeertje het volgende:
Brian heeft Huub al voor de 2e dag over de rooie. Het lukt hem zo wel Huub er uit te krijgen
Nee voor de ontslagronde voor Jaapquote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Sil voor Eric gestemd?
Jammer, dat hij dat niet gedaan heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Waarom ging Huub nu niet gewoon op de grond vallen, even aanstellen en brian was exit geweest.
Ja goed idee, GO HUUBquote:Op donderdag 5 april 2007 22:13 schreef rooie3 het volgende:
Vind dit niet meer leuk hoor.
Die snol kan alles en rat ook.
Huub sla hem maar op de bek en zijn we van alles af.
Kan ik verder kijken hoe de tokkies elkaar verder afmaken.
schwalbequote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Waarom ging Huub nu niet gewoon op de grond vallen, even aanstellen en brian was exit geweest.
Nee hij heeft ook voor Jaap gestemd.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef havefun het volgende:
Dus er is ruzie ontstaan omdat huub tegen het vertrek van Eric heeft gestemd?
De 'trap' van nena was ook niet hard, maar die ging mooi exitquote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen harde, maar het was inderdaad een koopstoot.
Ja, ze hebben het al veel te ver laten gaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef Yollie het volgende:
Als de redactie nu weer niets doet, gaat dit steeds verder!!!
nou en volgens mij doet de redactie weer niks ........................quote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef Yollie het volgende:
Als de redactie nu weer niets doet, gaat dit steeds verder!!!
Edit: Voor Eric, tegen Japio.quote:
Echt ontzettend gevaarlijk. Kan iemand blind van worden in het ergste geval.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef Sazziefrazzie het volgende:
hij trekt zijn stoel weg, leer je al op de kleuterschool om dat niet te doen
Hij is gewoon zelf ook super agressief hij speelt het niet, helaas.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Zidane kreef ook rood voor een mislukte kopstoot... ik zeg eruit met die gast!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen harde, maar het was inderdaad een koopstoot.
Oke thanks moppie, ik kon het niet volgen door die haperende streamsquote:
moet het gemeld worden voor er iets aan gedaan wordt?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Brian trok de stoel onder Huub vandaan (of deed net alsof dat zag ik niet goed)en Huub springt fel op en ze gingen tegen dicht elkaar aan staan, dreigend zwaaien met de armen, Huub zet zijn voorhoofd tegen Brian aan en Brian geeft Huub een kopstoot...pets..Huub wreef even over zijn voorhoofd..als het hard was wordt het vanzelf een rode plek...
Zo ff van me af schrijven...ik schrok me de (*)(^)*(&_(*&_)*( (vertaling: een haags scheldwoord) mijn hart zat in mijn keel....getver...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |