quote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef proh het volgende:
ok, duidelijk een kopstoot van Brian! eruit met die gast!
yepquote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef proh het volgende:
Die van Bong doet het wel goedquote:Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
ligt dit aan mijn pc mijn abonnement waar ligt dit verdorie aan!!!!!!!!!! ik versta dus niet 1 woord
Hijgaat er toch nooit uit hij doet nooit wat foutquote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef proh het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef bunnyma het volgende:
Trok Brain nu de stoel onder Huub uit?????
Ja! Maar Brrrian mag dat.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef bunnyma het volgende:
Trok Brain nu de stoel onder Huub uit?????
Breenless reageert wel goed op zijn eigen kopstoot... Hij zegt meteen tegen Huub ga je nu kopstoten gevenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef proh het volgende:
Ach, ze hebben van Huub ook genoeg getolereerd. Was wel op het randje dit.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef proh het volgende:
Brian gaf de kopstoot en trok eerst de stoel onder Huub vandaan. Maar dat zal ook weer niemand gezien hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Kopstoten geven zegt Brainless, hij geeft zelf een kopstoot.
Ja, Huub bel nou 's jongen!!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef tutjehola het volgende:
Huub, bel nou idioot, die Brian gaf echt een kopstoot, ik heb het gezien, ik zat er naast
exit? dat kan toch nietquote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Brian gaf de kopstoot en trok eerst de stoel onder Huub vandaan. Maar dat zal ook weer niemand gezien hebben.
En trok de stoel onder 'm vandaan. Ik vind dat persoonlijk niet te ver gaan maar ze moeten nu gewoon ergens een grens trekken.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen harde, maar het was inderdaad een koopstoot.
Daar is Huub te eerlijk voor.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Waarom ging Huub nu niet gewoon op de grond vallen, even aanstellen en brian was exit geweest.
neequote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Sil voor Eric gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |