Zij die niet genoemd mag wordenquote:
Ja, ze zegt dus... weg met ratbrianquote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Zei ze nou: er zijn genoeg kontenbonkers op de wereld?
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:00 schreef Lipsch het volgende:
[..]
nee, hier krijg ik niets, wat was de hidiho url ook al weer?
Ja dat zei ze.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Ik hoorde wel zoiets maar kon het niet geloven dat ze dat zei.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Bij mij doen ze het ook niet, ik kan het niet eens volgenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef a_leeuwtje het volgende:
er is bij mij gvd niet een stream die het doet de hele dag geen last en nu begint het gezeik weer
dit zijn echt de enige die bij mij top werken!!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef Lieve het volgende:
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf
met dank aan Bong4002
inderdaad, ze wordt op dit moment gewoon beloond voor haar homofobische en discriminerende gedrag!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:54 schreef bunnyma het volgende:
Zo, die hondjes zijn binnen, dan nu een brief voor Amanda dat vanwege de overtredingen van Amanda vandaag de redactie besloten heeft dat als sanctie zij vandaag weer afscheid moet nemen van haar prinsjes.
Waar kom jij vandaan ??Schubbekutteveen zekerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoorde wel zoiets maar kon het niet geloven dat ze dat zei.
Zal wel een ...piep.... zijn tijdens de uitzending.
Nog maar een keer: http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het ook niet, ik kan het niet eens volgen![]()
Je denkt toch niet dat ze gek is, alles gewist.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef Lieve het volgende:
Zijn er foto's van mevrouw Flens?
Bij mijn moeder heb ik me nooit afgevraagd waneer ze nieuwe tieten zou krijgen of een andere buik. Ik vond haar gewoon lief.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Sint Natasia doet álles voor de toekomst van haar kinderen. Ze valt af, haalt haar rijbewijs, leert typen, neemt nieuwe tieten en een buikcorrectie. Ik denk dat haar kinderen een gegarandeerd goeie toekomst tegemoet gaan!
is over iemand heen kotsenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef milk-shake het volgende:
nou amandel gauw de stoel gepakt..............erg wijf
ligt dit aan mijn pc mijn abonnement waar ligt dit verdorie aan!!!!!!!!!! ik versta dus niet 1 woordquote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het ook niet, ik kan het niet eens volgen![]()
Alsof dat hondje dat verstaat!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk dat Huub dat hondje gaat lopen bedreigen
Jazekerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:05 schreef Lieve het volgende:
Zijn er foto's van mevrouw Flens?
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef Sonique het volgende:
Wat zit Amanda steeds aan die hond te likken?
wat een vies wijf!
Ligt aan je verbinding denk ikquote:Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
ligt dit aan mijn pc mijn abonnement waar ligt dit verdorie aan!!!!!!!!!! ik versta dus niet 1 woord
Dat is het...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |