Ja ik Hoop dan dat mensen dat woord even góed lezen ...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom schrijf je zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter?
ziet iemand nog iets? En is er al een brief voor amanda?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:54 schreef bunnyma het volgende:
Zo, die hondjes zijn binnen, dan nu een brief voor Amanda dat vanwege de overtredingen van Amanda vandaag de redactie besloten heeft dat als sanctie zij vandaag weer afscheid moet nemen van haar prinsjes.
en dat moeten wij geloven hahahahhahaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Weer over de 12 uur van Syl. Als er iets is met de kids van Zdngmw , gaat ze naar huis.
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef proh het volgende:
Zie hier een kut hond en een kut die, gezien de schade aan de knietjes, op d'r hondjes is genomen...
[afbeelding]
Beetje laf.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk dat Huub dat hondje gaat lopen bedreigen
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik Hoop dan dat mensen dat woord even góed lezen ...![]()
Edit ; Naja, eigenlijk 1 mens.
Ontzettend laf.quote:
geen SHE.. wel flikker..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen geen SHE zeggen. Wat zijn het toch een stelletje sukkels bij de redactie. Onderschrijft maar weer het voortrekken van.....
Inderdaad, niet zielig voor het hondje (want dat meent hij toch niet), maar stom van huubje.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk dat Huub dat hondje gaat lopen bedreigen
Beetje BLAFquote:
is voor de tv kijkers niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen geen SHE zeggen. Wat zijn het toch een stelletje sukkels bij de redactie. Onderschrijft maar weer het voortrekken van.....
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef marky het volgende:
Doen bij jullie die streams het wel gewoon?
Ik zie alles, totaal geen problemen met de streams.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
ziet iemand nog iets? En is er al een brief voor amanda?
nee, hier krijg ik niets, wat was de hidiho url ook al weer?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef marky het volgende:
Doen bij jullie die streams het wel gewoon?
Waar staat dit voor?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |