quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef getl0st het volgende:
komt tog weer een compleet onnodige ontslagronde... schop die oude miljonair nou maar het huis in.. weten we dat ook weer
Ga jij maar even lekker een 'Steun Juicy en Nikki'-topic openen.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zijn jullie walgelijke streamers zeg, daaaaaaaaag![]()
I owed someone one....quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Juicy ziet er uit als een oversizede tampon
Dan kan je bezig blijven, deel 1000 was pas 5 dagen geledenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Tvp dan maar voor ik hem weer kwijt ben.
Ja, eens kijken hoe ze dan tegen bont aankijktquote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Sonique het volgende:
Misschien moeten ze die honmdjes maar eens villen en een mooie stola voor Amanda er van maken...
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef cobain94 het volgende:
Brian ook blij?.... Vannacht die beesten bij hun in bed.. Paara...
Makkelijk toch? Zo kan hij ook niet per ongeluk een 4e glas pakken.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Ashrak het volgende:
Elke keer nabellen wat Huub drinkt. Zien zij dat niet gewoon op de streams als hij het inschenkt ?
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent HOMO en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
eindelijk te pakken...
Met twee maten meten ze al een tijd, dus ik stream even niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Ashrak het volgende:
Erg flauw hoor van DGK
Elke keer nabellen wat Huub drinkt. Zien zij dat niet gewoon op de streams als hij het inschenkt ?
Maar anderen die de regels overtreden zien ze dan weer niet ...
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Juicy ziet er uit als een oversizede tampon
Flikker betekent neger?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent neger en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..
Succes met je rechtzaak tegen van Dale..
Het zou me niet eens verbazen als Amanda dat jasje voor hem zou hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Leuke streetwear voor Juicy:
[afbeelding]
![]()
Wow hoe heb je die gevondenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Leuke streetwear voor Juicy:
[afbeelding]
![]()
Ja lief maar heb ik dit niet al eerder voor je gedaan. ?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
iamdn nog werkende streams?
Ja hier... via jouw link!!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
Dat 'te pakken' sloeg niet op jou hoor, zo belangrijk ben je nu ook weer niet....quote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent neger en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..
Nee ...foutj....... betekent homoquote:
1 nek is ook goed.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef kissy het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel grappige hondjes, al vind ik niet dat Amanda ze een weekje in de villa zou moeten krijgen.
Nena kreeg Benji omdat ze haar pols had gebroken, het zou eerlijk zijn als Amanda dan ook haar 2 polsen zou breken.
Als zwart zwart betekent, waarom betekent flikker dan geen flikkerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent HOMO en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..
Juicy Couture is een (imo) snolliemerk met veel sweatpants met Juicy op de kont.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef kissy het volgende:
Nena kreeg Benji omdat ze haar pols had gebroken, het zou eerlijk zijn als Amanda dan ook haar 2 polsen zou breken.
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat je niet zoveel aan de Van Dale moet gaan hangen, iedereen weet dat FLIKKER in de 'Volksmond' een Valse vernaming is voor een homo, Ookal staat Flikker gewoon als Homoseksueel in dat boekje (Net als dat het 'iemand die niet te vertrouwen' betekent, en ook 'Kuitenflikker' ) maargoed, het is duidelijk te zien dat jij heel dichtbij het Niveau van Amandaatje komt..quote:
Bij mij doen de VOL-streams het prima!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Weet iemand nog goede streams ze doen het niet ! v-o-l en tien site doen het niet
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef kissa het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
en een klein geel eendje staat gelijk aan een klein geel eendjequote:Op donderdag 5 april 2007 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als zwart zwart betekent, waarom betekent flikker dan geen flikker
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ik wil ook iets zien!!!!!!!!!!!!
Heeft er iemand een linkje?
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef proh het volgende:
Zie hier een kut hond en een kut die, gezien de schade aan de knietjes, op d'r hondjes is genomen...
[afbeelding]
Waarom schrijf je zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zoveel aan de Van Dale moet gaan hangen, iedereen weet dat FLIKKER in de 'Volksmond' een Valse vernaming is voor een homo, Ookal staat Flikker gewoon als Homoseksueel in dat boekje (Net als dat het 'iemand die niet te vertrouwen' betekent, en ook 'Kuitenflikker' ) maargoed, het is duidelijk te zien dat jij heel dichtbij het Niveau van Amandaatje komt..
Just my 2 cents.
Ja ik Hoop dan dat mensen dat woord even góed lezen ...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom schrijf je zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter?
ziet iemand nog iets? En is er al een brief voor amanda?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:54 schreef bunnyma het volgende:
Zo, die hondjes zijn binnen, dan nu een brief voor Amanda dat vanwege de overtredingen van Amanda vandaag de redactie besloten heeft dat als sanctie zij vandaag weer afscheid moet nemen van haar prinsjes.
en dat moeten wij geloven hahahahhahaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Weer over de 12 uur van Syl. Als er iets is met de kids van Zdngmw , gaat ze naar huis.
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef proh het volgende:
Zie hier een kut hond en een kut die, gezien de schade aan de knietjes, op d'r hondjes is genomen...
[afbeelding]
Beetje laf.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk dat Huub dat hondje gaat lopen bedreigen
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik Hoop dan dat mensen dat woord even góed lezen ...![]()
Edit ; Naja, eigenlijk 1 mens.
Ontzettend laf.quote:
geen SHE.. wel flikker..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen geen SHE zeggen. Wat zijn het toch een stelletje sukkels bij de redactie. Onderschrijft maar weer het voortrekken van.....
Inderdaad, niet zielig voor het hondje (want dat meent hij toch niet), maar stom van huubje.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk dat Huub dat hondje gaat lopen bedreigen
Beetje BLAFquote:
is voor de tv kijkers niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen geen SHE zeggen. Wat zijn het toch een stelletje sukkels bij de redactie. Onderschrijft maar weer het voortrekken van.....
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef marky het volgende:
Doen bij jullie die streams het wel gewoon?
Ik zie alles, totaal geen problemen met de streams.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
ziet iemand nog iets? En is er al een brief voor amanda?
nee, hier krijg ik niets, wat was de hidiho url ook al weer?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef marky het volgende:
Doen bij jullie die streams het wel gewoon?
Waar staat dit voor?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |