vreemd hé, dat honden en hun eigenaars altijd op elkaar lijken. Zouden deze ratten ook brainless zijn?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:24 schreef kybe het volgende:
Ja hoor, nog twee ratten in de villa.
Ik reageer op jouw iutspraak....... '' Maar ik vind 'flikker' net even te ver gaan. DAt is in mijn ogen ook geen 'pesten' meer maar moedwillig krenken''......Een homo voor FLIKKER uitschelden kan dus niet ...Dat is hetzelfde als ......''een flikker uitschelden voor HOMOquote:
Zodra het vlooientheater kan handballenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik ben ze nu al zat![]()
Wanneer gaan ze weer terug naar het muizentheater?
Ja had er ook twee hier die een paasei hadden gevonden.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:25 schreef Mika25 het volgende:
Wat een teleurstelling.
Tijd voor de chocolade! (rotzooien met etenswaren is immers legaal, niet Huub's schuld dat die honden de chocolade opeten)
wees eerlijk peter, dit zijn erg irritante beesten, oh en Amanda is ook irritant, toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef Peter5000 het volgende:
Wat zijn jullie walgelijke streamers zeg, daaaaaaaaag![]()
Misschien vindt een van die honden dat wel lekker.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alsof de tong van Brainless zo lekker is in je mond
Hij dacht dat dat "Belgisch" betekendequote:Op donderdag 5 april 2007 21:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zoek zelf het woord "flikker" eens op in het woordenboek, en let vooral op de toevoeging "(bel)", dat is een afkorting voor "belediging".
En Huub meteen ...ja dat is ze even vergeten te melden hequote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
Natasia is ze nu al zat. Ze verharen!
hahaha
Zou Amanda de haren van die kuthondjes ook gaan steilen?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:28 schreef Copycat het volgende:
Ze gaat ze zo kammen en in bad doen. En uren stylen en meekuppen, natuurlijk.
Hoe lang blijven die hondjes?
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zijn jullie walgelijke streamers zeg, daaaaaaaaag![]()
Ja zitten we op de nieuwe bewoner te wachten en komen er twee honden.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een rotbeesten...
Dus een neger uitschelden voor 'zwarte' kan bij jou ook gewoon omdat een neger ook zwart is?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw iutspraak....... '' Maar ik vind 'flikker' net even te ver gaan. DAt is in mijn ogen ook geen 'pesten' meer maar moedwillig krenken''......Een homo voor FLIKKER uitschelden kan dus niet ...Dat is hetzelfde als ......''een flikker uitschelden voor HOMO
Ik denk dat Natasia na een dag al gaat zeiken over haren die op de bank zitten en de beesten verbant naar de tuinquote:Op donderdag 5 april 2007 21:29 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoop dat de hondjes in de schijterij zijn en Natasia morgenochtend in stront trapt met haar blote voeten.....
Ja die komt vrijdagquote:Op donderdag 5 april 2007 21:29 schreef Lieve het volgende:
Heeft Eric geen pitbull om te logeren te krijgen?
Daar ging ik wel vanuit.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou Amanda de haren van die kuthondjes ook gaan steilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |