quote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Juicy ziet er uit als een oversizede tampon
Dan kan je bezig blijven, deel 1000 was pas 5 dagen geledenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Tvp dan maar voor ik hem weer kwijt ben.
Ja, eens kijken hoe ze dan tegen bont aankijktquote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Sonique het volgende:
Misschien moeten ze die honmdjes maar eens villen en een mooie stola voor Amanda er van maken...
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef cobain94 het volgende:
Brian ook blij?.... Vannacht die beesten bij hun in bed.. Paara...
Makkelijk toch? Zo kan hij ook niet per ongeluk een 4e glas pakken.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Ashrak het volgende:
Elke keer nabellen wat Huub drinkt. Zien zij dat niet gewoon op de streams als hij het inschenkt ?
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent HOMO en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
eindelijk te pakken...
Met twee maten meten ze al een tijd, dus ik stream even niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Ashrak het volgende:
Erg flauw hoor van DGK
Elke keer nabellen wat Huub drinkt. Zien zij dat niet gewoon op de streams als hij het inschenkt ?
Maar anderen die de regels overtreden zien ze dan weer niet ...
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Juicy ziet er uit als een oversizede tampon
Flikker betekent neger?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent neger en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..
Succes met je rechtzaak tegen van Dale..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |