quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef getl0st het volgende:
komt tog weer een compleet onnodige ontslagronde... schop die oude miljonair nou maar het huis in.. weten we dat ook weer
Ga jij maar even lekker een 'Steun Juicy en Nikki'-topic openen.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zijn jullie walgelijke streamers zeg, daaaaaaaaag![]()
I owed someone one....quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Juicy ziet er uit als een oversizede tampon
Dan kan je bezig blijven, deel 1000 was pas 5 dagen geledenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Tvp dan maar voor ik hem weer kwijt ben.
Ja, eens kijken hoe ze dan tegen bont aankijktquote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Sonique het volgende:
Misschien moeten ze die honmdjes maar eens villen en een mooie stola voor Amanda er van maken...
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef cobain94 het volgende:
Brian ook blij?.... Vannacht die beesten bij hun in bed.. Paara...
Makkelijk toch? Zo kan hij ook niet per ongeluk een 4e glas pakken.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Ashrak het volgende:
Elke keer nabellen wat Huub drinkt. Zien zij dat niet gewoon op de streams als hij het inschenkt ?
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent HOMO en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:
eindelijk te pakken...
Met twee maten meten ze al een tijd, dus ik stream even niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Ashrak het volgende:
Erg flauw hoor van DGK
Elke keer nabellen wat Huub drinkt. Zien zij dat niet gewoon op de streams als hij het inschenkt ?
Maar anderen die de regels overtreden zien ze dan weer niet ...
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:40 schreef pullup het volgende:
Juicy ziet er uit als een oversizede tampon
Flikker betekent neger?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik zo.......Flikker betekent neger en zwart betekent zwart..ZWARTE betekent dan weer wel neger..
Succes met je rechtzaak tegen van Dale..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |