idd, dat is alleen maar munitie die gratis en voor niets aan She gegeven wordt...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel joh, toch leuk om te horen wat schorem van je denkt.
Heel goed Sporti, Je begint het door te krijgen zie ikquote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
verder alles goed met jehet woord flikker is hierbij bijna beschaafd.
Wedden dat ie fliptquote:Op donderdag 5 april 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
Wat Brian bij Huub deed moet Eric bij hem doen.
Ik snap werkelijk waar niet wat de meerwaarde is dat Brian blijft!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik zet echt even het geluid uit hoor. Wat een ongelofelijke kwal en engerd is die Br.......
Het wordt tijd, dat er nu eindelijk eens iets gaat gebeuren aan dat agressieve gedrag van die gozer.
Doordat hij nooit een waarschuwing krijgt, denkt hij zich alles te kunnen permiteren.
Zijn ego wordt steeds groter en mijn ergernis ook!!!!!!!!!!!!
ERUIT MET DIE GOZER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fysiek geweld is fysiek geweld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar hij heeft publiek he.. Amanda lacht om ieder woord.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
Drie uur gelul van Brian. Kan ook in twee minuutjes ?![]()
En brian pakte Huub bij zijn arm als uitdaging ( na de kopstoot ) en Jaap aaide Huub over zijn hoofd terwijl Brian zich fysiek begon te bemoeien met Huub!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub en Brian stonden borst aan borst, Huub bracht zijn gezicht heel dicht bij Brian en Brian gaf een kopstoot naar beneden. Je moet niet vergeten dat Huub kleiner is, als hij een kopstoot wil geven moet hij op zijn tenen staan of een sprongetje maken.
Brian begon de fysieke dreiging door de stoel van Huub te willen weg trekken, Huub reageerde daar op....na de kopstoot van Brian hield de fysieke dreiging op..
Trek je conclusie!
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENSquote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet wat de meerwaarde is dat Brian blijft!
Waarom wordt hij er niet uitgegooid!
Hij kan niks....hij deugt niet....
Ach...ik HAAT hem gewoon!
Vuile misselijke achterbakse klootzak!
Bah!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop echt dat hij zeldzaam is in zijn soort!
Hoor hem...hij is zelf zo vals als wat!
Sukkel.....MISLUKKELING!!!!!
Stumperd!
Pffffft.....![]()
mee eens, Nena terug die kooi in en ratjeB helemaal gek!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Nu MOET Nena dus gewoon terugkomen, dat schopje van haar valt hierbij gewoon in het niet![]()
Idem.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Geluid uit. Br. is aan het woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |