Ernst Stavro Blofeldquote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat zit Brian dat hondje op een rare manier te aaien.
Ik krijg er kippenfel fan.........quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef milk-shake het volgende:
het lachje van rat .......wagelijk
had ik ze maarquote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Ik ben blij met de pammetjes van Leandra.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=oketnCssiy0quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
O wat is dit slecht voor mijn hart.
Ik wil nu al drié "mensen" heel graag heel langzaam doodmaken.
Zoals ik vanmiddag al zei: BANJ roept constant dat er oorlog gaat komen en ernstige pesterijen, maar ze liggen vervolgens tussen 23:00 en 0:00 op bed en wachten op SHE voordat ze wat gaan doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia zegt weer "Bombs Away" zoals bij elke ontslagronde en is vervolgens weer 2 weken poeslief.
Mag ik helpen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
O wat is dit slecht voor mijn hart.
Ik wil nu al drié "mensen" heel graag heel langzaam doodmaken.
Me Tooquote:Op donderdag 5 april 2007 22:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
God, wat heb ik een hekel aan BANJ !!! .....
kan iemand die sturen met als titel Linda Blair look a likequote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
YOUR MOTHER SUCKS COCK IN HELL!!!
[afbeelding]
The Exorcistquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een teringzooitje daar. Ziet er goed uit.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
dan zou je jezelf eens moeten afvragen of je misschien niet iets teveel opgaat in dit deels door de redactie gemanipuleerde spelletjequote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef Sense het volgende:
Een paar uurtjes kijken en mijn bloed kookt alweer.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
Zoals ik vanmiddag al zei: BANJ roept constant dat er oorlog gaat komen en ernstige pesterijen, maar ze liggen vervolgens tussen 23:00 en 0:00 op bed en wachten op SHE voordat ze wat gaan doen.
Je was me voorquote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
kan iemand die sturen met als titel Linda Blair look a like
jemig wat is die snol eng!
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafelquote:
goed bezig ??quote:Op donderdag 5 april 2007 22:48 schreef qawl het volgende:
hahahahaha @ Natasia
Natasia is weer fantastisch bezig vandaag
wat een topwijf die Natasia
die heb zelfs ik nu ff nodig!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafel
A Diazapam a day keeps your worst fears away![]()
M&M's fokkertjes... 1 per persoon hè.. het is hier nogal druk en zoveel zijn het er niet![]()
Ik lig helemaal dubbel hier, jullie zijn goed bezigquote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafel
A Diazapam a day keeps your worst fears away![]()
M&M's fokkertjes... 1 per persoon hè.. het is hier nogal druk en zoveel zijn het er niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |