@home ?quote:
Wat Amanda uitkraamt is ook gewoon discriminatie.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef Borga het volgende:
Twee keer een klacht ingediend wegens discriminatie...Hahahaha die flikker is niet goed wijs.....
Wurgsexquote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen na een jaar onthouding Amanda neuken,'óf haar langzaam wurgen, dan wist ik het wel.
ban(j)quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef Borga het volgende:
Twee keer een klacht ingediend wegens discriminatie...Hahahaha die flikker is niet goed wijs.....
quote:
waarom bijt fikkie hem niet ffquote:
Prachtige cap precies zoals ze isquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
YOUR MOTHER SUCKS COCK IN HELL!!!
[afbeelding]
Owwwwwww, wat engquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
zeker weten minimaal 2 dagen tvquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Prosac het volgende:
Bij de redactie zitten ze weer te smullen
je bedoelt het gangbare SPREEKWOORDquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Borga het volgende:
DISCRIMINATIE van die Flikker...
Ik heb door die haperende streams net die scene gemist dat haar hoofd een paar keer ronddraait...wie heeft dat opgenomen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
De stemming tegen huub heb je zeker niet meegekregenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ben het heel erg met je eens! Schande dat Amanda en Natasja erdoor heen mogen bleren!
Dit is ongekend dat ze er doorheen mogen bleren.
Hou dan op met dit gedoe zeg!
Laffe hap daar achter!
Slappe drollen in de redactie! Niet de moeite waard of soort zoekt soort en dit is dan het niveau van
' achter'
Hij is hem aan het instralenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat zit Brian dat hondje op een rare manier te aaien.
Me 2quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
O wat is dit slecht voor mijn hart.
Ik wil nu al drié mensen heel graag heel langzaam doodmaken.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik wil nu al drié mensen heel graag heel langzaam doodmaken.
Wie?quote:
Hij kijkt er na alsof hij het op wil eten.......quote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
brian is geilquote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja en vergeet de kots vooral nietquote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb door die haperende streams net die scene gemist dat haar hoofd een paar keer ronddraait...wie heeft dat opgenomen?
Tering vanmiddag was die Amanda nog zo lief en nu lijkt het ze wel op dat meisje in de Exorcist.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb door die haperende streams net die scene gemist dat haar hoofd een paar keer ronddraait...wie heeft dat opgenomen?
het gaat hardquote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik wil nu al drié "mensen" heel graag heel langzaam doodmaken.
Ernst Stavro Blofeldquote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik krijg er kippenfel fan.........quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef milk-shake het volgende:
het lachje van rat .......wagelijk
had ik ze maarquote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Ik ben blij met de pammetjes van Leandra.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=oketnCssiy0quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Zoals ik vanmiddag al zei: BANJ roept constant dat er oorlog gaat komen en ernstige pesterijen, maar ze liggen vervolgens tussen 23:00 en 0:00 op bed en wachten op SHE voordat ze wat gaan doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia zegt weer "Bombs Away" zoals bij elke ontslagronde en is vervolgens weer 2 weken poeslief.
Mag ik helpen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Me Tooquote:Op donderdag 5 april 2007 22:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
God, wat heb ik een hekel aan BANJ !!! .....
kan iemand die sturen met als titel Linda Blair look a likequote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
The Exorcistquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een teringzooitje daar. Ziet er goed uit.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
dan zou je jezelf eens moeten afvragen of je misschien niet iets teveel opgaat in dit deels door de redactie gemanipuleerde spelletjequote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef Sense het volgende:
Een paar uurtjes kijken en mijn bloed kookt alweer.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
Zoals ik vanmiddag al zei: BANJ roept constant dat er oorlog gaat komen en ernstige pesterijen, maar ze liggen vervolgens tussen 23:00 en 0:00 op bed en wachten op SHE voordat ze wat gaan doen.
Je was me voorquote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
kan iemand die sturen met als titel Linda Blair look a like
jemig wat is die snol eng!
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafelquote:
goed bezig ??quote:Op donderdag 5 april 2007 22:48 schreef qawl het volgende:
hahahahaha @ Natasia
Natasia is weer fantastisch bezig vandaag
wat een topwijf die Natasia
die heb zelfs ik nu ff nodig!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafel
A Diazapam a day keeps your worst fears away![]()
M&M's fokkertjes... 1 per persoon hè.. het is hier nogal druk en zoveel zijn het er niet![]()
Ik lig helemaal dubbel hier, jullie zijn goed bezigquote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra zet nog een schaaltje Diazepammetjes op de COS-tafel
A Diazapam a day keeps your worst fears away![]()
M&M's fokkertjes... 1 per persoon hè.. het is hier nogal druk en zoveel zijn het er niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |