Ik ook hoor .... zat verdomme met m'n hart in m'n keel !!!... wat een achterbakse teringlijer is Brian. Buiten de kooi lijkt me dat een erg agressief kereltje.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Zo ff van me af schrijven...ik schrok me de (*)(^)*(&_(*&_)*( (vertaling: een haags scheldwoord) mijn hart zat in mijn keel....getver...![]()
Lijkt me niet, Huub zei ook hardop "Ik schopte" en toen werd hij eruit gegooit ....... (Achteraf terug maar dat maakt niet uit)quote:Op donderdag 5 april 2007 22:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
moet het gemeld worden voor er iets aan gedaan wordt?
Ik zit te kokenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ook hoor .... zat verdomme met m'n hart in m'n keel !!!... wat een achterbakse teringlijer is Brian. Buiten de kooi lijkt me dat een erg agressief kereltje.
Huub heeft een klacht ingediend door de telefoon.
Leuk, maar doen ze er ook wat mee?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef F1reB1rd het volgende:
Febo zegt : is geregistreerd
Ik het het verdomme gemist. Was het echt Brian die eerst een kopstoot gaf, of willen we dat hier graag geloven?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ook hoor .... zat verdomme met m'n hart in m'n keel !!!... wat een achterbakse teringlijer is Brian. Buiten de kooi lijkt me dat een erg agressief kereltje.
Huub heeft een klacht ingediend door de telefoon.
Het was brian...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik het het verdomme gemist. Was het echt Brian die eerst een kopstoot gaf, of willen we dat hier graag geloven?![]()
Gooi het water alvast over de vloerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:19 schreef tutjehola het volgende:
Shit zeg, staat mijn sopemmertje hier af te koelen, mijn keuken moet nog
eerst de stoel onder huub vandaan, huub sprong op en ging face to face staan, en toen gaf brian een kopstoot en kneepquote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik het het verdomme gemist. Was het echt Brian die eerst een kopstoot gaf, of willen we dat hier graag geloven?![]()
Ja echtquote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hij gaf echt een kopstoot(je) ... kneep Huub en trok de stoel onder Huub vandaan. Het was écht Brian die te ver ging. Brian heeft het ook gewoon toegegeven.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hij zei het echt!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef blomst het volgende:
Jaap wil erik zien vetwekken ?
Het aanraken van een persoon tegen zijn wil en het wegtrekken van een stoel en/of knijpen kan ook niet door de beugel.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Suikeroom het volgende:
wat lult Huub nou.. als ie 'm echt een kopstoot had gegeven had ie nu nog op de grond gelegen
Wat lul jij nu als Nena Brian een echte schop had gegeven, had hij nu nog mank gelopenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Suikeroom het volgende:
wat lult Huub nou.. als ie 'm echt een kopstoot had gegeven had ie nu nog op de grond gelegen
Er is zodirect vast wel iemand die met een filmpje komtquote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Suikeroom het volgende:
Ik weet het niet zeker maar het was volgens mij wel zo dat Huub eerst zijn voorhoofd tegen dat van Breenless aan wreef of zo ietsquote:
Brian was de uitlokker dit keer.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Desii het volgende:
Ik weet nu al hoe het afloopt.![]()
Brian krijgt 1 waarschuwing
Huub krijgt ook 1 waarschuwing wegens uitlokking = 2e waarschuwing... Huub exit..........
100 cp zet ik erop, dat de redactie dit vonnis gaat uitspreken......
Keep on dreamingquote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Oke, exit dus voor de parabrother
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |