Stel je niet zo aan joh!quote:

je mag me bevooroordeeld noemen als je die conclusie meent te kunnen onderbouwen. Maar voor het mij dom noemen heb je geen enkele onderbouwing behalve je emotionele reactie omdat ik brian graag zie vertrekken naar zijn island in the sun, waiting for a tsunami to come.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ongelofelijk, hoe dom kunnen jullie zijn. Dan gaat huub gewoon op de winst af. De meest lafhartige en intens gemene speler van allemaal. Brian is niet bewust achterbaks en zou niet zomaar mensen duperen. Huub speelt het spel keihard en zonder gevoel en stuurt net zo makkelijk Sylvia, Eric, eigenlijk iedereen zo het laantje uit....

quote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is beneden bezig om Sylvia uit te leggen waarom Natasia zo'n enorme hekel heeft aan Huub ...
[afbeelding]

Doodsverwensing of zo? kreeg je daar geen kadootje voor op dit forum?quote:

Petraaaa....Jij hebt geen open getrapte schedel nodig om te zeiken.hehquote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen graag hier [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik

Er komt een bewoner voor BANJ in. Daar ben ik van overtuigd. SHE moet steeds dichter naar elkaar worden toegedrongen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef FSR het volgende:
Als er nu nog een oudbewoner er in komt die voor Banj is, houd het voor mij echt op.
Dan is het geen reality meer, maar een toneelstuk waarvan de winnar(s) al bekend zijn...
Ik durf er haast 100% zeker te zeggen da het zo gaat lopen..

tut tut tutquote:

D'r kindjes zegt ze...ja...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef _martijn_ het volgende:
d'r kindjes?
Dus Amandel is idd een teef

Je mag kiezenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef Lieve het volgende:
Amanda gaat steeds te
ver!
Zit mevrouw pannekoek weer achter te kutten?

Ik blijf erbij dat Brian niet slecht is en als er 1 is dan Huub. Ik ben zelf ab-so-luut niet zoals Brian, maar ik geloof er gewoon in dat hij in essentie geen slecht mens is. Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben, maar ik hoor alleen termen als loverboy, pooier, rat en hoerenloper (de laatste slechts op huub van toepassing, die ook nog eens alcohollist achter zijn naam mag zetten).quote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef rebellious_angel het volgende:
Huub is eerlijk, brian een achterbakse loverboy, die zich bovendien laat leiden door angst, agressie en wantrouwen. Als 10 nu eens eerlijk alles uit zou zenden zouden niet enkel 95% van de streamers hem uitkosten maar ook die breezermeiden.

Kolere wat ben jij domquote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
je mag me bevooroordeeld noemen als je die conclusie meent te kunnen onderbouwen. Maar voor het mij dom noemen heb je geen enkele onderbouwing behalve je emotionele reactie omdat ik brian graag zie vertrekken naar zijn island in the sun, waiting for a tsunami to come.
Huub is eerlijk, brian een achterbakse loverboy, die zich bovendien laat leiden door angst, agressie en wantrouwen. Als 10 nu eens eerlijk alles uit zou zenden zouden niet enkel 95% van de streamers hem uitkosten maar ook die breezermeiden.

Paris Hilton wannabquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef havefun het volgende:
Die amanda is toch ook wel het prottype snol he. Ze heeft zelfs chiwauawa's als honden, ordinairder kan het gewoon niet.

Je mag niet aan persoonlijke spullen zitten toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda gooit een overhemd van Eric uit het raam ..... iemand moet het eens proberen om in háár kast te zitten!

Oorwarmertjesquote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar kun je nog geen één want van maken.

BEN HET MET JE EENSSSSSSSquote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
je mag me bevooroordeeld noemen als je die conclusie meent te kunnen onderbouwen. Maar voor het mij dom noemen heb je geen enkele onderbouwing behalve je emotionele reactie omdat ik brian graag zie vertrekken naar zijn island in the sun, waiting for a tsunami to come.

Trailertrashquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef havefun het volgende:
Die amanda is toch ook wel het prottype snol he. Ze heeft zelfs chiwauawa's als honden, ordinairder kan het gewoon niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |