het is maar hoe je het bekijkt, als dom ordinair gebulder winst oplevert, dan jaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
Hun bedquote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef Lieve het volgende:
Ze flikkert gewoon wijn op het bed van anderen. En ze pleurt die stinkhond op hun bed!
De limit is niet ver genoeg geloof ik?
Zou ze ingeruild worden voor NENA ?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus:
Ik snap werkelijk waar niet wat er aan de hand is met a-DEL ??? Dit is toch echt te ziek ????? En het erge is nog dat ik bang ben dat Huub over de rooie gaat
idd.... maar dat weet Syl wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Clank het volgende:
Brian praat nooit zo maar voor de gezelligheid... het gaat bij Brian altijd om info te krijgen.
Jahoor, geef Suikeroom even een harde plasserquote:
Vergeet niet zij zien niet alles wij wel dus weten we hoe dubbel ze zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Brulkip het volgende:
[..]
En ik ook!
Echt ongelofelijk.
Ik zou me in dat huis niet meer kunnen beheersen en zou idd strafbare feiten begaan.
En niet eens meer over de gevolgen nadenken.
Ik zou er niet uit worden gestuurd door een schop of een knal....
Hormonen.. hebben vrouwen wel vaker last van als ze zwanger zijn, het zal wel een meisje wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus:
Ik snap werkelijk waar niet wat er aan de hand is met a-DEL ??? Dit is toch echt te ziek ????? En het erge is nog dat ik bang ben dat Huub over de rooie gaat
Ook leuk dat je precies hetzelfde post bij vol. Heb je zo weinig inspiratie?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
damn vanavond was echt een dikke nederlaag voor SHE... vooral Eric werd (terecht) hard aangepakt![]()
Als je op deze manier dit soort middelen neemt dan heb je m.i. niet gewonnen. Dan ben je echt goed fout!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
Onbevlekte ontvangenisquote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
A-del: Binladen is in mij gekomen
JACKPOT!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
En het erge is nog dat ik bang ben dat Huub over de rooie gaat
Ongelofelijk, hoe dom kunnen jullie zijn. Dan gaat huub gewoon op de winst af. De meest lafhartige en intens gemene speler van allemaal. Brian is niet bewust achterbaks en zou niet zomaar mensen duperen. Huub speelt het spel keihard en zonder gevoel en stuurt net zo makkelijk Sylvia, Eric, eigenlijk iedereen zo het laantje uit....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
als ze het tijdstip bekend maken kunnen we gaan joelen bij die poort, brian gaat naar huis olee olee...
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef Ning het volgende:
[..]
Ook leuk dat je precies hetzelfde post bij vol. Heb je zo weinig inspiratie?
vind ik ook. redactie stoppen met dit programma het wordt toch niets.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef Brulkip het volgende:
Als het programma nu is afgelopen vind ik het niet erg!
Ik hoop dat Nena komt en a-DEL blijft. Dat wil ik meemaken. Erg triest dat a-DEL er in blijft en voor Nena dat ze er weer in gaat, maar voor mij als kijkerquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef havefun het volgende:
[..]
Zou ze ingeruild worden voor NENA ?
Kan ook PMS zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hormonen.. hebben vrouwen wel vaker last van als ze zwanger zijn, het zal wel een meisje worden![]()
Ja hoezo dikke nederlaag?quote:
Gekker moet het niet worden, Huub geeft eerlijk aan hoe die is , Rat is een pooier, een hoerenloper, een achterbakse klootzak.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ongelofelijk, hoe dom kunnen jullie zijn. Dan gaat huub gewoon op de winst af. De meest lafhartige en intens gemene speler van allemaal. Brian is niet bewust achterbaks en zou niet zomaar mensen duperen. Huub speelt het spel keihard en zonder gevoel en stuurt net zo makkelijk Sylvia, Eric, eigenlijk iedereen zo het laantje uit....
B(r)i(an)laden?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef kleinzusje het volgende:
A-del: Binladen is in mij gekomen
Dit soort opmerkingen graag hier [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vuile gore klootzak, wat mij betreft wordt je zelf tegen een muur aangesmeten.
Ik hoop dat je snel sterft, gore klootzak.
De stemming zit er goed inquote:
met als hoogtepunt Amanda die zingt; hondje poep nouquote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja hoezo dikke nederlaag?
Het enige wat BAN doet is een beetje schreeuewn en vooral dom lulllen en hopen dat het allemaal goed komt voor hun zelf...
Eric zat op de stoel. het was al van te voren bekend dat hij niet weg zou gaan...
BAN zitten nu in hun zelf gecreeerde overwinningsroes te kutten omdat ze zo lekker hebben kunnen dissen.
Maar werkelijk is er natuurlijk helemaal niets gebeurt, alleen maar dat SHE meer info heeft en munitie om af te schieten als het echt nodig is...
zou wel logische zijn ik bedoel maar met zo'n moeder zou ik ook wel een break nodig hebben meerdere zelfsquote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef marky het volgende:
Zegt Brian nou dat Natasja in dat huis zit om de kinderen even rust te geven?
Daar kun je nog geen één want van maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef Sug4r het volgende:
Als ze die hondjes beu is laat ze er ook een bontjasje van maken zeker![]()
hoerenloper is huub, pooier is ie zeker niet en die manier van schelden zegt meer over jou dan over hemquote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Gekker moet het niet worden, Huub geeft eerlijk aan hoe die is , Rat is een pooier, een hoerenloper, een achterbakse klootzak.
Zo, dat lucht op
Nee ze harenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef Sug4r het volgende:
Als ze die hondjes beu is laat ze er ook een bontjasje van maken zeker![]()
Van mij mag het ook stoppen, dit gaat te ver, en de redactie weet goed in te grijpen op akties van Huub, maar BANJ heeft voor alles een vrijbrief.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vind ik ook. redactie stoppen met dit programma het wordt toch niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |